Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen

+26
chrissy
Viipe
Tuhatkeiju
NettaMaria
Minttu 76
MANTA1
Palleroinen
Tötterö
Nanne Napaneera
Tuplanainen
hansu
apila
t.si
Heippis
etana
pilvipouta
HyeeNa!
Helmiäinen
meevin
Maria-76
Virpsu
punkeroinen
Eija-Stiina
Kapu77
Aurora
Pellukka
30 posters

Sivu 2 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas

Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen - Sivu 2 Empty Vs: Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Pellukka To Maalis 21, 2013 11:14 pm

Ravitsemussuunnittelijan luona onnistuneesti käyty.... ja hengissä ollaan... cheers
Käynti positiivinen, missään kohtaa ei tullut sellainen olo, että mua ollaan torppaamassa, päinvastoin... tuli sellanen fiilis, että kyseinen leikkaus olisi todellakin tulossa...
Hieman tuli vaan sellainen olo, etten osannut parin kuukauden odottamisen jälkeen edes kysyä mitään... kait mä luulin, et tiedän kaikesta kaiken jo valmiiks Smile
No enivei, nyt sitten seuraavaks tapaan kirurgin, jonka vastaanotolle sitten onkin jo jonkun verran jonoo eli voi mennä ja mun tuurilla varmasti meneekin lomasulun jälkeen... mutta eipä tuo haittaa... Aikasemmin ei aikaa oikein voi tullakkaan, koska seuraavan kerran obetiimi kuulemma on päättämässä ketä leikataan huhtikuussa ja tämän ryhmän päätös tarvitaan sinne kirurgille....
Mutta se, että sitten KUN se kirurgin tapaaminen on.... DÄDÄÄ... leikkaus on jo nurkan takana mulla, koska tutkimuksia on jo niin paljon tehty Laughing Elikäs rt sano, et kirurigin tapaamisen kanssa on samaan aikaan rt:n aika jossa tulee ohjeet eneen ja parin kuukauden kuluttua suunnilleen olis leikkuu. Joten tämä odotus päättyy leikkuriin cheers
Rt muuten kielsi eneilyn ehdottomasti tässä kohtaa, painoa kannattaa kuitenkin pudottaa... sanoi, että perutuusaikojen saaminen on hankalaa, koska yleensä ei ole saatavilla sellasia, joilla olis 10-15 kiloo painoo pudonnu... affraid Elikäs mä luin rivien välistä, että tulevaisuudessa ei voi ajatellakkaan peruutusaikaa saavansa ja nopeuttavansa toimintaa, jos ei ole painoa pudonnut tongue
Mutta näihin kuviin ja näihin tunnelmiin... lol!
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen - Sivu 2 Empty Vs: Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Pellukka Ke Huhti 17, 2013 12:53 am

Pitkään aikaan ei oo tullu kirjoteltua mitään, lukenu olen päivittäin...

Iski sellanen pieni kevätväsy, vaikka pitäis olla keväällä virkeä, mutta ei... ei niin ei Mad Vihdoinkin kuiten alkaa toi valo paistaa tähänkin kasaan, joten eiköhän sitä taas tästä...

Maanantaina pääsee onneks töihin. Omalla työmaalla olin viimeksi töissä joulukuussa ja nyt olis aika palata takasin.... Ja ajatus töihin paluusta aiheuttaa painajaista, joten kait se kertoo, että on ehkä aika tullut tehdä jotain muuta elämässä... Kesäkuussa pääsen toiseen työpisteeseen työnkiertoon ainakin puoleksi vuodeksi, joten cheers

Leikkaus rintamalta ei kuulu mitään uutta, joten ootellaan...

Aurikoisia kevätpäiviä kaikille sunny
Pellukka
Pellukka

Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen - Sivu 2 Empty Asiat etenee

Viesti kirjoittaja Pellukka To Toukokuu 02, 2013 9:05 pm

Malttamattomuus sitten iski myös minuun... en jaksanut enää odottaa joten.... (rummun pärinää)
Soittaa töräytin tänään PHKS. En tiennyt kenelle olisin asiani kertonu, joten vaihteelta pyysin yhdistämään sisätautipolille hoidonvaraajalle ja kerroin aatokseni...Mä en silloin missään vaiheessa tajunnu kysyä keneltäkään, että koska Obetiimi kokoontuu, miten ne ilmottaa jatkoista ja jne jne... eli ne ei ilmota mitään, siirtää vaan paperit eteenpäin jos niin katsovat, ilmoittaminen on erikseen pyydettävä... Mad mutta summa summarum...mä olen niin tyytyväinen tähän tilanteeseen tällä hetkellä, elikäs OBETIIMI on katsonut minut sopivaksi leikkausta ajatellen ja tämä mukava naisihminen näki koneelta, että mun paperit on siirretty kirranpolille cheers WUHUU... tavoite aika kirurgille olisi heinäkuu ja varausaika olisi nyt toukokuu... elikäs kohta pitäis kuulua jotakin... Ravitsemussuunnittelija sanoi silloin, että kirurgin tapaamisesta kuluu n.2 kk leikkuriin, joten.... ennustettu alkusyksy näyttäis aika hyvältä leikkaukseen pääsyyn... flower
Nyt saa taas huokasta, huojentavaa tämä oleminen juuri nyt... kesä tulee ja aurinko paistaa ja tällä hetkellä mielikin on hyvä sunny
Ja nyt jaksaa taas odottaa I love you
Ja tämä ihana ihminen siellä sisätautipolilla sanoi, että jatkossa voin soittaa kirranpolin ajanvaraajalle, jos on jotain askaa... Smile
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja meevin Pe Toukokuu 03, 2013 7:41 pm

Onnea Very Happy Nykäyksittäin sitä täälläkin edetään. Kävin siis eilen siellä sis lääkärillä. Viiden minuutin sessio jonka lopuksi sanoi laittavansa lähetteen lahteen. Ensin meinasi, että olen liian kevyt (kukaan ei koskaan ole sanonut niin, ja nyt sitten vähän väärässä paikassa Smile ) ja sai mut jo huokaisemaan petttymyksestä, mutta kun huomasi mun liitännäissairaudet, niin sanoi että homma on selvä. Vielä käski käydä tutkimuksissa (spiro, ekg, kauhkokuva), muttei käskenyt mitään soittoaikoja varailla. Täytyy ma sinne sihteerille soittaa, että onko tää homma nyt selvä näin...
Hyvällä säkällä siis syksyllä minuakin näkee siellä lahdessa. Nyt hymyilyttää, vaikka keuhkoputkentulehduksen kourissa kuumeilenkin.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012

Viesti kirjoittaja Pellukka Pe Toukokuu 03, 2013 8:42 pm

Mua niin houkutti soittaa tänään sinne kirralle, mutta maltoin vielä mieleni(lue en ehtiny, kun töissä oli niin kiirettä) Very Happy mutta ens vkolla saatan jo soittaa...

Embarassed en mä mitenkään kiiruinen ole, en... Embarassed

Kyllä me Meevin tässä edetään, hitaasti mutta varmasti cheers
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Heippis Pe Toukokuu 03, 2013 10:17 pm

Jee, hienoa, että teillekin tipahti myönteiset päätökset! cheers Voi olla, että tupsahdetaan Lahteen pian samoihin aikoihin Smile

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 19.04.2013

Viesti kirjoittaja meevin La Toukokuu 04, 2013 12:10 am

Tiedätkö Heippis keskisuomalaisena, meneekö meidänkin paperit lahdessa sinne obetiimiin vai suoraanko kirurgille? Kiva on kun on muitakin samoissa tilanteissa. Ja vaikka odotusaika tässä vaiheessa harmittaa, niin kyllä se aika tuntuu kuitenkin melko nopeasti kuluvan. On elämässä onneksi muutakin ja muitakin tapahtumia joita kannattaa odottaa.

meevin

Viesti kirjoittaja Heippis La Toukokuu 04, 2013 12:51 am

En yhtään tiedä, meneekö paperit tiimille vai kirurgille suoraan...luulisin (ja todellakin toivon!), että kirurgille, mehän tavallaan on käyty jo jonkinlaisessa obetiimissä, kun sisätautilääkäri ja ravitsemusterapeutti ovat tilanteen katsastaneet ja asioista päättäneet KSKS:ssa.
Tehdäänköhän gastro muuten Lahdessa? Minulle ei siitä mainittu mitään.

Aika paljon on jo muurahaisia pöksyissä, mutta eipä ole mitään vielä Lahdesta kuulunut Smile Onneksi tosiaan on muitakin juttuja, ettei *ihan* koko aika mene odotellessa..

Heippis

Viesti kirjoittaja Pellukka La Toukokuu 04, 2013 12:19 pm

En pysty Päijät-Hämäläisenä sanomaan myöskään tuleeko teitin lähetteet Obetiimiin vai ei... mutta oletan, että teitin paperit menee suoraan kirralle jossa ne ajat varataan teille ja meille... tällä hetkellä siellä jaetaan kirurgin aikoja heinäkuulle, mutta ton heinäkuun suhteen mä olen skeptinen hieman... pahin lomakuukausi ja suurimman sulkuajat... mutta ainakin sen yhden hoidonvaraajan mukaan heinäkuussa kirranpoli toimii... joten ????? ja laskukaavalla minkä ravitsemussuunnittelija sanoi... niin kirurgin tapaamisesta aikaa leikkuriin menee n. 2 kk... cheers

Mä olen jo melkein päättäny, että kilautan ens vkolla sinne kirralle, ihan vaan vähän kiinnostas Embarassed
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja meevin La Toukokuu 04, 2013 2:25 pm

Mun käsittääkseni ei lahdessa tehdä ollenkaan gastroskopiaa, ainakaan kaikille rutiinisti. Voin olla väärässäkin, mutta ainakaan siinä hoitokaaviosta jonka sain rav.terapeutilta ei siitä ole mitään mainintaa.
Vrk lääkkeitä ja henki kulkee jo paremmin, jospa tästä jo hyvinkin pian pääsis spiroa puhaltelemaan.

meevin

Viesti kirjoittaja Pellukka La Toukokuu 04, 2013 10:42 pm

Mie oletan, että skopiat sun muut teitin kohalla on siellä Keski-Suomessa... saattavat tulla halvemmaksi... mutta se mitä Lahdessa teitille tehään on se, mitä sairaanhoitopiirit ovat keskenään sopineet... bounce

Omat fiilikset ovat tällä hetkellä hieman sekavat... pitäis saada jotain konkreettista, muutaki ku se mitä puhelimes sovittiin... joten vaaka alkaa kaatua puheluun kirranpolille maanantaina heti kaheksan jälkeen... drunken
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Pellukka Ti Toukokuu 14, 2013 12:32 am

Kyllästyin sitten odottamaan ja soitin sinne kirralle Lahteen... Very Happy Jonoahan sinne kuulostaa olevan ja reilusti, ystävällinen täti kertoi, että tällä hetkellä siellä annetaan aikoja maaliskuussa tulleille lähetteille, joten mä joka olen tullu huhtikuussa.... aika tulee joskus syssyllä... Crying or Very sad Mä olen tyytyväinen tähänkin tietoon, voi alkaa suunnittelemaan kesää ja reissuja, eikä tarvi miettiä, koska olis tulossa jotain aikaa jonnekkin.... mutta... ilmottauduin peruutusaikaa varten, tää täti sanoi, että niitä aina joskus tulee... joten loppujen lopuks... mä siis odotan taas jotain...Mutta tämä on helpottava tietoa mulle... saa rauhan

cheers
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Heippis Ti Toukokuu 14, 2013 3:40 am

Hii, kiva tietää, Pellukka! Minun lähetteeni on mennyt Lahteen maaliskuussa, joten jospa minulle kohtapuoliin aikaa alkaisi irrota cheers

Heippis

Viesti kirjoittaja Pellukka La Kesä 08, 2013 4:26 am

On ollut jotenkin saamaton olo kaiken kaikkiaan ja sen on kyllä huomannut...Hyvin alkanut painon vahtiminen on jäänyt hieman vähemmälle, onneksi kuitenkin paino on pysynyt samanlaisena suunnilleen... Embarassed välillä on tullut ajatuksia, että jos kuitenkin peruisi koko homman, mutta onneksi kokovartalopeiliin katsominen auttaa siihen asiaan vielä... Shocked

Muuten onneksi tällä hetkellä vointi on hyvä, vaihdoin kuluttavan päivätyöni kesän ajaksi yövuoroon ja täällä saa riehata keskenään... ja mä niin nautin... cheers Ehkä tällä muutoksella saa mielen paremmaksi ja sitten motivaation taas ylös... ja selänkin kuntoon lol!

Hyvää Kesää kaikille, toivottaa Pellukka, vanhusten yöunien vakiovahti flower
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Pellukka To Heinä 11, 2013 7:48 am

Saamaton oloni jatkuu edelleen, tuntuu, ettei mitään tapahdu, eikä mistää kuulu mitään... Mutta edelleen paino on pysynyt suhteellisen samana ja yötuurit maistuu makoisille....
Luin jostain, että useat saa leikkausta edeltävällä ajalla paljon kiloja pudotettua... waaat, mun tavote on, että paino ei nouse ja se sata rammaa mikä erehtyy lähtemään on juhlan paikka... Very Happy
Mutta siis edelleenkään ei ole sairaalasta mitään kuulunut, oisin oottanu ees kirjettä, että olette jonossa, mutta ei... ei niin mitään... tämä odottaminen saa tämän kaiken tuntumaan vielä enemmän sellaiselta, että mitään ei tapahdu Crying or Very sad

Mutta ei auta kuin odottaa, kait se kirje sieltä joskus tulee ja sitten voi iskee jopa paniikki...

Kesä on kohta puolessa ja se on mennyt ohi niin että heilahtaa.... Elokuussa alkaa taas rypistys koulussa, jotta saisi joskus nuo sh:n paperit uloskin ja vois jopa päättää mitä sitä isona mahdollisesti alkaa tekemään.

Näihin tunnelmiin sunny 
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja t.si To Heinä 11, 2013 8:21 pm

poistettu

Viimeinen muokkaaja, t.si pvm La Tammi 11, 2014 8:55 am, muokattu 1 kertaa

t.si

Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.02.2013

Viesti kirjoittaja Pellukka Pe Syys 13, 2013 4:43 am

Lähetteen laitosta alkaa olla vuosi ja täällä sitä edelleen odotellaan. Ja odottavan aika on käymässä pitkäksi todellakin. Kesä oli ja meni, korkeat odotukset siitä, että heti elokuussa alkaisi kuulumaan jotain, ei toteutunut.Olen alkanut miettiä tätä asiaa niin, että toisaalta alkuvuodesta leikkaus olisi ihan mukava(tai mulle kävis ihan koska vaan) Very Happy

Mutta ei heitetä kirvestä kaivoon, ei!!!

Alunperin kesänajaksi sovitut yövuorot näkyvät vain jatkuvan, vaikka alan olla aikas väsynyt jo. Kukaan ei ole puhunut sanaakaan, että olisivat päättymässäkään(toisinsanoen, ei riitä työntekijät, jos lopetan yövuorot).Koulun viimeinen rypistys on alkanut, joka vie sen lopunkin vapaa-ajan mitä en vietä nukkuen. Työnantaja tarjoaisi mahdollisuuden uintiin ja kuntosaliin siten, että maksavat osan hinnoista, miten ne saisi mahtumaan aikatauluun?

Näissä mietteissä syksy on alkanut scratch
Ja ensi viikon vietän lataamassa akkuja ruskaretkellä Lapissa ja aion varppina olla vaan ja mollottaa(lue:kerätä puolukoita ja kalastaa, nauttia väriloistosta ja puuhastella syystyöt mökillä)

Ihanaista syksyä kaikille sunny
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja apila Pe Syys 13, 2013 12:10 pm

Odotusajat tuntuu joissakin paikoissa viipyvän, mutta kyllä tää leikkaus vaatiikin pohdinta-aikaa. Mutta silti liika odottelu on liikaa. Yksityisellä puolella asiat sujuivat nopeasti ja se oli mun valintani, johon olen tyytyväinen. Nyt kun leikkauksesta on yli kolme viikkoa, niin käyn ahkerasti lukemassa täällä tarinoita, sillä monet asiat leikkauksen jälkeen mietityttävät. Onneksi olen tutustunut muutamaan ihanaan tyyppiin sairaalassa, jotka leikattiin samaan aikaan, niin heidän kanssaan voi myös fb:ssa vaihtaa kuulumisia. Olen kyllä niin tyytyväinen, että lähdin tähän leikkausoperaatioon. Niinkuin monet ovat täällä todenneet, että elämän paras päätös. Niin minustakin nyt tuntuu, että onneksi lähdin. Ei mun enejakso montaa kiloa pudottanut, mutta kohta tulee neljä viikkoa leikkauksesta ja paino on 8,9kg tippunut. En edes muista milloin olen viimeksi painanut alle sadan =). Tsemppiä kaikille odotukseen! Kohti parempaa olette varmasti menossa, vaikka takapakkeja ja odotustakin tulee. Hyvää kannattaa odottaa! =)

apila

Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013

Viesti kirjoittaja Pellukka Ke Loka 09, 2013 3:38 am

Hyvää Lokakuuta kaikille, väsynyt yökkö täällä taas turinoi....
Edellinen lause kertoikin jo varmaan kaiken, mä olen niin väsynyt... en ehkä niinkään yövuoroon, suurinosa työkavereistakin menettelee vielä, mutta se mihin olen kyllästynyt niin tämän puljun esimiestoimintaan... :/ ja sillä seurauksella, että kohta alkaa näkymään painajaisia jo pelkästä ajatuksesta, että pitää töihin mennä..
silloin joskus sovittiin pomon kanssa, että saan kaikki amk-opintoihin tarvittavat päivät sellaisena kun ne tarvitsen... käytäntö ei ole nyt enää viime aikoina kauheasti kohdannut tarvetta ja melkein alkaa olemaan nämä päivät sellaisia, että aamulla ylös ja kouluun ja samoilla silmillä pariin yövuoroon... Sad ja sitten yksi vapaa ja taas pari yötä... ja toistuvasti keskustellaan samoista asioista... Tänään tullessani töihin, keskusteltiin iltavuorolaisen kanssa juuri,että molemmat aletaan olemaan samassa jamassa ja ei kuulemma olla ainoita, monet jo miettii, että missä kukakin haluais olla töissä... samoin mä...

Sen lisäksi,että en ole oikein vapaillani muuta tehnyt, kuin pitäny sohvaa selässä, olen kohtuullisesti kuitenkin jaksanut valua uimahalliin vesijuoksemaan, mutta siinä se virkeys sitten onkin... MUTTA wuhuu, paino ei ole noussut(ei sen puoleen laskenutkaan), joten olen suht tyytyväinen siihen asiaan vaikka muuten meinaa ahistaakin...

Leikkauksesta ei ole kuulunut mitään, olen vielä kuitenkin jaksanut vartoilla ilman soittoja Razz Ehkä siitäkin kohta jo jotain kuuluu.... ja ehkä mä virkistyn taas.. ehkä....

Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja apila Ke Loka 09, 2013 12:01 pm

Pitäiskö sun soitella sinne ja kysellä? Monet on saaneet asioihin vauhtia kysymällä, miten asiat etenee. Mä en saanut montaakaan kiloa tiputettua ennen leikkausta ja silti painoa on tippunut ihan mukavasti leikkauksen jälkeen. Odottaminen on kyll ihan karseeta, mutt sit kun alkaa tapahtumaan, niiin sitt tapahtuu =) Luota vaan siihen =)

apila

Viesti kirjoittaja hansu Ke Loka 09, 2013 1:16 pm

Yritähän Pellukka pitää huolta itsestäsi. On vaikeeta yhdistää täysi työaika ja opinnot. Työnanantajat usein lupaavat montakin asiaa näillä naisvaltaisilla aloilla. Sopimukset pitää vähän aikaa ja sitten luistetaan sopimuksesta...

Itsekin olin samassa pisteessä vähän aikaa sitten. En kylläkään opiskellut samalla, mutta työn fyysinen puoli rasitti liiaksi silloin. Loppupeleissä sanoin itseni sitten irti ja siirryin muualle töihin. Vähäksi aikaahan se helpotti, mutta uudessa paikassa ihme kyräilevä asennoituminen ja eukkojen aika menee muiden virheiden vahtaamiseen. Ärsyttää kun kaikki kaivavat maata toistensa jalkojen alta koko ajan. Virheistä ei opita, niistä kannellaan eteenpäin...

Nyt on oltu poissa työelämästä syyskuun alusta asti. Ensin pojan leikkauksen takia ja nyt oman leikkauksen vuoksi. Päivittäin katselen MOL:lin sivustoja. Ei ole vielä sopivaa paikkaa eteen tullut. Hermot leppuutuksessa työn suhteen, mutta muutoin masentaa kun fyysinen kunto ei korjaannu leikkauskomplikaatioiden vuoksi.

Soittele ja kyseles aikasi perään. Veikkaisin, että paperit ovat jääneet jonnekin pinon pohjimmaiseksi. Muistuttele olemassaolostasi se kannattaa. Leikkauksenkin myötä tulisi pakollista huilitaukoa!
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja Pellukka Ke Loka 09, 2013 9:56 pm

Mää niin päätin yöllä, että kilautan tänään kaverille päksiin ja laitoin oikein kellonkin soimaan.... ja heräsin pari tuntia soittoajan päättymisen jälkeen... Embarassed Ja siitä sitten suivaantuneena laitoin pomolle viestin, että nyt menee justaansa hermo( pomo harvemmin vastailee kun sille viestiä laittaa)... puhelin soi hetken päästä ja ainoo kysymys oli, että kuulostaa, että sulla itellä on joku ajatus nyt heittää.... joopa Shocked Onhan mulla, kysäsin siltä, että kauankos ite aattelit jaksaa sitä, että heräät aamulla viideltä ylös ja lähet puol seiskan jälkeen ajaan kouluun, jossa istut neljään asti ja ajat kotiin vajaa kaks tuntii... ja sitten ysiltä töihin yöks... ja tätä on nyt säännönmukasesti ollu kokoajan... Evil or Very Mad ... (jostain kumman syystä multa pari yötä just peruuntu... ja sain jopa ne kauan ruinatut yötyönaikahyvitykset aikana, eikä rahana Laughing )

Hyvin nukutun yhden yövuoron jälkeen on ihan töttöröö meininki, mutta huomattavasti parempi fiilis.... eiköhän sitä taas tästä suosta nousta... huomenna uusi yritys sinne kirralle... drunken 
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja hansu To Loka 10, 2013 12:50 am

Hienoa, että sait pomon kera yhteisymmärryksen asiaan. Lepäilehän nyt ja soittele leikkausajankohtaasi sit huomenissa. Sitä joskus yhdenkin yön kunnolliset yöunet parantaa tilannetta kummasti. Toivotaan että huomennakin asiat etenee yhtä hyvin Smile 
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen - Sivu 2 Empty Kirurgin aika on tiedossa :D

Viesti kirjoittaja Pellukka Pe Loka 11, 2013 3:14 pm

Jiihaa... sain tänään viimeinkin sen soiton sinne päksiin aikaseks Embarassed 

Ja viimeinkin myös ajan kirurgille.... joka menee JOULUKUULLE (jos ei tule perutuusaikaa, joka on edelleen mahdollinen, tosin peruutuksia ei kuulemma paljon tule vaan ihmiset tulee jopa kuumeessa paikalle, koska ajat on niin kortilla.) Rolling Eyes 

eli kaikille päksiin jonottaville tiedoksi, yleensä on kolme kirurgia jotka leikkaa(ja ottavat ennakkoon vastaan), mutta marraskuussa ei ole paikalla kuin kaksi, joten tästä syystä ruuhkautuu. Polilla annetaan aikoja nyt huhtikuussa tulleille lähetteille ja ajat menee joulukuulle... Mad 

Joten tähän puheluun kaatui haave tämän vuoden puolella leikkaukseen pääsy, mutta toisaalta... JOULUA voi vielä viettää normaalisti tänä vuonna ja sitten voi alottaa uuden vuoden uusilla meiningeillä... nyt helpottaa.... bom 

Mä menen tänään kokeilemaan mitä mun selkä tuumii iltavuorosta elikäs jos vaikka menisi purkuun yövuorot ainakin osittain... mutta en kyllä usko,että selän takia paluu normaaliin onnistuu ihan helpolla.

Mutta kaiken kaikkiaan tänään on selvästi taas parempi päivä... aurinko paistaa, kirurgin aika tiedossa, iltavuorokokeilu.... ja vaaka näytti miinusta parin kilon verran viikon ajalle cheers
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja apila La Loka 12, 2013 1:29 pm

Hienoa Pellukka =) Yksi etappi saavutettu taas ja kohta oletkin jo eneilemässä. Vaikka odottaminen on tuskallista, mutta kyll se myös auttaa miettimään elämänmuutosta ajan kanssa. Tsemppiä vaan, hyvä tästä tulee.

apila

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa