Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen
+26
chrissy
Viipe
Tuhatkeiju
NettaMaria
Minttu 76
MANTA1
Palleroinen
Tötterö
Nanne Napaneera
Tuplanainen
hansu
apila
t.si
Heippis
etana
pilvipouta
HyeeNa!
Helmiäinen
meevin
Maria-76
Virpsu
punkeroinen
Eija-Stiina
Kapu77
Aurora
Pellukka
30 posters
Sivu 7 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Vs: Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen
Pellukka, sä olet mun idoli tässä eneilyssä!! Ihan mieletön itsekuri ja vahvuus, sä oot voittaja
Palleroinen- Viestien lukumäärä : 157
Registration date : 21.11.2009
No ei menny ihan putkeen eilinen. Lasagnee oli pakko ottaa. Sen verran kuitenkin homma on muuttunut, että mä katsoin sen valmislasagnen ravintosisällön paketin takaa jo kaupassa, punnitsin sen syömäni palan(ennen olisin vetäny isomman palan) ja kuuliaisesti merkkasin sen kiloklubiin. Ja jätin loput pussit eiliseltä syömättä.... kalorit alle 800 Ei antanu luonto enemmälle periks
Eilisestä melkein löpsähdyksestä mä hokasin miksi kävi noin, eli mähän en ole lämmitä ruokaa syöny pariin viikkoon ollenkaan. ELI lämmin ruoka oli se juttu tässä asiassa, ei niinkään se, että pitää jotain kunnon ruokaa syödä On tainnu päässä tapahtua jotain.
Palleroinen
Olen kyllä itse myös ihmetellyt omaa itsekuriani. Töissä olen yksin yöllä ja vasta nyt oikeestaan huomannut, että kuinka paljon porukka kantaa sinne pullaa ja muuta. Ja yhtäkään en ole syönyt. Ihmeellistä
Eilisestä melkein löpsähdyksestä mä hokasin miksi kävi noin, eli mähän en ole lämmitä ruokaa syöny pariin viikkoon ollenkaan. ELI lämmin ruoka oli se juttu tässä asiassa, ei niinkään se, että pitää jotain kunnon ruokaa syödä On tainnu päässä tapahtua jotain.
Palleroinen
Olen kyllä itse myös ihmetellyt omaa itsekuriani. Töissä olen yksin yöllä ja vasta nyt oikeestaan huomannut, että kuinka paljon porukka kantaa sinne pullaa ja muuta. Ja yhtäkään en ole syönyt. Ihmeellistä
Pellukka- Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012
NettaMaria kiitos tiedosta. Ehkäpä minäkin opin jonkun konstin millä päästää ilmoja pihalle. Olo on nyt tosi hyvä. Särkylääkettä en ole enää ottanut ja juotua sain eilen litran verran. Lihaperunasoselaatikkoa lämmitin 1/4 ja sain sen kerralla syötyä. Appelsiinimehua, mehukeittoa ja proteiinijuomia olen litkinyt. Kasviksia en ole oikein saanut syötyä, mutta otetaan ne mukaan sitten kun on soseelle lupa siirtyä. Lihaperunasoseelle en tehnyt mitään vaan lihapala kun tuli suuhun niin huolellisesti pureskelin palaset ennen kun nielaisin.
Pellukka TSEMPPIÄ!!! Ei varmaa yhtään helpota tilannetta, että joutuu ruokaa tekemään ja haistelemaan herkkuja. Itsellä oli sen verran hyvä tilanne, että ei ole lapsia ja mies omatoiminen niin ei tarvinnut kun itselle pirtelöt sekoitella. Yritä kuitenkin jaksaa koska tähän on tähdätty... Mietin kyllä itse sinä vikana vkl, että mahtaisko maksan kokoon enää vaikuttaa vaikka olis pöperöitä syönykin. En riskeerannu kuitenkaa.
Hyvää viikonloppua ja NAISTENPÄIVÄÄ!!!!
Pellukka TSEMPPIÄ!!! Ei varmaa yhtään helpota tilannetta, että joutuu ruokaa tekemään ja haistelemaan herkkuja. Itsellä oli sen verran hyvä tilanne, että ei ole lapsia ja mies omatoiminen niin ei tarvinnut kun itselle pirtelöt sekoitella. Yritä kuitenkin jaksaa koska tähän on tähdätty... Mietin kyllä itse sinä vikana vkl, että mahtaisko maksan kokoon enää vaikuttaa vaikka olis pöperöitä syönykin. En riskeerannu kuitenkaa.
Hyvää viikonloppua ja NAISTENPÄIVÄÄ!!!!
Minttu 76- Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 13.02.2014
Nonni, se olis sitten se 4 vkoa diettiä takana ja vaaka oli meikäläisen ystävä tänä aamuna -13,1 kg (tosin päksin vaaka näyttää yleensä vähän enemmän)
Täytyy olla todella tyytyväinen tuohon, tavoite saavutettu ja ohitettu
Ja huomenna on SE PÄIVÄ, se mitä on odotettu pitkään ja hartaasti
Täytyy olla todella tyytyväinen tuohon, tavoite saavutettu ja ohitettu
Ja huomenna on SE PÄIVÄ, se mitä on odotettu pitkään ja hartaasti
Tsemppiä leikkauksen odotteluun... hyvin se menee ja sitt alkaa uusi uljas elämä
NettaMaria- Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 66
Registration date : 29.01.2014
Huomenta!!
Pellukalle TSEMPPIÄ!! Kerro heti kun vaan vointi antaa myöten kuin meni ja miten voit. Kohta viikko operaatiosta ja olo on kun mitää ei olis tehtykkään, että käsittämättömän nopeesti toipuu. Onnea matkaan ja hyvin kaikki menee!!
Pellukalle TSEMPPIÄ!! Kerro heti kun vaan vointi antaa myöten kuin meni ja miten voit. Kohta viikko operaatiosta ja olo on kun mitää ei olis tehtykkään, että käsittämättömän nopeesti toipuu. Onnea matkaan ja hyvin kaikki menee!!
tosi upee pudotus!! Todellakin tsempit huomiselle! Mä oottelen vielä sen RT:n soittoa et varmistuis se päivä.
Onnea matkaan! <3
Onnea matkaan! <3
chrissy- Viestien lukumäärä : 87
Registration date : 27.06.2013
Onnea matkaan Pellukka!!!!
Tötterö- Viestien lukumäärä : 141
Registration date : 07.10.2013
Onnea täältäkin Pellukka
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Hyvä Pellukka, tsemiä!
Leikkuu tehty ja kaikki hyvin Leikkauspaino oli 128kg, joten eneily meni loistavasti
Paljon, paljon onnea pikkumasusta ja sujuvaa toipumista, Pellukka!
Tuplanainen- Viestien lukumäärä : 250
Registration date : 04.06.2013
Mahtavaa! Se on ohi nyt! Nyt iisiä toipumisaikaa sinulle!
Hyvä Pellukka!! Nyt suunta on ainoastaan ylös päin... Paranemisia!!
Eija-Stiina- Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012
Hienoa Pellukka, onnea!
Mahtavaa Pellukka! Onnea pikkumasusta! Ja pikaista toipumista! Perästä tullaan, ei tosin näytä mun eneilyt noin hyvältä kuin sinulla. Iltarepsuja :/ Paino nyt 118, eli annetusta 10 kilon tavoitteesta olen kyllä sen 7 kiloo tiputtanu mutta nyt pyörii kilo sinne ja takas periaatteella :/
Vesinokkaeläin- Viestien lukumäärä : 204
Registration date : 07.04.2012
Paljon onnea uuden pikkumasun omistajalle ja hyviä toipumisia
NettaMaria- Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 66
Registration date : 29.01.2014
Kyllä vaan oma koti on paras paikka toipua
Eilen kotiin ja tänään otetaan lunkisti... myöhemmin lisää kuulumisia
Eilen kotiin ja tänään otetaan lunkisti... myöhemmin lisää kuulumisia
Mä tulin kanssa eilen kotiin ja on niin hyvä fiilis jo pelkästään siitä. Miten sulla kotoutuminen mennyt? Mulla juominen tuottaa vähän vaikeuksia tai kun siis tuntu, ettei ehdi juomaan niin paljon kuin pitäisi. Eilen ja tänään varovasti syönyt kasvissosekeittoa ja hyvin näyttää uppoavan. Ongelmia ei ole ollut.
Mielenkiinnosta kysyn, et mitäs sää Pellukka syöt:)
Mielenkiinnosta kysyn, et mitäs sää Pellukka syöt:)
laskipantteri- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 19.02.2014
Mun ruokavalio eiliseltä kotiin tulon jälkeen on ollut seuraava : pinaattikeittoa n.5 rkl, puoli purkkia viiliä iltapalaksi, muutama siivu maksamakkaraa korjaamaan suolasen puutetta. Välissä join piimää 1 dl ja mehukeittoa 2,5 dl. Määrät tosi pienet, mutta tuohon lisättävä se mitä sairaalassa ehdin syödä.
Tänään aloitin aamun maitoon keitetyllä kauravellillä margariinisilmän kera, välipalaksi söin loput eilisestä viilistä sekä join kahvia(ensimmäisen kerran leikkauksen jälkeen), kohta syön loput siitä eilisestä pinaattikeitosta. Veden juonti tökkii, se vaan maistuu kauheen huonosti, mutta vähin äänin sitä tässä lipitellään.
Eilinen päivä meni hyväntekeväisyyteen, olin kotona n. klo 16 ja sitten söin, häädin isännän apteekkiin lääkkeiden hakuun ja oikasin särkylääkkeen kera päikkäreille klo 17. Sammuin ku saunalyhty ja isäntä herätti klo 18, jotta voisitko mennä mahdollisesti sinne suihkuun, että muutkin pääsee. Sitten piti taas syödä ja juoda ja särkylääkkeen oton jälkeen klo 20 menin nukkumaan ja lähtö tuli saman tien ja tänä aamuna heräsin virkeenä ku mikä klo 6. Tähän asti olen vaan kökkiny sohvalla ja katsonu tallennuksia boksilta, niin ja syöny ja juonu parhaan mukaan Aamupäivän aikana olen ottanut kalkit ja vitamiinit myös ja jo niissä on syöminen ainakin mulla, koska tähän asti mulla ei ole mitään sellaista lääkettä jota pitäisi säännöllisesti syödä. Ja päätin myös ottaa säännöllisesti ainakin tänään aamulla ja illalla sen panadolin, jottei edes tule kipuja ja yöunet olis mahdollisimman hyvät myös. Vähän jomottelee, mutta ei silleen, etteikö ilmankin pärjäis. Oikein hyvin menee tämä, toivottavasti jatkuu samalla lailla eteenpäinkin
Tänään aloitin aamun maitoon keitetyllä kauravellillä margariinisilmän kera, välipalaksi söin loput eilisestä viilistä sekä join kahvia(ensimmäisen kerran leikkauksen jälkeen), kohta syön loput siitä eilisestä pinaattikeitosta. Veden juonti tökkii, se vaan maistuu kauheen huonosti, mutta vähin äänin sitä tässä lipitellään.
Eilinen päivä meni hyväntekeväisyyteen, olin kotona n. klo 16 ja sitten söin, häädin isännän apteekkiin lääkkeiden hakuun ja oikasin särkylääkkeen kera päikkäreille klo 17. Sammuin ku saunalyhty ja isäntä herätti klo 18, jotta voisitko mennä mahdollisesti sinne suihkuun, että muutkin pääsee. Sitten piti taas syödä ja juoda ja särkylääkkeen oton jälkeen klo 20 menin nukkumaan ja lähtö tuli saman tien ja tänä aamuna heräsin virkeenä ku mikä klo 6. Tähän asti olen vaan kökkiny sohvalla ja katsonu tallennuksia boksilta, niin ja syöny ja juonu parhaan mukaan Aamupäivän aikana olen ottanut kalkit ja vitamiinit myös ja jo niissä on syöminen ainakin mulla, koska tähän asti mulla ei ole mitään sellaista lääkettä jota pitäisi säännöllisesti syödä. Ja päätin myös ottaa säännöllisesti ainakin tänään aamulla ja illalla sen panadolin, jottei edes tule kipuja ja yöunet olis mahdollisimman hyvät myös. Vähän jomottelee, mutta ei silleen, etteikö ilmankin pärjäis. Oikein hyvin menee tämä, toivottavasti jatkuu samalla lailla eteenpäinkin
okoo.. Mä tulin eilen kotiin, päivällä sairaalassa vaan oikeestaan mehua, koska se nestemäinen jukurtti mitä ne tarjosi, tuli jo edellisen päivän vuoksi korvista ulos.. Tänään aamupalaksi jukurttia ja banaania, puoli h meni, että sai sen pikkupurkin syötyä. Lounaaksi kasvissosekeittoa ja raejuustoa, noin puolikuppia, nyt iltapäivällä puolikas banaani. Veden litkiminen takkuaa, tuntuu, että sitä saisi olla juomassa koko ajan..
Olen kuitenkin tänään juonut puoli litraa vettä ja yhden lasten pillimehun.. että kyllä kait sitä sinne puoleentoista litraan vielä pääsee:) KOhta ajattelin syödä päivälliseksi soseutettua kala(seiti)keittoa ja illalla varmaan sitten taas raejuusto/jukurttilinjaa..
Leipää tekee mieli muttei uskalla vielä.. Toi maksamakkara, oih, sitä en ajatellutkaan, pitääkin koittaa:)!
Olen kuitenkin tänään juonut puoli litraa vettä ja yhden lasten pillimehun.. että kyllä kait sitä sinne puoleentoista litraan vielä pääsee:) KOhta ajattelin syödä päivälliseksi soseutettua kala(seiti)keittoa ja illalla varmaan sitten taas raejuusto/jukurttilinjaa..
Leipää tekee mieli muttei uskalla vielä.. Toi maksamakkara, oih, sitä en ajatellutkaan, pitääkin koittaa:)!
laskipantteri- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 19.02.2014
Hyvää huomenta!!
Hyvin olette Pellukka ja Laskipantteri saaneet syötyä!! Itsellä ekat päivät oli paljon takkusempia. Nyt kun on n 1,5 viikkoa leikkauksesta niin syöminenkin sujuu ihan hyvin. Annoskoot ovat pieniä ja pyrinkin pitämään ne snadeina. Aamulla syön puuroa ja sitten aamupäivän aikana lipitän proteiini juoman. Lounaaksi olen syönyt 1/4 lootaa lihaperunasoselaatikkoa, välipalaksi 1/2 purkkia skyr rahkaa (TODELLA hyviä suosittelen), lounaaksi lohta ja porkkanaa ja iltapalaksi toinen puoli rahkaa ja jossain välissä pilttipurkki jotain hedelmää. Luumua kannattaa syödä vatsantoiminnan vuoksi ja on hyvää. Kuitusta mehukeittoa lipitän vähän joka välissä ja aamu alkaa kahvilla. Mua ei töki mikään ja makuaisti ei ole muuttunu ollenkaan. Kaikki maistuu samalta kun ennenkin. Leipää pikkasen kaipaisin, mutta kaikki aikanaan. Onhan tässä menny JOKUNEN viikko edellisestä voileivän syönnistä.
TSEMPPIÄ KAIKILLE JA HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!!!!
Hyvin olette Pellukka ja Laskipantteri saaneet syötyä!! Itsellä ekat päivät oli paljon takkusempia. Nyt kun on n 1,5 viikkoa leikkauksesta niin syöminenkin sujuu ihan hyvin. Annoskoot ovat pieniä ja pyrinkin pitämään ne snadeina. Aamulla syön puuroa ja sitten aamupäivän aikana lipitän proteiini juoman. Lounaaksi olen syönyt 1/4 lootaa lihaperunasoselaatikkoa, välipalaksi 1/2 purkkia skyr rahkaa (TODELLA hyviä suosittelen), lounaaksi lohta ja porkkanaa ja iltapalaksi toinen puoli rahkaa ja jossain välissä pilttipurkki jotain hedelmää. Luumua kannattaa syödä vatsantoiminnan vuoksi ja on hyvää. Kuitusta mehukeittoa lipitän vähän joka välissä ja aamu alkaa kahvilla. Mua ei töki mikään ja makuaisti ei ole muuttunu ollenkaan. Kaikki maistuu samalta kun ennenkin. Leipää pikkasen kaipaisin, mutta kaikki aikanaan. Onhan tässä menny JOKUNEN viikko edellisestä voileivän syönnistä.
TSEMPPIÄ KAIKILLE JA HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!!!!
Minttu, miten sun paino menee?
Mulla ruokailu sujuu hyvin, annokset n.desin. Veden juonti on vaikeeta Kipulääkettä en tänään ole ottanu, jos yöks vielä.Tosin viimeyönä kuorsasin jo vasemmalla kyljellä, joka on mun lempi puoli eli aikasta hyvin menee tällä hetkellä
Mulla ruokailu sujuu hyvin, annokset n.desin. Veden juonti on vaikeeta Kipulääkettä en tänään ole ottanu, jos yöks vielä.Tosin viimeyönä kuorsasin jo vasemmalla kyljellä, joka on mun lempi puoli eli aikasta hyvin menee tällä hetkellä
Hienoa kuulla, että menee hyvin teillä leikatuilla
Sivu 7 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa