Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen

+26
chrissy
Viipe
Tuhatkeiju
NettaMaria
Minttu 76
MANTA1
Palleroinen
Tötterö
Nanne Napaneera
Tuplanainen
hansu
apila
t.si
Heippis
etana
pilvipouta
HyeeNa!
Helmiäinen
meevin
Maria-76
Virpsu
punkeroinen
Eija-Stiina
Kapu77
Aurora
Pellukka
30 posters

Sivu 9 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas

Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen - Sivu 9 Empty Vs: Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Minttu 76 Su Huhti 06, 2014 12:52 am

Heissan!!
Minulla on ollut varsin kiireinen kaksi viikkoinen muuton vuoksi. Muuttomatka ei ollut pitkä...kaikki kaksi kerrosta alemmas. Neliöitä väheni kaksikymmentä niin tavaroiden ijoittelu on ollut haaste. Ei siitä sen enempää.
Viikko takaperin perjantaina minulle tuli yhtä äkkiä huono olo ruokailun jälkeen. Olin vielä tuolloin vapaaehtoisena pitämässä ruokapäivää joten tilanne oli varsin kinkkinen kun en voinut kotiinkaan lähteä. Siitä kuitenkin selvittiin ja luulin että kaikki hyvin.
Tuli lauantai ja muutto urakoineen. Tilattiin sitten pikaruokaa ja itse otin kanasalaatin. Olin syönyt ehkä 1/6 niin sama huono olo palasi. Lopetin ruokailun siihen ja hetkeä myöhemmin sain mennä oksentamaan muutaman kerran limaa. Ei tullut muruakaan ruokaa vaan pelkkää paksua limaa. Tällä mentiin seuraavat vuorokaudet, että kerran vrk kävin puklaamassa.
Tiistaina aloitin työelämävalmennuksen ja siellä oli sama tilanne. Sanoin yhdelle asiakkaalle, että kohta luullaan minun sairastavan bulimiaa kun ruokailun jälkeen menen vessaan ja kuuluu yökkäyksen ääniä. Päätin soittaa ravitsemusterapeutille ja kysyä mistä liman kertyminen voisi johtua. Rt ihmetteli kun kerroin, että yli 3 vkoa oli kaikki mennyt muitta mutkitta, mutta nyt tällänen mykkyrä. Hän kehotti minua olemaan ilman maitoa ja maitotuotteita 2vrk. Tämän jälkeen hän sanoi, että aloita piimällä uudelleen kokeilu. Nudatin ohjetta ja ongelma katosi. Hain laktoositonta piimää jolla kokeilin ja KAIKKI HYVIN!!! Eniten olin huolissani kahvista. Minulla pitää olla kahvissa maitoa ja voihan elämä jos olisin joutunut siitä luopumaan. Nyt en kiukuttele yhtään. Laktoosittomia tuotteita on NIIN paljon, että mistään ei tarvitse luopua.
Paino putoaa tasaseen tahtiin...kilo viikossa ja se on hyvä tahti ettei nää vähäsetkin lihakset häviäis. Ensi viikolla minullakin rt. Katsotaan mitä hänellä on sanottavana...
Tuulista viikonloppua kaikille!!!
Minttu 76
Minttu 76

Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 13.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen - Sivu 9 Empty Vs: Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Pellukka Su Huhti 06, 2014 11:31 pm

Mä ja mun pikkumasu(oli siellä isäntäkin  Very Happy ) oltiin viettämässä rentoutumistuokio Nokialla Edenissä. Kyse oli myös vähän niinku laatuajasta, kun tässä menny harakoille melkein pari kuukautta.
No reissu onnistui hyvin, masun kanssa syöminenkin onnistui ja lutiminen altaissa oli oikein rentouttavaa, jopa niin rentouttavaaa, että nyt sitten väsyttää oikein urakalla  Wink Eli tästä jo tietää, että fyysinen kunto on todella huonossa jamassa  Crying or Very sad
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Huhti 08, 2014 4:01 am

Hyvä etttä Mintun ongelma selvisi. Jännä kyllä, eikö sinua ohjeistettu vaihtamaan kaikki maitotuotteet laktoosittomaan? Minä olen käyttänyt yksinomaan laktoosittomia leikkauksen jälkeen ja pikkuhiljaa vähän kerrallaan ottanut tavallisia.

Pellukan miniloma kuulostaa ihanalle. Minäki haluuun..

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Registration date : 07.04.2012

Viesti kirjoittaja Pellukka Ti Huhti 08, 2014 11:48 am

Masu täyttää tänään kuukauden ja paino on nyt viikon junnannnut  I love you Joten yhteispudotus on edelleen se 20kg  cheers 
Perjantaina on sitten rav.suunnittelijan vastaanotto ja sitä tässä jännitetään  drunken Muuten menee hyvin, ruoka maistuu eikä dumppinkeja ole tullut, vatsa toimii. Mä oikeestaan syön jo kaikkea aika vapaasti, tosin salaattia en ole oikein vielä alkanut syödä.  Smile 
Ja huomenna töihin olisi tarkoitus lähteä ja tänään aloittaa jälleen uimahallissa käynti  Smile Joten eiköhän tämä tästä taas lähde eteenpäin  I love you 
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Huhti 08, 2014 1:53 pm

Joo hyvä juttu kun meet ravitsemusterapeutille. Luultavasti sama vaiva kuin mulla, liian vähän kaloreita. Kiloklubiin merkkailu auttaa. Eilenkin söin kutakuinkin tunnin välein ja en saanut tuhatta kaloria täyteen :/ Sillä menolla jumii kyllä.. Tänään yritän oikein keskittyä kaloreiden ja protskujen määrään..

Vesinokkaeläin

Viesti kirjoittaja MatamiMimmi Ti Huhti 08, 2014 1:57 pm

Onko teillä leikatuilla näläntunnetta? Heräättekö esom yöllä että nälkä, ja pakko ottaa voileipä... Tai siis jotain mitä voi syödä?

Sitä vissiin syö niin huonosti ja epäsäännöllisesti että mulla on näläntunne, ja toisinaan vapina ilman nälän tunnetta.

MatamiMimmi

Viestien lukumäärä : 88
Registration date : 17.02.2014

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Huhti 08, 2014 2:03 pm

Mulla ei valitettavasti oo ollu ainakaan vielä näläntunnetta. Auttaisi jos olisi. Leikkuusta vajaa 2 viikkoa.

Vesinokkaeläin

Viesti kirjoittaja Pellukka Ti Huhti 08, 2014 2:10 pm

Mulla ei kanssa ole ollut nälkä missään vaiheessa, joten ruokailu tapahtuu mulla kellon mukaan ei nälän  Wink 
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja matamiina Ti Huhti 08, 2014 2:51 pm

Voi Pellukka, olipa sulla kivinen tie pikkumasuiseksi. Onneksi nyt kaikki hyvin, siitä se lähtee! Tsemppiä  I love you 

matamiina

Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012

Viesti kirjoittaja meevin Ti Huhti 08, 2014 8:25 pm

Näläntunnetta varsinaisesti ei ole, jos ruokailu venyy niin jonkinlaista heikkoa oloa kyllä. Eikä kyllä ole ollut dumppiakaan, saisipa vaikka tullakin että jäis nuo turhat syömiset pois...

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012

Viesti kirjoittaja Minttu 76 Ti Huhti 08, 2014 8:57 pm

Heissan!
Tällee nää ohjeet menee... Minulle sanottiin, että ÄLÄ ota laktoosittomia, että vatsa ei totu niihin. Eikä nytkään vaan tavallista piimää olisi pitänyt ostaa, mutta itse päätin ottaa laktoositonta. ONNEKSI!!
Täällä on muitakin samaa ongelmaa potevia. Elikkä syön liian vähän. Iltaisin kun käy nukkumaan ja miettii syömisiään niin aika normi päivän kalorit on 600. Yhden kerran olen päässyt liki 900 kun söin leipäjuustoa mistä en edes erityisemmin pidä. Näistä kaloreista huolimatta tuntuu, että koko ajan on jotain suussa. Nytkin piimälasi nököttää vieressä.
Ei ole nälkä, mutta on kylmä. Iltaisin usein kun katson telkkaria niin tuntuu, että hampaat lyö loukkua ja silloin ne syömisetkin tulee mieleen. Pyrin syömään pitkin päivää. Tänään aamusta söin sämpylää ja kaksi tuntia meni sen jyrsimiseen. Viimeisen haukun jälkeen olisi ollut lounas aika, mutta ei vaan pystynyt vaan kipittelin kaupungilla 1,5h kunnes menin ruokailemaan. Söin vähän laktoositonta makkarapataa (noutopöytä) ja pikkasen salaattia. Ruokailun jälkeen jatkoin kaupungilla asiointia tulin kotiin otin koiran ja ulos. Sen jälkeen olenkin tässä lipitellyt piimää ja todennut, että TAAS olisi jonkin syömisen aika. Olenkin tässä miettinyt, että jos söisi niitä jauheita niin saisi ainakin sen 650kcal. Nekin kiellettiin rt toimesta jo ennen leikkausta kun sitä ääneen pohdin...
Voi kun joku keksisi proteiini ja KAIKKI tarvittavat aineet sisältävän pillerin niin täällä olisi yksi asiakas...
Minttu 76
Minttu 76

Viesti kirjoittaja Pellukka Ti Huhti 08, 2014 9:18 pm

Mä kanssa olen vaikeuksissa noiden kaloreiden kanssa, kun huomasin mun aamuvälipalan kalorit... siis desi maustamatonta jugurttia ja 3 rkl mansikkaa=50 kaloria..  Evil or Very Mad ja siitä sitte laskin, jotta lounaaseen mennessä vaivaset 300 kaloria... ja nyt on 700 ja periaatteessa yks ruoka jäljellä  Sad joten totuus on aikas karu...ja sitten kävin vielä vesijuoksemassa 45 minsaa, joten.... scratch 
vertaistukikeskustelun kävin tänään kaverin kaa... sain vinkkejä kaloreihin ja protskuihin, laitan niitä tänne jahka saan ne paperille  Wink 
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja hansu Ke Huhti 09, 2014 3:06 pm

Pähkinät olisi hyvä sekä energian että proteiinin lähde. Pienessä koossa puristettuna molempia... Ja niissä ois terveellisiä "öljyjä". Itse söin alkuaikana hyvin pureskellen. Sekoitin maitorahkaan pähkinöitä, rusinaa ja muutaman viinirypäleen pieneksi pilkottuna. Outo yhdistelmä, mutta mulle silloin upposi hyvin. En tiedä auttoiko kenties tohon hiusten lähtöönkin, koska minulle ei tullut mitään karmaisevaa harvennusta. Lähtihän niitä, mutta ilman isoja ongelmia.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ke Huhti 09, 2014 3:16 pm

Joo eilen merkkasin tarkasti kaiken ylös ja huolehdin että söin 10 annosta protskua (jokaisessa 7-8 gr) niin heti humpsahti kilon alas vuorokaudessa! Eli nyt kaikki liian vähän syövät ajatuksen ja listan kanssa kauppaan! Maksapasteijaa, munaa, rahkaa, jugua, piimää, maitoa, protskupirtelöä (suosittelen Fastia!) ja 1-1,5 tunnin välein edellämainittuja ääntä kohti..

Vesinokkaeläin

Viesti kirjoittaja Minttu 76 Ke Huhti 09, 2014 9:48 pm

Heips,
Nyt on sitten ravitsemusterapeutilla käyty ja noottiahan sieltä tuli. Rasvaa, rasvaa ja vielä kerran rasvaa lisää ja muitakin syömisiä. Puolet lisää pitäis päivälle syömisiä saada ja kyllä ihmettelin sielläkin, että MITEN?!!? Nytkin on yhtä tuskaa ja taistoa. Kävin hakemassa salaatinkastiketta ja majoneesia kaupasta ja niitä alan nyt sitten syömään sadakseni lisää rasvaa. Paino pudonnut liian nopeasti vaikkakin sen kilon viikossa. Omasta mielestä vauhti on sopivaa, mutta en olekaan ammattilainen. Ei rt kiukkuinen ollut, mutta sanoi kuitenkin, että opittavaa on vielä paljon jotta vointi on hyvä.... Itse kanssa noita protskuja pitäis lisää syödä. Nettiin surffaamaan ja ohjeita etsimään. Nyt ekan kerran koen, että pähkinäallergiasta on haittaa....
Minttu 76
Minttu 76

Viesti kirjoittaja Pellukka Pe Huhti 11, 2014 9:14 pm

Tuli juu käytyä rav.terpalla ja hää oli ihan tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen PAITSI rasvaa saan liian vähän ja syön muutenkin liian vähän...  Very Happy taitaa kuulostaa monelle ihan liian tutulta...
No mä sitten kävin tänään ostamassa vähän pähkinöitä ja superfoodi Chia-siemeniä. Ja rasvan laatu on vaihdettava toiseen ja lisättävä sitä öljyä. Paino tippuu nyt ihan sopivaa vauhtia suunnittelijan mielestä, joten eiköhän tämä tästä taas mene eteenpäin...  I love you 
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Minttu 76 La Huhti 12, 2014 1:54 pm

Kerroitko Pellukka, että käyt vesijuoksemassa? Meinasin, että sehän kuluttaa paljon niin pitäisikö sinun senkin takia syödä vielä enemmän. Minulta rt ei kysynyt mitään liikkumisesta enkä kyllä kertonutkaan. Koiran kanssa ulkoillaan ja nyt pitäisi keksiä joku lihaskuntoa ylläpitävä laji. Liekö kuntosali ainut kun uimahalli menee kesäksi kiinni niin syksyllä on varmastikin vasta sen vuoro. Vesijuoksu on ihan parasta ,mutta lähin klooriton halli taitaa olla Hollolassa sen 25km päässä. Öljyä pintaan ja tavis halliin... Kesäksi vaan nyt ensin jotain muuta...
Hyvää vkl. kaikille!!
Minttu 76
Minttu 76

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina La Huhti 12, 2014 8:57 pm

Itse käytän Olivado avokadoöljyä. Ei sisällä kolestrolia mutta hyviä rasvoja. Itse en kanssa saanut rasvoja tarpeeksi joten palelin jatkuvasti. Menen itse kyllä miinuksella silloin kun kävin vesijuoksemassa. Sad

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012

Viesti kirjoittaja Pellukka To Huhti 17, 2014 12:34 pm

Olen tässä muutaman päivän punnannut kaiken sen mitä olen suuhuni laittanut, jotta saisin jonkinlaisen käsityksen siitä kuinka paljon syön. Ja voin sanoa, että kyllä on vaikeaa saada se n. 1400 kaloria päivälle syötävää. Ja tosiaankin jumppapäivinä jäädään miinukselle reilusti.  Shocked 
Itse ruokailut ovat onnistuneet hyvin. Kaikkea pystyn syömään, eikä onneksi vielä kertaakaan ole tullut oksennusta, tosin pari kertaa on tullut huono olo, jolloin oksennus on ollut todella lähellä. Perunat, riisit ja pastat olen melkein kokonaan karsinut pois ja korvannut ne kasviksilla.
Alun ummetusongelmistakin pääsin onneksi eroon säännöllisellä pellavarouheen syönnillä ja saan siitä samalla kuitua ja hyviä rasvoja.
Uudeksi herkuksi on tullut mulle itsetehty "rahkahässäkkä" eli laitan purkkiin purkin rahkaa, maitoa, kaloritonta mehukeittoa, marjoja soseena, joskus chian siemeniä ja joskus makeutusaineeksi steviaa. Tää sauvasekoittimella sekaisin tai sheikataan... ja tuon pitää olla löysää, jotta sen voi juoda. Usein vetelen tuosta puolet ennen vesijuoksemista ja sitten loput kun tulen. Tai muuten vaan lipittelen sen päivän aikana.  Smile 
Kaiken kaikkiaan siis hyvin on mennyt, mutta opettelua tämä on siltikin vielä.  Wink 

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille !  I love you 
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Pellukka To Toukokuu 08, 2014 4:51 am

Viimoset ajat on ollut vähän hiljasta täällä päin, jotenkin on ollut niin saamaton ja vetämätön meiniki, jotta oksat pois  
Leikkuusta on nyt pari kuukautta. Painoa pudonnut n.8 kiloa ja jotenkin tuntuu, jotta nopeemminkin sais männä, mutta ei niin ei  Ongelmia elossa on myös tullut esiin.

Ensimmäinen ja ehkä kaikkein suurin juttu on se, että rakastamani yövuorot täytyi laittaa purkuun... melkein vuoden olen tehnyt vain yövuoroja vanhusten asumispalveluyksikössä, mutta terveyden takia on nyt tehtävä niihin loppu. Eli maha ei toiminut alkuunkaan niinku piti, öiden jälkeen päällä sellaiset turvotukset ja pönötykset, jotta oksat pois. Nämä kun sai pois vapaiden aikana ja sitten pitikin taas mennä töihin ja samasta lähdettiin taas. Mä itse tein pienen diagnoosin tähän, eli ihmisen aineenvaihdunta nukkuu öisin  Joten parin viikon päästä aloitan tekemään normaalia epäsäännöllistä 3-vuoro työtä ja sittenhän se nähdään kuinka sekasin elimistö voi mennä  

Toinen ongelma on tullut tässä nyt, eli mun iho on kertakaikkisen kuiva. Naamasta kesii nahkat, samoiten käsistä. Kantapäistä on lähteny ilmeisesti rasvat pois, joten jäljelle jää vain kivikovat kovettumat, jotka rikkoo sukat ja tekee kävelyn vaikeaksi.  Joten nyt sitten naama punoittaa muustakin kuin ilonpidosta ja se ei todellakaan ole kivaa...

Jotain positiivista kuitenkin on se, että vaikka paino ei laske ihan sitä vauhtia mitä luulin, vaatteet alkaa käymään väljiksi. Siis todella väljiksi. Kaikki housut alkaa olla aikas suuria persuuksien kohdalta....  Ja toinen positiivinen asia on se, että jonkin asteinen liikunta kärpänen on päässyt purasemaan.... eli mä vyöryn köpöttelemässä koiran kanssa ja ravaan uimahallissa, fillari on kaivettu säilöstä ja kohta sillä voi alkaa sitkuttamaan verenmaku suussa viis kilsaa töihin...

Viimeinen muokkaaja, Pellukka pvm To Toukokuu 08, 2014 4:52 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Kirotusvirheitä)
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina To Toukokuu 08, 2014 2:12 pm

Oletkos tarkistanut että saatko elimistöösi tarpeeksi rasvoja ja hyviä sellaisia. Sekä pikkasen niitä huonojakin tarvitaan. Oma ihoni kuivuu heti jos rasvan saanti on vähäistä. Itse käytän avocado öljyä sen takia kunnei sisällä kolestrolia. Iho ei kuivu eikä palella.

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012

Viesti kirjoittaja Pellukka Su Kesä 15, 2014 11:42 pm

Mukavaa kesän alkua kaikille !

Pientä päivitystä oloon ja eloon. Elämä rullaa hienosti, leikkuusta nyt aikaa 3 kk ja painoa sen jälkeen on pudonnut n.10 kg. Kävin 3kk:n tarkastuksessa ja rav.terppa kirurgin kera olivat tyytyväisiä tilanteeseen. Laskettiin sen rav.tyypin kanssa, että 5,5 kk:ssa paino on pudonnut 25kg Smile
Liikuntaa olen tässä aloitellut. Kävin liikuntaneuvojan vastaanotolla ja hänen kanssa käytiin kuntosalilla yhdessä ja sain häneltä henkilökohtaisen saliohjelman, joten tästä se sitten toivottavasti lähtee.

Nyt alkaa olla kesäloma nurkalla, yksi 10 tuntia yövuoroa ja mä olen niin LOMALLA Smile
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Pellukka Pe Heinä 04, 2014 2:07 pm

Hyvää kesää myös tänne kaikille.

Pientä päivitystä eloon ja oloon voisi laitella. Tällä hetkellä voisi sanoa, että hyvin pyyhkii  Very Happy Paino laskee hiljakseen ja salaperäisesti bmi humpsahti alle 40, joten enää ei tämä typy ole sairaalloisesti lihava vaan jotain muuta. Hieno tunne Smile 
Muutamia kertoja olen nyt kuntosalilla ohjelmaa tekessä, joka on minulle ollut aikamoinen saavutus myös. cheers 
Ruokia pystyn syömään normaalisisti, eikä onneksi kertaakaan ole tarvinnut pulautella, tosin joitakin kertoja on tullut tosi huono olo ruokailun jälkeen.

Viime kesänä innostuttiin isännän kanssa geokätköilystä ja niitä kätköjä on nyt juostu pitkin ja poikin. On ollut tosi mukavaa, kun on huomannut, että vaikka kunto ei todellakaan ole parantunut, on kuitenkin jaksanut ihan erilailla rämpiä pusikoissa. Viime vuonna jäi vielä haaveeksi Lapin mökkimme lähellä oleva vaaran huippu, jossa yksi kätkö sijaitsee. Isäntä sen haki silloin ja mä sanoin, että ensi kesänä mä haen sen. Ja hainkin sen juhannuspäivänä. Kyseessä pikkunen töntäre, jossa nousu alkaa autolta ja sitä piisaa 130m, yläosassa vielä sellanen kivikko, jotta oksat pois. VOITTAJAFIILIS  sunny

Aurikoisia kesäpäiviä kaikille  I love you 
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Pe Elo 15, 2014 7:54 am

Kiva kuulla Pellukka että sullakin alkukankeuksien jälkeen lähti menemään noin hyvin Smile Hienosti on kyllä paino pudonnut sullakin! Mulla on kans kokonaispudotus samaa luokkaa, taitaa olla 27 kiloa tällä hetkellä eli ihan sama kuin sulla, ja leikkuuaamusta (josta nyt 4,5 kk) 16 kiloa

Vesinokkaeläin

Viesti kirjoittaja Pellukka Su Elo 31, 2014 11:58 pm

Jopas on aikaa päässyt menemään kirjoittelusta, mutta ehkäpä nyt olis aika päivittää kuulumisia myös tänne.
Leikkuusta alkaa kohta olla sen puolisen vuotta aikaa ja koko prosessin aikana paino on yhteensä laskenut sen 30kiloo ja mikä mahtavinta BMi on on kanssa tullut jo alle 40, joten enää ei olla sairaita  cheers
Alun vaikeuksien jälkeen kaikki on mennyt hyvin. Ruokailujen kanssa ei ole ollut vaikeuksia ja kaikkea on voinut ilman mitään syödä   Very Happy
Veden juomista on opeteltu ja vihdoin jopa opittukin, jotta sitä pystyy/muistaa juoda vähintään sen 1,5 litraa per päivä, usein jopa enemmänkin. Liikuntaa on harrastettu säännöllisen epäsäännöllisesti ja vaatekaapin sisältöä uusittu, joten mukavalta tuntuu kovastikin nykyään  Very Happy

Menneenä kesänä toteututin muutamiakin asioita, jotka olis ilman leikkuuta jääneet varmasti toteutumatta. Kävimme miehen kanssa parin päivän retkellä Kolilla. Jaksoin rämpiä geokätkön perässä 5 kilsaa mäkiä ylös ja alas, samoiten mökkimaisemissa Kemijärvellä kiikuin kätkön perässä 130 metriä autolta vaaraan. Tuolla vaaran päällä olen varmaan viimeksi käynyt pikkulikkana, monia vuosia vain puolimatkassa laavulla kaikkensa antaneena, joten nyt on voittajafiilis tuon suhteen.
Kesälomalla vielä käytiin Repoveden kansallispuistossa patikoimassa, joten lomat muuttuivat tänä kesänä vähän liikunnallisemmaksi. Itse kunto ei varmaankaan ole paljoa parantunut, mutta painon laskun takia liikkuminen on vaan niin paljon helpompaa. Ja ensi kesän tavoite on SAANAn huiputus.

Tällä hetkellä voi sanoa, että elämä on kerrassaan ihanaa drunken
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 9 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa