Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen

+26
chrissy
Viipe
Tuhatkeiju
NettaMaria
Minttu 76
MANTA1
Palleroinen
Tötterö
Nanne Napaneera
Tuplanainen
hansu
apila
t.si
Heippis
etana
pilvipouta
HyeeNa!
Helmiäinen
meevin
Maria-76
Virpsu
punkeroinen
Eija-Stiina
Kapu77
Aurora
Pellukka
30 posters

Sivu 6 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas

Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen - Sivu 6 Empty Vs: Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Pellukka Ma Maalis 03, 2014 2:05 pm

Kolme viikkoa olisi sitten eneä takana. Ja edelleenkään ei ole tullut mitään lipsahduksia.  Razz Tosin olen joutunut heivaamaan kaikki suolaiset keitot pois, joten mansikalla ja suklaalla jatketaan loppuun. PAINO on onneksi laskenut.  Wink 
Huomenna on sitten se esikäynti leikossa ja vain kolme yövuoroa ennen leikkuuta..  Shocked Onneksi nopeaa on tämä aika mennyt  I love you 

Mulle ainakin se kirurgi sano, että jos kunto on leikkuun jälkeisenä päivänä hyvä, niin kotio saapi lähteä  eli päksissä ei makoilla jos vointi on hyvä, niin yhtään ylimääräistä...  Smile 
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen - Sivu 6 Empty Vs: Uuden minän metsästys leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Tötterö Ma Maalis 03, 2014 5:49 pm

Hienosti oot ENEillyt Pellukka!!!! H-hetki läshestyy  Very Happy 

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Registration date : 07.10.2013

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ma Maalis 03, 2014 8:20 pm

Hyvä hyvä! Tsemppiä loppumetreille ja leikkuuseen! Mulla kans eneilyt meneillään. Tai tarkkaan ottaen nyt syön vähän rennommin vielä tämän viikkoa (osanutrausta) ja sitten alkaa viimeinen puristus ennen 27.3 tapahtuvaa leikkausta. 10 kiloa annettiin tammikuun lopulla tiputettavaa ja jo 7 mennyt eli hyvin on pullat uunissa Smile Speksit aika samat kuin sinulla (ikä, lähtöpaino jne.). Minut leikataan yksityisellä.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Registration date : 07.04.2012

Viesti kirjoittaja Minttu 76 Ma Maalis 03, 2014 9:09 pm

Heissan kaikki eneilijät ja muutkin!
Mulla on vika eneily päivä menossa. Onneksi.... Tippaakaan ja tuumaakaan en ole lipsunut ja huonot päivät jäi tuohon yhteen, mutta kyllä mieli alkaa tekemään jo muutakin syötävää. Vaaka näytti aamulla -8,4kg eneilyn alusta. Tuskin huomenna sen vähempää.
Tänään kävin sitten kaupassa kotiutumista ajatellen. Mukaan tarttui piimää, maitoa, rahkaa, raejuustoa, mehukeittoa, juustoinen savuporokeitto, maksamakkaraa, proteiinijuomaa, luumupilttiä, broilerin jauhelihaa, sinihomejuustokermaa ja kaurapuuroa. Katotaa meneekö noista mikää kitusiin vai saako mies pikkasen syötävää. Ajattelin ottaa vähä sitä ja tätä jos sitten joku ees uppois. NII, ja lähden siitä ajatuksesta, että saan maistella ostoksiani jo ylihuomenna.
Ei kai siellä sairaalassa tarvi mitää ihmeitä mukana olla. Lääkkeet, hammasharja, puhtaat alushousut, hiusharja ja dödö. Bonuksena otan kirjan, tabletin (jos saa käyttää ja netti toimis) ja puhelimen.
Näillä mennään!!! Ihmettelen kovasti, että vielä ei jännitä....ans kattoo miten sitten illalla. Wink
Minttu 76
Minttu 76

Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 13.02.2014

Viesti kirjoittaja meevin Ma Maalis 03, 2014 10:28 pm

Lääkkeet saat sairaalan puolesta Very Happy 

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012

Viesti kirjoittaja Minttu 76 Ma Maalis 03, 2014 10:36 pm

Allergiaan(kin)?
Minttu 76
Minttu 76

Viesti kirjoittaja Pellukka Ma Maalis 03, 2014 10:45 pm

Se riippuu allergialääkkeestä... mä ehkä kuiten ottasin varoiks mukaan  Smile Tsemppiä matkaan Minttu, kuulumisia odotellessa  I love you 
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Minttu 76 Ma Maalis 03, 2014 10:48 pm

KIITOS!!! Wink Joo, näin mä meinasin. Ei paina paljoo kuitenkaa. Heti kerron kun vaan kynnelle kykenen.
Minttu 76
Minttu 76

Viesti kirjoittaja NettaMaria Ma Maalis 03, 2014 11:05 pm

Sinä olet upeasti eneillyt tuota ylipainoa pois  cheers . Tsemppiä leikkaukseen ja uuteen masuun tutustumiseen. P.S. Älä laita kaaritukiliivejä, voivat painaa ylimmäisiä tikkejä. Jäämme odottamaan kuulumisia! Uteliaisuuttani kysyn,paljonko leikkaus tuli maksamaan  Question 

NettaMaria

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 66
Registration date : 29.01.2014

Viesti kirjoittaja Minttu 76 Ma Maalis 03, 2014 11:34 pm

Noh, jos kaikki menee niin kuin MINÄ suunnittelen niin 2 vrk sairaalassa. Kerron sitten kun laskun saan, mutta oletan sen olevan siinä 70€ tietämillä.... Totuus tietty jossain 700€ ni hyvä hyvä! Smile
Minttu 76
Minttu 76

Viesti kirjoittaja NettaMaria Ti Maalis 04, 2014 12:01 am

Hei! Oikeastaan kysymys oli tarkoitettu Vesinokkaeläimelle, mutta hyvä se on tietää julkisen puolen hinnat. Eikös siihen tule vielä kaikki käynnit ravitsemusterapeutilla ja lääkäreillä?

NettaMaria

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Maalis 04, 2014 3:47 am

No, mulla on hieman erikoisempi järjestely. Omista rahoistani maksan vähän alle 2500 euroa. Kokonaishinta ois 9000. Verikokeet ja semmoiset maksais päälle mutta junailin asiani niin että otatin ne julkisella.

Vesinokkaeläin

Viesti kirjoittaja Pellukka Ti Maalis 04, 2014 10:48 pm

Noin tuli heitettyä leikon ennakkokäynti onnistuneesti. Paino on nyt virallisesti päksin tavoitteiden alla, joten hyvä minä  Laughing Joten viikon päästä on leikkuupäivä sitten ja mä olen ensimmäinen leikattava sinä päivänä Surprised 
Nyt sitten saa harjoitella pep-puhalluksia ja ennen leikkuria olis vielä yks labrakäynti, päivää ennen. Onneksi sen voi käydä täällä omalla paikkakunnalla.
Istuessani leikossa odottamassa vuoroani, väkisinkin mietin katsoessani heräämön ovea, että siellä se Minttu nyt köllöttelee, toivottavasti kaikki on menny jees  I love you 
Nyt tirsat, jotta jaksaa lähteä viimoset kolme yövuoroa heittämään ennen taukoa  Smile
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja NettaMaria Ke Maalis 05, 2014 1:13 am

Niin se vaan leikkaus lähenee  cheers Hyviä yötyövuoroja, kohta pääset lomalle  Very Happy Very Happy Very Happy 

NettaMaria

Viesti kirjoittaja Minttu 76 Ke Maalis 05, 2014 8:04 pm

Heissan,
JIIHAA kotona ollaan. Onnellisena, väsyneenä ja ehkä hieman ihmeissänikin. Eilinen päivä oli hieman erilainen. Wink
Aamulla menin kasiin niin kuin komennus kävi. Vaatteet ja reppu otettiin talteen heti kärkeen. Sairaalan vaaka näytti 94kg niin hoitsu heitti, että tarvitseeko sua leikatakkaan. Totesin, että HUONON läpän heitit. Vaatteet kun oli vaihdettu niin menin huoneeseen odottamaan jossa luki leikkausta odottavat. Siellä oli yksi mies ennen minua joka oli vallan väsyksissä. Kirurgi tuli moikkaamaan ja totesi, että olen toinen klo n.12.00. Siinähän sitten vaan odoteltiin.
Hoitaja tuli klo.11.00 sanomaan, että sun vuoro on kohta ja pyysi käymään pissalla. Hoitaja totesi, että nyt mennään. Itse kävelin saliin jossa oli tuoli....muistutti gynen penkkiä. Kolme hoitajaa oli siellä ja ne torppas mut siihen tuoliin ja kysy onko asento hyvä. Sitten yrittivät löytää kanyylille paikan joka olikin haastavampi. Neljäs kerta onnisti. Hetki siitä totesin, että nyt tulee jotain mömmöö mikä pyörryttää, että yök niin vastaus oli, että hyvää yötä.
Herätessäni muistan siirron viereiseen petiin, aika moisen kivun ja sen kun ne otti hengitysputken pois. Heräämössä koski ja oli huono olo. Sain lääkettä varmaan molempiin. Kolmesta iltapäivästä oli jonkun sortin älli päässä. Kuudelta siirsivät heräämöön jossa oli jo tosi hyvä olo. Nousin ite vessaan yms. Mansetit jotka pumppas oli yön ja tietty tippa. Ne mansetit haittas mun elämää siihen malliin, että nukuin ehkä 5.45-6.30 välisen ajan.
Aamusta sain puuroa klo. 7.30 ja ysiltä lisää. Kahvia, maitoa ja mehua oli myös aamupalalla.
Lekuri kävi ennen kymppiä kysymässä haluanko kotiin ja didii...kotona ollaan.
Mahassa on hassu tunne...kuvailisin sitä sellaseks, että ihan kun yrittäis laihistaa ihan tosissaa.
Kotona olen ollut nyt ehkä tunnin ja lappasin suuhuni äsken tilkan juustosavuporokeittoa. Nyt vieressä tönöttää pro feel proteiini juoma jota koklaan tuokion kuluttua.
NYT LEPÄÄMÄÄN OMAAN SÄNKYYN!!!!
Älkää suotta jännittäkö. Ei auta mitään kuitenkaan. IHME JA KUMMA mua ei jännittäny missään vaiheessa...
TSEMPPIÄ!!!
P.s Mihin aikaan Pellukka leikossa olit? Mietin itse sinua ja ajattelin, että tuunko aulaa huutelee ennen leikkausta mahtaisitko olla paikalla...
Minttu 76
Minttu 76

Viesti kirjoittaja Pellukka Ke Maalis 05, 2014 8:17 pm

Sä olit sitten operoitavana siellä samaan aikaan ku mua haastateltiin  Smile Nyt sitten Minttu otat lunkisti  I love you 
Mulla on tosiaan komento seiskaan mennä leikoon eli oon ekana heti kasin jälkeen vuorossa. Näin siellä haastatteluhuoneen seinällä sellasen lapun, että meikäläisiä leikataan 2 per pvä ja ensimmäinen tulee seiskaan ja toinen kasiin  Surprised 
Ja sitten se ihana juttu, mun oma vaaka näyttää uutta kymmentä painon suhteen  cheers 
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja NettaMaria Ke Maalis 05, 2014 10:44 pm

Paljon onnea uuden pikkumasun omistajalle  Smile . Eikös olekin puoli voittoa, kun pääsee kotiin  cheers 

NettaMaria

Viesti kirjoittaja Minttu 76 To Maalis 06, 2014 12:46 am

Pellukka sullakin ollu leikoon iltapäivän aika niin kuin minullakin. Wink
Nyt olen tuhannen tyytyväinen kotiutuessani. Mittasin lämmön ja se näyttää 37,5`C, mutta en ole huolissani. Keho suuttunu kun ronkittu....
Taasen tilkka keittoa ja myöhemmin juotavaksi appelsiinimehua.
KIITOS KAIKILLE TUHANNESTI ONNITTELUISTA JA TSEMPPAAMISESTA. OLETTE KORVAAMATTOMIA!!!!!  I love you I love you I love you 
Minttu 76
Minttu 76

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Maalis 06, 2014 12:49 am

Onnea Mintulle! Kolmen viikon päästä mua jännittää ehkä lujaa...

Vesinokkaeläin

Viesti kirjoittaja Tötterö To Maalis 06, 2014 1:02 am

Minttu 76!!! Hienoa, että leikkaus on takana ja kaikki hyvin  cheers 

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Registration date : 07.10.2013

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina To Maalis 06, 2014 4:16 am

Onnea Minttu uudesta pikkumasusta.  flower 

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012

Viesti kirjoittaja Pellukka Pe Maalis 07, 2014 4:22 am

Tänään on ensimmäisen kerran tullut sellainen olo tämän dietin kanssa, että meinas parku päästä. Lapoin salaattia kulhoon lounaan aikaan ja tuli vaan sellanen olo, että mä haluisin jotain muuta välillä. Neljä viikkoa on kohta menty pusseilla ja salaatilla, muutamat näkkärit kinkkujen kera ja siinä se sitten on. Ja vakavasti mietin,että pitäisköhän viikonloppuna syödä jotain muuta, vaikka edes perunaa jossain muodossa vähän.  Evil or Very Mad Ja tästä suivaantuneena vetelin normaalit eväät eli kulho salaattia kananmunan kera ja suklaanutri  Smile Joten se mieliteko ainakin vielä on ohitettu.  cheers 
Törötän nyt sitten viimosessa yövuorossa ja odotan aamua kuin nousevaa kuuta, tämän jälkeen palaan töihin seuraavan kerran sitten saikun jälkeen... saa huokasta...  I love you 
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Minttu 76 Pe Maalis 07, 2014 6:02 pm

Pellukka, jaksaa jaksaa!!!! Jos jotain ni pysy kuitenki protskuissa ja vältä niit hiilareita. Sama kävi itellä mielessä vikana vkl. Pitäskö repästä ja nykästä vaikka sub kitusiin, mutta maltoin mieleni kuitenkin. Viikon päästä tähän aikaa sun tuskin tekee mieli yhtään mitään. Wink
Tänään olen juonut jo 2,5dl mehua ja proteiinijuomaa varmaa 3,5dl ja olen aikas tyytyväinen kun on vasta puol päivä. Röyhtästä en pysty ja katotaa pystyykö enää koskaan....
Tänää kipittelin jo vähä ulkonakin. Kyllä elämä vielä voittaa!!
Vatsan toimintaa pohdin, mutta eipä sieltä voi mitää tulla kun pelkkää lientä lipittää....ehkä joskus?!!?
Tsemppiä kaikille!!! Wink
Minttu 76
Minttu 76

Viesti kirjoittaja NettaMaria Pe Maalis 07, 2014 8:17 pm

Tsemppiä Pellukka,  cheers loppusuora häämöttää. Minttu, itse "opin" uudelleen röyhtäisemään noin 4 pv leikkauksesta. Vatsanolen saanut toimimaan Duphalacilla, muuten ei ole onnistunut vielä. Itse olen tosi hyvässä kunnossa, yhtään kipulääkettä en ole tarvinnut leikkauksen jälkeen ja olen jaksanut ulkoilla joka päivä, sitten kotiin palattuani. Juominen sujuu, seuraavaksi on syömisen opettelu, aluksi soseilla ja sitten 1 kk leikkauksesta normiruokaa. Paino on tippunut alkapainosta -8,9 kg  Very Happy Very Happy Very Happy 

NettaMaria

Viesti kirjoittaja Pellukka Pe Maalis 07, 2014 10:10 pm

Eilinen oli tosiaan vaikea, tänään helpompaa... tosin kyllä alkaa salaatti ja keitetty kukkakaali tursuta korvista  Very Happy 
Kohta täytyis lähteä kauppaan ostamaan viikonlopun kauppatavarat, koska huomenna tulee kummipoika tekemään ens vuoden polttopuita isännän kanssa... ja se vaatii kummitätiltä murkinat pöytään  Shocked Ja hieman samalla miettinyt, että mitähän sitä ostais kaappiin valmiiksi kotiutumista varten ens viikolle.. ja toisaalta hirvittää mennä kauppaan, jottei tule tehtyä jotain sellasia ostoksia, joista ei olis niin väliä...  Crying or Very sad kun tää on nyt tämän dietin vaikein kohta näköjään meikäläisellä menossa  Neutral
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 6 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa