Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

+32
pade
Nancy
Ballerina
Heluna
matami
Ulde
anemo
Laihduttava
laihis
tigertytto
Kimby
Wee2be
Pienimuttapyöreä
Tepa43
Lyltsy
maalu
Ann
joku80
laila
Tantta
Onnekas45
Poutapilvi
sinizii
Paloma
kissus nytkö jo
Merikki
bulleriina
Maria
dunbar
ritu
MRA123
muuminmamman4
36 posters

Sivu 3 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Ma Loka 18, 2010 8:59 pm

Hei Wee2bee!
Minun mielestä sen kiloklubin "laskelmat" ei pidä oikeen paikkaansa ja se on todella hankalaa saada oikeet arvot ja lukemat siihen mitä syön ja käytän! Koska minä teen kaiken ruuan itse niin en meinaa "löytää" oikeenlaisia ruokaaineksia,ruokia sieltä päiväkirjasta! Ei ole mitään "helppoa" jos 1 ruokaaines kerrallaan etsitään sieltä... Koska minä tiedän että valmislihapullissa ja omissa on TODELLA suuri ero! Sama koskee kaikkia soseita mitä teen... Se kiloklubin ruokapäiväkirja antaa siis minun mielestä liikaa ja vääriä tietoja! Esim päivänä kun tiedän että en ole hiilareita laittanut suuhun, niin aina se ruokapäiväkirja nakkaa isot määrät hiilareita! Minä en melkein syö niitä enää ollenkaan, vaan keskityn siihen proteinin syömiseen! Sen takia minä en tykkää kiloklubin sivuista! ei se nyt niin vaikeeta ole pääsäkään "laskea" mitä syö! Tai kaloriamäärä ei ehkä ole niiin suuri mutta jos syön sen 6 kertaa päivässä niin eikö sen pitäis riittää...? Ja kun kirjotin sinne kiloklubiin niin joko söin liian vähän kasvikvia tai liikaa hiilareita? Pöhkö paikka minun mielestä! Meinaan luottaa omaan ruokapäiväkirjaan, minkä kirjotan käsin ja vien sitten rav-suunnittelijalle näytille! Ei sillä viimekskään ollut muuta valittamista kun se että saan liian vähän kaloreita.... Ja kun en sitten "näe" sitä kalorimäärää niin ei ahdista niin kauheena... No tämähän on yksistään minun mielipide siihen kiloklubiin, kaikkihan tykkää itse mitä tykkää.... En tiedä onko minun ongelma sitten se että koska teen kaiken ruuan itse asia on hankalampi siellä kiloklubissa,... No oli asia mikä oli, lopetan siellä käynnin... Mutta,mutta, nyt ihan muuhun! Täytyy onnitella sinua Wee2bee :) Sinullahan on paino lähtenyt laskuun todella hienosti! Onnea siihen =) =) ...

Niin ja kiitos tosta komentista koskien mun hiuksia mutta niinkuin kirjotin olen kyllä nyt leikannut tukan..... Pitää vaihtaa tuo kuva koska en ole ton näköinen tällä hetkellä! Olen erittäin lyhythiuksinen ja useimmiten mulla on rillit päässä :D
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Wee2be Ti Loka 19, 2010 5:22 am

Niin, makuasioista kun ei voi kiistellä :)

Mä teen itse sinne omat ruokaohjeeni ja muokkaan niitä tarvittaessa ja koen saavani kaiken oikein.. Hiilareita on niin monessa kolossa, että kyllä niitä kertyy mullakin helpolla.. Mutta tosiaan, mikä sopii yhdelle, ei toiselle :) Mulle ei riitä se, että RT näkee mun syömiset silloin tällöin, vaan haluan tietää itse joka päivä kaiken :P Ahne sika :D
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ti Loka 19, 2010 4:15 pm

???? Te kyllä ette oo ???? Etkä sinä wee2be =) Mulla rupee kanssa jo nytten heittämään nupissa nuo kalori laskennat eiks mua ole edes leikattu... Mitäpä sitte kun on leikattu? Mä alan jo osaa ulkoa kaloreita ihan monesta ruoasta ja perhana se ei ole kivaa.. =(
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja ritu Ke Loka 20, 2010 12:50 am

Kissus nytkö jo: heitä ne hemmetin kalori laskurit jo tässävaiheessa nurkkaan eläkä tee niistä itsellesi pakkomiellettä vaan elä annetuilla ohjeilla ja kun sut on leikattu niin pahin virhe on rueta laskeen mitä syö siinä menee vaan hermot ja paino ei laske, usko minua.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Wee2be Ke Loka 20, 2010 5:12 am

Toisaalta.. kaloreiden laskeminen voi olla myös rauhoittavaa, kun tietää mitä saa ja mun on ainakin vaikea laskea proteiinien määrää päässä, vaikka tänään yritinkin.. ei tullut mitään.. Itseään se on kuunneltava, että mikä itselle sopii ja mikä mieltä rauhoittaa.
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja ritu Ke Loka 20, 2010 2:55 pm

En minä sitä tarkoita ettei saa laskea ravintoaineita jos haluaa ja se rauhoittaa mutta mielestäni se on aivan turhaa katsoo vaan että ei yritä syödä vaaleata viljaa ja sokeria vaan panostaa eläinkunnan tuotteisiin niin saa proteneita tarpeeksi ja jos epäilee niin suö yhden annoksen proteini pirtelöitä päivässa niin saa varmasti tarpeeksi, ja jokapaikkaan pitää laittaa myös rasvaa eikä mitään kevytlevitteitä vaan kunnon tavaraa kun tuo rasvan saanti tärkeämpää kuin muut ravintoaineet.
Paraskin puhuja siis minä joka päivittäin syön karkkia ja pullaa mutta eihän suutarin lapsilla ole kenkiä mutta paino pudonnut yli 120kg.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Kimby Ke Loka 20, 2010 3:24 pm

Ei ole mulle turhaa laskeminen. Minä en saa stressiä laskemisesta, päinvastoin saan luottamusta siihen että kyllä se paino laskee kun tietyn määrän syön. Se on laskenut viimeiset 13 kk ja se laskee tulevaisuudessakin. Se antaa ikäänkuin uskoa tulevaisuuteen ja motivaatiota. Toinen laskemisen tärkeä tehtävä on että voi annostella itselleen sopivasti niitä herkkuja. Mulle ei tule mitään ylilyöntejä kun pysyn viikkotasolla budjetissa. Voin silti joku päivä viikossa syödä jotain pientä herkkua, siis jotain muuta kuin proteiinia...

Ekat 1/2 vuotta leikkauksen jälkeen söin 1500 kcal/päivä, poislukien ekat 2 kk leikkauksen jälkeen jolloin en varmaan siihen päässyt. Sen jälkeen olen syönnyt 1800 kcal päivässä kun käyn nykyään uimassa 8-10 km viikossa. Ja edelleen mennään melkein 1kg/viikko alaspäin keskimäärin. Paino tällä hetkellä 115 kg.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Loka 20, 2010 4:06 pm

Mä en tajua miksi mulla TAAS jumi vaihe päällä...olen aloittanut jonkun aikaa sitten salilla käynnitkin ja AINA vaaka näyttää tota samaa 109
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ke Loka 20, 2010 6:52 pm

Tigertyttö mä meinaan kanssa "pillastua" tuon painoni kanssa, nyt mietin olenko suomen ainoa ihminen joka ei laihdu lainkaan ollessaan ene dietillä.
Ritu mä rupean opettelemaan tuon sun neuvoman tavan, sillä mä tulen ihan kohta hulluksi noiden kalorien kanssa... Kohta en pysty nauttimaan mistään ruoasta, vaikka se olisi keitettyjä jääpuikkoja paisteun lumen kera....
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Tantta Ke Loka 20, 2010 7:59 pm

Tigertytto ja muutkin, se paino vaan tahtoo pysytella aika-ajoin samalla tasolla. Ma olen nyt ollut kolmatta kuukautta samassa painossa, mutta vaatekoko pienenee koko ajan. Eli jotain tuolla kropassa tapahtuu. Kropan muoto tuntuu myos muuttuvan pikkuhiljaa. En ma viela ole niinkuin bulgarialainen painonnostaja, mutta kotijoukot jo ihailee mun uusia lihaksia.
Mun treenari on sita mielta, etta ma kasvatan lihasta kun ma treenaan aika lujasti nykyaan ja se painaa 4 kertaa enemman kuin rasva. Siksi ei paino tuntuisi vahenevan lainkaan. Tieda sitten pitaako paikkansa vai ei.
Alkaa antako periksi, yhtena kauniina paivana se paino taas putoaa enemman kerralla ja sitten taas tasaisesti hissukseen.
Onnea matkaan kaikille.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Ke Loka 20, 2010 10:43 pm

Moikka Tantta! Joo kovaa on taistelu kaloreita vastaan vaikka niitä pitäis saada lisää :D ... Minun suurin kalorisaldo tällä viikolla on about 700kcal... Yritän kovasti saada lisää mutta jotenkin on alkanut kuitenkin ahdistaa toi kalorimäärä! Tiedän että se ei ole hyväks pelätä sitä kaloriamäärää mikä pitäis saada kokoon mutta pelkään kun ruttoa että pilaan tämänkin homman ruualla ja liialla kalorimäärällä!
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Tantta To Loka 21, 2010 7:05 pm

Niinhan sita sanotaan joka puolella, etta pitaa syoda tietty maara paivassa. Ma en tieda, onko se sitten niin suuri vahinko jos alkuun antaa menna vahan vahemmalla kalorimaaralla ja antaa painon pudota nopeammin. Ma taisin tehda ihan vahingossa just niin ja olen tyytyvainen.
Nyt kun paino luonnostaan, joko ei tipu, tai tippuu hyvin hitaasti, ma olen iloinen siita, etta silloin aluksi ne kilot ihan kuin solahti pois. Ei mua mitenkaan haitannut se, etta en aina syonyt "tarpeeksi", mulla ei ole ilmennyt minkaanlaisia vitamiini- tai muitakaan puutoksia, kayn kokeissa saannollisesti. Yhden vahvan monivitamiinitabletin syon paivassa.
Kylla se kroppa aika hyvin tietaa mita se tarvii, luota siihen. Pienena varauksena tietysti se, etta leikkauksen jalkeen se nalan tunne saattaa tuntua erilaisena kuin ennen leikkausta. Ne tunteet pitaa oppia tunnistamaan, sitten voi loytaa sen oman tapansa syoda.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja ritu To Loka 21, 2010 9:01 pm

Muuminmamma4: ennemmin sinä pilaat koko systeemin jos et syö kunnolla sun elimistö menee säästliekille ja sitten se paino ei edes tipu vaan noillakin kalori määrillä rupeaa nousemaan, sun leikkauksestaon jo 1,5kk niin varmaan pystyisit syömään jo kunnolla ja oikeata ruokaa.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 La Loka 23, 2010 12:12 am

Siis osaako joku auttaa minua? Miten paljon sitä pitäis pystyä syödä nyt? Kun mulla tulee kauheen huono omatunto jos pystyn syömään yhden kokonaisen paahtoleivänpalasen ja kasviksia! Onko se liikaa? Mikä on liikaa? Mistä saan sen tietää? Mulla on vasta marraskuun lopulla aika sinne rav-suunnittelijalle ja siihen ei nyt saa yhteyttäkään..... Siis söin tänään ensinmäistä kertaa kokonaisen paahtoleivänpalan ja siihen kaverina oli kasviksia, leivän päällä oli kinkunpala ja juustoa! Nyt ahdistaa ja pelottaa että söin liikaa! Kirjotan kyllä sinne kiloklubiin joka päivä mitä syön jotta olisin jotenkin kärryillä miten paljon kaloreita tulee, en kuitenkaan saa kasaan sitä 1300kcal... Korkein arvo tällä viikolla on ollutu se 1160..... Siis miten paljon te muut pystytte syömään kerralla? Olis todella ihana kuulla miten teillä onm sen asian laita!
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja ritu La Loka 23, 2010 12:22 am

Elä hyvä ihminen täytä sitä kaloritaulukkoa van syö mitä haluttaa ja niinpaljon kuin jaksat, sulla mahan koko rajoittaa että et pysty syömään liikaa jos et ihan puhdasta rasvaa ja sokeria syö ja jos syöt liikaa niin saat senverran pahanolon ettet sitä virhettä toistakertaa tee.
Itse yritin syödä leikkunjälkeen 1200-1500 kcal/pv ja nytten menee toisina päivinä se 2000kcal/pv ja kokoajan tapahtuu laihtumista.
Jos haluat keskustella niin lähetä yhteystietosi yksärinä niin voisin soittaa sulle.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja MRA123 La Loka 23, 2010 12:38 am

Muuminmamman,

Mulla leikkauksesta vasta kaksi viikkoa ja ihan hyvin pystyn syömään kokonaisen paahtoleivän kinkulla ja juustolla.
Äsken söin puolikkaan roiskeläpän : ) siis saarioisten einespitsan puolikkaan. Hyvin meni alas mutta olo on todella täysi. Ei tarvine tänään enää juuri mitään suuhun laittaa. Normisti syön ruualla 1 pienen perunan, kastiketta ja ruokalusikallisen tai kaksi raejuustoa/italiansalaattia ym.
Ja mulla vain pari viikkoa leikkauksesta. En kylläkään ole kaloreita laskenut mutta paino pudonnut n. 2kg/vko. Sitten kun alkaa jumittamaan jossain kohtaa niin sit katotaan tarkemmin mitä suuhun laitan.

Koita asentaa aivot toiseen suuntaan ja ala syömään!! Helppohan se on täältä "huudella" mutta sun on pakko ! ! ettet vallan sairastu!!!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo La Loka 23, 2010 1:24 pm

Tsemppiä muumimamman
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Paloma La Loka 23, 2010 4:05 pm

Ihan vaan tiedoksi erään päivän syömiset...(leikkaus tehty 12.10.)
Aamiainen:
reilu desi mannavelliä, 2 tl oivariinia seassa, 1 dl omenatuoremehua, 2 rkl rahkaa, jonka seassa omenasosetta (ilman sokeria)
Välipala: ½ hevishotti
Lounas:
1½ dl pinaattikeittoa, 1 kananmuna
Välipala: 1/4 karjalanpiirakkaa, ½ tl oivariinia (tästä tuli tosi huono olo)
Päivällinen:
1½ dl porkkanasosetta, 3 rkl kermaa, 1½ rkl sulatejuustoa sekoitettuna yhteen
Iltapala: 1 luumu ja 1/4 päärynää kuorittuina soseena, ½ dl maustamatonta jugurttia yhteen sekoitettuina, 2 viipaletta goudajuustoa
Vettä päivän aikana n litra.

En ole laskenut kaloreita enkä mitään muutakaan...fiilistelen vaan...toistaiseksi mennyt kohtuullisen hyvin ja alkaa jo olla osin selkeyttä siitä, mitä ainakaan en vielä voi syödä.

Tsemppiä!
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis La Loka 23, 2010 10:28 pm

Mulla on leikkauksesta aikaa 1,5vkoa ja vähän on syömiset hukassa vielä.
Ja vähän pelko, etten vaan lihoisi...
Tosin määrät on pieniä, esim lasagnea n 5 tl kerrallaan ja vähän porkkanaraastetta.
Syön mielestäni harkiten. Mutta silti pelkään, etteä syönkö liikaa?
Tänä iltana aion kyllä herkutella pienen pienellä pullapalalla. =)

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Lyltsy La Loka 23, 2010 11:15 pm

Leikkauksella pitäisi saada se aikaan että ei pysty syömään liikaa. Jos syömisen jälkeen on hyvä olo, ei määrä ole ollut liikaa ja koostumuskin on ollut ok(koskee siis erityisesti ohitusleikattuja, joilla ruuan laatu on tarkempi kuin sleeveillä).

Oloon voi vaikuttaa sillä, että sitten kun leikkauksen jälkeen voi jo syödä normaaleja ruokia, syö kananmunaa, kalaa, lihaa, juustoja, jogurttia, rahkaa, papuja, ym. proteiineja sisältäviä ruokia. Ja yrittää pitää huolen siitä että joka aterialla on jotain proteiinipitoisita. Mä syön usein vähän salaattia ja sit vaan kastiketta ja lihaa tms. Eli jätän ne turhat hiilari pois. Leipaa syön yleensä yhden siivun päivässä, aamulla tai illalla.

Mulla ainakin kovin hiilaripitoiset ruuat ( makaroniruuat esim.) tekee vieläkin helposti huonon ja väsyneen olon.

Rasvaa en vältä, esim. juustot on normaaleja, rasvaisia (feta, homejuustot, raejuusto, kypsytetyt juustot), ehkä esim. vältä kastiketta, salaatinkastiketta tms. Joskus lisään rahkaan tai jugurttiin soijalesetiiniä ( = pelkkää rasvaa).

Siihen että saa riittävästi kaloreita, voi vaikuttaa sillä että tihentää ruokailurytmiä, syö esim. kahden tunnin välein, silloiin kun se on mahdollista, kun määrää ei pysty kasvattamaan.

Tsemppiä taistoon :)
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Su Loka 24, 2010 10:56 am

Mä pystyn syömään mitä vain, mutta olen kokeillut välttää hiilaripitoisia. Enemmin syön pari palaa kinkkua ja juustoa paljaalteen kuin leivän kera. Toki syön leivän tai pari päivässä välipalana, mutta kinkku/paahtopaisti on erinomainen välipala. Maustamatonta jugurttia olen kanssa ostanut ja maitoa juon pari lasia päivässä.

Pasta on lemparia, mutta syön esim. tortilliineja vain alle 10 kpl aterilla. Aikaisemmin meni kevyesti valtava lautasellinen.

Leipä ja leikkeleet ovat terveellinen ja hyvä yhdistelmä ja 1 leivässä ei todellakaan hurjasti ole hiilareita/kaloreita eikä paljoa muutakaan:). Älä ihmeessä laske niitä vaan kokeile sisäistää, että syöt sitä mikä on fiksua (eli ei karkkia, makeaa, rasvaista) ja syöt hyvällä omalla tunnolla sen minkä jaksat.

Sun pitää ottaa huomioon myös se, että ylipainoiset kuluttaa enemmän kaloreita päivässä kuin "normit", joten on sun saatava kaloreita, jotta kroppa jaksaa työskennellä.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Su Loka 24, 2010 10:16 pm

Kiitos ritu <3<3 Sitten kun saan puhelin toimimaan voin laitta mun numeron =)
Kiitos myös teille muillekkin! Joo ei tämä helppoa ole ollut ja olen nyt yrittänyt syödä enenmmän, tai siis sillein että edes ne kalorit täytyy päivän aikana! Kova homma siinä kyllä on! Ikävä kyllä minulla on maidon kanssa tullut nyt ongelmia! ennen join maitoa litratolkulla siis ruuan yhteydessä! ja nyt kun ei ruokailun aikana saa juoda niin en käytä maitoa ollenkaan! Parantamista löytyy monelta suunnalta! Ihanaa loppuiltaa teille muille
---haleja----
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo La Loka 30, 2010 4:05 pm

Eilen Oysin ravitoterapeutin ryhmäohjauksessa tullutta tietoa kalorimääristä mitä leikkauksen jälkeen pitää syödä 800kcal pvä eka vuosi sen jälkeen loppu iän 1200-1400kcal pvä jos ruoka tökkii järjestys liha maito rasvat kasvikset hiilarit, perunaa piti suht turhana elintarvikkeena. =)
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis La Loka 30, 2010 9:13 pm

Mulla oli leikkaus 13.10 ja paino tippunut siitä vain sen 4,9kg ja nyt viikkoon ei ole ppudonnut yhtään.
Mikä neuvoksi?

Syömiset mielestäni pienillä annoksilla. Olen oksenatnut usein, joten annokset on vaan pienentyneet entisestään.
Ainut "pahe" on eilen 6 keksiä päivän mittaan.
Ei karkkia enää lainkaan, eikä muita herkkuja.
Miksi se paino ei tipu? Alkaa huolestuttaa; Olenko yksi niistä, joille leikkaus ei autakaan?

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Lyltsy La Loka 30, 2010 9:31 pm

Kahdessa viikossa 4.9 kiloa on tosi hyvä saavutus. Muista juoda se 1.5 litraa vettä ja pyri syömään joka aterialla proteiinia. Syö 2-3 tunnin välein, mielummin kahden kuin kolmen alussa, että saat riittävästi syötyä päivässä.

Sitten pitää vaan malttaa odottaa. Joinain viikkoina paino ei näytä laskevan,ja sitten voi humpsahtaa pari kiloa seuraavalla.

0.5-1 kg / viikko on normaali tahti, pyri pitämään siis odotukset realistisina. Älä siis ole huolissasi! Aika on puolellasi.



Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 3 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa