Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

+32
pade
Nancy
Ballerina
Heluna
matami
Ulde
anemo
Laihduttava
laihis
tigertytto
Kimby
Wee2be
Pienimuttapyöreä
Tepa43
Lyltsy
maalu
Ann
joku80
laila
Tantta
Onnekas45
Poutapilvi
sinizii
Paloma
kissus nytkö jo
Merikki
bulleriina
Maria
dunbar
ritu
MRA123
muuminmamman4
36 posters

Sivu 9 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 9 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo La Helmi 05, 2011 5:46 pm

Moro mun roppa tekee niin kuin roppa haluaa eli se tiputtaa samalla tavalla kuin ennenkin ensin lähtee sitten jumii ja nousee sitten taas lähtee ja vauhdilla pudotus tyyli on ihan sama kuin ennen leikkaustakin, olisiko tästä apua ja pitää vaan olla malttia!!
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 9 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja joku80 Su Helmi 06, 2011 3:33 am

Joo, kissus, tiedän että pitäisi vain olla malttia ja elimistö voi pitää välillä taukoja (ja hyvä onkin) pudotuksessa. Mutta kun sitä on NIIN malttamaton, vaikka kuinka yrittää hillitä itseään...

Jännää on muuten sekin, että muutamat ihmiset ovat jo varoitelleet minua laihduttamasta liikaa tai neuvoneet jo lopettamaan laihdutuksen "näytät jo nyt hyvälle" (ehkä entiseen verrattuna)... Yleensä näillä ihmisillä on juuri saman verran kuin minullakin tällä hetkellä ylipainoa. Liekö heillä pelko/kateus, että laihdun normaalikokoiseksi tai laihemmaksi kuin he? Tuntuu vähän oudolta kommentit. Toki haluan mahdollisimman paljon ylipainoa pois. Laihaa minusta tuskin tulee, enkä haluakaan. Tietysti jotkut ovat aidosti huolissaan, mutta tuntuu vähän liioitellulta tässä vaiheessa kun normaalipainon ylärajallekin on matkaa, tuo liikalaihtumisesta varoittelu. Oma tavoitteeni on saada bmi tuonne 23-25 hujakoille, eli ei todellakaan liian alas. Saapa nähdä miten käy! Smile

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 9 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Su Helmi 06, 2011 2:06 pm

Mä olen ihmetellyt samaa miten jotkut käskevät toppuuttelemaan(jopa samat ihmiset, jotka kehdanneet huomautella painostani aikaisemmin) ja pikemminkin hankkimaan muutaman kilon takaisin.

Miksi ihmeessä ihmiset kokevat tarvetta puuttua toisen painonpudotukseen? Ja nimenomaan kyllä ovat itsekkin usein kymmenkunta kiloa ylipainoisia. Taitaa olla kateellisuus. Normaalipainoiset taas tuntuvat kannustavan.

Kyllähän mä olen jaloista ja navan yläpuolelta jo luinen, mutta alamaha ja takamus ovat edelleen rasvaisat. Niistä mä ne viimeiset kilot toivoisinkin aikanaan saavani pois, jos ei muuten niin sitten viimeistään mahan korjauksen yhteydessä kuulemma poistavat mahasta rasvat. Kiva homma niin! Mulla matkaa normaalipainon ylärajoille on 2,5 kg (bmi 25,99), mutta haluaisin siltä saada pois 5-6 kiloa ja aikanaan mahaleikkauksen jälkeen haluaisin, että painaisin hieman alle 70kg eli muutama kilo leikkauksen avulla lisää. Toki olen näinkin tyytyväinen!
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 9 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja ritu Su Helmi 06, 2011 2:13 pm

olin Torstaina KYSin lihavuusyksikön avajaisissa ja profesori ylilääkäri J:P siellä esitelmöi asiasta ja sanoi että vaikean ylipainoisen tavoitekkaan ei ole saada painoaan pudotettua normaalipainoon vaan senverran että on itsellä hyväolla ja terveystilanne paranee samoin lääkitys vähenee ja uusia lihavuudesta johtuvia sairauksia ei tulisi ja uskon itse tuohon ja jos kummiskin laihtuu hirveästi niin sitten yulee ongelmia noitten ylimääräisten nahkojen kanssa ja kun niitä ei kumminkaan ole mahdollisuus ainakaan julkisella puolella kaikilta pois leikata ja ovat kuulema suuria ja vaarallisempia leikkauksia kuin laihdutusleikkaus konsaan.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 9 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Su Helmi 06, 2011 4:02 pm

Ritu sinä roikko leikkauksessa on todellakin suuret riskit itsellenihän on lähete tehty jo 2006v oysin plastikka on vaan hieman venyny tuo leikkuu.. Silloin lääkäri arvioi että kohdallani tulee kyseeseen n10h leikkaus ja vähintään 10vrk sairaalassa olo, tiedä en onko tekniikka ja tilanne muuttunut ja aika lyhentynyt, mutta itselläni roikko on vaan suurentunut, mielissäni en ole ko leikkauksesta, vaan oma roikkoni on isohko terveysriski jatkuvine tulehduksineen, eli ei auta.
Onko täällä kukaan saanut pudotusta varten jarru-ohjeita eli miten hidastaa pudotusta?

kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 9 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Su Helmi 06, 2011 4:39 pm

Kissus laske paljonko kulutat kaloreita päivässä (painon perusteella n. 1800 kcal jos teet kevyttä istumatyötä, muuten pari sataa enemmän) ja syö kaloreita sen edestä. Mulla ainakin hidastui painon pudotus heti, kun nostin kalorit siihen mitä kulutan. Nyt ainoastaan liikunta on se mitä en korvaa syömällä. Viime viikolla putosi 100gr. ja siitä olen tyytyväinen. Ei auta enää pudotella sellaista vauhtia. Jokunen sata grammaa saa paino pudota vielä ennen nousua ylös päin. Mulla on aina raskauspahoinvointi pitänyt huolta siitä, että alussa paino pudonnut reippaasti ja siksikin pakko syödä kaksinkäsin silloin, kun vointi ok.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 9 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 9 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa