Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jurraa paikoillaan :(

+9
paksuleidi
Piuku
tigertytto
miranta
Soile
maija411
Pallokala
Orkidea
Tiinzku
13 posters

Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja Tiinzku Ma Maalis 12, 2012 1:12 am

Leikattu 23.2.-12. Ja nyt ei paino tahdo tippua olleskaan...Jurraa vain paikallaan..Olen kyllä koittanut syödä monipuolisesti ja liikkua päivittäin 2x30 min. vähintään... RT meinas jos on keho pannu ittensä säästöliekille...Onko muilla ollu samaa?? -Ja lähtikö sitten itsestään taas laskuun??? Tuntuu hieman epätoivoiselta =(.

Tiinzku

Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 57
Paikkakunta : Pietarsaari
Registration date : 21.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja Orkidea Ma Maalis 12, 2012 2:10 am

Heippa Tiinzku,

Siis eikö paino ole tippunut koko aikana?? Minulla on leikkauksen jälkeen ollut 2 jumia... Toinen kesti noin 10päivää ja toinen noin viikon. Mutta sitten on taas pudonnut.

Toivotaan, että aika korjaa tilanteen! Pysy kovana!!
Orkidea
Orkidea

Viestien lukumäärä : 181
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja Pallokala Ma Maalis 12, 2012 2:24 am

Mulla on kans paino ollut samassa kohta 2 kuukautta. Välillä käy mielessä että tässäkö tää nyt oli, mutta uskon ja toivon että kohta lähtee taas.
Vielä pitäs -10 saada pois.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja maija411 Ma Maalis 12, 2012 2:49 am

Heippa!

Ei kannata luovuttaa. Elimistö joskus tekee omia juttujaan. Ootko tarpeeks saanut nestettä. Onko vatsa toiminut. Mut leikattu 7.2 ja on kaks sellasta vajaan viikon jumia ollut. Mutta sit vaan taas kilo tippunut. Mulla ainakin selkeesti vatsantoiminnasta kiinni painon putoaminen. Nyt enää en ees mee vaaalle ku kerran viikossa.

Alku menee opetellessa niin itsellä ku pikkumasullakin varmasti.
TSEMPPIÄ! sunny
maija411
maija411

Viestien lukumäärä : 180
Paikkakunta : Raisio
Registration date : 21.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja Soile Ma Maalis 12, 2012 3:47 am

Toistaiseksi tippunut aika tasaseen 1kg/vko...leikkaus oli samana päivänä kun Maijalla eli 7.2. Mä kans käyn vaakalla vaan kerran viikossa, ei viitsi hötkyillä. Kyllä tää tuntuu hyvältä kun on päässyt jo -14 kg kevyemmäksi ja kesä tulossa;) Mä uskon kans että niitä jumeja tulee kaikille ja aina vaikuttaa kuukautiskierto/hormoonitoiminta ja tosiaan suolen toiminta jne. Kärsivällisyyttä, riittävästi nestettä ja pienet annokset, riittävästi proteiinia niin kyllä se siitä!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja Tiinzku Ma Maalis 12, 2012 1:51 pm

Kiva kuulla että muillakin jumittaa...Kerran viikossa punnitsen ja oli shokki toi ku ei menny alas.... Sad
Olen jättänyt nopsat hiilarit pois jo kauan sitten enkä ole niitä nytkään ottanu...Proteiini painotteinen tää mun ruokavalio kylläkin on.
En heitä kirvestä järveen enkä anna periksi... Elämä on jo muutenkin kääntynyt valosampaan suuntaan tän leikkauksen myötä. Ehkä se on parempi ettei paino hirveen nopsasti edes tipu..Kerkee iho paremmin mukaan. Tsemppiä vaan ja tää palsta on ihana paikka purkaa ja saada voimia Smile

Tiinzku

Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 57
Paikkakunta : Pietarsaari
Registration date : 21.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja miranta Ma Maalis 12, 2012 2:16 pm

No mulla on paino juminut nyt noin puoli vuotta. Leikkauksesta tulee toukokuussa 2 vuotta. Syksyllä pääsin jo tuonne 69 kiloon ja nyt paino on ollut noin 73 kg. Vähän kans ahdistaa, 5 kiloa kun tosiaan sais viellä pois niin oisin tosi tyytyväinen, tai oon mä tähänkin. Vettä ei vaan tahdo mennä tuota 1,5 litraa päivässä. Oon ajatellut ottaa muutaman päivän nutri-kuurin josko lähtis jälleen putoon. Onko jollain muilla juminut näin kauan?Muistelisin et Admin joskus kerto että sillä olis juminut tosi pitkiä kausia.
miranta
miranta

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : vaasa
Registration date : 07.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Maalis 12, 2012 5:07 pm

Mulla lähti heti alkuun tosi hyvin,lyhyessä ajassa 18kg ja sitten tuli pitkä jumi..en tiedä miksi se tuli,söinkö liian paljon vai liian vähän mutta kyllä se paino siitä sitten taas lähti laskuun Smile
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja Piuku Ma Maalis 12, 2012 6:30 pm

Mut leikattu viime kesäkuussa. Ene mukaan luettuna paino tippunut 34kg. Eli, alussa tippui enemmän/kk. Mutta nyt on huomattavasti hidastunut ja jumi kuukausia tulee koko ajan, joskus pitempäänkin. Mutta sitten taas menee 0,5 tai 1kg yhtäkkiä alaspäin. Vaatekoko kuitenkin pienee koko ajan. Eli en ole "oikeastaan" huolissani ollenkaan, kun mielestäni kroppa ja elimistö tekee työtä laihtumisen eteen koko ajan, vaikka paino ei putoakkaan. Korvien väli toki haluaisi, että puntarilla käynti näyttäisi joka kerta miinusta. Minäkin toivon saavani vielä n.12kg pois, siltikin painoa olis vielä jäljellä 70kg. Mulle lääkäri sanoi että leikkauksesta tuleva hyöty laihtumiseen "päättyy" kahden vuoden jälkeen. Eikä leikkaus takaa kaikille 100% normaalipainoa, vaan silloin pitäisi ateria koot ja syöminen olla tasapainossa niin, että paino säilyy ns. normaalissa tai siinä mihinkä se kelläkin on asettunut. Pidetään peukkuja meille kaikille, joilla välillä jumittaa että pian taas vähän nytkähtää viisari alaspäin. Sen olen kuitenkin jo huomannut, että tarkkailla pitää edelleen mitä ja kuinka syö, ettei mene liikaa kaloreita. Itse keskityn kovasti proteiinin saantiin, koska musta tuntuu nyt, etten tosiaankaan ole ennen leikkaustakaan välttämättä saanut niitä tarpeeksi. Kaikenlainen ruoka maistuu hyvältä, paitsi lohen haju ja maku on alusta asti ällöttänyt, aikaisemmin se oli herkkua.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja Pallokala Ke Maalis 14, 2012 2:03 am

2 kk jumissa ja NYT se lähti taas alaspäin Smile .
Joten malttia kaverit, syökää sopivasti ja muistakaa juoda.

Kävin tänään myös ravintoterpalla jonka mielestä kaikki kunnossa.
Uskoi myös että -10 kg on vielä aivan mahdollinen, tässä vasta leikkauksesta 8 kk ja odotettavissa että leikkauksesta 2 vuotta vielä putoo.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty kyllä vaan :)

Viesti kirjoittaja paksuleidi To Maalis 15, 2012 8:18 pm

Jurraa jurraa, välillä enemmän ja välillä vähemmän Smile Mulla ainakin paino putoaa sykäyksittäin...eikä päätä huimaa painon putoamisvauhti, mutta koko ajan laskee alaspäin, se on pääasia. Kun olen vuosia näitä kiloja kerännyt, niin on tässä vuosia aikaa myös tiputtaa niitä matkan varrelle Smile Kärsivällisyyttä on opettanut (tai ainakin yrittänyt Wink ) tämä taival Smile

paksuleidi

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja Inka Pe Maalis 16, 2012 4:04 am

Mulla putoaa noin kilon kuukaudessa. Välillä paino nousee kilonkin, mutta jossain vaiheessa humahtaa enemmän kerralla, sitten taas ylä ja alamäkeä.
Mutta alaspäin mennään. Very Happy
Inka
Inka

Viestien lukumäärä : 142
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 10.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja pillipulla To Maalis 22, 2012 5:10 pm

Aika mukava kuulla etten oo yksin tässä veneessä. Mulla leikkauksesta 5kk ja painoa tippunut leikkauksen jälkeen 21kg. Mutta viime kuukaudet todella hitaasti, hyvä jos jossain kuussa juuri ollenkaan. Olen miettynyt nyt syömisiäni ja juomisiani. Juon liian vähän se on fakta mutta en voisi uskoa että se syy painon junnaamiseen. Olen siis tyytyväinen pudotukseeni en sillä vaan pelot nousee pintaan teenkö jotain väärin, entä jollei paino enään laskekkaan. Nyt ajattelin vaan enemmän tarkkailla syömisiäni, mielestäni annoskoot olisin ihan ok. Silmämääräisesti katson että se olisi noin 2 dl. Se miten nyt oon ajatellut että mitä teen "väärin" on varmasti ne iän ikuiset hiilarit. Täytyy vähentää leivän syöntiä vaikka ei se määrä päätä huimaa mutta silti. Ja katsoa että se on täysjyvää mitä syö. Työpäivän aikana kun helpompi kuskata laukussa leipää mut nyt täytyy miettiä sille korvike. Oottekos te jotka on saaneet jumin jälkeen painon laskeen taas tehneet jotakin muutosta ruokavalioon?
pillipulla
pillipulla

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 18.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja Massiivi To Maalis 22, 2012 5:44 pm

Jumia tarjoaa minunkin vaaka vaikka RT sanoi päiväkirjan mukaan ruokailu (kunhan teen pieniä muutoksia) on ihan OK. Kai nämä jumit kuuluu kehon itsesäätelyyn.. luulisin että painonsääteliä on kummissaan kun näin vähän ruokaa tulee ja painokin on pudonnut aika paljon. Itse ajattelin keskittyä tuohon juomapuoleen ja vähän liikuntaankin.

Massiivi

Viestien lukumäärä : 134
Paikkakunta : tampere
Registration date : 30.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja Soile To Maalis 22, 2012 6:04 pm

Mulla huomenna ravitsemusterapeutin aika...kuulee sitten ollaanko tyytyväisiä siellä suunnalla, itse ainakin olen, vaikka vaalla en oo jaksanut käydä, mut olo on niinpal kevyempi ja alkanut kuulee jo muiltakin että sähän olet laihtunu...Smile Jes. Viel kun pääsis väsymyksestä ja närästyksestä (ilmeisesti vaatii sen sappirakon poiston).
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja pillipulla To Maalis 22, 2012 7:39 pm

Oottekos muuten käyttänyt kukaan noita hera80 tuotteita saadaksenne tarpeeks proteiiniä?Mietin esim että jos aamupalaan saisi sillä, vaikka puuroon lisättynä vähän protskua. Ajattelin testata sitä naturel versioo kun mun suussa maut hyökkää äkisti vastaan jos esim liian makea. Jo ihan jugurtti tai mansikkamehu keitto tökkii..
pillipulla
pillipulla

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 18.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja Inka To Maalis 22, 2012 8:18 pm

Täällä yksi herajauhetta käyttävä ilmoittautuu. Aina silloin tällöin käytän. Saan hiilarimäärän kasaan myös käyttämällä raejuustoa ja Skyr jogurttia. Näillä mennään.
Inka
Inka

Viestien lukumäärä : 142
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 10.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja hippo Pe Maalis 23, 2012 12:46 am

tääl jumii het kolmánnella viikolla . itseasiassa paino nousi 600g =( leikattu 5.3 -12
hippo
hippo

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 18.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jurraa paikoillaan :( Empty Vs: Jurraa paikoillaan :(

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa