Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

+32
pade
Nancy
Ballerina
Heluna
matami
Ulde
anemo
Laihduttava
laihis
tigertytto
Kimby
Wee2be
Pienimuttapyöreä
Tepa43
Lyltsy
maalu
Ann
joku80
laila
Tantta
Onnekas45
Poutapilvi
sinizii
Paloma
kissus nytkö jo
Merikki
bulleriina
Maria
dunbar
ritu
MRA123
muuminmamman4
36 posters

Sivu 6 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Lyltsy Pe Marras 05, 2010 11:41 pm

Me tästä ihmisten malttamattomuudesta keskusteltiin toisen leikatun kanssa. Ja myös siitä että eneilystä, joka julkisella vaaditaan ja jossa paino laskee paljon nopeammin kuin leikkauksen jälkeen, jää ehkä liian suuret odotukset painon putoamistahdista ja se voi olla aika huono motivaatiotekijä.

Tässä pitkän aikavälin projektissahan on tarkoitus opetella uusi elämä, pysyä terveenä, oppia syömään oikein, jotta painon pysyminen pudotuslukemissa on mahdollista, pääasia ei siis pitäisi olla mahdollisimman nopea painonpudotus. Ihmiset on erilaisia ja painonpudotusurakkakin meillä jokaisella on yksilöllinen. Toisten pudotukseen ei siis kannata verrata, tai tuntea huonommuutta siitä syystä että joku on pudottanut vielä enemmän ja nopeammin.

Kun ne kilot on vuosien aikana saatu, eikä olisi kohtuullista että ne esim. vuoden aikana lähtee pois, eikä muutamassa kuukaudessa.

Jos painonpudotustahti on 0.5-1 kg per leikkauksen jälkeinen viikko, pitäisi olla tyytyväinen. Tässä aika on puolellanne.

Pitkämielisyyttä kanssasisarille ja -veljille tässä projektissa!

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis La Marras 06, 2010 2:49 am

Lyltsy on varmasti oikeassa!
Se on kurjaa, kun ihmiset joille on kertonut tästä, katsoo joka kerta tosi tarkkaan. Varmaan miettivät, että no eihän tuo ole laihtunut...
Omaa napaahan tässä pitäisi ajatella, eikä toisten katseita.
Mutta kun painon jumiminen muutenkin ärsyttää, niin nuo katseet rassaa...

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Marras 06, 2010 3:08 pm

Lyltsy miten sun painosi? Joko olet lievästi lihavien joukossa? Mulla matkaa vielä 400gr. Silti olen enemmän kuin tyytyväinen 87kg painoon:)
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja ritu La Marras 06, 2010 3:23 pm

Viisaita kirjoituksia sillä eihän me tarvita nopeata pudotusta vaan maltilla ja samalla opitaan oikea elämän tapa, mun paino on pudonnut elämäntapa muutoksen ja leikon jälkeen keskimäärin 0,84kg/viikko ja olen täysin tyytyväinen tulokseen enkä enää haluakkaan laihtua muuten meen ruman laihaksi sillä pitäähän ihmisessä olla mistä pitää kiinni.
Ja vielä noihin kaupasta ostettaviin protenivalmisteihin niin itse ostin yhden pussin ja oli niin pahaa että se jouti roskikseen ja sen jälkeen olen käyttänyt vaan luonnollisia proteeneita kuten Muna, Kala, Liha, Rahka, Kermaviili ja erillaiset Juustot, ovat varmasti parempia kuin teolliset valmisteet.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Lyltsy La Marras 06, 2010 4:29 pm

Poutapilvi, no joo, taidan olla, mutta on kyllä ollut viime viikkoina muka "tuskallisen" hidasta nyt vaakalla painon putoaminen vaikka kyllä vaatteista huomaa että pienentymistä tapahtuu. Paino oli eilen aamulla 90.6, joka on siis painoindeksinä 29.9. Mutta tietty kiva olis päästä nyt myös kasilla alkavaan lukuun, eli nälkä kasvaa syödessä :) Vaatekoko on se 46.

Mullakin on nyt 25 viikon keskipudotus siis 0.92 kg/viikko. Olen tyytyväinen, vaikka välillä tosiaan on hitaampaa ja välillä nopeampaa.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja matami Su Marras 07, 2010 12:22 am

Ehkä osasyynä juuri leikattujen malttamattomuuteen on se että sanovat ensimmäisen 3kk aikana putoavan nopeasti/tietyn prosentin ylipainosta/15-20 kiloa tms. ihan leikanneessa sairaalassa, jonka jälkeen pudotus tahti hidastuu. Itse en ainakaan odota eneily tuloksia, kyllähän sinä aikana löysät pois jo on otettu :D Mutta toivoisin että pystysin menemään kontrollikäynnille ilman pelkoa siitä että minua syyllistetään keskivertoa huonommasta pudotuksesta, etenkin kun BMI oli reilusti päälle 50 leikkaukseen mennessä.

matami

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : TRE
Registration date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis Su Marras 07, 2010 12:36 am

Sama juttu matamin kanssa.
Eka lääkärintarkastus tammikuussa, jolloin leikkauksesta on n 3kk. En haluaisi näyttää epäonnistujalta..

Toisaalta tänä iltana aion ottaa vähän jäätelöä vieraiden kanssa.
En ole syönyt jäätelöä tai karkkia lainkaan leikkauksen jälkeen (13.10).
Mulla ei muuten pidä paikkaansa, että olisi nälkä ja mieliteot hävinneet. Herkkuja tekisi kyllä mieli! Vinkkejä luvalliseen herkutteluun?

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Su Marras 07, 2010 12:51 am

No miten olis se vesimelooni ja nutriletin patukat, ne kun on ainakin terveellisiä, jos et syö mielin määrin...
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Marras 07, 2010 12:52 am

Pannukakku sokerittomalla hillolla, tätä just rupes tekemään mieli, pitää vissiin laittaa uuniin :) Erikoiskahvit. Tumma suklaa(70%). Rahkasta ja kermasta valmistetut jälkiruuat, hedelmillä tai marjoilal höystettynä. Pirtelö vaniljajäätelöstä, marjoista, banaanista ja maidosta.
Salmiakki.

MIkä tahansa herkku pienessä määrin.

Tuossa nyt äkkiseltään, se tietysti on itsestä kiinni onko ne sulle herkkuja vai ei.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Marras 07, 2010 12:53 am

Erilaiset juustot unohtui vielä mainita.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Su Marras 07, 2010 2:29 pm

Lyltsy onnittelut:)

Mulla pudotus on ollut 28.2 kg/ 25 vk eli 1,13kg/vk keskimäärin. Kesällä oli parit jumit (2vk ja 3vk). Kova on putoamistahti ollut, mutta toisaalta liikunkin tätä nykyään PALJON. Teen päivittäin 8-10km reippaita kävelylenkkejä kaiken muun touhuamisen lisäksi.

Vaatekoko pienenee koko ajan ja pelkäämäni roikkumiset eivät ole ollenkaan niin pahat, kuin mitä etukäteen pelkäsin. Rinnat tosin on löysähköt nahkasäkit, mutta ei ne miestä ainakaan tunnu haittaavaan;)

Energiaa on ihan erilailla vaikka työstressi on kova ja yöunet kärsivät siitä. Onneksi sentään on aurinkoa ja lämpöä, niin ei kaamosmasis iske päälle!
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Marras 07, 2010 5:21 pm

Poutapilvi, kiitos. Sulla on mennyt tosi mahtavasti paino alas.

Mä en ole lisännyt liikuntaa lainkaan, mikä kyllä vaikuttaa varmaan tuohon putoamistahtiin. Päivääkään en ole myöskään kaloreita laskenut.

Mullakaan roikuista ei vielä ole tullut harmia, tietty parin lapsen jälkeen vatsanahka on mitä on, mutta ennemminkin olen päässyt eroon ihopoimuista (rinnan alla, nivusissa). Ja rinnat on kyllä menettäneet kaiken kimmoisuutensa, mutta liiveissä ne on ihan ok. Käsivarsista mies kommentoi eilen että tuollaiset tikut, eli allitkaan ei oo ihan rähähtäneet käsiin. Kiva.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis Su Marras 07, 2010 9:03 pm

Kiitos herkkuideoista! Juustot ei niinkään mun herkkuja, mutta monta muuta herkullista oli noissa ehdotuksissa. Esim rahka+kerma, nutriletpatukat, pannari, vesimeloni.
Ennen join paljon light-limuja herkkunälkään, mutta nykyisin en voi. Se happo tekee TOSI huonon olon.
Syöttekö itse karkkia? Minkä verran maksimissaan yhdessä illassa? Olisko esim. kahvikupillinen ihan ok?
Ensi la olis isot juhlat, joissa on buffetpöytä. Illalla porukka bailaa. Miten tuon alkoholin kanssa? En tykkää oluesta enkä oikein viineistä. Ennen join esim siideriä tms tai joskus ihan väkeviäkin. Mutta epäilen, ettei siideri nyt sovi sen hapon kanssa. Pitäiskö opetella vähän juomaan viinejä tulevaisuutta ajatellen?
Ei musta mitään absolutistia tule. Vaikka otan tosi harvoin. Ehkä n 3-4 krt vuodessa.

Kiitos, jos jaksoitte lukea ja vielä kommentoidakin =)

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja matami Su Marras 07, 2010 9:11 pm

Mä en oikein hiilihapollisia pysty myöskään juomaan, eli valkovenäläisiä oon ottannu. varovasti kannattaa kokeilla miten alkoholi ylipäätään ny vaikuttaa ja mikä tuntuu käyvän ittelle. Mulla ei kauheen paljoa vaikutusta tunnu leikkauksella alkoholin sietoon olevan Smile

Karkkeja oon syöny kyllä ja en oo mittaillu sen kummemmin, syön sen mikä hyvälle tuntuu ja yleensä se kerralla jää 3-6 karkkiin ja sit taukoa. Opettelua opettelua ja kovin yksilöllisiä monet syömisiin liittyvät asiat tuntuu olevan.

matami

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : TRE
Registration date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Paloma Su Marras 07, 2010 11:41 pm

Olen syönyt ajoittain ½ dl verran vaniljajädeä, joskus muutaman sokerittoman tummasuklaanapin, pari piparia - eilen söin tuoretta dallaspullaa sellaisen ruokalusikallisen verran. Ihan samalta (eli hyvältä) ne maistuu kuten ennenkin, mutta määrät ovat huomattavan pienet.
Pulla sai aikaan ilmavaivoja. Muuten namit näillä määrillä eivät ole ongelmia aiheuttaneet.

Parasta namia ovat erilaiset marjat rahkalla ja kermalla.

Viime viikolla bongasin useita sokerittomia säilykehedelmiä, ja ne on lisäksi pehmeitä.
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja MRA123 Ma Marras 08, 2010 12:45 am

Ajattelin kans korkata tuon kuningas alkoholin pikkujouluissa tutussa ja turvallisessa seurassa, kyllä kieltämättä jännittää et miten mieli ja kroppa tuumaa viinaksista.. Onneks en juo olutta, siideriä enkä viinejäkään eli paukkujen puolelle kallistun rendeer

Saas nähdä sitten tuleeko joku pikakänni vai miten ämmän käy, hih Sleep
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ma Marras 08, 2010 1:58 am

Mulla on parin viikon päästä tuo alkoholin korkkaus edessä. Menen yhteen koulutukseen ja siellä on illallisella alkoholia tarjolla. Viinilinjalla ajattelin mennä ja sitäkin vain lasi tai kaksi.
Ruokatoiveitakin tuonne tilaisuuteen kysyttiin ja arvelin, että illallisella olisi todennäköisesti jotain pihviä tai muuta kokolihaa. Joten ilmoitin siihen, että ei kokolihaa, mutta kala menee. Vaikka tuolloin onkin suunnilleen se kuukausi leikkauksesta, en uskalla ottaa tuollaisessa paikassa riskiä dumpingista silti.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ma Marras 08, 2010 3:20 am

Mä olin yksissä viinimaistijaisissa syyskuussa ja join neljännes lasin viiniä ja kihahti päähän! Ei ihan heti vaan hetken päästä eli kannattaa edetä varovaisesti.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Ballerina Ma Marras 08, 2010 3:30 am

Moikkelis!!

Mulla oli aluksi kaikki mahdollinen ällötys karkkia kohtaan (paitsi salmiakki), mutta nyt menee jo (valitettavasti) jollain lailla.Hyvältähän se maistuu vieläkin.Määrä on noin 2-4 palaa esim suklaata.Yleensä lauantaina pidän "karkkipäivän" ja silloin ostan pikkupussin irtokarkkia ja siitä napostelen pitkin päivää!!!

Tuosta alkoholista...kannattais "harjotella" kotona ihan rauhassa eka kerta.Mulla ainakin tuli aivan uusi kokemus ekalla kertaa...tulin tosi pienestä määrästä "känniin" ja mikä hullunkurisinta, alkoholi meni täysin jalkoihin.Parin lasillisen jälkeen en pystyssä meinannut pysyä:-
Olen aina ottanut vain väkeviä.Nyt juon väkevän tosin mehulla tai irich coffeena.Happopitosta en voi juoda.

Mullekin pulla tekee aivan hirveet ilmavaivat ja kipristelyt mahassa.Ainakin normipulla eli korvapuustit tms.

Olen huomannut uusia mielihaluja.Paprikaa, fetaa, salmiakkia yms, jota en ennen ole syönyt.En olisi ennen uskonut syöväni iltapalaksi raakaa paprikaa=)

Mutta kaikinpuolin tää on ollut 110 % :sesti hyvä juttu....pieniä luopumisia, mutta mikä onkaan ihanempaa kun säkittää vanhoja suuria vaatteita pois vaatekaapista eikä KOSKAAN niitä enää kaiveta esille=)

Mukavia pikkujouluaikoja kaikille ja ihanaa joulun odotusta!!!


:santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa:

Ballerina

Viestien lukumäärä : 23
Paikkakunta : 06
Registration date : 03.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ma Marras 08, 2010 4:39 am

No mä itse asiassa mietin, että ostaisinko ens viikonlopulle pienen viinipullon. Ja ilmeisesti kannattaa, ettei tarvi mokailla sit tuolla illallisella Very Happy

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ma Marras 08, 2010 6:13 am

Meille sanoi ravintoterapeutti, että pienestä määrästä voi tulla hyvinkin humalaan ja joillakin krapula kestää kolme päivää,,,
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja MRA123 Ma Marras 08, 2010 3:04 pm

Joo, mäkin olen ajatellut testata kotona tota kestävyyttä ettei kävis huonosti....
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis Ma Marras 08, 2010 6:12 pm

Kiitos alkokommenteista!
Otan juhlissa ehkä vodkapaukun mehulla, jota killitän pitkin iltaa... Vodka on mulle tuttua ja normaalisti yksi paukku ei tunnu juuri missään.
Todennäk se vähän ilostuttaa, mutta tuskin se oikeasti mua mihinkään heilauttaa.
Ja jätän kesken, jos ei tunnu hyvälle.

Söin eilen muutaman palan suklaata. Siitä parin tunnin päästä vähän kermaviilidippiä ja raffeleita. Maistui tosi suolaisille!

Sitten illalla irtokarkkeja ehkä 10-15 kpl. Sitten tuli jano-> vettä. Ja sitten tulikin oksennus.

Ei tartte syödä karkkia ihan heti. Vaikka tuntuikin, että vesi oli se vikatikki siihen perään.

Paino tänä aamuna 115,0kg. Eli viime maanantaista 1,8kg alas. YES!
Olen ollut pari vkoa tuskainen, kun paino oli jököttänyt samassa kaksi vkoa.
Mutta nyt hieno pudotus.. Kyllä taas jaksaa.

Ja ulkomaan matkaan aikaa kaksi viikkoa, siinä välissä juhlat. Kiva =)

Mukavaa viikon alkua kaikille!

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ma Marras 08, 2010 6:46 pm

Täällä jumittaaaaa!! Paino ollut nyt minusta pari viikkoa suunnilleen samassa, ei liiku alaspäin, eikä juuri ylöskäänpäin. Pakko vain toivoa, että se jossain vaiheessa silti nytkähtää. Liikaa en usko syöneeni ja olen huolehtinyt proteiinin saanninkin. Ja hiilareitakaan ei ole tullut älyttömiä määriä. Pakko vaan uskoa ja toivoa, että se lähtee vielä laskusuuntaan, niin kuin näillä syömisillä pitäisi lähteä.

En tiedä miten paljon vaikuttaa, että mulla on alaselkä tosi pahasti jumissa. Siellä on selkeästi tulehdus, kun se on ihan lämmin ja kävely on hankalaa. Joten veikkaisin senkin jonkin verran nostavan painoa, ehkä.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis Ma Marras 08, 2010 7:17 pm

Tsemppiä Laihduttava! Tiedän, miten tuskallista on, kun on jumi päällä. Mutta usko pois, kyllä se siitä.
Mullakin oli tosiaan tuo parin viikon jumi ja sit lähti viikossa 1,8kg vaikka olin syönyt just sillä viikolla karkkia, jätskiä yms, tosin pieniä määriä.

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 6 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 6 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa