Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

+32
pade
Nancy
Ballerina
Heluna
matami
Ulde
anemo
Laihduttava
laihis
tigertytto
Kimby
Wee2be
Pienimuttapyöreä
Tepa43
Lyltsy
maalu
Ann
joku80
laila
Tantta
Onnekas45
Poutapilvi
sinizii
Paloma
kissus nytkö jo
Merikki
bulleriina
Maria
dunbar
ritu
MRA123
muuminmamman4
36 posters

Sivu 5 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis Ma Marras 01, 2010 7:08 pm

En ole kokeillut soijaa. Miten? Missä muodossa?
Olen aika onneton näiden suokajuttujen kanssa. Ei kai mulla muuten olisikaan paino-ongelmaa...

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Ma Marras 01, 2010 7:10 pm

Kiitos Lyltsy kun kirjotit sun ruokapäiväkirjaa tänne <3
iedän että minun kirjotukset kuulostaa aika kärsimättämöltä mutta kun sitä odotti aivan jotain muuta! Ei minulle puhuttu mitään kalorinlaskemisesta ja sen semmosesta ennen leikkausta! Ei sitä että kadun leikkausta! Olen ikionnellinen tähän päätökseen ja toivon että se paino laskee jonkin verran, vaikka sitten hitaasti! Onhan mulla tota painoa alaskin mennyt mutta kun on semmonen pönttö akka että painon pitäis heti mennä alas oiken ryminällä! Ja sitten kun katsoo omaa peilikuvaa niin meinaa oksennus lentää =( On niin ällö tuo roikkuva maha =( =( .... tänä aamuna paino oli 112.7 kg =) Jotta kyllä se jostakin lähtee vaikka sitä ei itse huomaakkaan!
Ihanaa päivänjatkoa teille kaikille!
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ma Marras 01, 2010 7:51 pm

Soijaa saa rouheena jauheena pihveinä paloina suikaleina yms.. eli valintaa riittää ja niissä on muuten todella hyvin proteiineja. Ja niistä saa ihan maistuvaa ruokaa ja tosi helposti. Finelin sivuilta löytää hyvin ravintoarvot ruoka-aineille. Onko täällä kukaan kokeillut karpaajien ohjeita?
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis Ma Marras 01, 2010 8:52 pm

ok, katsonpa kaupasta soijatuotteita.
Kiitos viisaammille neuvoista =)

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Paloma Ti Marras 02, 2010 12:34 am

Soijaa saa hurjan monenlaisena. Soijapaloja voi käyttää vaikka kanan sijasta ruuassa. Pussin kyljessä on ohje ja netistä löytää lisää. Soijajauhoa voi käyttää esim kananmunan sijasta jatkeena vaikka letuissa tai kasvispihveissa. Soijaa vaan ei naisen kannata syödä ihan hirveitä määriä. Sillä on vaikutusta estrogeenituotantoon.

MRA123, hevishotti on kaupan kylmähyllystä löytyvä hedelmä-vihannesjuoma, joka on neljän pakkauksissa. Pakkaukset on värikkäitä ja meidän lähimarketissa ne löytyy maitojen ja jugurttien kanssa samasta kylmiöstä.

Tässä yksi esimerkki päivän syömisistä:
Aamiainen: 1 dl maitoon tehtyä kauravelliä, 3 viipaletta goudajuustoa, 1 dl tuoremehua, iso mukillinen teetä + vitamiinit ja kalkki
Välipala: 1 dl kevytviiliä ja 3 tl lasten luumusosetta
Lounas: ½ dl kermaista porkkanasosetta, 1 dl uunilohta, ½ kuorittua tomaattia
Välipala: 3x3 cm pala täysjyväpannaria, 1 tl omenasosetta, 2 rkl vaniljajädeä
Päivällinen: n. 3 cm pala lenkkimakkaraa, 2 rkl sulatejuustoa, ½ kuorittua tomaattia - saunaillan herkku uunissa
Päivä oli sen verran tuhti, että iltapala piti jättää syömättä.

Kuten huomaatte, määrät on hurrjan pieniä, mutta massu on tosi täynnä, ja kaikki ruoka on perheelle tehtyä - eli ei mitään erikoisuuksia.
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Ulde Ti Marras 02, 2010 1:44 pm

Mulle sanottiin sairaalassa, että kalorimäärä pitäisi olla 1200 - 1500 kcal /päivä.

Mulla se on pyörinyt 1300-1450 kcal/päivä.

Tuskailen itsekin hitaan painonlaskun kanssa. Minut on leikattu 11.10
Ulde
Ulde

Viestien lukumäärä : 160
Paikkakunta : Turku
Registration date : 21.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis Ti Marras 02, 2010 4:34 pm

Ok, en sitten tiedä, kannattaako alkaa tuota soijaa ostaa, kun tuo raskautuminen olisi toiveena.
Jos yritän ensin saada proteiinut kananmunasta ja kinkusta esim?


laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Paloma Ke Marras 03, 2010 2:11 am

laihis, voitko syödä juustoja? Niissä on paljon kalsiumia sekä proteiinia.
Raejuusto ja rahka on myös hyviä proteiinin lähteitä.
Kala on myös helposti sulavaa, ja sisältää myös sekä kalsiumia sekä protskua.
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ke Marras 03, 2010 6:02 am

Euroshopperin rasvattomasa rae juustossa on muuten 18g proteiinia pär 100g...
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis Ke Marras 03, 2010 2:40 pm

Eilen tein juustomunakasta. Ajatelin, että siinäpä olisi proteiineja... Söin kai liian nopeasti, oksensin taas.
Mutta olen nyt laittanut näkkärin päälle reilusti juustoa (17%Edam, onko OK?) ja kinkkua. Se on mulle tällä hetkellä sopivin eväs.. Löysän kaurapuuron teen maitoon ja se menee myös hyvin.
Ostin ohuita porsaan fileitä, ajattelin kokeilla tänään, että leikkaan saksilla ihan pieneksi, josko onnistuisi syömään oksentamatta.

Kyllä tämä foorumi on ihana olemassa. Kun tulee epätoivo, niiin täältä saa tsemppiä. Kiitos ystävät!

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja MRA123 Ke Marras 03, 2010 7:03 pm

Laihis,

Olen seurannut tätä viestiketjua, mikä sun tilanne oikein on? Tarkoitan että oksennatko kaikki ruuat mitä suuhus laitat vai miten?
Mulla tulee tosi usein huono olo ruuan jälkeen jos olen kokeillut jotain "uutta" tai syönyt liian nopeasti, olen käynyt kukomassa mut mitään en ole saanut vielä tulemaan ylös. Tuleeko sulla ihan ilman "yrittämistä" yrjö vai vai vai...
Vähän huolestuttaa toi kun olet kirjoittanut että oksennat usein ?!?
Olen huomannut että jos käytän ruokailuun vähintään vartin tai kauemmin niin huono olo pysyy poissa, olen vaan tätä hemmetin pikaruokailukuntaa enkä millään malttaisi syödä hitaasti, nyt olen yrittänyt "puuhailla" syömisen yhteydessä jotain jotta saisin ajan kulumaan, pikkulusikka on ollut kans hyvä apu...

MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis Ke Marras 03, 2010 9:26 pm

MRA123; En todellakaan oksennna omasta halusta! Toki olen ymmälläni, miksi paino ei tipu, mutta oksennus tulee kyllä muuten, ihan väkisin. Paitsi ei puurosta, jogurtista, näkkäristä tms.
Tänään söin lounaaksi tortillaa; Sisällä jauhelihaa, tonnikalaa, raejuustoa ja tavall juustoa. Että saisin proteiineja.
Otin lehden, luin, haukkasin vähän ja taas luin. Söin varmaan puoli tuntia sitä tortillaani. Muttta ei tullut lainkaan pahaa oloa!!! Ihanaa=)
Olen pähkäillyt, että mulla suurin ongelma on se, että olen syönyt liian nopeasti.
Nyt uusin tavoin ja toivon, että painokin alkaa tippumaan.
Se on tippunut kolmessa viikossa vain 5,5kg! Hidasta! Ja oikeastaan siis kahdessa viikossa 5,5 ja viikkoon ei ollenkaan.

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja MRA123 Ke Marras 03, 2010 9:53 pm

Juu en mä uskokaan että oksennat väkisin, sitä vaan että se vaan tulee sieltä ihan spontaanisti.
Mulla tuli viime viikolla 3 viikkoa täyteen ja pudotusta oli tuolloin -5,8kg että aikalailla samoissa mennään, tänään on sit "punnituspäivä" kun tänään tulee kuukausi leikkauksesta, viikoittain punnaan ja mittaan itseäni. Tällä viikolla ei varmaankaan kovin suurta pudotusta tule. Saas nähdä ny mitä vaaka illalla sanoo kun ehtii itseensä vähän keskittymään.
Voimia sulle tosi paljon, voin vain kuvitella kuinka inhottavaa on oksentaa jatkuvasti, mulla noi pahat olot on sellaisia että kuin mahataudissa olisi kun paha olo jyllää...
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis To Marras 04, 2010 3:22 pm

Kiitos tsempistä MRA123!
Eilinen oli tosiaan huippupäivä. Olin illalla konsertissa, jossa söin väliajalla ½ suklaaleivoksen... Eikä tullut paha olo, kun söin tosi hitaasti.
Ja tortillastakaan ei tullut pahaa oloa, kun söin hitaasti.
Tännä uusi päivä =)
Kun vaan vielä tuo paino alkais tippua. Olen miettinyt, että taidan kohta ottaa nutrilet-eneilyn käyttöön viikoksi tai pariksi, jos ei muuten ala tippua. Onkohan ihan hullu ajatus?

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja MRA123 To Marras 04, 2010 4:52 pm

Hienoa Laihis että olet päässyt jo "nauttimaankin" olostasi!

Mua ei sais eneilemään enää oikein millään... : ) sen verran vähän aikaa vasta edellisestä mut mikä jottei jos tunnet olosi sellaiseksi että jaksat vetää läpi sitä...

Mut jos sulla paino pudonnut kuitenkin niin kantsiiko? Kysy nyt vielä rav.terapeutilta neuvoa mitä tehdä jottet saa elimistöäsi ihan sekaisin, sori jos nyt kirjoittelen "ohi" kun en ihan tarkalleen tiedä tilannettasi... : )

Mä eilen laskeskelin suurinpiirtein kaloreitani eiliseltä päivältä ja yllätyksekseni pääsin 1000kcal. Jihuu, luulin ettei välttämättä 800 edes mene rikki. Kalorit oli laskettuina suurinpiirtein koska syön kotiruokaa mut otin listalta sitten jonkun samanlaisen eineksen kalorit... Käytin kalorilaskurin sivua, proteiinitkin sain nousemaan yli 60 grammaan. Olen tyytyväinen. Ah niin vaaka näytti nyt -7,7kg leikkauksen jälkeen (kuukausi) ennen leikkausta enellä -14kg eli reipas 20kg lähtenyt.
Oli ihana "karata" täältä töistä äsken ostamaan talvitakkia kun mahtui jo sentään vetskaritkin kiinni takeista... : )
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Pe Marras 05, 2010 5:22 am

Miksi ei voisi eneillä? Niistähän saa kaiken tarvittavan helposti? Ainakin meille sanottiin että niitä voi pitää hätä ruokana leikkauksen jälkeenkin... Kysyppä ravterp asiaa itse ajattelin ainakin suklaa jauheet säästää =)
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Ulde Pe Marras 05, 2010 12:59 pm

En ymmärrä nyt, mitä eneilyä vastaan joillakin on. Onko tahdon lujuutta vai mitä? Eneilyhän on erittäin niukkaenergistä ruokavaliota ja jos päivän energiataso jää alle 800 kcal, niin sehän on eneilyä. Samahan tuo tekeekö sen Nutrilett pusseilla vai muulla ruualla. Nurtrilett ym. tuotteissa pitäisi kuitenkin olla tarvittavat ravintoaineet ja siksi ehkä tälläiselle ruuantekoa inhoavalle turvallisempi vaihtoehto, taatakseni sen, että saan kuitenkin kaikki tarvittavat aineet.
Ulde
Ulde

Viestien lukumäärä : 160
Paikkakunta : Turku
Registration date : 21.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Pe Marras 05, 2010 1:40 pm

Hei!
Ihan nyt kyselen teiltä muilta leikatuilta että onko mulla tuo paino hyvin lähtenyt laskuun? Laskin että leikkauspäivän jälkeen minulla on tippunut 14,7kg! Kun olen kuullut joistakin joilla on lähtenyt 20kg? Olen nyt ajatellut lisätä liikuntaa minun päiviin, on vaan tähän astri ollut hankalaa koska koko ajan joku lapsista on sairaana tai sitten minä itse! inähän tässä parantele tota minun kipeetä masua ja yritän samalla toipua 2 puolisesta poskiontelontulehduksesta =(
No,joo! Jospas sitä alkaa herätellä niitä terveitä nappuloita eskariin/tarhaan! Sitten yhden sairaan kanssa terkkariin,,,
Päivänjatkoja =)
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja bulleriina Pe Marras 05, 2010 2:33 pm

Voi hyvä kärsimätön ihminen!

Tuo painonpudotushan on tosi upea. Kahdessa kuukaudessä lähes 15 kg. Kokeilehan ottaa syliisi esim. kolme viiden kilon jauhopussia, niin ehkä huomaat, miten paljon olet keventynyt. Toisaalta tuo kilomäärähän vastaa lähes 30 voipakettia...

Olet oikeasti keventynyt PALJON! Tuo tahti on jopa turhankin nopea, joten taputa itseäsi päähän ja kehu hienosti hoidetusta hommasta.

Mukavaa viikonloppua!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 09.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja ritu Pe Marras 05, 2010 3:36 pm

Kyllä noi ENE-pussit ovat hyviä täydennysravintoa kotona olla ja saa lounaan nopeasti kun muuta ei viitsi tai jaksa laittaa, mulla on kermaista kanakeittoa ja ananaspirtelöä (jauheena) kotona jatkuvasti ja ainakin minä tykkään noista ja joskus syön ihan herkutellakseni noita ja kun kotona on jotain pahaa ruokaa kuten makaroonilaatikkoa tai lihakeittoa, ne saa muu perhe ja mä herkuttelen pusseilla. (Jos joku epäilee että olen vähän vigsahtanut niin en ole)

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis Pe Marras 05, 2010 4:48 pm

Odotan maanantaihin, mikö on mun virallinen punnituspäivä.
Jos ei ole tippunut taaskaan, niin sitten alkaa eneily pari viikkoa.
Ei tarvitsisi paljon laske, jos vaikka ½kg viikossa, että tietäisin suunnan oevan oikea.
Minua pelottaa, että venytän mahalaukkuni takaisin vahingossa, enkä sitten laihdukaan ja koko prujekti on ollut turhaa.
Haluaisin niin kovasti laihtua tavoitteeseen, joka on 8:lla alkava luku.
Nyt 116,5kg.

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja matami Pe Marras 05, 2010 6:10 pm

Jostain olen kuullut että 15-20kg on kirurgit tavotteeksi sanoneet ekan 3kk. aikana ja vaikka osalla on yli 20 kilonkin mennyt, niin osalla on jäänyt alle 10 kiloonkin samassa ajassa pudotus.

Itellä on nyt 2kk leikkauksesta ja paino on pudonnut 9,2kg eli en todellakaan tule pääsemään tuohon 15 kiloon kk päästä. Paino putosi pari ensimmäistä viikkoa tosi kivasti ja sen jälkeen tuli 5 viikon pätkä jolloin ainoastaan 2,8 kiloa tippu. Viime viikon pudotus oli vaan 500g taasen, ei tällä tahilla todellakaan kehumaan pääse :(

Kaloreita olen syönyt 1000-1500 välillä lähes kokoajan keskimäärin varmaan asettuu 1200-1300 pintaan. Hetkittäin meinaa todella tympästä, olkoonkin että kahessa kuussa tosi hieno pudotushan tuo on jos ei olisi vattalaukkua silvottu....


matami

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : TRE
Registration date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Heluna Pe Marras 05, 2010 9:55 pm

Pakko ihan minunkin kommentoida noita proteiinin lähteitä=) Sain rt vinkin että ostan ihan proteiinijuomia kaupasta ja niissä on 30g proteiiniä per tölkki joten jos syönti tökkii mutta juonti sujuu niin suosittelen niitä ostamaan ainakin aluksi leikkauksen jälkeen. Päivässähän suositellaan n.60g proteiineja saatavaksi naisilla joten tällöin ei tarvitse pähkäillä ainakaan proteiinin saantia. Itse juon n. 2-4 tölkkiä viikossa jos tuntuu ettei ole ollut proteiinia ruuissa tarpeeksi, ja hyvin ne nälkää pois pitää. Hyvä välipala matkalle myös=) Mutta tässä yksi vaihtoehto. Jaksamista kaikille=)

Heluna

Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 48
Paikkakunta : Nurmijärvi
Registration date : 19.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Kimby Pe Marras 05, 2010 10:10 pm

Yksi varoituksen sana noista valmis-protskujuomista. Joissain on sitten ihan tolkuttomia määriä sokeria. Se ei ehkä juuri pari viikkoa sitten leikatulle ole välttämättä niin dramaattista jos ei meinaa saada kaloreita muutenkaan kurkusta alas. Mutta jokatapauksessa on aina järkevämpääkin energiaa syötäväksi kuin puhdas sokeri. Protskujauheesta tehty 25-28g protskupommi sisältää 120-150 kcal. Olen nähnyt valmiin "protskujuoman" sisältävän 450 kcal josta 250 kcal on pelkkää sokeria. Kannatta katsoa mitä ostaa. Sitäpaisti noi valmiit juomat on törkeän kalliita. Jos haluaa olla pihi niin halvimmat proteiini löytyvät kanamunista. Ei pääse noi jauhot lähellekään samaa hintataso/protsku gramma.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Ann Pe Marras 05, 2010 11:09 pm

Yksi hyvä valmis protskujuoma on Easy Body Protein Shake. Käytän itse päivittäin. Makuja on vanilja, mansikka, suklaa ja cappuccino. Hintaahan sille tietty kertyy (n. 2e/tölkki), mutta on maultaan (erityisesti tykkään vaniljasta) ja koostumukseltaan mielestäni paljon parempi kuin jauheet. Proteiinia on 330 ml tölkissä 20g ja kaloreita 139 kcal. Ja jauheista tulee kyllä paljon suurempi kalorimäärä jos meinaa maitoon sekoittaa. Veteen sekoitettuna ei uppoo...
Tämä on ainakin mulla ollut mieluinen vaihtoehto ruuan lisänä ja myös ravitsemusterpeutin "hyväksymä". Helppo ottaa tosiaan välipalaksi mukaan ja pitää mielestäni nälkää myös hyvin pois.
Ann
Ann

Viestien lukumäärä : 94
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 02.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 5 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 5 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa