Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

+32
pade
Nancy
Ballerina
Heluna
matami
Ulde
anemo
Laihduttava
laihis
tigertytto
Kimby
Wee2be
Pienimuttapyöreä
Tepa43
Lyltsy
maalu
Ann
joku80
laila
Tantta
Onnekas45
Poutapilvi
sinizii
Paloma
kissus nytkö jo
Merikki
bulleriina
Maria
dunbar
ritu
MRA123
muuminmamman4
36 posters

Sivu 8 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ti Joulu 07, 2010 3:39 pm

Matami ei varmaan olisikaan huonompi idea kyllä.... Mulla on nyt putoaminen hidastunut ja hyvä niin, ja ihan oikiasti tsemiä kaikille eihän tuonne pikku massuun voi ainakaan liikaa syödä et varmaankin paino tippuu kaikilla jotka on leikattu!! cheers
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Ilotar Ke Joulu 29, 2010 3:31 am

Täällä myös yksi onneton, jonka leikkaus oli 1.12 ja siis kuukausi on mennyt ja paino on edelleen sama, kuin leikkuriin mennessä....en olisi ollenkaan huolissani siit etteikö se vielä putoaisi, mutta kun saa niin ristiriitaista tietoa, esim. kalorimääristä paljonko pitäisi syödä...ja olen lukenut toiselta foorumilta myös, että jollekkin on sanottu että puolenvuoden aikana laihtuu ja sit on jo laihdutettava, eikä enään tipu silleen....ja toiset taas sanoo, että ota rennosti, eikä tarvi laskea mitään...mä oon ainakin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hukassa tän homman kanssa, että ketuttaa....ahdistaa juuri nää samat ajatukset, kuin muutamalla, että olenko mä siis ainoa, joka en laihdu, edes tällä leikkauksella confused
Mun historia lyhyesti on , että vuodessa vähän yli 30kiloo oon saanut pois lähtölukemat oli 185kg nyt 153kg sama kun leikkuriin mennessä, ruokaenellä ei mennyt kuukaudessa kuin pari kiloa ja sainkin 5päivää ennen leikkausta uhkavaatimuksen pudottaa bmi lukemaa lähemmäs 50, tai leikkaus siirtyy... niinpä sit 5 päiväs pudotin melkein 5 kiloa hirveellä rääkillä...paino nousi leikkurin jälkeen 156,5 kiloon ja on sen laskenut mitä siel tuli nesteitä takas, mut alemmas ei mee vaikka seisoisin päälläni...no jouluna tosin meni muutamia piparia ja konvehtia kolmena päivänä...kaikki putoo,,,mut nälkä ei pahemmin ole..juon hyvin, ja lasken protskuja kalorit on 1200-1500 käyn illalla lenkillä koiran kanssa....Oon kans käynyt vaakassa joka aamu, mut nyt on pakko jättää kertaan viikossa, koska pää leviää kohta rendeer Yritän nyt karppaamalla eteenpäin ja jos ei paino ensi maanantainakaan ole laskusuuntainen, niin toden näköisesti lopetan syömisen kokonaan käääääääääääk affraid

Ilotar

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : hämeenlinna
Registration date : 07.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ke Joulu 29, 2010 4:05 am

Laita esimerkki mitä söit tänään tai eilen ja milloin ja mitä joit.

Tehtiinkö sulle GBP vai Sleeve, milloin aloitit normiruuat?

Onko huonoja oloja tai ruokia jotka ei sovi, toimiiko vatsa?

Tsemppiä, aika on tässä projektissa puolellasi, ja kerran viikkoon on järkevä tahti punnita.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ke Joulu 29, 2010 4:19 am

Ilotar, mulla meni muutama viikko, että kroppa tottui muutokseen. Varmaan melkein puolitoista kuukautta leikkauksesta tuntui, ettei paino meinaa pudota millään, ihan muutaman kilon vain putosi siinä ajassa.
Mutta nyt on leikkauksesta reilut 2 kk ja yhtäkkiä on paino alkanut pudota ja vauhdilla. Syön sen mitä napa vetää ja paino vain tippuu.
Eli varmaan se kroppa vielä kovasti totuttelee uuteen olotilaan ja alkaa kyllä pudotella niitä kiloja kun on siihen valmis Smile

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Ilotar Ke Joulu 29, 2010 5:05 pm

Hei Lyltsy, mulle tehtiin GBP , ohjeeksi annettiin, että voi syödä HETI kaikkea, jopa näkkileipää, kunhan pureksii hyvin..mäkin olin varautunut soseisiin ja olinkin sitten ihan ulalla..et mites nyt....no olin puoltoistavuotta karpannut, ja sit yhtäkkiä söinkin taas niitä hiilareita urakalla.... puuroa, näkkäriä, jugurtteja, protskupatukoita, vanukkaita, kiisseliä, vatsa ei toiminut välillä yhtään levolaceista, laxoista, peräsuolihuuhtelusta, ym huolimatta, Oon käyttänyt muutenkin Levolacia ennen leikkuria jo, monen monta vuotta, kun ei vatsa toimi muuten.. Evil or Very Mad
Sit jätin pois vatsansuojalääkkeet, koska ne aiheutti ilmeisesti ummetusta lisää...särkylääkkeitäkään en syönyt kun ekalla viikolla.
Vatsa toimii jo joka päivä, kun ottaa Levolacia...vettä juon 2-3litraa päivässä..uskon että hiilareitten yhtäkkinen syönti olikin se yksi tekijä, joka aiheutti turvotusta ja jumitusta, sit vielä joulu..jossa kolmena päivänä eksyin myös karkkimaailmaan, en paljon mutta riittävästi, eli noin 3-5 piparia päivässä ja joku 10 konvehtia päivän mittaan, kiisseliä ym....mut nyt toistapäivää ruodussa..laskin että syön silti ihan liikaa kaloreita niitä tuli anakin 1800 eilen...no laitan nyt tähän sitten ne syömiset, joita aion nyt tänään vähentää..
27.12 c-poretabletti 2desiin vettä lecolacia
9.30 desi rasvaton jugge, desi protskujauhetta noin 170kcal
11.30 desi raejuustoa ja muutama graavilohen palanen noin, 300kcal?
14.30 2 paistettua munaa ja 3 pekonin siivu n, 360kcal
16.00 banaani 84kcal
18: kaksi juustonsiivua ja kaksi kinkunsiivua 100kcal
20:00 protskupatukka200kcal
22. kotona pikkusalaatti, missä desi raejuustoa ja desi lohta n. 300kcal
kalorit ois kait 1414 ja siihen vielä desi pähkinoitä eli 1614kcal
eli mä syön ihan liikaa,,,oon kait ottanut liian kirjaimellisesti tn tankkaamisen
joka välissä juon vettä, sitruunalla, joka ei ole mikään ongelma, kahvia menee myös ehkä 2-3 kuppia päivässä kerman kera, ei sokureita eikä pullia,,,,en o mitään pullaa tai leipää ees kokeiilut, kun ei mun kroppa tyknnyt niistä ennen leikkuriakaan....
ok sit eilinen
28.12
aamulla samat. c-pore ja sit 8.00 .höttö 170kcal
10.30 kahvi kermalla
11.30 kaksi paistettua munaa 3 pekonin siivua
13.30 salde mis desi lohta ja desi raejuustoa noin 300kcal
15,30 piimä 3desiä
18.kahvi ja banaani
20. piimä 3 desiä
22. salde missä on puol purkkia tonnikalaa,desi raejuustoa noin 300kcal
desi pähkinöitä kalorit lähemmäs 2000

Niin että juu taidan sitten syödä liikaa?? protskuja tulee ainakin tarpeeks, joten tänä aamuna sitten jätin protskujauheen pois tosta aamujugurtista ja pähkinät jää myös, käytän niitä ainoastaan jos on kaloreissa varaa....
kaikki putoo hyvin, eikä oo kun kerran alussa tullut pikku oksu, kun änkesin ruon päälle suklaata...kiitos Laihduttavalle myös sanoistasi, ne lohduttavat, mulla on siis toivoa cheers


Viimeinen muokkaaja, Ilotar pvm La Tammi 01, 2011 10:55 pm, muokattu 3 kertaa

Ilotar

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : hämeenlinna
Registration date : 07.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ke Joulu 29, 2010 6:19 pm

Ihmeteltävän paljon tosiaan pystyt syömään. Sä olet meistä niitä joiden pitää annoskoolla /(2dl)säädellä sitä syömisen määrää leikkauksesta huolimatta. Näitä sun kohtalotovereita on tällä palstallakin monia.

Yleensähän maha pitää määrän rajattuna ja siksi saa syödä melkein mitä mieli tekee, alussa ekan kuukauden en varmaan pystynyt 2 dl syömään kerralla, kerran sain viilipurkista dumpingin, 1.5 desiä meni mut 2 dl oli liikaa. Vielä nytkin yli puoli vuotta leikkauksesta en pysty syömään kahden kananmunan munakasta kerralla, ilman että tulee huon olo.

Mä myös aloitin normiruokien syömisen 3. päivänä leikkauksesta. Eikä ekan kuukauden aikana esim. suklaata olis oikein voinut kuvitellakaan, siitä tuli helpostin dumping.

Joo, proteiinin kanssa sulla ei ole ongelmaa, eli et kyllä varmaan proteiinijauhetta/patukoita välttämättä tarvi tuolla ruokamäärällä/laadulla.

Tunnetko nälkää? Tekeekö sun mieli syödä kaikki tuo mitä pystyt syömään? Yleensähän GBP ja siinä tehty pohjukkaissuolen kierto(ruoka ei enää mene pohjukkaissuolen kautta) vaikuttaa nälän tunteeseen, ja muutenkin hormonitoimintaan, ja siten sokeritasapainoon ym.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Ilotar Ke Joulu 29, 2010 8:43 pm

No niin siltä mustakin tuntui juu, että mahtuu kamaa paljon...ei nyt sellaista nälkää enään ole, mitä ennen leikkausta, vaan sellainen tyhjyyden tunne, mut kokeilen siis nyt kuitata välillä ihan piimällä yms..ja laskea niitä kaloreita, jospa se oli tässä sitten tämä jumin syy...juu tutkimukset jatkuu alien

Ilotar

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : hämeenlinna
Registration date : 07.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Joulu 29, 2010 9:25 pm

Mites kun mulla syöminen on lähinnä mielitekoja...uskallanko mä mennä leikkaukseen ollenkaan?vai hoitaakohan sitten ns.luonto tämän mieliteko jutunkin,että ei vaan kertakaikkiaan pysty sitten syömään?En osaa selittäää oikeen nyt mitä tarkoitan,toivottavasti joku ymmärtää.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ke Joulu 29, 2010 10:34 pm

Tigergirl mulla ainakin mieliteot hävisivät. Ei kylläkään heti, mutta parin kuukauden kuluttua. Sitä kanssa on huomannut, ettei herkutkaan maistu enää niin hyvältä ja, kun määrät pieniä, niin usein ajattelee ettei viitsi vaivautua muutaman herkupalan takia vaan syö sitten enemmin senkin "oikein". Kannustaisin kyllä sinua leikkaukseen Smile
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Laihduttava To Joulu 30, 2010 12:40 am

Juu Tigergirl, kyllä ne mieliteot häviää. Tottakai välillä saattaa jotain tulla, mutta ne saa ihan pienillä määrillä kyllä ohitettua. Ja aina ne eivät ole edes niin voimakkaita, että tarvisi ottaa mitään lainkaan.
Mulla ainakin edelleen tulee nälkäisenä sellainen olo, että voisin syödä hevosen. Juuri äsken ruokaa laittaessani teki mieli sen itse ruuan lisäksi kunnon leipää ja isoa lasia maitoa ym. Lopulta, kun söin sitä ruokaa sen 1,5 dl, ei tehnytkään enää mitään mieli. Eli mieliteot kyllä tosiaan menee ohi myös sillä kun syö terveellisen ruuan Smile

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja tigertytto To Joulu 30, 2010 1:59 am

Very Happy voiii kiitos valtavasti paljon vastauksistanne cheers
Nyt en aio enäää perua leikkuuseen menoani vaikka mikä olisi..harmittaa niin paljon kun olin niin tyhmä että en marraskuussa mennyt näiden pelkojeni ja ajastusteni takia,nyt olisi jo melkein 2 kk leikkusta Sad
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja huanita To Joulu 30, 2010 4:39 am

Älä Tigertyttö kadu mennyttä päätöstäsi. Se on ollut silloin sinulle oikea päätös. Leikkaus on kuitenkin niin iso päätös, ettei sitä kannata tehdä jos empii. Suurimman ilon ja hyödyn saa kun on täysin varma että haluaa leikkauksen.
huanita
huanita

Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : pääkaupunkiseutu
Registration date : 04.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja ritu To Joulu 30, 2010 2:41 pm

Kohta 1v2kk leikkauksesta eikä mieliteot ole hävinneet minnekkään vaikka ei olisi nälkä niin aina herkut mielessä vaikka just olisi syönyt onneksi mahaan ei mahdu jos ottaa vaan jäävät syömättä

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja tigertytto To Joulu 30, 2010 3:23 pm

Tosi harmillista ritu että sulla on mennyt monet asiat leikkauksen suhteen niin huonosti Sad
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo To Tammi 13, 2011 2:04 pm

No ei mun mieliteot ole kyllä hävinneet ne tulee vanhasta muistista. Ja jos ei tulisi en mitän söisi koska mulla ei ole nälkää...
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Tammi 13, 2011 3:44 pm

Joo, valitettavasti ne ei tee meille lobotomiaa jotta vanhat tavat unohtuisi Smile Ja niihin on tosi helppo palata.

Mulla sama juttu, harvoin on nälkä, pitää muistuttaa itseään säännöllisestä syömisestä.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Ann Pe Tammi 14, 2011 6:44 pm

Lobotomiaa tarvittais täälläkin Laughing
Minä olen mm. yksi niistä, jolla ruokamäärät ovat suhteellisen isoja. Kaikki siis kovin yksilöllistä. Tämän asian kanssa on vain opeteltava elämään ja rukkaamaan ruokailujaan oikeille raiteille. Painonpudotustahan tämä ei estä, enemmänkin huolta aiheuttaa tulevaisuus ja painonhallinta. Tosin kovin yksilöllistä on sekin, että miten ruokamäärät ja mieliteot muuttuvat ajan kanssa. Voi olla, että esim. minulla ei ruokamäärät kasvakaan samassa määrin kuin toisilla ja mieliteotkin pysyvät hanskassa. Toivotaan näin Smile

Itse olen saanut pidettyä homman kurissa seuraamalla aika tiiviisti kaloreita ja samalla pitänyt tarkaan huolta, että proteiinejä ja rasvoja tulee kuitenkin riittävästi. Rasvoja voi jonkin verran korvata esim. kalaöljyllä ja siten saa kaloreita pudotettua rasvojen osalta. Kaloreita menee 1300-1400 / pv ja protskuja noin 100g. Leikkauksesta (GBP) noin 5kk ja painoa pudonnut 30 kg. Eli minulla ainakin tämä tapa toimii hyvin. Jokaisenhan on löydettävä se juuri itselleen ja elimistölleen sopiva tapa joka tuntuu hyvältä. Ja vielähän tässä opetellaan... eikä tietoa opitaanko täysin koskaan Smile
Ann
Ann

Viestien lukumäärä : 94
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 02.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Ma Tammi 17, 2011 4:17 am

Moiks!
Minulla on taas jumitus päällä elikkä paino ei laske... Syynkin taidan tietää aivan liian hyvin! Olen tässä lukenu että toisilla ei ole enää mielitekoja ollenkaan? Onpas ihanaa!! Ainut mikä minulta lähti pois leikkauksen avulla oli nälkä! minulla on edelleen mielitekoja ja paljon! ei minulla ole minkäänlaisia vaikeuksia syödä herkkuja!? IKÄVÄ KYLLÄ =( =( Äskenkin napostelin noin 2 desin verran hunaja ja chilipähkinöitä! Ja no olo ei ole muuten kummempi vaan että maha on hiukan "kipee" mutta jaa siihen se taitaa jäädä!? Joo ei mun aivot tuolla leikkauksessa muuttunut vaikka monesti niin olisin toivonutkin! Onhan minulla toki paino laskenut mutta nyt pelkään että se jää kyllä tähän"! No saa nähä viisastunko ollenkaan tästä.. En usko! Kerran idiootti aina idiootti....
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja matami Ma Tammi 17, 2011 11:11 pm

osansa saattaa tehä tuokin kun sulla on tosi hyvin pudonnu, elimistö välillä tahtoo jumittaa hetken ennekö taas suunta on alaspäin.

mut on päivää aijemmin leikattu ja siittä on pudonnut 14,8kg vasta...

matami

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : TRE
Registration date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja joku80 Ti Tammi 18, 2011 3:15 am

Mulla kanssa jumittaa paino... ja tietysti hermoilen, että oliko tämä tässä nyt sitten. Ruoka pitäisi olla ok, vettä vähänlaisesti menee vieläkin. Kolme viikkoa jo jumissa...

Vinkkejä, pliis! Alkaa järkikulta karata muille maille, kun hermoilen tämän ekan jumitukseni kanssa..

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Ti Tammi 18, 2011 1:41 pm

hiilarit minimiin, paljon vettä ja liikuntaa sopivissa määrin Very Happy
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 39
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja joku80 Ke Tammi 19, 2011 2:58 am

Hiilarit minimissä varmaan jo, epäilen etten syö sittenkään tarpeeksi. Pitää taas palata ruokapäiväkirjan pitoon, jospa löydän syyn kuitenkin sieltä.

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Ke Tammi 19, 2011 4:22 pm

joku80: nooh sä olet jo niin lähellä normaalipainoa, että ne viimoset kilot on aina ne vaikeimmat Smile
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 39
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Ruustinna To Helmi 03, 2011 3:44 pm

Noi on kamalia fiiliksiä ja siitä tulee ainakin mulle noidankehä. Stressaan ja kuulostaa ehkä oudolle, mutta stressitila saa mun elimistönkin hätääntymään ja säästämään kaiken mitä syön.

Jollain tavalla itsekin pelkään että alan ramppaan vaa´alla liian usein - paino heittelee normaalistikin. Koska tämä asia on minulle niin tärkeä niin jos paino nousee eikä laske se voi masentaa minua alitajuisestikin. Taidan tehdä niin, että käyn vaa´assa vain kerran viikossa - nyt käyn joka aamu.
Ruustinna
Ruustinna

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 55
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja joku80 La Helmi 05, 2011 1:12 am

Moi Ruustinna! Mulla on niin samanlaisia tuntemuksia tuon vaa'an suhteen. Joka aamu ja ilta pitää käydä tsekkaamassa tilanne, vaikka tiedä todellakin ettei kannattaisi. Ja sitten stressaan, jos paino ei olekaan pudonnut vaan noussut. Toisaalta, jos paino on pudonnut, siitä saa mukavasti virtaa! Smile

Ja Gilraen84: on mulla kilomääräisesti vielä matkaa normipainoon (ylärajalle) noin 10kg... Lähellä ja kumminkin niin kaukana! Tuntuu uskomattomalle, että raja lähestyy ja toisaalta pelottaa, että jos se ei lähestykään enempää... Ristiriitaista! Mutta nyt paino on taas nytkähtänyt eteen- tai siis alaspäin. Jee! Very Happy

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 8 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 8 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa