Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

+32
pade
Nancy
Ballerina
Heluna
matami
Ulde
anemo
Laihduttava
laihis
tigertytto
Kimby
Wee2be
Pienimuttapyöreä
Tepa43
Lyltsy
maalu
Ann
joku80
laila
Tantta
Onnekas45
Poutapilvi
sinizii
Paloma
kissus nytkö jo
Merikki
bulleriina
Maria
dunbar
ritu
MRA123
muuminmamman4
36 posters

Sivu 7 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Pienimuttapyöreä Ti Marras 09, 2010 9:26 pm

Laihis: mua hymyilytti sun viestisi, jossa kerrot, että nälkä ja mieliteot eivät ole kadonneet - osui ja upposi nimittäin samantien - ihan samanlaista on minullakin!! "Nälkä on vieraani", vai miten se laulu meneekään Smile Mä olen sokeri-holikko! Mä ymmärrän ihan älyttömän alkoholisteja, sillä jos otan yhden, otan toisenkin ja kolmannen... Koetetaan tsempata!!

Pienimuttapyöreä

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : Länsi-Suomi
Registration date : 15.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ke Marras 10, 2010 12:05 am

Hiilarit syötättää, ja tekee nälän. Proteiinipainotteinen ruoka auttaa selkeästi että nälkää ei ole niin paljon.

Ja tapoihin on vaikea vaikuttaa edes leikkauksella; jos on tottunut täyttämään iltansa sohvan ja jääkaapin välillä seilaamalla, olisi löydettävä uutta tekemistä elämään, mielellään kauempana jääkaapista Smile

Mulla kyllä nälkä on melko hyvin hävinnyt, ja voisin unohtaa syödä, eli kello ja tavat, erityisesti työpäivinä on siinä kyllä iso apu, että muistaa syödä säännöllisesti. Käytännössä se tarkoittaa 2-3 tunnin välein syömistä, joka sekin auttaa nälän ja himojen hallintaan. Riittää myös tosiaan pala suklaata, kun toinen ottaa enemmän tai karkki lapsilta "verotettuna" kun tosiaan ennen olisi mennyt itsellä se levy ja oma pussi karkkia.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis Ke Marras 10, 2010 1:30 pm

Nyt kun olen voinut syödä paremmin lihaa, niin tosiaan tuntuu, että mieliteot on vähhän laantuneet =)
Eli kaipa se tästä rauhoittuu. Nyt painokin tuntuu taas olevan laskusuunnassa.
Mukavaa keskiviikkoaamua kaikille Razz

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja ritu Ke Marras 10, 2010 3:24 pm

Lienkö minä outo tapaus mutta syön kaikkea myös karkkia ja pullaa että saisin edes tarpeeksi kaloreita enkä kuihtuisi kokonaan pois.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis Ke Marras 10, 2010 8:35 pm

Ritu, Anna ihmeessä ohjeita, kuinka alkaa kuihtumaan Very Happy

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ma Marras 15, 2010 1:14 pm

Voi huoh tätä mun painoa. Musta tuntuu, että se pyörii koko ajan vaan samassa, samoissa kiloissa on pyörinyt koko leikkauksen jälkeisen ajan. Tuo meidän vaakakin on niin kummallinen, kun jos siihen astuu vaikka kolme kertaa peräkkäin, se saattaa vaihdella sitä lukua parin kilon heitoilla. Mutta niiden heittojen mukaan paino olisi silti laskusuunnassa, mutta ihan muutamia satoja grammoja, ehkä.
Ärsyttääää!!!! Tuntuu että hermot ei kestä kun ei saa selkeästi pienempiä lukuja siihen näyttöön! Ja mä tiedän kyllä, että leikkausaamuna alin lukema mitä tuo oma vaaka näytti, oli 126,5 ja nyt tänään alimmaksi lukemaksi sain 120,1. Eli onhan se tosi hyvin pudonnut. Mutta kun silti se ylin lukema oli tänäänkin 122, niin se on niin masentavaa.

Ehkä mä taidan lähteä uuden vaa'an ostoon Laughing . Mutta kun ei sitäkään viitsis tehdä, kun menee kaikki mittaukset sitten ihan sekasin alkuun, kun se uusi vaaka kuitenkin näyttää aina eri lukemaa aina Laughing.

Ompa mulla nyt tänään vaikeeta, en mä oikeesti oo näin hankala ihminen. Anteeksi siis tämä valivali-viesti Embarassed

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ma Marras 15, 2010 2:23 pm

Laihduttava osta ihmeessä uusi vaaka. Voithan käyttää vanhaasi siinä sivussa hetken aikaa:) Turha sun on murehtia temppuilevan vaa´an takia painoasi.

Suosittelen tsekkaamaan esim. Hobby Hallista kehonanalyysivaakaa (nyt oli tullut myyntiin 59,90€ maksavakin). Meillä on se 99,90€ maksava Omronin vaaka ja on tosi kiva vekotin. Vaikka ei paino aina putoaisi, niin rasvaprosentti putoaa ja lihasprosentti kasvaa. Motivoiva ja hauska Very Happy
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Nancy Ma Marras 15, 2010 2:26 pm

Laihduttava, minä liityn myös valituskerhoon Smile Tasan kaksi viikkoa leikkauksesta ja paino on jo jumissa. Kyllä se näyttää totta olevan, että jos ei saa tarpeeksi syödyksi niin paino ei putoa. Alussa meni paremmin noiden syömisien kanssa, mutta viime torstaina alkoi tökkimään ja nyt saa miettiä huolella, että mitä saa menemään alas. Maitotuotteet ja löysä puuro menee, mutta kaikki vähänkään paksumpi tavara, vaikka olisi pehmeää, juuttuu ruokatorveen ja sitten ei uskalla syödä mitään. Pitihän minun kokeilla makeitakin juttuja ja voi hitsi miten paha olo niistä tulee.

Nancy

Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 04.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja ritu Ma Marras 15, 2010 3:07 pm

Heittäkää koko vaaka roskikseen niin paino rupeaa putoamaan, mitä järkeä on joka aamu tai viikko vaalla hypätä kun leikkaus vielä tuossa vaiheessa varmaan pudottaa painoa sille ette mahda mitään vaikka kuinka yrittäisitte lihottaa itteänne niin paino ei nouse vaan laskee, käykää vaikka terveyskeskuksessa vaalla kerran kuukaudessa niin näätte tuloksen ja omat hermonne pääsee paljon helpommalla ja on paljon mukavampaa opetella uutta elämää ja nauttimaan siitä.
Itse käyn vaassa noin 1-3kk välein ja vielä ei ole tullut pettymystä.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja laihis Ma Marras 15, 2010 3:58 pm

Jokainen etsiköön itselleen sopivamman tavan laihdutukseen ja punnnitukseen.
Minä käyn vaa`alla useita kertoja viikossa, mutta vain maanantain lukemat laitan ylös.
Minulle sopii, että voin siten huomata syöväni oiken, kun paino putoaa, tai ainakin pysyy samassa.
Mitään kaloreita mä en jaksa laskea.
Nyt ei enää oksetakaan juuri lainkaan.
Lauantaina oli juhlat ja otin muutaman drinkinkin ja hyvin meni ilta buffet-illallisineen Razz
Sinänsä tuo harvoin painonsa punnitseminen on varmasti palkitsevampaa. Tulee isompia pudotuksia ruutuun, jos käy vaik kerran kuussa. Ehkä pyrin itsekin siihen pikkuhiljaa.
Leikkauksesta vasta ylihuomenna 5 vkoa, joten on tehnyt mieli punnita usein.
Tällaisin ajatukisn, hyvällä mielellä
Very Happy
Iloista viikon alkua kaikille!

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Wee2be Ma Marras 15, 2010 3:59 pm

Eka nolla viikko tuli mulle, nyt 6 viikkoa leikkuusta. Ei muuta kun kun sitkeesti eteenpäin.. nestettä ja proteiiniä, niillä se lähtee.. Onneksi tapasin RT:n viime viikolla, niin on rauhallisempi mieli sen suhteen. Very Happy

Järki kertoo, että tää on enemmän kun OK, mutta tottakai piti käydä läpi pääpirun kanssa kaikki syyttelyt.. On tää läskinä olo sitten...ihanaa.. Rolling Eyes
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja MRA123 Ma Marras 15, 2010 5:23 pm

Samoilla linjoilla Laihiksen kanssa, puntarilla käyn varmaan päivittäin mutta vain keskiviikon lukema otetaan "talteen", pidän ihan excel taulukkoa painosta, BMIstä, mitoista, viikkopudotuksesta sekä kokonaispudotuksesta. On kiva seurata ja jää sitten muistoksikin I love you
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ma Marras 15, 2010 6:46 pm

Sama homma täällä, että käyn lähes päivittäin puntarissa, mutta vain maanantaisin aamulukeman otan ylös. Mä en kykenisi siihen, että kävisin vain esim. kerran kuussa, ei vaan millään pysty. Ehkä siihen jossain vaiheessa pääsee, mutta nyt on leikkauksesta vielä niin vähän aikaa, ettei mitenkään onnistu.

Mä merkkailen sen pudotuksen tickeriini ja onhan se kokonaispudotus eneilyineen ihan mahtava jo. Mutta silti olisi kiva saada selkeämpi pudotus. Mä en niinkään pelkää sitä, että paino nousisi, vaan ennemminkin sitä että se ei laskisi. En mä halua tämän kokoiseksikaan silti jäädä Smile

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja pade To Marras 18, 2010 12:57 am

Nyt malttia, leikkauksesta on kulunut vasta vähän aikaa, kroppasi yrittää totutella uusiin asioihin, erilaiseen ruokaan, tiheään rytmiin...anna ajan vielä kulua, tässä voi myös leikkauksen jälkeiset nestekeräytymät vaikuttaa... Smile

pade

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 17.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Paloma To Marras 18, 2010 1:57 am

Olen seurannut tätä pudotusketjua pitkään ja edelleen ajattelen niin, että me olemme niin erilaisia kehoinemme, että jokainen etenee omassa tahdissaan.
Ihan aina en voi ymmärtää sitä, että joku pitää kilon tai edes puolen kilon viikkopudotusta vähäisenä. Välillä on hyvä muistella sitä aikaa, kun jokainen gramma oli työn ja tuskan takana eikä takeita painon putoamisesta ollut lainkaan.
Nyt paino putoaa, vaikka vähän kerrallaan, ja ehkä välillä jumitellen, mutta siitä se lähtee ja jatkuu vähintään 1½-2 vuotta...
Rauhallisesti vaan.
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ke Joulu 01, 2010 6:11 pm

Mä täällä toivon ja odotan eka "jumia" putoaa liiankin vauhdilla tuo paino. Syön kuin hevonen eli koko ajan menee jotakin joko maitoa tai proteiinia naamariin, 8krt pvä ja leikkauksesta on nyt 2vkoa 2pvä,,,,
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja MRA123 Ke Joulu 01, 2010 6:50 pm

Voi sua kissus Razz
Murheensa kullakin Smile syö hiilaripitoista ruokaa, niin voisko hidastua, hymyssä suin tätä kirjoittelen... cyclops

Toivottavasti sullakin hymy vielä huulilla tän asian kanssa???!!!!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo To Joulu 02, 2010 4:30 am

Söisin kun mahtuis napaan vaan kun ei mene kun ne proteiinit maidot ja rasvat Twisted Evil
Vaan kait tuo hidastuu edes joskus tuo pudotus Laughing
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja ritu To Joulu 02, 2010 3:46 pm

Kiesus nytkö jo: Sulla oikea asenne samanlainen kuin mullakin, TYKKÄÄN TYKKÄÄN.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo To Joulu 02, 2010 4:27 pm

No niin kuka tässä mikään nälkämaan kurki haluaa olla, naiselta haluan näyttää... Embarassed
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Poutapilvi To Joulu 02, 2010 10:37 pm

Vai että nälkämaan kurki Very Happy Toivottavasti ei sentään. Kyllä se painonpudotus tasaantuu ja enemmin kuitenkin minusta näin päin kuin toisin päin.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja ritu To Joulu 02, 2010 11:33 pm

Vuosi ja kuukausi kohta leikosta ja paino tippuu vaikka mitä yrittää tehdä syön 16 tuntia päivässä ja farkut vaan löystyy onneksi vaakassa ei pattereita niin ei tiedä paljonko on paino taas tippunut, mutta saa sanoa jo että paino on tippunut 130kg siitä suurimmammasta painosta ja 44 farkut kohta isot.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Pe Joulu 03, 2010 5:40 am

No niin Ritu mulla on kohta sama housun koko, ja silleen... Mua oikiasti huolettaa et laihdun liikaa!!
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Wee2be Ma Joulu 06, 2010 7:41 pm

Mä voisin ottaa ton laihdun liikaa ongelman... Kovin yksilöitä ollaan tässäkin..
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja matami Ti Joulu 07, 2010 5:28 am

oliskohan kauheen huono idea erikseen keskustella tuosta että murheena on liianllinen laihtuminen? Kuitenkin otsikko viittaa päinvastaiseen ongelmaan ja ei välttämättä fiilistä nostata, jos valtaisa tympäsy on siittä kun paino junnaa.

matami

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : TRE
Registration date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino EI tpu? vaan nousee????!!! - Sivu 7 Empty Vs: Paino EI tpu? vaan nousee????!!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 7 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa