Tyrannosaurus esittäytyy
+41
HyeeNa!
*Perhonen*
Orkidea
Inka
Piuku
Anniina
satuliini
Helka
Sarppa
kissus nytkö jo
Leppis
Rullukka
Elämä edessä
MRA123
Piitu
anne.heide
Gilraen84
Lyltsy
Poutapilvi
alati roculis
MAkaTA
ritu
pioni
bulleriina
haaho
Tikrustiina75
Atolli54
espoolainen
Onnekas13
sirutarleena
Tangotar-70
tigertytto
Kimby
Tepa43
Tantta
Tirlittan
Katti
dunbar
imppa
sörkänsalli
Tyrannosaurus
45 posters
Sivu 10 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Vs: Tyrannosaurus esittäytyy
Nyt olisi puolikiloa matkaa tuohon tavoitteeseen ja painin kokoajan tuon kimbynkin mainitseman asian kanssa:"Onko nyt hyvä vai jatkanko pudottamista?"
Pyöräilen, lenkkeilen tai tanssin kuutena päivänä viikossa. Yleensä karppaan kuitenkin poikkeukset sallien hyvin omintunnoin. En suhtaudu asiaan kauhean ryppyotsaisesti.
Pyöräilen, lenkkeilen tai tanssin kuutena päivänä viikossa. Yleensä karppaan kuitenkin poikkeukset sallien hyvin omintunnoin. En suhtaudu asiaan kauhean ryppyotsaisesti.
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Tasapainoilussa on myös omat haasteensa. Kannattaa ottaa ne vastaan.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Mahtavan matkan olet taivaltanut "pikkusaurus" , onnea siittä! Itsellä leikkaus edessä ehkä marras-jolukuussa. Mulla on pelko että jos en vaikka laihukkaan leikkauksesta huolimatta...
Milja- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 02.09.2012
Muistan Milja hyvin tuon tunteen, mutta muista että paljon on sinusta itsestäsikin kiinni. Ei tämä helppo matka ole ollut, mutta ehdottomasti kannattava. Pakollista on tehdä elämäntaparemontti jotta laihtuu ja pysyy saavuttamassaan painossa. Tee Milja se jo nyt niin laihtumisesi ja matkasi helpottuu huomattavasti.
Yes! Kävin äsken terveyskeskuslääkärillä näiden roikkojen takia. Kirjoitti lähetteen plastikkakirurgille ja määräsi labrakokeet. Päivitteli sitä kuinka Peijas on leikkauksen jälkeen "hylännyt" minut. Olisi pitänyt olla vuoden ja kahden vuoden kohdalla leikkuusta sisätautilääkärille aika. Vaan eipä ole ollut...Nyt jään jänskäämään. Pitäkää mulle peukkuja!!
Niin. Se piti vielä sanomani, että nyt laitan tuulemaan tämän laihdutusprokkikseni lopputaipaleen kanssa. Kun/jos minut leikataan niin sen jälkeen en halua enää laihtua enkä varsinkaan lihoa.
Hienoa Saurus, pidän peukkuja että roikot lähtee!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Peukkuja sulle Saurus !!! Ja kyllä täytyy ihmetellä miten Peijas on sinut hyljännyettei kontrolliin ole sinua ottanu, höh! Mahtis juttu kuitenki että nyt olen päässy tavotteeseen ja olet saanu vielä lähetteen roikkoleikkaukseen .
Milja- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 02.09.2012
Jiiiihaaa! Paino 64kg
Jee! 21.12 Popov laittoi mut vatsaroikkojenleikkuujonoon Viimeistään kesäkuussa pääsen siihen Tiputan sitä ennen 3,5kg, lopetan tupakanpolton ja lisäilen taas pikkuhiljaa liikunnan määrää.
Onpas sulla mahtava tilanne, kun olet tavoitepainossa. Miten nykyisin syöt? Sinun esimerkki antaa meille muille uskoa tulevaisuuteen.
pilvipouta- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012
Kiitos pilvipouta! Olen kyllä tarkkaillut syömisiäni koko leikkauksen jälkeisen ajan. Tottakai olen herkutellutkin - välillä meinannu tuttuun tyyliin lähteä lapasesta. Sitten olen taas tehnyt suunnan muutoksen. Vannon ehdottomasti elimistön säikyttämisen nimeen. Karppaan arkena tunnollisesti sallien itselleni kuitenkin esim. kaverin luona kahvitellessa herkuttelun. Saan maistaa kaikkea tarjolla olevaa yhden Tämän aamun aloitin mansikoilla ja maustamattomalla rahkalla. Tänään tulee kavereita viikonlopuksi ja olen jo suunnitellut, että karppaan silti sallien itselleni alkoholin Maanantaisin shokeeraan kroppaa kävelemällä reippaasti 2,5h.
Mahtavasti olet saanut painosi alas, BMI 22,8
Tarinasi todistaa hyvin, että työtä pitää tehdä edelleenkin kovasti leikkuun jälkeen, että paino tippuu. Eli painonhallinta on loppuelämän projekti, lihava ei voi koskaan tuudittautua, että leikkaus yksistään ratkaisisi läskiongelmat.
Olisi kiva tietää, noudatatko kuinka tiukkaa karppaajan ohjelmaa? Eli onko hiilarit minimissään vai miten toimit ruokien suhteen?
Tarinasi todistaa hyvin, että työtä pitää tehdä edelleenkin kovasti leikkuun jälkeen, että paino tippuu. Eli painonhallinta on loppuelämän projekti, lihava ei voi koskaan tuudittautua, että leikkaus yksistään ratkaisisi läskiongelmat.
Olisi kiva tietää, noudatatko kuinka tiukkaa karppaajan ohjelmaa? Eli onko hiilarit minimissään vai miten toimit ruokien suhteen?
Virpsu- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 20.02.2012
Nyt aloitin kahden viikon Induktiovaiheen, että rasvanpoltto lähtee kunnolla käyntiin. Pidän sellaisen aina välillä. Tarkoittaa mun kohdalla sitä, etten nauti yhtään kasviksia, pähkinöitä, marjoja...tänä aikana kuitenkin rennosti niin, että sallin harkitut repsut esim. synttäreillä, kahvitellessani ystävilläni jne. Muutenkaan en ota stressiä. Se ei kohdallani johda mihinkään. Arkena olen erittäin tarkka karppaaja, mutta "erityistilanteissa" en stressaa. Tiukka/rento karppaus sopii siis minulle Niin sitä voi noudattaa loppuelämän. Tsemppiä teille kaikille! Hienosti on sullakin Virpsu paino pudonnut. Onnea! Pääset varmasti tuohon sinun tavoitteeseesikin!
Mahtia Tyrannosaurus, eihän sul oo enää rasvaa ollenkaan kehossa tota menoa.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Dodii! Sain viime perjantaina klo.15 soiton jononhoitajalta, että pääsenkö tulemaan peruutuspaikalle seuraavana päivänä vatsanahan kiristykseen. Ja mähän järjestin niin, että pääsin. Eilen kotiuduin jo. Kaikki meni hyvin ja nyt vaan odottelen kärsivällisesti parantumista ja lopullisia tuloksia.
Terve Tyrannosaurus!
Mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa! Oletpa pienenpieni, onnittelut!! Minua kiinnostaa kovasti saada kuulla tuntemuksiasi toipumisestasi. Minä sain nimittäin juuri tänään kirurgilta maharoikkoleikkausjonolapun!!!
Mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa! Oletpa pienenpieni, onnittelut!! Minua kiinnostaa kovasti saada kuulla tuntemuksiasi toipumisestasi. Minä sain nimittäin juuri tänään kirurgilta maharoikkoleikkausjonolapun!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Onnea, Elämä edessä varmaan todella helpottava uutinen ja saada tuo leikkaus lappunen, voisin kuvitella, et melkeipä yhtä tärkeä ja tarpeellinen, kun ise laidutusleikkaus.
Merja- Viestien lukumäärä : 123
Registration date : 29.01.2013
Sivu 10 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa