Tyrannosaurus esittäytyy
+41
HyeeNa!
*Perhonen*
Orkidea
Inka
Piuku
Anniina
satuliini
Helka
Sarppa
kissus nytkö jo
Leppis
Rullukka
Elämä edessä
MRA123
Piitu
anne.heide
Gilraen84
Lyltsy
Poutapilvi
alati roculis
MAkaTA
ritu
pioni
bulleriina
haaho
Tikrustiina75
Atolli54
espoolainen
Onnekas13
sirutarleena
Tangotar-70
tigertytto
Kimby
Tepa43
Tantta
Tirlittan
Katti
dunbar
imppa
sörkänsalli
Tyrannosaurus
45 posters
Sivu 1 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Tyrannosaurus esittäytyy
Heissan,
taustalla olen ollut jo jonkin aikaa lukemassa juttujanne. Nyt uskaltauduin avata omankin topicin.
Olen yli kolmekymppinen nainen pääkaupunkiseudulta ja painon kanssa kamppaillut ikäni ja nyt ois mitta sitä myöten täys, että kysyin itse lääkäriltä tätä vaihtoehtoa.
Lähetteen kirjoitti Meikkuun terveyskeskuslääkäri Toukokuussa 2009 jolloin otettiin myös labrat. Kaikki muu oli ok paitsi kolestroli 5.9.
Nyt on sitten ens torstaina aika Meikkuun "keskustelemaan laihdutusleikkauksesta" lääkärin kanssa. Kutsun mukana oli tietoa eri leikkaustyyleistä. Mikähän tämän käynnin tarkoitus mahtaa olla? Mitä siellä tapahtuu? Kertokaa jos on edes aavistus.
taustalla olen ollut jo jonkin aikaa lukemassa juttujanne. Nyt uskaltauduin avata omankin topicin.
Olen yli kolmekymppinen nainen pääkaupunkiseudulta ja painon kanssa kamppaillut ikäni ja nyt ois mitta sitä myöten täys, että kysyin itse lääkäriltä tätä vaihtoehtoa.
Lähetteen kirjoitti Meikkuun terveyskeskuslääkäri Toukokuussa 2009 jolloin otettiin myös labrat. Kaikki muu oli ok paitsi kolestroli 5.9.
Nyt on sitten ens torstaina aika Meikkuun "keskustelemaan laihdutusleikkauksesta" lääkärin kanssa. Kutsun mukana oli tietoa eri leikkaustyyleistä. Mikähän tämän käynnin tarkoitus mahtaa olla? Mitä siellä tapahtuu? Kertokaa jos on edes aavistus.
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Vs: Tyrannosaurus esittäytyy
Hei Tyrannosaurus ja lämpimästi tervetuloa! Olen uusi itsekkin, ja muuten myös kolmekymppinen nainen pääkaupunkiseudulta.
Valitettavasti en voi vinkata että minkälainen se "keskustelu" on kun olen itse systeemissä yksityisen kautta. Omaan konsultaatiooni mietin oikein "pitch" puheen että miten saisin heidät vakuutettua siitä että olisin sopiva kandidaatti. Eipä mitään, jäi pitch pitämättä kun he olivat päinvastoin myymässä itseään minulle että miksi minun pitäisi ottaa heidän leikkauksensa...
Tsemppiä, ja tule sitten kertomaan, miten kävi!
Valitettavasti en voi vinkata että minkälainen se "keskustelu" on kun olen itse systeemissä yksityisen kautta. Omaan konsultaatiooni mietin oikein "pitch" puheen että miten saisin heidät vakuutettua siitä että olisin sopiva kandidaatti. Eipä mitään, jäi pitch pitämättä kun he olivat päinvastoin myymässä itseään minulle että miksi minun pitäisi ottaa heidän leikkauksensa...
Tsemppiä, ja tule sitten kertomaan, miten kävi!
sörkänsalli- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 06.10.2009
Heippa sörkänsalli!
Paljonko yksityinen ottaa tuosta leikkauksesta? Jouduitko lainaa ottaa? Mullakin edessä jos tämä väylä ei toimi...
Paljonko yksityinen ottaa tuosta leikkauksesta? Jouduitko lainaa ottaa? Mullakin edessä jos tämä väylä ei toimi...
Eira ottaa 12 500 eur (!!!) plus sinä päivänä otettavista verikokeista vielä jotain. Taitaa olla Suomen kallein hinta, mutta taitaa ne olla myös Suomen nopeimpia: Ekasta yhteydenotosta leikkaukseen alle kuudessa viikossa! (leikkauspäiväni on 9.11.09) Kaikki etukäteistestit teetän työterveydessä kuten myös ravintoterapeuttisessiot jälkikäteen.
Joudun ottamaan tuohon neljä tonnia lainaa. Olin vähän niinkuin ajatellut (köh köh) että äitini lainaisi/lahjoittaisi rahat, mutta eipä tippunut kun se vastustaa tätä henkeen ja vereen. Kulutusluotto, here I come.
Joudun ottamaan tuohon neljä tonnia lainaa. Olin vähän niinkuin ajatellut (köh köh) että äitini lainaisi/lahjoittaisi rahat, mutta eipä tippunut kun se vastustaa tätä henkeen ja vereen. Kulutusluotto, here I come.
sörkänsalli- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 06.10.2009
Terve! Itselläni toi käynti meilahdessa oli hyvin lyhyt! sain kielteisen päätöksen melko nopeasti. Mutta lue kirjoitukseni ketjusta kielteinen päätös.
imppa- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 25.09.2009
Apua! Nyt rupesi todella pelottamaan kovasti tuo huominen lekurikäynti. Pitäkää peukkuja, etten saa hylkyä!
Hyvin se menee, kun pidät puoliasi ja muistat että potilaallakin on oikeuksia!!!
imppa- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 25.09.2009
Toivotaan! Olen saanut nyt kevään-kesän aikana tiputettua n. 17kg. Se voi olla leikkaukseenpääsynkannalta hyvä tai huono juttu. Meinaan kyllä tehdä lääkärille selväksi jos asiaa ihmettelee, että tein sen vaan siinä toivossa, että saisin nopeutettua leikkaukseen pääsyä. Onko muita vinkkejä joilla saisin lääkärin vakuuttuneeksi?
Minulla ei vielä ole liitännäis-sairauksia. Paitsi tietenkin säryt jaloissa ja kolestroli hieman koholla (5.9). Sukurasitteena on kuitenkin aikuistyypindiabetes.
Minulla ei vielä ole liitännäis-sairauksia. Paitsi tietenkin säryt jaloissa ja kolestroli hieman koholla (5.9). Sukurasitteena on kuitenkin aikuistyypindiabetes.
Jes! Lääkäri näytti leikkaukselleni vihreää valoa. Kyllä oli kuulustelua kerrakseen ja kaksi lappua piti täyttää. Jos se on tyytyväinen mun kirjallisiin vastauksiin niin n. parin viikon päästä pitäs tulla kutsu tähystykseen. Yöks! Mutta se on pientä. Jos siinä ei ilmene mitään hoidettavaa niin leikkaukseen pitäs kuulemma päästä vuodenvaihteen tienoilla Tosi nopeasti
Ihmetteli pudonneita kilojani ja vastasin halunneeni näyttää motivaationi hänelle johon hän oli tyytyväinen ja käski jatkaa samaan malliin.
Olen niin onneni kukkuloilla.
Ihmetteli pudonneita kilojani ja vastasin halunneeni näyttää motivaationi hänelle johon hän oli tyytyväinen ja käski jatkaa samaan malliin.
Olen niin onneni kukkuloilla.
Moikka!
Onneksi olkoon leikkauspäätöksestä! Olen aika kade. Olen suunnilleen painoisesi ja ikäisesi ja en vain saa aikaa edes tk-lekurilta eteenpäin. Keväällä kokeilin Redut ja nyt vain odottelen, että tk-lekuri keksisi mulle jotain muuta.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
kiitos dunbar! Niinkuin joku muokin täällä foorumilla neuvoi niin käy päälle vaan. En mäkään ole noita tapletteja kokeillu kun silloin kk kun markkinoille tulivat joskus v. -00. Litkuohjauksen kävin v. -07 ja nyt kyllä selvästi auttoi se, että olin saanut painoa alas lähetteen ja tämän käynnin välillä. laitat kaikki peliin vaan. Itse vaahtosin tuolla vastaanotolla niin, että herkistyin melkein kyyneliin Mene seuraavalle lekurille vaan. Kaikki noi lääkkeet ja muut auttaa suo kuitenkin eteenpäin tällä tiellä.
Hieno juttu, Tyrannosaurus! Nyt tsemppiä ja peukutuksia jatkotoimenpiteille!
Katti- Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 11.09.2009
Kiitos! Oon kyllä ihan seitsemännessä taivaassa. Mun 11-vuotias tyttö tuntuu vaan pelkäävän.
nyt nasahti kutsu gastroskopiaan. Aika on 1.12 eli aika kauas menee, mutta en valita Kauankohan tästä yleensä menee aikaa leikkauspöydälle?
Heissan pitkästä aikaa! Kävin tänään siellä tähystyksessä Oli kyllä aikamoista. En töihinkään kyennyt kun oksetti jälkeenpäinkin niin kovasti ja vatsaan sattui.
Kaikki näytti olevan kunnossa. Otti koepalan ja ilmoittelee jos siitä jotain löytyy muuten edetään kohti leikkausta. Odotan innolla mitä seuraavaksi tapahtuu!!
En ole yhtään kyllä saanut painoa tiputettua - päinvastoin.
Kaikki näytti olevan kunnossa. Otti koepalan ja ilmoittelee jos siitä jotain löytyy muuten edetään kohti leikkausta. Odotan innolla mitä seuraavaksi tapahtuu!!
En ole yhtään kyllä saanut painoa tiputettua - päinvastoin.
Siitä se lähtee! Kaipa nyt voit vähän hengähtää sen painonkin kanssa, mutta sitten kun saat leikkausajan saat taas pantata oikein kunnolla...
Tirlittan- Viestien lukumäärä : 117
Registration date : 13.09.2009
Gastroskopiassa ei löytynyt mitään poikkeavaa. Seuraavassa lihavuuskirurgisessa neuvottelussa esitellään mun asia. Ehkä tämä tässä etenee.
Mita kuuluu Tyrannosauruksen projektille? Onko leikkauspaiva jo sovittu?
Toivottavasti kaikki on hyvin.
Hyvaa Uutta vuotta toivottaa Tantta, leikattu 15.12.2009 Brysselissa (mini gastric bypass)
Toivottavasti kaikki on hyvin.
Hyvaa Uutta vuotta toivottaa Tantta, leikattu 15.12.2009 Brysselissa (mini gastric bypass)
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Hei Tantta! Kiva kun olet kaipaillut! Ei ole kuulunut siltä saralta vielä mitään uutta. Odotan kovasti postin näkemistä joka päivä
Mites sinulla on leikkauksen jälkeinen elämä lähtenyt sujumaan? Ilmoittelen heti kun saan kuulla jotain uutta
Mites sinulla on leikkauksen jälkeinen elämä lähtenyt sujumaan? Ilmoittelen heti kun saan kuulla jotain uutta
Toivottavasti pian tulee hyvaa postia. Mulla on lahtenyt hyvin kayntiin. Toistaiseksi ei mitaan ongelmia, maha tietysti on kirjava kuin pakanamaan kartta, mutta siihen on pistelty niin monta pienta piikkia. Sairaalasta kotiuduttuani piti mun pistaa navan ympariston laskiin joka paiva piikilla verisuonitukoksia estavaa laaketta 10 paivan ajan. Nyt sekin huvi on ohi ja ne tirkistysreiatkin mahassa alkaa olla hyvassa kunnossa. Painoa on 2,5 puolessa viikossa pudonnut n 6 kiloa. Taitaa vain nain aluksi olla niin nopeata, kaipa se siita vahan hidastuu kun paasee syomaan "kunnolla".
Hetkeakaan en kadu, etta leikkaukseen menin. Kirurgi soitti tanaan kysellakseen mun vointia. Sekin lammitti.
Hyvaa alkanutta vuotta ja onnea matkaan sullekin Tyrannosaurus!
Hetkeakaan en kadu, etta leikkaukseen menin. Kirurgi soitti tanaan kysellakseen mun vointia. Sekin lammitti.
Hyvaa alkanutta vuotta ja onnea matkaan sullekin Tyrannosaurus!
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Hienolta kuulostaa tuo sun tahti ja vointi! Pidän peukkuja jatkonkin suhteen Hyvää UUTTAvuotta teille kaikille!!
Kumpa pian mäkin asiassa pääsisin eteenpäin
Kumpa pian mäkin asiassa pääsisin eteenpäin
Miks ei mitään jo kuulu? Odotan kirjettä jo malttamattomana. Kannattasko perään kysellä vai kuinka tää homma toimii??
Soita ihmeessä, jos ei ees vastauksii oo tullu!
Ja muutenkin kannattaa soitella jononhoitajalle toimi ainakin mulla!
Mulle tuli tähystyksen vastaukset kahden viikon päästä kotiin!
Ja muutenkin kannattaa soitella jononhoitajalle toimi ainakin mulla!
Mulle tuli tähystyksen vastaukset kahden viikon päästä kotiin!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Mullekki tuli tähystyksestä terveen paperit viime kuun puolessa välissä ja siinä kerrottiin samalla, että käsittelevät asiani seuraavassa leikkauskokouksessa. Nyt tajusin vasta itsekkin, että jatkan odottamista...
Soitin tänään Meikkuun ja kyselin, että missä vaiheessa homma on. Hoitaja sanoi, ettei sitä ole vielä edes käsitelty kokouksessa (joka pidetään kerran kuussa) Leikkaus saattaa kuulemma olla vasta kesän jälkeen Mä niin toivoin, että olisin päässyt jo alkuvuodesta leikkauspöydälle...
Sivu 1 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa