Tyrannosaurus esittäytyy
+41
HyeeNa!
*Perhonen*
Orkidea
Inka
Piuku
Anniina
satuliini
Helka
Sarppa
kissus nytkö jo
Leppis
Rullukka
Elämä edessä
MRA123
Piitu
anne.heide
Gilraen84
Lyltsy
Poutapilvi
alati roculis
MAkaTA
ritu
pioni
bulleriina
haaho
Tikrustiina75
Atolli54
espoolainen
Onnekas13
sirutarleena
Tangotar-70
tigertytto
Kimby
Tepa43
Tantta
Tirlittan
Katti
dunbar
imppa
sörkänsalli
Tyrannosaurus
45 posters
Sivu 8 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Vs: Tyrannosaurus esittäytyy
Tsemppiä ryhtiliikkeeseen. Parhaat kaverit voi olla se että yrittää sitä säännöllistä ruokailurytmiä sekä syö oikeaa ruokaa.
Tiedän itse kuinka helposti meinaa jäädä aamupala syömättä jos ei siihen kiinnitä huomiota. Proteiinipatukat (low carb) on käteviä, jos muuten meinaa säännöllinen syöminen jäädä.
Kirjoittelin tuonne itsekin painon tasaatumisvaiheesta, kuinka se huolestuttaa. Keskusteltiin leikatun ystäväni kanssa siitä mitä voi olla odotettavissa jatkossa, ja kyllä se sitä määrän ja laadun tarkkailua on täältä ikuisuuteen, ja säännöllisen syömisen opettelua ettei palaa vanhoihin huonoihin tapoihin.
Olkaamme siis iloisia jokaisesta lähtötilannetta hoikemmasta päivästä!
Tiedän itse kuinka helposti meinaa jäädä aamupala syömättä jos ei siihen kiinnitä huomiota. Proteiinipatukat (low carb) on käteviä, jos muuten meinaa säännöllinen syöminen jäädä.
Kirjoittelin tuonne itsekin painon tasaatumisvaiheesta, kuinka se huolestuttaa. Keskusteltiin leikatun ystäväni kanssa siitä mitä voi olla odotettavissa jatkossa, ja kyllä se sitä määrän ja laadun tarkkailua on täältä ikuisuuteen, ja säännöllisen syömisen opettelua ettei palaa vanhoihin huonoihin tapoihin.
Olkaamme siis iloisia jokaisesta lähtötilannetta hoikemmasta päivästä!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Kiitos Lyltsy tsemppauksesta ja onnea hienosti tippuneista kiloistasi!! Mulla on toinen ääripää. Muistan todellakin syödä, voisin puputtaa kokoajan jotakin.
Ryhtiliikkeestäkään ei ole tullut mitään ennen viime sunnuntaita jolloin aloitin päivittäiset tunnin lenkit koiran kanssa ja eilen aloitin herkkulakon. Paino on noussut 2,3kg. Osasyynä voi olla e-pillerit joiden käytön vasta aloitin, mutta ärsyttää vietävästi ja masentaa. Vettäkin juon tarpeeksi. Jos ei kuukauteen tällä tavalla paino hievahda alaspäin niin teen lisää muutoksia elämäntapoihin. Nyt mä sisuunnuin ja päätin, että nyt nää loputkin läskit lähtee.
Ryhtiliikkeestäkään ei ole tullut mitään ennen viime sunnuntaita jolloin aloitin päivittäiset tunnin lenkit koiran kanssa ja eilen aloitin herkkulakon. Paino on noussut 2,3kg. Osasyynä voi olla e-pillerit joiden käytön vasta aloitin, mutta ärsyttää vietävästi ja masentaa. Vettäkin juon tarpeeksi. Jos ei kuukauteen tällä tavalla paino hievahda alaspäin niin teen lisää muutoksia elämäntapoihin. Nyt mä sisuunnuin ja päätin, että nyt nää loputkin läskit lähtee.
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Tsemppiä "sisusaurukselle" viimeiseen punnerrukseen.
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Hyvä Tyrannosaurus, täällä ollaan hengessä mukana!!!
Kaikkea hyvää sinulle!
Kaikkea hyvää sinulle!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Damn! Paino 93kg. Ei löydy sanoja...
Tyrannosaurus!
Sulla on nyt vaan tilapäinen JUMI! Ota rauhallisesti ja anna ajan kulua, kyllä se siitä taas nytkähtää alaspäin!
Sulla on nyt vaan tilapäinen JUMI! Ota rauhallisesti ja anna ajan kulua, kyllä se siitä taas nytkähtää alaspäin!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Pidä viikko tai kaksi ruokapäiväkirjaa (kaikki juomiset ja syömiset), niin huomaat jos on jotain pielessä.
Tsemppiä!
Tsemppiä!
Ihanaa! Nyt nytkähti paino vähän alemmas. 94 -> 91,8. Ei se ole vielä siellä mihin aikasemmin pääsin (90), mutta kuitenkin. Ehkä se oli noi e-pillerit jotka sitä painoa nosti.
Hyvä Tyrannosaurus!
Ihana kuulla että olet saanut painoa alaspäin ja mielesi on parempi!
Ihana kuulla että olet saanut painoa alaspäin ja mielesi on parempi!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Yippii! Paino 88,4 Oon niin happy happy joy joy! Lenkkeily on tuottanut tuloksia.
Jee! Paino on nyt 83,5 eli bmi on 29,9. Ihanaa kun pääsin alle 30:n eli lievään lihavuuteen
Hienoa Tyrannosaurus, sulla on viimeisen parin kuukauden aikana paino pudonnut hurjaa tahtia! Jumit on tosiaan historiaa...
Hienoa Tyrannosaurus!
Pystyt käyttämään tehokkaasti leikkauksen antaman 2 vuoden ajan hyväksi! Hyvä sinä!!!!
Pystyt käyttämään tehokkaasti leikkauksen antaman 2 vuoden ajan hyväksi! Hyvä sinä!!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Päätettiin aloittaa mutsin kanssa karppaaminen 1.8 joskos lähtis sillä nää loputkin ylimääräiset kilot. Löllöjä ei ole paljon havaittavissa (kiitos hyvien geenien). Vähän vatsa, allit ja reidet roikkuu. Siihenkin saattaa auttaa tuo protskuruoka.
-65kg. Mulla liittyy laihtumisjaksoon aina paljon huimaista ja pahoinvointia. Tietää aina ilman vaakaakin milloin se paino tippuu.
Onnittelut Tyrannosaurus melkoisesta painonpudotuksesta!
Olen mielenkiinnolla seurannut matkaasi ja varsinkin tuo sinun
jumituksestasi selviytyminen on kannustanut meikäläistä.
Olen mielenkiinnolla seurannut matkaasi ja varsinkin tuo sinun
jumituksestasi selviytyminen on kannustanut meikäläistä.
Rullukka- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010
Kiitos rullukka! Joo. Niistä jumituksista ei todellakaan kannata välittää. Tässä vaiheessa kun leikkauksesta on melkein 1v5kk niin jumittaa useammin kuin tippuu.
Karppaaminen loppui lyhyeen. Viisi päivää jaksoin sitten rupes tulee kanamuna-tonnikalapöperöt korvista ulos ja jatkuva miettiminen, että mitä voi syödä rupes ärsyttämään ja ruuanlaiton vaikeus ja paljous. Ruuan kalleuskin ahdisti. Mulla sen tekee vielä vaikeammaksi kun en syö lihaa enkä siipikarjaa.
Huomasin muuten, ettei parsakaali sovi enää mulle nyt leikkauksen jälkeen. Menee pötsi ihan totaalisen sekaisin.
Huomasin muuten, ettei parsakaali sovi enää mulle nyt leikkauksen jälkeen. Menee pötsi ihan totaalisen sekaisin.
Tyrannosaurus: Mulla liittyy laihtumisjaksoon aina paljon huimaista ja pahoinvointia. Tietää aina ilman vaakaakin milloin se paino tippuu.
Mulla on sama tilanne. Se hankaloittaa laihdutusta, kun esim. töissä haluaisi olla hyvässä kunnossa eikä vaivojensa kanssa. Minun vatsani särkee myös ja silloin kun on oikein nälkä, niin tietää että paino on putoamassa.
Minä jumittelen myös tällä hetkellä ja siitä jännä tilanne, että jumittelin melkein samassa painossa pari vuotta sitten kun laihdutin. Laihdutuskuuri loppui silloin siihen. Se on juuri sairaaloisen ja merkittävän ylipainon rajoilla.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Oon Leppis nyt kanssa huomannu, et paino junnaa pidempään sellaisessa lukemassa missä on aijemmin ollut pidemmän aikaa ennenkuin on siis taas jatkanut nousemista. Mulla se oli esim. toi 90.
Näin on se on pysähdellyt silloin lihoomisvaiheessa pitkäks aikaa johonkin painoon . (Nämä jumit ovat lähellä niitä painoja, mutteivat ihan samoja.) Siitä tuli jo vakiintunut lukema. Normaalipainoisenakin muistan, että painoin vuosia 72 kg., sitten 82 kg. jne...
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Tässäkin sen huomaa, että ollaan loppuenlopuksi niin yksilöllisiä. Jee! Aamupaino 80. Ahneus iski nyt kun saavutin tavoitteen. "Jos vielä kuitenkin viisi kiloa"
Onnea Tyrannosaurus!
Jokohan pitäisi vaihtaa nimimerkkiä johonkin pienempään???
Jokohan pitäisi vaihtaa nimimerkkiä johonkin pienempään???
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Luultavasti. Mites ois lentolisko? Ihan hirveesti on nyt kyllä paino tippunut. Pitkästä aikaa luin itse taas tuon allekirjoitukseni ja tajusin vasta silloin miten paljon on tapahtunut tässä 1/2 vuoden aikana. Olen ihan täpinässä.
Hienoo Tyrannosaurus!!
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Sivu 8 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa