Tyrannosaurus esittäytyy
+41
HyeeNa!
*Perhonen*
Orkidea
Inka
Piuku
Anniina
satuliini
Helka
Sarppa
kissus nytkö jo
Leppis
Rullukka
Elämä edessä
MRA123
Piitu
anne.heide
Gilraen84
Lyltsy
Poutapilvi
alati roculis
MAkaTA
ritu
pioni
bulleriina
haaho
Tikrustiina75
Atolli54
espoolainen
Onnekas13
sirutarleena
Tangotar-70
tigertytto
Kimby
Tepa43
Tantta
Tirlittan
Katti
dunbar
imppa
sörkänsalli
Tyrannosaurus
45 posters
Sivu 7 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Vs: Tyrannosaurus esittäytyy
Aamupala klo.9:
kupillinen vettä, lääkkeet, neljä kupillista mustaa kahvia, viipale Realia margariinilla, kaksi viipaletta juustoa ja kurkkua.
Välipala klo.11:
Kaksi kupillista mustaa kahvia ja viipale pullapitkoa.
Lounas klo.14:
1dl rasvatonta maitoa, 1/2 näkkäri margariinilla, 6 pinaattilettua, 1,5rkl punajuurisalaattia ja kurkkua.
Välipala klo.17:
Kaksi Dominokeksiä ja vettä.
Sitten tuli klo.19 ihan hirveän huono olo ja tärisytti jonka luulen johtuvan liian vähäisestä syömisestä tai juomisesta.
Iltapala klo.19:
Piltti, 1dl jugurttia ja vähän muroja, viipale pullapitkoa, 8viipaletta juustoa, kurkkua ja vettä.
Iltapala no.2 klo.22:
1dl jugurttia ja 1dl muroja, 1/2dl suolapähkinöitä.
kupillinen vettä, lääkkeet, neljä kupillista mustaa kahvia, viipale Realia margariinilla, kaksi viipaletta juustoa ja kurkkua.
Välipala klo.11:
Kaksi kupillista mustaa kahvia ja viipale pullapitkoa.
Lounas klo.14:
1dl rasvatonta maitoa, 1/2 näkkäri margariinilla, 6 pinaattilettua, 1,5rkl punajuurisalaattia ja kurkkua.
Välipala klo.17:
Kaksi Dominokeksiä ja vettä.
Sitten tuli klo.19 ihan hirveän huono olo ja tärisytti jonka luulen johtuvan liian vähäisestä syömisestä tai juomisesta.
Iltapala klo.19:
Piltti, 1dl jugurttia ja vähän muroja, viipale pullapitkoa, 8viipaletta juustoa, kurkkua ja vettä.
Iltapala no.2 klo.22:
1dl jugurttia ja 1dl muroja, 1/2dl suolapähkinöitä.
Viimeinen muokkaaja, Tyrannosaurus pvm Ma Syys 20, 2010 2:32 pm, muokattu 1 kertaa
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Kannattaa vähentää hiilareita, hiilarit syötättää eikä pidä nälkää. Sun ruoka on pääasiassa hiilareita. Juusto ja jogurtti, noista saat juuri ehkä 20g hiilareita, joka on vaan 1/3 suositellusta.
Jokaista juomaasi kahvikupillista kannattaisi juoda vettä kaksi lasia, sen 1.5 normaalin vesimäärän lisäksi. Mullekin juominen on joskus haasteellista, iltaisin istun vesipullo edessä ja tankkaan puuttuvan vesimäärän ennen nukkumaan menoa.
Kyllä mäkin olen syönyt pitsaa joitain kertoja 2-3 slicea tavallisesta pitsasta. Maxia join ennen leikkausta mutta nykyään ei oikein maistu, kun tuntuu niin makealta. Sitä on ihan tutkittu että Max lisää makeanhimoa, sen kanssa kannattaa olla tarkkana.
Kyllä se painon pudotus pidemmän päälle vaatii leikkauksesta huolimatta elämäntapamuutosta. Pidän peukkuja sulle!
Jokaista juomaasi kahvikupillista kannattaisi juoda vettä kaksi lasia, sen 1.5 normaalin vesimäärän lisäksi. Mullekin juominen on joskus haasteellista, iltaisin istun vesipullo edessä ja tankkaan puuttuvan vesimäärän ennen nukkumaan menoa.
Kyllä mäkin olen syönyt pitsaa joitain kertoja 2-3 slicea tavallisesta pitsasta. Maxia join ennen leikkausta mutta nykyään ei oikein maistu, kun tuntuu niin makealta. Sitä on ihan tutkittu että Max lisää makeanhimoa, sen kanssa kannattaa olla tarkkana.
Kyllä se painon pudotus pidemmän päälle vaatii leikkauksesta huolimatta elämäntapamuutosta. Pidän peukkuja sulle!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Kiitos Lyltsy muistutuksesta! Noista asioista ei voi liikaa puhua. Joten hieman paranneltu ravitsemustilani, toivottavasti:
Aamupala klo.9:30:
Neljä kupillista kahvia, iso tuopillinen vettä, lääkkeet, kaksi siivua juustoa, kaksi keitettyä kananmunaa ja pala kurkkua.
Lounas klo.12:
Saarioisen 250g tonnikalasalaattiateria ja iso tuopillinen vettä.
"Päivällinen" klo.14:15:
(Anteeksi kaikki, herkimmät sulkekoon silmänsä) Snakarilta pienet ranskalaiset kaikilla mausteilla ja iso tuoppi vettä.
Kolmas ruoka, Uups klo.17:
Broileririsottoa 3dl ja salaattia 1dl.
Iltapala klo.19:45:
Omenakaurapaistosta n.1dl.
Napostelua klo.21:
Jäätelöpuikko, risottoa 1dl.
Aamupala klo.9:30:
Neljä kupillista kahvia, iso tuopillinen vettä, lääkkeet, kaksi siivua juustoa, kaksi keitettyä kananmunaa ja pala kurkkua.
Lounas klo.12:
Saarioisen 250g tonnikalasalaattiateria ja iso tuopillinen vettä.
"Päivällinen" klo.14:15:
(Anteeksi kaikki, herkimmät sulkekoon silmänsä) Snakarilta pienet ranskalaiset kaikilla mausteilla ja iso tuoppi vettä.
Kolmas ruoka, Uups klo.17:
Broileririsottoa 3dl ja salaattia 1dl.
Iltapala klo.19:45:
Omenakaurapaistosta n.1dl.
Napostelua klo.21:
Jäätelöpuikko, risottoa 1dl.
Viimeinen muokkaaja, Tyrannosaurus pvm Ti Syys 21, 2010 3:16 pm, muokattu 2 kertaa
Mahtava muutos sun vyotaronn ymparyksessa! Onnittelut!
Tan paivan safkat nayttaa hyvilta, hyvin proteiinia ja vetta. Ranskalaiset ei parasta, mut minusta ihan ok, syon joskus itsekin.
Tan paivan safkat nayttaa hyvilta, hyvin proteiinia ja vetta. Ranskalaiset ei parasta, mut minusta ihan ok, syon joskus itsekin.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Kiitos Tantta! Olet aina niin ihanan positiivinen ja kannustava!!
Onko muilla leikatuilla ja jo jonkin verran laihtuneilla naisilla tapahtunut muutoksia kuukautiskierrossa? Mulla on nyt muutaman viimeisimmän kuukauden aikana kuukautisten välissä olevat päivät lisääntyneet 21 päivästä 23 päivään. Ja kuukautiset kestävät edellisten viiden asemasta enää neljä päivää. Jihaa! Kiva muutos. Toivottavasti on pysyvä muutos!
Mulla on lähtenyt hiuksista varmaan 1/3 ja sulkasato yhä jatkuu. Millonkohan vois odottaa tän loppuvan? Mulla on jatkunut tää jo n.3kk. Ei ehkä ihan yhtä isoja tuppoja lähde kuin kk sitten. Toivottavasti siis pahin vaihe alkais helpottaa!
Onko muilla leikatuilla ja jo jonkin verran laihtuneilla naisilla tapahtunut muutoksia kuukautiskierrossa? Mulla on nyt muutaman viimeisimmän kuukauden aikana kuukautisten välissä olevat päivät lisääntyneet 21 päivästä 23 päivään. Ja kuukautiset kestävät edellisten viiden asemasta enää neljä päivää. Jihaa! Kiva muutos. Toivottavasti on pysyvä muutos!
Mulla on lähtenyt hiuksista varmaan 1/3 ja sulkasato yhä jatkuu. Millonkohan vois odottaa tän loppuvan? Mulla on jatkunut tää jo n.3kk. Ei ehkä ihan yhtä isoja tuppoja lähde kuin kk sitten. Toivottavasti siis pahin vaihe alkais helpottaa!
Heippa taas Tyrannosaurus,
Kuukautisista en enaa mitaan tieda, kun olen onnellisesti ohittanut sen ian, missa niita pitaa karsia.
Mutta tuosta tukasta, mulla kesti se sulkasato just ton 3 kk ja sen jalkeen toiset 3 kk, jotta paastiin suurin piirtein samaan hiusten maaraan kuin ennenkin. Mulla on kylla ne uudet hiukset jotenkin hiukan taipuisampia ja valkoisten hiusten maara on huimasti lisaantynyt. Ne valkoiset todennakoisesti vaan johtuu tasta mun iasta (57v), oon naet tulossa vanhaksi.
Kuvittelisin, etta sulla sulkasato on nyt lopuillaan. Kohta et varmaan huomaakaan, etta sellaista olikaan.
Kuukautisista en enaa mitaan tieda, kun olen onnellisesti ohittanut sen ian, missa niita pitaa karsia.
Mutta tuosta tukasta, mulla kesti se sulkasato just ton 3 kk ja sen jalkeen toiset 3 kk, jotta paastiin suurin piirtein samaan hiusten maaraan kuin ennenkin. Mulla on kylla ne uudet hiukset jotenkin hiukan taipuisampia ja valkoisten hiusten maara on huimasti lisaantynyt. Ne valkoiset todennakoisesti vaan johtuu tasta mun iasta (57v), oon naet tulossa vanhaksi.
Kuvittelisin, etta sulla sulkasato on nyt lopuillaan. Kohta et varmaan huomaakaan, etta sellaista olikaan.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
100:n kilon rajapyykki lähestyy joten kävin äsken otattamassa itselleni palkinnoksi korvaan rustolävistyksen <3 Kesällä pystyin vihdoinkin ottamaan pitkään haluamani tatuoinnin kun en enää ollut ihan valtava <3
Piiitkän jumituskauden jälkeen pääsin minäkin kaksinumeroiseen vaakalukemaan. Kiva tunne!
Onnea saavutuksesta!!
Vautsi onnittelut!!! Ihana tunne:)
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Kiitos Lyltsy ja Poutapilvi!!
Pääsen huomenna penkomaan varastosta jo 46:ia vaatteita. Ne mahtuu luultavasti ihan kohta mulle. Nyt sujahtaa kivasti jo 48:t päälle Tää on niin kivaa!
Pikkujoulut on 3.12 enkä raaski ostaa sinne uutta mekkoa vaikka hirveesti haluisinkin kun jäis varmaan kuitenkin yhteen käyttökertaan, koska jäis heti isoksi (toivottavasti). Ajattelin sitten satsata kunnon bilesaappaisiin jos mahtusivat pohkeesta jo.
Pääsen huomenna penkomaan varastosta jo 46:ia vaatteita. Ne mahtuu luultavasti ihan kohta mulle. Nyt sujahtaa kivasti jo 48:t päälle Tää on niin kivaa!
Pikkujoulut on 3.12 enkä raaski ostaa sinne uutta mekkoa vaikka hirveesti haluisinkin kun jäis varmaan kuitenkin yhteen käyttökertaan, koska jäis heti isoksi (toivottavasti). Ajattelin sitten satsata kunnon bilesaappaisiin jos mahtusivat pohkeesta jo.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta!
Oikeasti sitä ei hiffaa etukäteen kuinka nopeasti vaatteet jää isoiksi, ja sit harmittaa jos on ostanut jonkun kivan ja pystyy pitämään vaan muutaman kerran.
Mun pitäisi myös mennä ostamaan parit halvat housut, kun ne kolmet joita voin pitää on kaikki aika lököttäviä jo. Olis ihana ostaa jotkut ihanat farkut, mutta yritän malttaa jättää niiden ostamisen kevään New yorkin reissulle.
Oikeasti sitä ei hiffaa etukäteen kuinka nopeasti vaatteet jää isoiksi, ja sit harmittaa jos on ostanut jonkun kivan ja pystyy pitämään vaan muutaman kerran.
Mun pitäisi myös mennä ostamaan parit halvat housut, kun ne kolmet joita voin pitää on kaikki aika lököttäviä jo. Olis ihana ostaa jotkut ihanat farkut, mutta yritän malttaa jättää niiden ostamisen kevään New yorkin reissulle.
Ei löytynyt paljoa vaihtoehtoja ainakaan Sokoksen valikoimista saappaista jotka menivät mulle pohkeesta (ehkä ensi talvena sitten) joten ostin pikkujouluihin bilenilkkurit. Kivaa oli ja ryyppäämäänkin pystyin kun pysyttelin väkevissä juomissa
Voih! 1,5kk:n ei ole paino tippunut Onneksi edes 0,5cm vyötäröltä on poistunut.
Kävin hakemassa äsken ekan e-pillerisatsin leikkauksen jälkeen ja kyllä mahdollinen niistä johtuva painon nousu hirvittää. Kokemuksia?
Kävin hakemassa äsken ekan e-pillerisatsin leikkauksen jälkeen ja kyllä mahdollinen niistä johtuva painon nousu hirvittää. Kokemuksia?
Voi elämä! Mun painonlasku tais nyt tyssätä tähän. Kahteen kuukauteen ei ole tapahtunut mitään. Pitäis olla tyytyväinen, että on näinkin paljon lähtenyt. Silti odotin enemmän.
Ootko kokeillut "proteini+vesikuuria" eli hiilarien vähentämistä proteiinin kustannuksella ja veden lisäämistä, tiheämpää ruokailuväliä tms. kikkakolmosia?
Vaikee uskoa että vielä tuossa vaiheessa loppuisi kokonaan laihtuminen jos annokset on pieniä ja usein ja proteiinipitoisia.
Tsemppiä joka tapauksessa!
Vaikee uskoa että vielä tuossa vaiheessa loppuisi kokonaan laihtuminen jos annokset on pieniä ja usein ja proteiinipitoisia.
Tsemppiä joka tapauksessa!
Tsemppiä! Aika monella elimistö rupeaa pistämään hanttiin ja menee säästöliekeille. Muistan jo vuosia sitten yhden haastattelun leikatusta, jolla oli ollut 6 kk jumi ja sen päälle 8 kk jumi. Oli kyllä poikkeuksellisen pitkät, mutta sitten taas helpotti.
Toivottavasti ei sulla nyt sentään niin pitkää paussia tule Mitenkä liikunnan lisääminen? Tai infrapunasauna? Sitä väitetään tehokkaaksi laihdutusmuodoksi. Itse en vielä osaa sanoa siihen juuta enkä jaata, kun vasta 2 kertaa tullut kokeiltua(ei laihduttamiseksi vaan ihan siksi, kun sellainen kotoa nykyään löytyy ja olen ikuinen vilukissa).
Toivottavasti ei sulla nyt sentään niin pitkää paussia tule Mitenkä liikunnan lisääminen? Tai infrapunasauna? Sitä väitetään tehokkaaksi laihdutusmuodoksi. Itse en vielä osaa sanoa siihen juuta enkä jaata, kun vasta 2 kertaa tullut kokeiltua(ei laihduttamiseksi vaan ihan siksi, kun sellainen kotoa nykyään löytyy ja olen ikuinen vilukissa).
Kannatti täällä valittaa, koska heti paino rysähti 90:een
Hienoa Tyrannosaurus, hyvä että voitiin olla avuksi!
Tästä voi vetää päätöksen, että valittaminen kannattaa aina
Kävin hakemassa vintiltä koon 44/L vaatteita ja ne on sopivia
Onnea Tyrannosaurus, tai pikkusaurushan sä alat olemaan
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
onnea mini saurus,upeesti olet laihtunut,tosi ihana lukee näitä teidän kannustavia tarinoita ja vaikka tulee vaikeeta,aina sieltä noustaan!!Yhdessä ainakin
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Kyllä elämä maistuu hyvältä! Kevät alkoi ja kroppa on mieleinen. Paino on taas jumittanut 1,5kk, muttei se mitään. Olen alkanut todella pelkäämään takaisin lihomista. Onko muita kohtalotovereita? En nimittäin yhtään katso mitä syön. Punaistalihaa ja siipikarjaa en syö eettisistäsyistä johtuen. Täytys yrittää varmaan vähän ryhdistäytyä tässä ruokavalioasiassa.
Alotin tänään "laihdutuksen". Syön vähemmän ja "vain" viisi kertaa päivässä. Mun syömät määrät on tosi isoja ja voisin puputtaa jotain ihan kokoajan. Yritän siis tämmöstä ryhtiliikettä.
Sivu 7 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa