Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy
+19
hukkapiilo
Helmiäinen
apila
Miia
Merja
Heippis
possuna
pilvipouta
Pellukka
punkeroinen
Leppis
pullanen
papepa
matamiina
Tainuska
Elämä edessä
meevin
eräpena
Johanna134
23 posters
Sivu 4 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Vs: Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy
Heippa,
Minä myöskin JKL:stä, odottelen aikaa kirurgin kanssa keskusteluun Lahteen Maksusitoumuspaperi tuli parisen viikkoa sitten postissa. Voimia odotteluun ja arkeen teille!
Minä myöskin JKL:stä, odottelen aikaa kirurgin kanssa keskusteluun Lahteen Maksusitoumuspaperi tuli parisen viikkoa sitten postissa. Voimia odotteluun ja arkeen teille!
Heippis- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 19.04.2013
Heippa kaikille!
Mites meillä menee?
Edelleenkään ei ole lahdesta kuulunut mitään
Tässä odotellessa on kuitenkin paino tippunut 16 kg, eli jotain positiivista
Mites meillä menee?
Edelleenkään ei ole lahdesta kuulunut mitään
Tässä odotellessa on kuitenkin paino tippunut 16 kg, eli jotain positiivista
Johanna134- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 09.02.2013
No, heipat sullekin, minä oottelen kans sieltä Lahdesta uutisia; Hienoa et oot noin paljon saanut pois, mie oon pitänyt nyt taukoa laihiksessa, mutta viimeisen kuukauden tiputus on sitte ennen leikkausta 3-4 kg (lääkärin toive) en tiiä mitä sitte ravintoterapeutti vaatii
Merja- Viestien lukumäärä : 123
Registration date : 29.01.2013
Hienosti mennyt sulla, Johanna!
Eipä ole kuulunut Lahdesta mullekaan vielä mitään. Mä olen onneksi saanut painon laskemaan kolmisen kiloa, mutta tänään meni kyllä pullan puputtamiseksi koko päivä...aijai.
Eipä ole kuulunut Lahdesta mullekaan vielä mitään. Mä olen onneksi saanut painon laskemaan kolmisen kiloa, mutta tänään meni kyllä pullan puputtamiseksi koko päivä...aijai.
Minäkin pääsen kohta samaan joukkoon, odottelemaaan lahdesta postia. Kunhan saan käytyä nää tutkimukset tk:ssa, sitten soittoaika sis.lääkärille. Sen jo sain, mutta pitää ikävä kyllä siirtää, on just silloin kun ollaan reissussa. Eli tällä aikataululla lähete lahteen lähtee jyväskylästä kesäkuun alussa, mikäli siis ei tutkimuksissa mitään hoidettavaa löydy.
Juttelin sis.pkl sihteerin kanssa ja sanoi, että aiemmin lahteen oli aika pitkät jonot,mutta nyt olis lyhentyneet, toivotaan parasta
Juttelin sis.pkl sihteerin kanssa ja sanoi, että aiemmin lahteen oli aika pitkät jonot,mutta nyt olis lyhentyneet, toivotaan parasta
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Heippa pitkästä aikaa!
Ei ole kuulunut Lahdesta yhtikäs mitään. Johanna, mahtavasti olet saantu painoa pudotettua! Kerrohan miten olet onnistunut. Minä en meinaa saada ollenkaan niskasta kiinni itseäni.
Ei ole kuulunut Lahdesta yhtikäs mitään. Johanna, mahtavasti olet saantu painoa pudotettua! Kerrohan miten olet onnistunut. Minä en meinaa saada ollenkaan niskasta kiinni itseäni.
Tainuska- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 09.01.2013
Mä kävin Lahdessa ja heti muutaman päivän päästä soitin ja kysyin jonotilannetta, sottivat hetkenpäästä perään, että leikkaus jo ennen sairaalan kesätaukoa Eli nyt pusseilla vaan....
possuna- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 04.04.2013
Kannattaa pommittaa jononhoitajaa välillä niin nostaa kansion päällimmäiseksi.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Hmmm..mihinkäs numeroon sitä kannattaisi soitella? Olisiko tuo hoidonvaraaja-sairaanhoitaja oikea henkilö? Voisi vaikka pirauttaa huomenna
kokeileppa vaikka siihen, sanoo ne jos on väärä.
Mä soitin sinne keskukseen ja sieltä pyysin kirran polille... ja sieltä sain luurin päähän ihmisen, joka osas noista asioista kertoo paremmin...
Pellukka- Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012
Minä nohevana tyttönä soitin Lahteen tänä aamuna. Tuli yli-innokkaalle vähän kylmää vettä niskaan Lähetteeni olikin saapunut perille vasta huhtikuun puolella, joten kirurgin tapaamisaika on vasta kesäsulun jälkeen, ellei sitten juuri ennen juhannusta vielä kerkeä. Ihan hyvä, että selvisi tuokin, ei tarvitse ihan kusi sukassa -fiiliksillä olla
No niin tänään käynti uudelleen ravitsemusterapeutilla ja lääkärillä.Lähete ultraan...jne...syvä huokaus ei tarvitse enää kuulema niellä putkea...Leikkausajat lahteen menee syyskuulle.....laihtunut -14kg ja vielä pitää laihtua sanoi lääkäri.... eli tuskien kesä....
pullanen- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.07.2012
Siis syyskuulle, hmmm...kuullostaa kylläpaljon paremmalta kuin vaikka marraskuu
Joka sekin kuullostaa paremmalta kun koko hommasta lemppaaminen.
Täällä seuraava etappi on sis.lääkärin soitto ensi viikolla, jos tutkimukset ok lähtee lähete ihan oikeasti lahteen. Sitten vielä pitää jännittää laittaako kirurgi jostain syystä kapuloita rattaisiin. Toivon niin kovast että leikkaukseen pääsen. Mutta sillävälin nautin kesästä
Joka sekin kuullostaa paremmalta kun koko hommasta lemppaaminen.
Täällä seuraava etappi on sis.lääkärin soitto ensi viikolla, jos tutkimukset ok lähtee lähete ihan oikeasti lahteen. Sitten vielä pitää jännittää laittaako kirurgi jostain syystä kapuloita rattaisiin. Toivon niin kovast että leikkaukseen pääsen. Mutta sillävälin nautin kesästä
Moi kaikille Jyväskylän seudulta oleville.
Minä, teidän monien joukossa, olen menossa leikkaukseen Lahteen. Kunhan vain saisin sen kutsun. Kaikki tutkimukset on tehty (?) ja Lahdessa olen jo käynyt "näyttäytymässä". Käydessäsäni toukokuussa Lahdessa sanoi lääkäri, että kaikki ajat menevät syys-lokakuulle. Tämän kevään ajat on jo jaettu. Omalla kohdallani homma sai alkunsa 2012 helmikuussa ja lähete on lähtenyt viime vuoden puolella. Pitkä on odottavan aika...
Olisi kiva tietää mikä teidän muiden tilanne on tällä hetkellä ja mitä tutkimuksia teille vielä mahdollisesti on tulossa. Itse olen ymmärtänyt, että kaikki alustavat tutkimukset on minun kohdaltani nyt tehty, veriryhmä on Lahdessa määritelty, olen tavannut sekä kirurgin että anestesialääkärin. Oletteko te muut leikkaukseen menijät tässä samassa jamassa? Eli odottelemassa kutsua syksylle?
T:Miia
Minä, teidän monien joukossa, olen menossa leikkaukseen Lahteen. Kunhan vain saisin sen kutsun. Kaikki tutkimukset on tehty (?) ja Lahdessa olen jo käynyt "näyttäytymässä". Käydessäsäni toukokuussa Lahdessa sanoi lääkäri, että kaikki ajat menevät syys-lokakuulle. Tämän kevään ajat on jo jaettu. Omalla kohdallani homma sai alkunsa 2012 helmikuussa ja lähete on lähtenyt viime vuoden puolella. Pitkä on odottavan aika...
Olisi kiva tietää mikä teidän muiden tilanne on tällä hetkellä ja mitä tutkimuksia teille vielä mahdollisesti on tulossa. Itse olen ymmärtänyt, että kaikki alustavat tutkimukset on minun kohdaltani nyt tehty, veriryhmä on Lahdessa määritelty, olen tavannut sekä kirurgin että anestesialääkärin. Oletteko te muut leikkaukseen menijät tässä samassa jamassa? Eli odottelemassa kutsua syksylle?
T:Miia
Miia- Viestien lukumäärä : 85
Registration date : 02.06.2013
Oletko menossa julkiselle puolelle Johanna? Mä luulen, etten mä pääsis vasta kuin vuoden tms jälkeen, joten lähdin yksityiselle asiaa hoitamaan ja nyt on ravitsemusterapeutti takana ja kirurgin vastaanotto kahden viikon päästä ja leikkaus tod.näk syyskuussa. Jotenkin helpottava tämä foorumi, kun näistä asioista haluaa puhua, mutta ei oikein ole tahoa muutoin. Tosin mulla yks kaveri joka leikattiin n. 1,5 vuotta sitten ja häneltä pudonnut painoa n. 57kg. Se innosti muakin tarttumaan tähän vaihtoehtoon ennen jojoiluun ja liitännäissairauksien ilmaantumista.
apila- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013
Hei Miia, mä olen tulossa perässä. Eli jyväskylän käynnit on käyty ja tutkimukset täällä tehty. Nyt alkavalla viikolla on sis.lääkärin soittoaika ja jos tutkimukset ok lähtee lähete lahteen. Eli odottelen sitten varmaan sinne syksyyn ennenkuin pääsen sinne edes käynnille. Osasin näin kyllä odottaa, rav.terapeutti sanoi helmikuussa, että leikkaus on mahdollinen tän vuoden puolella. Eli kaikki sitä aiemmin on pelkkää plussaa. Kunhan se kirurgi ei sitten vaan katkaisisi tätä tietä.
Siis kesä menee odottavalla kannalla, onneksi kesällä tapahtuu paljon muuta, pääsee veneilemään, ajelemaan moottoripyörällä, käy vieraita ja parasta kaikessa syntyy eka lapsenlapsi.
Siis kesä menee odottavalla kannalla, onneksi kesällä tapahtuu paljon muuta, pääsee veneilemään, ajelemaan moottoripyörällä, käy vieraita ja parasta kaikessa syntyy eka lapsenlapsi.
Hei Johanna ja kiitos pikaisesta vastauksesta.
Olen menossa siis julkisen puolen kautta leikkaukseen. Minullekkin luvattiin alunperin leikkaus jo tammi-maalikuun aikana ja ravitsemusterapeutilla kävin jo viime syksynä. Tietysti tiesin, ettei näin tule tapahtumaan, koska Lahteen ensimmäinen käynti kutsu tuli vasta 8.5. päiväyksellä. Tämä oli siis se kontrollikäynti, jossa tapasin yhden leikkaavista kirurgeista sekä anestesialääkärin. Kirurgi sanoi heti, että kaikki ajat keväälle on jo jaettu ja seuraavat jaetaan elokuussa. Odottelen siis leikkauskutsua saapuvaksi elokuussa.
Kovat on jonot Lahteen, toivottavasti kuitenkin saisin sen ajan. Nuo kesän sulkuajat (=kesälomat) tietysti kasvattavat jonoja, mutta olen silti vielä toiveikas...
Olen menossa siis julkisen puolen kautta leikkaukseen. Minullekkin luvattiin alunperin leikkaus jo tammi-maalikuun aikana ja ravitsemusterapeutilla kävin jo viime syksynä. Tietysti tiesin, ettei näin tule tapahtumaan, koska Lahteen ensimmäinen käynti kutsu tuli vasta 8.5. päiväyksellä. Tämä oli siis se kontrollikäynti, jossa tapasin yhden leikkaavista kirurgeista sekä anestesialääkärin. Kirurgi sanoi heti, että kaikki ajat keväälle on jo jaettu ja seuraavat jaetaan elokuussa. Odottelen siis leikkauskutsua saapuvaksi elokuussa.
Kovat on jonot Lahteen, toivottavasti kuitenkin saisin sen ajan. Nuo kesän sulkuajat (=kesälomat) tietysti kasvattavat jonoja, mutta olen silti vielä toiveikas...
Kiinnostaisiko teitä Jyväskylässä asuvia tavata? Minulle sanottiin Lahdessa, että kannattaisi johonkin tukiryhmään hakeutua. Siitä olisi kuulemma apua. Ainakaan pikaisella Google-haulla en löytänyt kuin tämän kirjoittelupalstan. Ajattelin, että jos järjestettäisiin oma tukiryhmä, jossa voitaisiin sitten vertailla kokemuksia, jakaa vinkkejä ja kannustaa toisiamme ennen ja jälkeen leikkauksen?
XL-kahvit Jyväskylässä 13,6-13
to 13.06, Praia klo 17,00 Forumin 2 kerros
to 13.06, Praia klo 17,00 Forumin 2 kerros
Ahaa, eli tälläinen tukiryhmä siis jo löytyy Jyväskylästä? Onko tänne tilaisuuteen tulossa siis jo leikattuja vai leikkaukseen menijöitä? Mistä saisin lisätietoa tulevasta tapaamisesta?
Leikattuja ja leikkaamattomia. Minä ilmoittelen täällä aina kun saan tietoja.
Okei. Onko ennakkoilmoittautumista vai ilmaannutaanko vain paikalle? En ole koskaan tuossa kahvilassa käynyt, mutta enköhän löydä perille. Onko siellä pöytävaraus tms. jotta osaan oikean porukan luokse suunnistaa?
Takanurkassa ja tulla saa kun ehtii, ei tarvii ilmoittautua. Kyllä meidät tunnistaa vielä.
Sivu 4 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa