Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy
+19
hukkapiilo
Helmiäinen
apila
Miia
Merja
Heippis
possuna
pilvipouta
Pellukka
punkeroinen
Leppis
pullanen
papepa
matamiina
Tainuska
Elämä edessä
meevin
eräpena
Johanna134
23 posters
Sivu 3 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Vs: Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy
Kiva kun löytyy lisää Jyväskylän suunnalta olevia! Miten menee punkeroinen (tosin kohta entinen sellainen)? Miten olet toipunut leikkauksesta?
Tainuska- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 09.01.2013
No eihän ne paperit mihinkään Lahteen vielä ole lähteneet! Olin niin innoissani kun sisätautilääkäri puolsi leikkausta. Eli tänään kävin keuhkokuvassa, ekg:ssa ja helikobakteerikokeessa (puhallustesti). Ja huomenna spirometria. Eli sitten sopii toivoa, että kaikki kunnossa ja paperit voi laittaa sinne Lahteen. Toukokuun loppu, kesäkuun alku voisi olla ensimmäisen Lahden käynnin ajankohta.... saas nähdä
Mulla toukokuun alussa sis.lääkärin aika. Sitä ennen kuulemma jotain labroja jotka voi ottaa omassa tk:ssa. Noista muista tutkimuksista en tiedä otetaanko ennen vai jälkeen lääkäriajan??
Perässä kuitenkin tullaan ja toivottavasti loppuun asti.
Realisti minussa sanoo, että lahteen pääsis ehkä syksyllä, optimisti tietysti että jo ennen kesää
Perässä kuitenkin tullaan ja toivottavasti loppuun asti.
Realisti minussa sanoo, että lahteen pääsis ehkä syksyllä, optimisti tietysti että jo ennen kesää
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Mulla oli keuhkokuvat ja spinometri maanantaina. Sisätautilääkärillä käynnin jälkeen sain ajan noin kuukauden kuluttua noihin ja helikoon ja verikokeisiin. Nyt ens maanantaina on soittoaika noista kaikista. Sit sitä vaan odotellaan ja odotellaan.
Johanna134- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 09.02.2013
Jään jännityksellä seuraamaan kuinka nopeesti ajat Lahteen kirurgille teille kaikille tulee.... itsehän jonotan sinne samaan myös.. tai no nyt jonotan ensin sinne huhtikuun obetiimiin ja sitten sinne kirurgille...
Joten ei muutaku odottamisen iloa kaikille
EDIT... kirotusvirheitä
Joten ei muutaku odottamisen iloa kaikille
EDIT... kirotusvirheitä
Pellukka- Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012
Meitähän on sitten aika monta lahteen pyrkimässä. Kuinkahan usein siellä leikataan ja montakohan toimenpidettä esim. viikossa tehdään
Mä sain tänään sen ajan ihan postissa, eli ei ollut mikään uni se puhelu. Iso kasa labroja otetaan tässä vaiheessa. Nuo spirot yms tulee varmaan vasta sitten jos lähete leikkuuseen irtoaa.
Onkohan siellä lahden päässä meistä KSSHP:n potilaista vielä jortain karsintaa vai leikkaavatko kaikki jotka sen maksusitoumuksen saavat? Tällaiset asiat pyörii tänään mielessä. Mulla ei vielä kertaakaan ole mieleen tullut, että jos ei sittenkään. Into on päivä päivältä suurempaa.
Mä sain tänään sen ajan ihan postissa, eli ei ollut mikään uni se puhelu. Iso kasa labroja otetaan tässä vaiheessa. Nuo spirot yms tulee varmaan vasta sitten jos lähete leikkuuseen irtoaa.
Onkohan siellä lahden päässä meistä KSSHP:n potilaista vielä jortain karsintaa vai leikkaavatko kaikki jotka sen maksusitoumuksen saavat? Tällaiset asiat pyörii tänään mielessä. Mulla ei vielä kertaakaan ole mieleen tullut, että jos ei sittenkään. Into on päivä päivältä suurempaa.
Ei ole kyllä mitään tietoo siitä, kuinka usein leikataan... tohon karsintaan, kirurgihan sen viime kädessä päättää leikkaako se vai ei, mutta toisaalta KSSHP:n immeisethän tulee suoraan sinne kirurgille ja me "oma" väki kierretään koko helahoito....
Sen tiedän, että obetiimi kokoontuu kerran kuussa, joten seuraavan kerran huhtikuussa tehdään näitä päätöksiä siellä...
Mutta ei muutaku etteenpäin
Sen tiedän, että obetiimi kokoontuu kerran kuussa, joten seuraavan kerran huhtikuussa tehdään näitä päätöksiä siellä...
Mutta ei muutaku etteenpäin
Hyvin olen parantunut, kaikkee uskallan jo syödä ja ihan muutamasta on paha olo tullut!!!
vielä olisi hetki sairaslomaa jäljellä ja sitten vaan kovaa menoo!!
Olisi kiva löytää liikunta seuraa!! Olisiko täällä sellaista tarjolla??
vielä olisi hetki sairaslomaa jäljellä ja sitten vaan kovaa menoo!!
Olisi kiva löytää liikunta seuraa!! Olisiko täällä sellaista tarjolla??
punkeroinen- Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 05.02.2012
No niin nyt minä sain lähetteen kokeisiin ,ravitsemusterapeutille uudelleen ja kirurgille.....ja menee toukokuun loppuun.....Pitkä on odottavan aika....toukokuussahan tulee vuosi kun työterveyslääkärin kanssa asiasta ensimmäisen kerran asiasta juteltiin......
pullanen- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.07.2012
Kuitenkin taas nykäys eteenpäin. Täällä koitetaan tarpoa perässä, kuukausi aikaa sis.lääkärin vastaanottoon.
Tseppiä odotuksiinne, sieltä se leikkauspäätös tulee.
Viimeinen muokkaaja, pilvipouta pvm To Huhti 11, 2013 11:07 pm, muokattu 1 kertaa
pilvipouta- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012
Kyllä tää odotus on niin turhauttavaa. Taas on tällänen päivä että tekis mieli lyödä hanskat tiskiin. Painoa tuli pääsiäisenä kolme kiloo ja se tuntuu taas niin maailmanlopulta ja sitähän ei voi estää kuin syömällä jäätelöä. Sit harmittaa vielä enemmän.
Mulla siis tilanne, että odotan vain sitä aikaa Lahteen. Kumpa tietäisi ees suunnilleen kuin kauan siinä menee. Tyhmää kun ei voi yhtään suunnitella mitään kun ei tiedä milloin pääse leikkuriin. Plääh, tää oli tällänen vuodatus. Toivottavasti muilla on mieli korkeammalla.
Mulla siis tilanne, että odotan vain sitä aikaa Lahteen. Kumpa tietäisi ees suunnilleen kuin kauan siinä menee. Tyhmää kun ei voi yhtään suunnitella mitään kun ei tiedä milloin pääse leikkuriin. Plääh, tää oli tällänen vuodatus. Toivottavasti muilla on mieli korkeammalla.
Hei kaikki
Minä sain ajan Lahteen toukokuusa menen. Eli kyllä meitä on!
Minä sain ajan Lahteen toukokuusa menen. Eli kyllä meitä on!
possuna- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 04.04.2013
Hei possuna! Milloin sun lähete lähti Lahteen? Niin ja onnea ajasta!
Kiitos!
Marraskuussa -12 kävin ksks ja sen jälkeen otettiin sydänfilmi, keuhkokuva, puhallus ja keuhkojen tilavuus....ne oli ok. sit tuli tieto että paperit lähti lahteen ja eilen tuli postia, mutta tiesin jo ajan, kun soitin lahteen ja kysyn, onko mulle jo aikaa. Koko rumba on alkanut vuosi sitten.
Marraskuussa -12 kävin ksks ja sen jälkeen otettiin sydänfilmi, keuhkokuva, puhallus ja keuhkojen tilavuus....ne oli ok. sit tuli tieto että paperit lähti lahteen ja eilen tuli postia, mutta tiesin jo ajan, kun soitin lahteen ja kysyn, onko mulle jo aikaa. Koko rumba on alkanut vuosi sitten.
Papereita piti etsiä, lähete lahteen on lähtenyt tammikuun lopussa! Ja lanteen menen näytille toukokuun alussa Ja siellä kai tulee lopullinen päätös, leikataanko! Toivon ja että ennen kesälomia!
Ok. Mun paperit lähti helmikuussa, joten nyt vaan odotetaan
Eli, varmaan kk päästä saat postia, mutta voithan soittaa ja kysyä, varmasti on jo aika, mutta sanoivat, että eivät lähetä postia liian aikaisin.
Toivon että sairaalan kesätauko, ei siirrä minua syksyyn....olisi niin typerä koko kesä odottaa ja odottaa.....ja odottaa.....
Toivon että sairaalan kesätauko, ei siirrä minua syksyyn....olisi niin typerä koko kesä odottaa ja odottaa.....ja odottaa.....
Tänään tuli postissa maksusitoumuksen kopio joka on päivätty 27.2. Mukana oli lappu jossa sanottiin, että lähete Lahteen lähetetty. En sitten tiedä milloin se on tapahtunut. Toivottavasti helmikuussa eikä vasta nyt .
Johanna134, mä oletan, että lähete on lähteny aikaisemmin, kuin nyt... koska ei tota maksusitoumustakaan tehdä enneku siinä vaiheessa kun on lähete, johon se liitetään eikös me toivota näin? '
Mutta sitten tässä mietin.... että käsitelläänkö mahdollisesti obetiimissä kaikki leikkauksiin tulevat? Tulee ne siis mistä hyvänsä? jos näin on, niin obetiimi kokoontuu ainoastaan kerran kuussa... Toisaalta voisin aatella, että kaikkien paperit on obetiimissä mukana, koska samoja leikkausaikoja siellä jaetaan ja samalle kirurgille...
Onko jollain ajatusta tästä?
Nää on taas näitä mun aatoksia, kun en millään jaksais enää oottaa yhtään mitään... mullehetikaikkinyt
Mutta sitten tässä mietin.... että käsitelläänkö mahdollisesti obetiimissä kaikki leikkauksiin tulevat? Tulee ne siis mistä hyvänsä? jos näin on, niin obetiimi kokoontuu ainoastaan kerran kuussa... Toisaalta voisin aatella, että kaikkien paperit on obetiimissä mukana, koska samoja leikkausaikoja siellä jaetaan ja samalle kirurgille...
Onko jollain ajatusta tästä?
Nää on taas näitä mun aatoksia, kun en millään jaksais enää oottaa yhtään mitään... mullehetikaikkinyt
Siitä se etenee. Säilytä se maksusitoumuslappu, se pitää ottaa mukaan Lahteen. Eli uskon että kuukauden päästä olet kutsun saanut Lahteen, ellei sitten kesäseisokki sotke ja siirrä.....mutta toivotaan, että kaikki etenee pian!
Minullekin tuli eilen maksusitoumuksen kopio postissa. Ravitsemussuunnittelijan kanssa oli puhetta, että toukokuun loppu, kesäkuun alku voisi olla todennäköinen aika Lahteen.... Nuinkohan myö mentäis Johanna käs kynkkää Lahteen
Aikalailla käskynkkää taidetaan Tainuska mennä
Onko Tainuska kuulunut mitään uutta? Tää odottaminen on niin hirveetä. Joka päivä saa pettyä, kun posti ei tuo uutisia. Iskee jo pelko ettei pääsekään leikkaukseen. Jostain luin että joltain olikin evätty pääsy, koska oli liian terve. Mullahan ei ollut mitään vikaa kokeissa... Paitsi kiloissa 😉 Nim. Kärsimätön
Johanna 134, mulla ensikuussa aika kirurgille ja jännänä odotan, sanko lopullisen hyväksynnän leikkaukseen, olen myös "terve", eli vain painoa likaa.
Toki haluan leikkaukseen ja PIAN Odottaminen on typerää.
Toki haluan leikkaukseen ja PIAN Odottaminen on typerää.
Sivu 3 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa