Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy
+19
hukkapiilo
Helmiäinen
apila
Miia
Merja
Heippis
possuna
pilvipouta
Pellukka
punkeroinen
Leppis
pullanen
papepa
matamiina
Tainuska
Elämä edessä
meevin
eräpena
Johanna134
23 posters
Sivu 1 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy
Kuukausia olen palstaa käynyt lukemassa, mutta nyt vasta uskaltauduin rekisteröityä .
Onko täällä muita Jyväskylästä Lahteen leikkaukseen menijöitä?
Itselläni tilanne tällä hetkellä se, että olen käynyt kahdella lääkärillä ja kaksi kertaa ravitsemussuunnittelijalla. Kahden viikon kuluttua olisi viimeinen käynti KSKS endokrinologian osastolla. Nyt rupee jännitystä pukkaamaan, että mitäs jos en pääsekään leikkaukseen
Pituutta on 174cm ja painoa oli marraskuussa 134,4. Eilen näytti 123,5kg. Ravitsemussuunnittelijan neuvosta olen pyrkinyt nyt pitämään painon laskusuunnassa, vaikkakin terveystalon lääkäri antoi tehtäväksi pitää painon samana
Onko täällä muita Jyväskylästä Lahteen leikkaukseen menijöitä?
Itselläni tilanne tällä hetkellä se, että olen käynyt kahdella lääkärillä ja kaksi kertaa ravitsemussuunnittelijalla. Kahden viikon kuluttua olisi viimeinen käynti KSKS endokrinologian osastolla. Nyt rupee jännitystä pukkaamaan, että mitäs jos en pääsekään leikkaukseen
Pituutta on 174cm ja painoa oli marraskuussa 134,4. Eilen näytti 123,5kg. Ravitsemussuunnittelijan neuvosta olen pyrkinyt nyt pitämään painon laskusuunnassa, vaikkakin terveystalon lääkäri antoi tehtäväksi pitää painon samana
Johanna134- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 09.02.2013
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Vs: Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy
Täällä sama suunta. Yksi käynti takana rav.suunnittelijalla, eikä vissiin enempiä ole tulossakaan. Sis.lääkärin aika tulee huhti-toukokuulla ja silloin vissiin päättää jo laittaako lähetteen lahteen. Rav.suunnittelija lupasi puoltaa, mukava nuori mies muutenkin oli, lieko sulla sama kaveri?
Mulla painoa 110 ja pituutta 172, eli ilman näitä liitännäissairauksia en olis "tarpeeksi painava", johtuisko vähemmät käynnit siitä??
Rav.suunnittelija arveli, että tän vuoden puolella vois leikkuuseen päästä, jos se päätös tehdään ja jos hoidan oman osuuteni. Eli painoa ei saa yhtään tulla lisaaä, mieluummin vaikka vähän vähentyä. Kiva kun samalta alueelta joku aika samassa vaiheessa. Itse en jyväskylässä asu, vaan pohjoisemmassa.
Mulla painoa 110 ja pituutta 172, eli ilman näitä liitännäissairauksia en olis "tarpeeksi painava", johtuisko vähemmät käynnit siitä??
Rav.suunnittelija arveli, että tän vuoden puolella vois leikkuuseen päästä, jos se päätös tehdään ja jos hoidan oman osuuteni. Eli painoa ei saa yhtään tulla lisaaä, mieluummin vaikka vähän vähentyä. Kiva kun samalta alueelta joku aika samassa vaiheessa. Itse en jyväskylässä asu, vaan pohjoisemmassa.
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Kiva että löytyy muitakin Mulla ei tosiaan ole VIELÄ mitään sairauksia, joten siksi vähän jännitän mitä viimeinen lääkäri tuumaa. BMI mulla kyllä ylittyy.
Mulla oli naispuoleinen ravitsemussuunnittelija, mutta mukava hänkin Mulla on sit osastolla käynnin jälkeen vielä soittoaika hänelle. Marraskuussa tosiaan alkoi työterveyslääkärin suosituksesta tämä projekti. Kiitos hänelle.
Mulla kanssa marraskuussa lähti homma liikkeekke, tk-lääkäriltäni sain lähetteen silloin. Nyt pitää sit vaan jännittää sinne keväälle että mitä se sis.lääkäri päättää. Aika luottavaisin mielin tänään, mut mieliala tässä suhteessa vaihtelee....aina välillä olen ihan varma etten mihinkään pääse, sitten taas että miksen pääsis
Mulla vaihtelee samanlailla. Mitä lähemmäs se tulee, niin sitä varmempi olen, ettei onnistu. Kyllä tässä on koko aikuisikä tullut jojoiltua ja raskausaikoina sokerit ollut kohollaan, joten nyt olis mun aika jo päästä takaisin elämään kiinni. Pidetään peukkuja!
Näin tehdään Ja koitetaan tsempata kun toinen vuorollaan sinne alhoihin putoaa..
Johanna 134!
Tsemppiä!! Ihmeellistä, että lääkärin ohje on ollut pitää paino samana?!? Tottakai se auttaa kaikin puolin, jos paino putoaa!!!
Tsemppiä!! Ihmeellistä, että lääkärin ohje on ollut pitää paino samana?!? Tottakai se auttaa kaikin puolin, jos paino putoaa!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Lääkärin kommentti oli tarkalleen, että minun ainut tehtäväni on nyt pitää huoli, ettei paino enää nouse. Vaikuttaa olevan aikalailla eroavaisuuksia eri alueilla.
Noin se sanoi raVterapeuttikin mulle, onkohan sitten jyväskylän tyyli.
No niin, nyt on annettu 8 putkea verta. Matka jatkuu, ens viikolla ksks.
Viime yönä tuli sitten käytyä tipassa todella kovan sappikivikohtauksen takia. Vaikuttaakohan se mun leikkaukseen pääsyyn?
Alunperin kun oli puhe, et jos kivi ei haittaa, niin sitä sappea ei leikata ennen ohitusta.
Alunperin kun oli puhe, et jos kivi ei haittaa, niin sitä sappea ei leikata ennen ohitusta.
Eiköhän sen sapen ehdi leikata tässä odotteluaikana, sullakin vielä sen verran alussa tää matka. Mielellään siitä eroon pääsis, ei kunnon sappikohtausta mielellään uudelleen ota.
Kiva kun löytyy Jyvässeudulta samassa tilanteessa olevia. Minulla ravintoterapeutin käynti takana ja sisätautilääkärille aika ensi kuussa. Saas nähdä miten käy! Olen sairaalloisen ylipainoinen ja on verenpaine- ja kolesteroli- ja kilpirauhaslääkitys, rytmihäiriölääkitys..... Ja laihduttanut olen minäkin aikojen alussa painonvartijoissa useaan kertaan, parhaimmillaan yli kaksikymmentä kiloa. Samoin on kokeiltu jos jonkinlaiset dieetit ja xtravaganzassa pudotin pari vuotta sitten 24 kg. Mutta huminalla on paino tullut aina takaisin ja niiden samperin korkojen kera. Nyt tuntuu, etten jaksa enää! En saa omin avuin painoa enää hallintaan. Ja haluaisin niin saada liikunnan ja muunkin elämänilon takaisin Työterveyslääkäri laittoi lähetteen eteenpäin viime syyskuussa ja marraskuussa kävin verikokeissa ja ravintoterapeutilla. Ja sieltä lähti puoltava lausunto eteenpäin. Ja nyt sitten siis edessä ensimmäinen sisätautilääkärin käynti maaliskuussa.
Tainuska- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 09.01.2013
Hei Tainuska, aika samassa tahdissa mennään, mulla eka sis.lääkäriaika tulossa huhti-toukokuulle. Ja siis myös KSKS:ssa.Kiva tosiaan kun löytyy samassa tilanteessa samassa sairaalassa kävijöitä.
Lääkäriaikaa odotellessa
Lääkäriaikaa odotellessa
Tervetuloa Tainuska joukkoon
Mulla on kolmen tunnin päästä sisätautilääkäri. Nyt jännittää!!!
Mulla on kolmen tunnin päästä sisätautilääkäri. Nyt jännittää!!!
Mullakin on tänään samainen lekuri, klo 13, mut meen taysiin. Jos ei oltais vaihdettu sairaanhoitopiiriä vuodenvaihteessa, niin ksks kutsuis muakin Onnea matkaan Johanna!
matamiina- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012
Onnea matkaan, toivotaan että puoltaa..
Kiitos teille! Lähete Lahteen lähti \o/. Vielä tosin täytyy käydä keuhkokuvissa ja puhaltamassa. Uskon kyllä itse, että keuhkot kestää leikkauksen .
Nyt on kyllä voittajafiilis. Toivotaan ettei takapakkia tulisi.
Mitäs Matamiina sinulle sanottiin?
Nyt on kyllä voittajafiilis. Toivotaan ettei takapakkia tulisi.
Mitäs Matamiina sinulle sanottiin?
Mahtavaa Johanna
Johanna, saitko tietoa millä aikataululla Lahteen?
En saanut, kun tyhmänä en edes tajunnut kysyä Ravitsemussuunnittelija soittaa mulle huomenna. Täytyy kysellä häneltä. Ilmeisesti tietävät jonotilanteesta jotain.
Johanna, vihreää valoa täälläkin. Jee Hoitotakuun puitteissa pitäs edetä, eli tästä 3kk kuluessa pitäs päästä kirurgille ja siitä 6kk kuluttua leikkuriin. Gastro ja ylävatsan ultra tehdään kanssa ennen, en vielä tiedä kelpaako aluesairaala tekemään vai pitääkö niissäkin käydä Taysissa.
matamiina- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012
Hurraat myös sinulle Matamiina
Joo, onpa se lääkärikäynti varmasti sen verran jännittävä tilanne, ettei muista ihan kaikkea kysellä. Mutta varmasti selviää huomenna. Kun kävin marraskuussa ravintoterapeutilla, niin hän laskeskeli että kesän jälkeen menee leikkaus. Siis jos kaikki menee putkeen.
Joo, onpa se lääkärikäynti varmasti sen verran jännittävä tilanne, ettei muista ihan kaikkea kysellä. Mutta varmasti selviää huomenna. Kun kävin marraskuussa ravintoterapeutilla, niin hän laskeskeli että kesän jälkeen menee leikkaus. Siis jos kaikki menee putkeen.
Sivu 1 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa