Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy

+19
hukkapiilo
Helmiäinen
apila
Miia
Merja
Heippis
possuna
pilvipouta
Pellukka
punkeroinen
Leppis
pullanen
papepa
matamiina
Tainuska
Elämä edessä
meevin
eräpena
Johanna134
23 posters

Sivu 1 / 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas

Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy Empty Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy

Viesti kirjoittaja Johanna134 La Helmi 09, 2013 7:23 pm

Kuukausia olen palstaa käynyt lukemassa, mutta nyt vasta uskaltauduin rekisteröityä Smile .
Onko täällä muita Jyväskylästä Lahteen leikkaukseen menijöitä?
Itselläni tilanne tällä hetkellä se, että olen käynyt kahdella lääkärillä ja kaksi kertaa ravitsemussuunnittelijalla. Kahden viikon kuluttua olisi viimeinen käynti KSKS endokrinologian osastolla. Nyt rupee jännitystä pukkaamaan, että mitäs jos en pääsekään leikkaukseen affraid
Pituutta on 174cm ja painoa oli marraskuussa 134,4. Eilen näytti 123,5kg. Ravitsemussuunnittelijan neuvosta olen pyrkinyt nyt pitämään painon laskusuunnassa, vaikkakin terveystalon lääkäri antoi tehtäväksi pitää painon samana Smile

Johanna134

Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 09.02.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy Empty Vs: Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy

Viesti kirjoittaja eräpena La Helmi 09, 2013 8:53 pm

cheers sunny
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy Empty Vs: Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy

Viesti kirjoittaja meevin La Helmi 09, 2013 11:32 pm

Täällä sama suunta. Yksi käynti takana rav.suunnittelijalla, eikä vissiin enempiä ole tulossakaan. Sis.lääkärin aika tulee huhti-toukokuulla ja silloin vissiin päättää jo laittaako lähetteen lahteen. Rav.suunnittelija lupasi puoltaa, mukava nuori mies muutenkin oli, lieko sulla sama kaveri?
Mulla painoa 110 ja pituutta 172, eli ilman näitä liitännäissairauksia en olis "tarpeeksi painava", johtuisko vähemmät käynnit siitä??
Rav.suunnittelija arveli, että tän vuoden puolella vois leikkuuseen päästä, jos se päätös tehdään ja jos hoidan oman osuuteni. Eli painoa ei saa yhtään tulla lisaaä, mieluummin vaikka vähän vähentyä. Kiva kun samalta alueelta joku aika samassa vaiheessa. Itse en jyväskylässä asu, vaan pohjoisemmassa.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012

Viesti kirjoittaja Johanna134 La Helmi 09, 2013 11:47 pm

Kiva että löytyy muitakin Smile Mulla ei tosiaan ole VIELÄ mitään sairauksia, joten siksi vähän jännitän mitä viimeinen lääkäri tuumaa. BMI mulla kyllä ylittyy.

Johanna134

Viesti kirjoittaja Johanna134 La Helmi 09, 2013 11:49 pm

Mulla oli naispuoleinen ravitsemussuunnittelija, mutta mukava hänkin Smile Mulla on sit osastolla käynnin jälkeen vielä soittoaika hänelle. Marraskuussa tosiaan alkoi työterveyslääkärin suosituksesta tämä projekti. Kiitos hänelle.

Johanna134

Viesti kirjoittaja meevin Su Helmi 10, 2013 2:20 am

Mulla kanssa marraskuussa lähti homma liikkeekke, tk-lääkäriltäni sain lähetteen silloin. Nyt pitää sit vaan jännittää sinne keväälle että mitä se sis.lääkäri päättää. Aika luottavaisin mielin tänään, mut mieliala tässä suhteessa vaihtelee....aina välillä olen ihan varma etten mihinkään pääse, sitten taas että miksen pääsis Very Happy

meevin

Viesti kirjoittaja Johanna134 Su Helmi 10, 2013 4:05 am

Mulla vaihtelee samanlailla. Mitä lähemmäs se tulee, niin sitä varmempi olen, ettei onnistu. Kyllä tässä on koko aikuisikä tullut jojoiltua ja raskausaikoina sokerit ollut kohollaan, joten nyt olis mun aika jo päästä takaisin elämään kiinni. Pidetään peukkuja!

Johanna134

Viesti kirjoittaja meevin Su Helmi 10, 2013 3:51 pm

Näin tehdään Very Happy Ja koitetaan tsempata kun toinen vuorollaan sinne alhoihin putoaa..

meevin

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ma Helmi 11, 2013 1:10 am

Johanna 134!
Tsemppiä!! Ihmeellistä, että lääkärin ohje on ollut pitää paino samana?!? Tottakai se auttaa kaikin puolin, jos paino putoaa!!! Very Happy bounce
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Johanna134 Ma Helmi 11, 2013 4:46 am

Lääkärin kommentti oli tarkalleen, että minun ainut tehtäväni on nyt pitää huoli, ettei paino enää nouse. Vaikuttaa olevan aikalailla eroavaisuuksia eri alueilla.

Johanna134

Viesti kirjoittaja meevin Ma Helmi 11, 2013 2:01 pm

Noin se sanoi raVterapeuttikin mulle, onkohan sitten jyväskylän tyyli.

meevin

Viesti kirjoittaja Johanna134 Ma Helmi 11, 2013 4:38 pm

No niin, nyt on annettu 8 putkea verta. Matka jatkuu, ens viikolla ksks.

Johanna134

Viesti kirjoittaja Johanna134 Ti Helmi 12, 2013 7:14 pm

Viime yönä tuli sitten käytyä tipassa todella kovan sappikivikohtauksen takia. Vaikuttaakohan se mun leikkaukseen pääsyyn?
Alunperin kun oli puhe, et jos kivi ei haittaa, niin sitä sappea ei leikata ennen ohitusta.

Johanna134

Viesti kirjoittaja meevin Ke Helmi 13, 2013 7:20 pm

Eiköhän sen sapen ehdi leikata tässä odotteluaikana, sullakin vielä sen verran alussa tää matka. Mielellään siitä eroon pääsis, ei kunnon sappikohtausta mielellään uudelleen ota.

meevin

Viesti kirjoittaja Tainuska To Helmi 14, 2013 9:13 pm

Kiva kun löytyy Jyvässeudulta samassa tilanteessa olevia. Minulla ravintoterapeutin käynti takana ja sisätautilääkärille aika ensi kuussa. Saas nähdä miten käy! Olen sairaalloisen ylipainoinen ja on verenpaine- ja kolesteroli- ja kilpirauhaslääkitys, rytmihäiriölääkitys..... Ja laihduttanut olen minäkin aikojen alussa painonvartijoissa useaan kertaan, parhaimmillaan yli kaksikymmentä kiloa. Samoin on kokeiltu jos jonkinlaiset dieetit ja xtravaganzassa pudotin pari vuotta sitten 24 kg. Mutta huminalla on paino tullut aina takaisin ja niiden samperin korkojen kera. Nyt tuntuu, etten jaksa enää! En saa omin avuin painoa enää hallintaan. Ja haluaisin niin saada liikunnan ja muunkin elämänilon takaisin sunny Työterveyslääkäri laittoi lähetteen eteenpäin viime syyskuussa ja marraskuussa kävin verikokeissa ja ravintoterapeutilla. Ja sieltä lähti puoltava lausunto eteenpäin. Ja nyt sitten siis edessä ensimmäinen sisätautilääkärin käynti maaliskuussa.

Tainuska

Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 09.01.2013

Viesti kirjoittaja meevin To Helmi 14, 2013 9:26 pm

Hei Tainuska, aika samassa tahdissa mennään, mulla eka sis.lääkäriaika tulossa huhti-toukokuulle. Ja siis myös KSKS:ssa.Kiva tosiaan kun löytyy samassa tilanteessa samassa sairaalassa kävijöitä.
Lääkäriaikaa odotellessa Very Happy

meevin

Viesti kirjoittaja Johanna134 Ke Helmi 20, 2013 4:22 pm

Tervetuloa Tainuska joukkoon Smile

Mulla on kolmen tunnin päästä sisätautilääkäri. Nyt jännittää!!!

Johanna134

Viesti kirjoittaja matamiina Ke Helmi 20, 2013 4:24 pm

Mullakin on tänään samainen lekuri, klo 13, mut meen taysiin. Jos ei oltais vaihdettu sairaanhoitopiiriä vuodenvaihteessa, niin ksks kutsuis muakin Smile Onnea matkaan Johanna!

matamiina

Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012

Viesti kirjoittaja meevin Ke Helmi 20, 2013 8:02 pm

Onnea matkaan, toivotaan että puoltaa..

meevin

Viesti kirjoittaja Johanna134 Ke Helmi 20, 2013 8:27 pm

Kiitos teille! Lähete Lahteen lähti \o/. Vielä tosin täytyy käydä keuhkokuvissa ja puhaltamassa. Uskon kyllä itse, että keuhkot kestää leikkauksen Smile.
Nyt on kyllä voittajafiilis. Toivotaan ettei takapakkia tulisi.

Mitäs Matamiina sinulle sanottiin?

Johanna134

Viesti kirjoittaja Tainuska Ke Helmi 20, 2013 9:26 pm

Mahtavaa Johanna cheers

Tainuska

Viesti kirjoittaja Tainuska Ke Helmi 20, 2013 9:30 pm

Johanna, saitko tietoa millä aikataululla Lahteen?

Tainuska

Viesti kirjoittaja Johanna134 Ke Helmi 20, 2013 10:34 pm

En saanut, kun tyhmänä en edes tajunnut kysyä Smile Ravitsemussuunnittelija soittaa mulle huomenna. Täytyy kysellä häneltä. Ilmeisesti tietävät jonotilanteesta jotain.

Johanna134

Viesti kirjoittaja matamiina To Helmi 21, 2013 12:04 am

Johanna, vihreää valoa täälläkin. Jee Smile Hoitotakuun puitteissa pitäs edetä, eli tästä 3kk kuluessa pitäs päästä kirurgille ja siitä 6kk kuluttua leikkuriin. Gastro ja ylävatsan ultra tehdään kanssa ennen, en vielä tiedä kelpaako aluesairaala tekemään vai pitääkö niissäkin käydä Taysissa.

matamiina

Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012

Viesti kirjoittaja Tainuska To Helmi 21, 2013 12:10 am

Hurraat myös sinulle Matamiina cheers

Joo, onpa se lääkärikäynti varmasti sen verran jännittävä tilanne, ettei muista ihan kaikkea kysellä. Mutta varmasti selviää huomenna. Kun kävin marraskuussa ravintoterapeutilla, niin hän laskeskeli että kesän jälkeen menee leikkaus. Siis jos kaikki menee putkeen.

Tainuska

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa