Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy
+19
hukkapiilo
Helmiäinen
apila
Miia
Merja
Heippis
possuna
pilvipouta
Pellukka
punkeroinen
Leppis
pullanen
papepa
matamiina
Tainuska
Elämä edessä
meevin
eräpena
Johanna134
23 posters
Sivu 9 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Vs: Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy
Mahtavaa Johanna, nyt se on tehty! Ja niitä särkylääkkeitä otat ihan sen mukaan kun tarvitset. Kivuista ei kannata kärsiä. Ja kyllä se tosiaan päivä päivältä helpottaa ja viikon jälkeen jo varmasti ihan toinen olo.
Hienosti on Apila sinulla mennyt ja varmasti ihana olo!!!
Perästä tullaan ja ensi viikolla sinne kirurgin ja nukutuslääkärin pakeille juttelemaan. Toivottavasti leikkaus sitten jo hyvissä ajoin ennen joulua, ettei menisi ensi vuoden puolelle. Jotenkin tuntuisi kivemmalta olla jouluna jo pikkumasulla kun pussikeitoilla.
Hienosti on Apila sinulla mennyt ja varmasti ihana olo!!!
Perästä tullaan ja ensi viikolla sinne kirurgin ja nukutuslääkärin pakeille juttelemaan. Toivottavasti leikkaus sitten jo hyvissä ajoin ennen joulua, ettei menisi ensi vuoden puolelle. Jotenkin tuntuisi kivemmalta olla jouluna jo pikkumasulla kun pussikeitoilla.
Tainuska- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 09.01.2013
Hieno juttu, Johanna! Mukavaa toipumisaikaa! Mä Tainuskan tavoin tuun sun jalanjäljissä, nyt jo esikäynnin tehneenä odottelen kieli pitkällä leikkausaikaa.
Heippis- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 19.04.2013
Onnea Johanna. Täällä kanssa perässätulija, vajaa 2vko kirurgille. Kyllä se vaan lähenee, vaikka odottavan aika onkin niin pitkä.
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Täällä taas pitkästä aikaa... Leikkauksesta on nyt kolme viikkoa. Paino jumittaa tai itseasiassa on noussut . Vielä kuitenkin miinuksella leikkauksen jäljiltä .
Olo on muuten ihan hyvä. Mitä nyt vatsa ei meinaa toimia. Mikäs tämän parempaa kuin lenkkeillä aurinkoisessa syyssäässä ja siitä vielä maksetaan siis sairaslomalla
Olo on muuten ihan hyvä. Mitä nyt vatsa ei meinaa toimia. Mikäs tämän parempaa kuin lenkkeillä aurinkoisessa syyssäässä ja siitä vielä maksetaan siis sairaslomalla
Johanna134- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 09.02.2013
Kiva kuulla sinusta Johanna, pitkästä aikaa
Ja hyvä kun olet selvästikin hyvässä kunnossa leikkauksen jäljiltä! Minulle kirurgi esitti miten paino jumittaa välillä ja sitten taas hupsahtaa alaspäin. Että ei syytä huoleen! Eikö auta levolac tms vatsan toimintaan?
Aurinkoisia saikkupäiviä!
Ja hyvä kun olet selvästikin hyvässä kunnossa leikkauksen jäljiltä! Minulle kirurgi esitti miten paino jumittaa välillä ja sitten taas hupsahtaa alaspäin. Että ei syytä huoleen! Eikö auta levolac tms vatsan toimintaan?
Aurinkoisia saikkupäiviä!
Tainuska- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 09.01.2013
Moi Johanna.
Minulla oli maha kanssa välilä jumissa, mutta luumumehu ja lakritsa auttoivat. Tämähän näkyy heti vaakassa plussana, joten älä hermoile! Jumitusta esiintyi neljän ensimmäisen viikon aikana aina silloin tällöin. Onneksi jumitus kuitenkin helpotti ja nyt (leikkauksesta jo kohta 3 kk) ei ole mitään ongelmia enää ollut. Kävelylenkit ja veden juonti auttoivat myös minua. Tsemppiä, kyllä se siitä!
Aurinkoisa syyspäiviä kaikille!
Minulla oli maha kanssa välilä jumissa, mutta luumumehu ja lakritsa auttoivat. Tämähän näkyy heti vaakassa plussana, joten älä hermoile! Jumitusta esiintyi neljän ensimmäisen viikon aikana aina silloin tällöin. Onneksi jumitus kuitenkin helpotti ja nyt (leikkauksesta jo kohta 3 kk) ei ole mitään ongelmia enää ollut. Kävelylenkit ja veden juonti auttoivat myös minua. Tsemppiä, kyllä se siitä!
Aurinkoisa syyspäiviä kaikille!
Miia- Viestien lukumäärä : 85
Registration date : 02.06.2013
Sivu 9 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa