Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy

+19
hukkapiilo
Helmiäinen
apila
Miia
Merja
Heippis
possuna
pilvipouta
Pellukka
punkeroinen
Leppis
pullanen
papepa
matamiina
Tainuska
Elämä edessä
meevin
eräpena
Johanna134
23 posters

Sivu 2 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas

Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy - Sivu 2 Empty Vs: Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy

Viesti kirjoittaja papepa To Helmi 21, 2013 12:33 am

Matamiina, minä kävin ultrassa VAS:ssa ja gastrossa Tays:ssa, koska VAS:in ko lääkäri oli "lainassa" Tampereella.

papepa

Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 22.05.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy - Sivu 2 Empty Vs: Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy

Viesti kirjoittaja matamiina To Helmi 21, 2013 12:59 am

Okei paepa, katotaan miten mun käy. Aluesairaala ois jotenkin kivampi vaihtoehto.

matamiina

Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012

Viesti kirjoittaja papepa To Helmi 21, 2013 7:03 pm

Matamiina, kyllä ne Tays:ssakin oli mukavia Very Happy

papepa

Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 22.05.2012

Viesti kirjoittaja matamiina To Helmi 21, 2013 8:20 pm

Joojoo, on ne mukavia, en mä sillä Smile Aluesairaalaan ois vaan yli puolta lyhyempi matka ja helpompi mennä ku Taysiin Smile Ja päivätyötä kun teen, niin aina joudun järkkään sit palkattomia vapaapäiviä itelleni.

matamiina

Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012

Viesti kirjoittaja meevin Pe Helmi 22, 2013 5:21 pm

Onnea Johanna ja Matamiina. En millään malttais odottaa aikaa sinne sis.lääkärille, mutta eihän tässä muutakaan voi.Tuntuihan se pitkältä odottaa reilu pari kk rav.terapeutin aikaakin, ja nyt siitä on jo mennyt pari viikkoa. Eli kyllä se aika taitaa silti jotenkin kulua, vaikka odottavan aika onkin pitkä.
Nyt pitäis vaan saada aikaiseksi sitä painonpudotusta, edes vähän...

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012

Viesti kirjoittaja Johanna134 Pe Helmi 22, 2013 6:38 pm

Kiitos Meevin ja kaikki te muut jotka mukana "elätte".
Ravitsemussuunnittelijan soittoaika oli yhtä tyhjän kanssa. En siis saanut muuta infoa kuin että sit kun aika Lahteen tulee, niin pitää ottaa häneen yhteyttä.
Ei siis auta kuin odotella Sad

Johanna134

Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 09.02.2013

Viesti kirjoittaja meevin La Helmi 23, 2013 3:28 pm

Oppiihan tässä ainakin kärsivällisyyttä, kun aina pitää odottaa Very Happy Vissiin tälläkin lailla tsekkaavat sitä motivaatiota ja sitoutumista hommaan. Ja mehän ollaan sitoutuneita ja motivoituneita, vai mitä?
Pitäis ottaa joku spurtti nyt että sais sen laihdutusvaihteen päälle. Meinasin jossain vaiheessa nauttia ne rav.ter. anramat nutrit yms ja siitä sitten jätää hiilarit niukoille. Ja eikun odottaa...

meevin

Viesti kirjoittaja Johanna134 Ma Helmi 25, 2013 4:16 am

Mä olen ihan koukussa nutrin patukoihin ja smoothie-juomiin. Niitä muita en ole kokeillut vielä. Korvaan osan aterioista niillä ja nyt on tippunut 9 kiloo pelkästään sillä tavoin. Suklaatakaan ei tee mieli Smile
Ei ne meitä odotuksella saa lannistettua Smile

Johanna134

Viesti kirjoittaja meevin Ti Helmi 26, 2013 5:10 pm

Mä ajattelin nyt loppuviikolla pitää ne muutaman päivän noilla nutreilla yms. ja sitten kokeilla siirtyä leikkauksen jälkeiseen tyyliin, eli vähän kerrallaan mutta usein. Se jos ei tunnu toimivan, niin sittenhän vois vaikka töissä ollessa syödä just niitä patukoita ja juomia ja kotona tavallista ruokaa. Olis muutenkin kiva saada muutama kilo pois tässä kevään aikana. KK kuluttua on tyttären vihkiäiset ja toukokuun lopulle varattuna pikku reissu. Olen vannonut etten näin isona enää lentokoneeseen ahtaudu, pitää siis tehdä jotain sen asian eteen Very Happy

meevin

Viesti kirjoittaja Johanna134 To Maalis 07, 2013 8:58 pm

Tänään oli sit vuorossa helikobakteerikoe ja ekg. Parin viikon päästä keuhkokuvat ja keuhkojen tilavuusmittaus. 15 kiloa on tippunut paino nutrilettien avulla. Olen pääsääntöisesti syönyt yhden oikean aterian päivässä ja loput korvikkeita. Hyvältä tuntuu ja aurinko paistaa Smile

Johanna134

Viesti kirjoittaja pullanen To Maalis 07, 2013 11:55 pm

Täällä ilmottautuu vielä yksi jyväskyläläinen, joka odottelee.....Very Happy...Kerran käyty ravitsemusterapeutin luona, joka oli miten sen sanoisi "epämielyttävä", Minulle sanottiin, että painoa täytyy tiputtaa heti...kolme kuukautta aikaa.. Joten töitä on tehty ja paino tippunut -10 kg. Minulle sanottiin että maaliskuun loppupuolelle menee uusi aika....Enhän edes tiedä pääsenkö kyseiseen leikkaukseen? Vielä olen epäilevä, mutta eteenpäin mennään....ehkä vaan pelottaa...

pullanen

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.07.2012

Viesti kirjoittaja eräpena Pe Maalis 08, 2013 12:23 am

Pidä pintasi. sunny
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja meevin Pe Maalis 08, 2013 8:40 pm

Onkohan jyväskylässä sitten useampi näihin asioihin paneutunut rav.terapeutti? Mulla ihan päinvastainen kokemus. Vaikka voihan se olla niinkin, että joidenkin ihmisten kanssa vaan kemiat sopii ja toisten ei.

Onko sulla Pullanen jo jatkoista tietoa. Lääkärit on ilmeisen kiireisiä, mulle ainakin kerrottiin että huhtikuulle suunniteltu aika siirtyy varmaankin toukokuulle....mutta odotellaan...

meevin

Viesti kirjoittaja pullanen Pe Maalis 08, 2013 11:16 pm

Jatkosta ei ole tietoa, odottelen vaan lisä informaatiota.....enhän ole vielä edes varma pääsenkö kyseiseen leikkaukseen...jäi vähän sekava olo....mutta odottelen nyt vaan uutta tietoa . Sanottiin että pääsiäisen aikoihin tai sen jälkeen tulee lisää informaatiota...Mutta kiireistä tuntuu olevan...Tuleehan asian alulle laitosta kohta vuosi...Very Happy joten ei kiirusta...kasvattaa pitkäjänteisyyttä....

pullanen

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.07.2012

Viesti kirjoittaja meevin La Maalis 09, 2013 2:35 am

Mä odottelen nyt kuitenkin aika luottavaisin mielin (taas vaihteeksi näin) koska rav.terapeutti sanoi ehdottomasti puoltavansa minua leikkuuseen. Lääkärin mielipidehän voi sitten taas olla ihan mitä vaan...kun sitten joskus sinne asti ehtii

meevin

Viesti kirjoittaja Leppis La Maalis 09, 2013 8:27 am

Johanna134 mut on leikattu viime kesänä ja oon vieläkin koukussa proteiinipatukoihin. Very Happy Mielummin niitä syö kuin karkkia tai tavallista suklaata makean mielitekoonsa. Niissä on mukana tärkeitä proteiineja. Tsemppiä laihtumiseen, kaikki mitä saat ennen leikkausta laihdutettua on sulle kotiapäin! cheers

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011

Viesti kirjoittaja Tainuska To Maalis 14, 2013 9:30 pm

No niin, nyt on käyty sisätautilääkärillä ja paperit lähtee Lahteen cheers

Tainuska

Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 09.01.2013

Viesti kirjoittaja eräpena To Maalis 14, 2013 9:32 pm

cheers
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja Johanna134 To Maalis 14, 2013 10:10 pm

Hienoa Tainuska loistavaa!!! Mulla vielä keuhkokuvat ja tilavuusmittaus ens viikolla.

Johanna134

Viesti kirjoittaja Tainuska Pe Maalis 15, 2013 1:49 am

Kyllä minunkin olisi nyt syytä alkaa korvaamaan nutreilla edes joitakin aterioita. Niin vaan ajatuskin tökkii, kun olin pusseilla kymmenen viikkoa pari vuotta sitten xtravaganzassa. Kertakaikkiaan tökkäsi se touhu. Mutta nythän sitten ennen leikkausta sen enen pistän vaikka väkisin! Very Happy

Tainuska

Viesti kirjoittaja meevin Pe Maalis 15, 2013 2:03 am

Onnea Tainuska. Voi kunpa mullakin kävisi yhtä hyvin, edelleen vaan odotellaan...

meevin

Viesti kirjoittaja Tainuska Pe Maalis 15, 2013 3:07 am

Kiitos Meevin! Minulla oli rav.terapeutti marraskuussa ja nyt tänään sisätautilääkäri. Marraskuussa lupailtiin sisätautilääkärin vastaanottoa helmi-maaliskuulle. Ja niin kauhanhan siinä veikin. Kutsu tuli n. kuukautta aikaisemmin.

Tainuska

Viesti kirjoittaja meevin Pe Maalis 15, 2013 3:57 pm

Mulla on ennakkovaraus sis lääkärille huhtikuulle, mutta rav.terapeutti sanoi, että saattaa mennä toukokuulle. Välillä tuntuu ihan itsestäänselvältä, että saan lähetteen eteenpäin, välillä taas etten tietenkään saa Very Happy

meevin

Viesti kirjoittaja Tainuska La Maalis 16, 2013 4:43 pm

Hyvin siinä käy Meevin Smile

Tainuska

Viesti kirjoittaja punkeroinen Ti Maalis 19, 2013 1:51 am

Täälläkin olisi Yksi Jyväskylästä oleva mutta kylläkin jo 5.3 leikattu Very Happy
Odottavan aika on aina niin pitkä ..
punkeroinen
punkeroinen

Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 05.02.2012

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa