Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy
+19
hukkapiilo
Helmiäinen
apila
Miia
Merja
Heippis
possuna
pilvipouta
Pellukka
punkeroinen
Leppis
pullanen
papepa
matamiina
Tainuska
Elämä edessä
meevin
eräpena
Johanna134
23 posters
Sivu 2 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Vs: Johanna 134 Jyväskylästä esittäytyy
Matamiina, minä kävin ultrassa VAS:ssa ja gastrossa Tays:ssa, koska VAS:in ko lääkäri oli "lainassa" Tampereella.
papepa- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 22.05.2012
Okei paepa, katotaan miten mun käy. Aluesairaala ois jotenkin kivampi vaihtoehto.
matamiina- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012
Matamiina, kyllä ne Tays:ssakin oli mukavia
papepa- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 22.05.2012
Joojoo, on ne mukavia, en mä sillä Aluesairaalaan ois vaan yli puolta lyhyempi matka ja helpompi mennä ku Taysiin Ja päivätyötä kun teen, niin aina joudun järkkään sit palkattomia vapaapäiviä itelleni.
matamiina- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012
Onnea Johanna ja Matamiina. En millään malttais odottaa aikaa sinne sis.lääkärille, mutta eihän tässä muutakaan voi.Tuntuihan se pitkältä odottaa reilu pari kk rav.terapeutin aikaakin, ja nyt siitä on jo mennyt pari viikkoa. Eli kyllä se aika taitaa silti jotenkin kulua, vaikka odottavan aika onkin pitkä.
Nyt pitäis vaan saada aikaiseksi sitä painonpudotusta, edes vähän...
Nyt pitäis vaan saada aikaiseksi sitä painonpudotusta, edes vähän...
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Kiitos Meevin ja kaikki te muut jotka mukana "elätte".
Ravitsemussuunnittelijan soittoaika oli yhtä tyhjän kanssa. En siis saanut muuta infoa kuin että sit kun aika Lahteen tulee, niin pitää ottaa häneen yhteyttä.
Ei siis auta kuin odotella
Ravitsemussuunnittelijan soittoaika oli yhtä tyhjän kanssa. En siis saanut muuta infoa kuin että sit kun aika Lahteen tulee, niin pitää ottaa häneen yhteyttä.
Ei siis auta kuin odotella
Johanna134- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 09.02.2013
Oppiihan tässä ainakin kärsivällisyyttä, kun aina pitää odottaa Vissiin tälläkin lailla tsekkaavat sitä motivaatiota ja sitoutumista hommaan. Ja mehän ollaan sitoutuneita ja motivoituneita, vai mitä?
Pitäis ottaa joku spurtti nyt että sais sen laihdutusvaihteen päälle. Meinasin jossain vaiheessa nauttia ne rav.ter. anramat nutrit yms ja siitä sitten jätää hiilarit niukoille. Ja eikun odottaa...
Pitäis ottaa joku spurtti nyt että sais sen laihdutusvaihteen päälle. Meinasin jossain vaiheessa nauttia ne rav.ter. anramat nutrit yms ja siitä sitten jätää hiilarit niukoille. Ja eikun odottaa...
Mä olen ihan koukussa nutrin patukoihin ja smoothie-juomiin. Niitä muita en ole kokeillut vielä. Korvaan osan aterioista niillä ja nyt on tippunut 9 kiloo pelkästään sillä tavoin. Suklaatakaan ei tee mieli
Ei ne meitä odotuksella saa lannistettua
Ei ne meitä odotuksella saa lannistettua
Mä ajattelin nyt loppuviikolla pitää ne muutaman päivän noilla nutreilla yms. ja sitten kokeilla siirtyä leikkauksen jälkeiseen tyyliin, eli vähän kerrallaan mutta usein. Se jos ei tunnu toimivan, niin sittenhän vois vaikka töissä ollessa syödä just niitä patukoita ja juomia ja kotona tavallista ruokaa. Olis muutenkin kiva saada muutama kilo pois tässä kevään aikana. KK kuluttua on tyttären vihkiäiset ja toukokuun lopulle varattuna pikku reissu. Olen vannonut etten näin isona enää lentokoneeseen ahtaudu, pitää siis tehdä jotain sen asian eteen
Tänään oli sit vuorossa helikobakteerikoe ja ekg. Parin viikon päästä keuhkokuvat ja keuhkojen tilavuusmittaus. 15 kiloa on tippunut paino nutrilettien avulla. Olen pääsääntöisesti syönyt yhden oikean aterian päivässä ja loput korvikkeita. Hyvältä tuntuu ja aurinko paistaa
Täällä ilmottautuu vielä yksi jyväskyläläinen, joka odottelee........Kerran käyty ravitsemusterapeutin luona, joka oli miten sen sanoisi "epämielyttävä", Minulle sanottiin, että painoa täytyy tiputtaa heti...kolme kuukautta aikaa.. Joten töitä on tehty ja paino tippunut -10 kg. Minulle sanottiin että maaliskuun loppupuolelle menee uusi aika....Enhän edes tiedä pääsenkö kyseiseen leikkaukseen? Vielä olen epäilevä, mutta eteenpäin mennään....ehkä vaan pelottaa...
pullanen- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.07.2012
Pidä pintasi.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Onkohan jyväskylässä sitten useampi näihin asioihin paneutunut rav.terapeutti? Mulla ihan päinvastainen kokemus. Vaikka voihan se olla niinkin, että joidenkin ihmisten kanssa vaan kemiat sopii ja toisten ei.
Onko sulla Pullanen jo jatkoista tietoa. Lääkärit on ilmeisen kiireisiä, mulle ainakin kerrottiin että huhtikuulle suunniteltu aika siirtyy varmaankin toukokuulle....mutta odotellaan...
Onko sulla Pullanen jo jatkoista tietoa. Lääkärit on ilmeisen kiireisiä, mulle ainakin kerrottiin että huhtikuulle suunniteltu aika siirtyy varmaankin toukokuulle....mutta odotellaan...
Jatkosta ei ole tietoa, odottelen vaan lisä informaatiota.....enhän ole vielä edes varma pääsenkö kyseiseen leikkaukseen...jäi vähän sekava olo....mutta odottelen nyt vaan uutta tietoa . Sanottiin että pääsiäisen aikoihin tai sen jälkeen tulee lisää informaatiota...Mutta kiireistä tuntuu olevan...Tuleehan asian alulle laitosta kohta vuosi... joten ei kiirusta...kasvattaa pitkäjänteisyyttä....
pullanen- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.07.2012
Mä odottelen nyt kuitenkin aika luottavaisin mielin (taas vaihteeksi näin) koska rav.terapeutti sanoi ehdottomasti puoltavansa minua leikkuuseen. Lääkärin mielipidehän voi sitten taas olla ihan mitä vaan...kun sitten joskus sinne asti ehtii
Johanna134 mut on leikattu viime kesänä ja oon vieläkin koukussa proteiinipatukoihin. Mielummin niitä syö kuin karkkia tai tavallista suklaata makean mielitekoonsa. Niissä on mukana tärkeitä proteiineja. Tsemppiä laihtumiseen, kaikki mitä saat ennen leikkausta laihdutettua on sulle kotiapäin!
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
No niin, nyt on käyty sisätautilääkärillä ja paperit lähtee Lahteen
Tainuska- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 09.01.2013
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Hienoa Tainuska loistavaa!!! Mulla vielä keuhkokuvat ja tilavuusmittaus ens viikolla.
Kyllä minunkin olisi nyt syytä alkaa korvaamaan nutreilla edes joitakin aterioita. Niin vaan ajatuskin tökkii, kun olin pusseilla kymmenen viikkoa pari vuotta sitten xtravaganzassa. Kertakaikkiaan tökkäsi se touhu. Mutta nythän sitten ennen leikkausta sen enen pistän vaikka väkisin!
Onnea Tainuska. Voi kunpa mullakin kävisi yhtä hyvin, edelleen vaan odotellaan...
Kiitos Meevin! Minulla oli rav.terapeutti marraskuussa ja nyt tänään sisätautilääkäri. Marraskuussa lupailtiin sisätautilääkärin vastaanottoa helmi-maaliskuulle. Ja niin kauhanhan siinä veikin. Kutsu tuli n. kuukautta aikaisemmin.
Mulla on ennakkovaraus sis lääkärille huhtikuulle, mutta rav.terapeutti sanoi, että saattaa mennä toukokuulle. Välillä tuntuu ihan itsestäänselvältä, että saan lähetteen eteenpäin, välillä taas etten tietenkään saa
Hyvin siinä käy Meevin
Täälläkin olisi Yksi Jyväskylästä oleva mutta kylläkin jo 5.3 leikattu
Odottavan aika on aina niin pitkä ..
Odottavan aika on aina niin pitkä ..
punkeroinen- Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 05.02.2012