Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Heippiksen polku

+16
Tuhatkeiju
Eija-Stiina
Tuplanainen
Nanne Napaneera
lihava89
Tainuska
Miia
Elämä edessä
apila
chrissy
Helmiäinen
matamiina
meevin
Pellukka
Tuulikki35
Heippis
20 posters

Sivu 2 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Syys 07, 2013 2:54 pm

Terve Heippis!
Tsemppiä kovasti ja aurinkoista syksyviikonloppua sinulle!!Very Happy Very Happy Very Happy 
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis To Syys 12, 2013 3:48 am

Kiitos Elämä edessä, tsemppeilystäsi taisi olla hyötyä, nimittäin:

Lahden esikäynti on nyt takana, olen nyt ihan ihkaoikeasti leikkausjonossa! cheers Viimeinkin tämä juttu alkaa minunkin osaltani konkretisoitua ihan kunnolla Smile Leikkausajankohdaksi kirurgi arveli marras-joulukuun vaihdetta.

Käynti eteni siten, että ensin kävin labrassa verikokeessa veriryhmän määritystä varten. Sitten kirurgian poliklinikalla tapasin kirurgin ja nukutuslääkärin, molemmat oikein mukavia herroja, samoin hoitaja oli tosi mukava. Kirurgi esitteli leikkaustavan ja kertoili riskeistä, mutta samalla myös jutteli saavutetusta hyödystä ja potilastyytyväisyydestä leikkauksen suhteen jne.

Hoitaja mittasi verenpainetta ja happisaturaatiota siinä välillä, ja sitten nukutuslääkäri tuli kertomaan, mitä esilääkitystä ennen leikkausta annetaan ja antoi ohjeita omien lääkkeiden ottamiseen ennen leikkausta. Ja vielä moneen kertaan sanoi, että nyt on syytä pitää hyvin huolta itsestä, että sitten leikkausaikaan on terveenä ja hyvässä kunnossa.

Siinäpä se sitten olikin Smile Ja meevin, ei tule mitään edellispäivien esikäyntiä ennen leikkausta, vaan leikkausaamuna saavutaan suoraan paikalle. Onneksi! Very Happy 


Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja meevin To Syys 12, 2013 1:44 pm

Onnea Heippis, mahtaa tuntua hyvältä kun ei enää tarvitse jännittää huolitaanko leikkuuseen vai ei. Mulla vielä vajaa kolme viikkoa jännitettävää. Nyt olen saanut kesäkilot pois, paino melkein kilon alhaisempi kuin alkukesän sis.lääkärillä. Meinaan tässä nyt jatkaakin kun niin mukavasti ja kivuttomasti tuntuu menevän. Toivottavasti ei haittaa jos BMI menee alle 35, tosin siihen nyt vielä muutama kilo matkaa....Tuolla aikataululla voisin siis haaveilla vuodenvaihteen ajoista... jännää.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis To Syys 12, 2013 4:45 pm

Kiitos meevin! En usko, että sullakaan on mitään huolta leikkaukseen pääsyn suhteen, tuntuvat luottavan aika hyvin jo täällä päässä annettuun leikkauspäätökseen, ainakin mun kohdalla näin oli Smile Voimia sulle odotukseen!

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja meevin To Syys 12, 2013 7:45 pm

Toivotaan:D  JA äkkiähän se pari-kolme viikkoa loppujen lopuksi menee

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Miia To Syys 12, 2013 8:17 pm

Meevin ja Heippis, minä kävin Lahdessa leikattavana ja edellisenä päivänä mennään sisälle sairaalaan. Tämä sen takia, että pitää olla syömättä ennen leikkausta. Eli minut leikattiin 12.8. ja sairaalassa piti olla 11.8. klo:12.00. Sairaalaan tulopäivänä sai syödä normaalisti ja muutenkin liikkua. Käytiin ottamassa verikokeita ja sai ihanat sairaala vaatteet päälle. Leikkauspäivänä ei sitten saanutkaan mitään nauttia. Paitsi tietysti pakolliset lääkkeet jos sellaisia on. Smile
Toivottavasti selkeytti asioita teille. Tsemppiä koetokseen. Äkkiä se aika sitten lopulta kuitenkin menee...
Miia

Miia

Viestien lukumäärä : 85
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 02.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis Pe Syys 13, 2013 12:44 am

Miia, hyvä kun selvensit, kiitos Smile Nytpä onkin aika hyvin loputkin askarruttaneet jutut avautuneet meikäläiselle...kun nyt jaksaisi tämän vajaan kolme kuukautta olla selväjäkisenä bounce 

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Pellukka Pe Syys 13, 2013 4:32 am

Mä luulen, että päijät-hämäläiset voivat tulla aamulla suoraan leikkuriinkin eli niinku leikona, mutta noitten verikokeiden oton kanssa tietenkin on perusteltua KeskisenSuomen asukkaiden tulla edellisenä päivänä. Mä ainakin toivon kovasti, että vois sitten aikanaan(jos sinne asti pääsee) tulla suoraan kotoa aamulla, mä tuppaan nukkumaan sairaalassa huonosti.
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Miia Pe Syys 13, 2013 12:46 pm

Pellukka, olet varmasti oikeassa. Oli jäänyt tuosta minun tekstistäni pois se, että tarkoitin Keski-Suomesta tulevia. Smile Muutenkin te Lahden seudulla tai lähistöllä pääsette leikkausta seuraavana päivänä kotiin, kun meitä muita pidetään se 2 päivää leikkauksen jälkeen tarkkailussa. Tämä sen takia, että JOS komplikaatioita tulee, ne ilmaantuvat yleensä leikkauksesta vuorokauden kuluessa. Säästyy ajomatkalta kun on jo valmiiksi sairaalassa. Mutta tämä on siis vaan varatoiminpide eikä mitään komplikaatioita tietenkään odoteta. Leikkaushan tehdään tähystyksellä, joten se on todella vähän vajoava ja sen vuoksi turvallisempi kuin ns. maha auki-leikkaus.
Miia

Miia

Viestien lukumäärä : 85
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 02.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja meevin Pe Syys 13, 2013 10:21 pm

Ihan olis fiksuakin mennä edellisenä päivänä, meiltä kun matkaan menee ainakin 3tuntia, pitäis ihan aamuyöllä lähteä jos seiskalta pitää siellä olla.
Taas jo mietin vissiin vähän liian pitkälle...kunhan sais siellä kirurgilla käytyä...reilu pari viikkoa kidutusta, tai siis odotusta:) 

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis Su Syys 22, 2013 2:40 am

Kotiin tultuani postilaatikossa odotteli iiiso nippu sairaalapostia, leikkaus on jo 5.11.! Shocked Hurjasti aiemmin, kuin odotin, jipiiii! bounce ENE-kuurin aloitukseen ei ole kuin pari viikkoa aikaa, olen ihan ilosta sykkyrällä ja samalla jo vähän jänskättääkin Smile

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ma Syys 23, 2013 3:07 am

Isot onnittelut leikkuuajasta Heippis!!Very Happy Very Happy 
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Tainuska Ma Syys 23, 2013 7:42 pm

Hienoa Heippis! Minulla Lahden ensimmäinen käynti ylihuomenna. Hitsi kun jännittää sekin. Nopeasti tuli sinulle leikkausaika, jono siis pari kuukautta, ei kolmea! APUVA bounce jännittää, jännittää!

Tainuska

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 09.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja meevin Ma Syys 23, 2013 9:22 pm

Kovasti onnea leikkuuajasta. Antaa tosiaan meille perässähiihtäjille myös toivoa ettei kauheen pitkät ole jonot. Tuntuu varmaan tosi hienolta:D 

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis Ke Syys 25, 2013 3:00 am

Kiitos Elämä edessä, Tainuska ja meevin! Smile Tuntuu tosiaan hienolta, ettei jono olekaan niin pitkä kuin uumoiltiin. Viime viikko meni nostalgisissa ruokatunnelmissa, pizzaa ja hampurilaista vielä "viimeisen" kerran Laughing Tällä viikolla voisi tuijotella taas vaakaa ja alkaa henkisesti valmistautua tuohon ene-kuuriin...

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis La Loka 05, 2013 8:14 pm

Tänään on sitten alkanut se ultimaalinen ENE-kuuri, viimeinen ikinä. Vähän jännittää, että kuinka tämä tästä lähtee sujumaan Rolling Eyes  Neljä vaivaista viikkoa ja maali häämöttää!

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja meevin La Loka 05, 2013 9:02 pm

Hieno tunne varmaan. Nyt en enää ole ollenkaan kateellinen teille jotka mun edellä kuljette, niin hyvältä se leikkauspäätös tuntui. Ja uskon, että se parin kuukauden odotusaika menee nopeasti, puolet vielä ENEä ja sehän on jo ihan kalkkiviivoilla menoa. Sisua vaan, eikä ne pussukat edes maistu pahalle. Miten aiot ENEn toteuttaa? Mulla tarkoitus käyttää vaan nutrin suklaata ja vaniljaa, tiedän niiden menevän hyvin ja oikeestaan maistuvan ihan hyvälle.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis La Loka 05, 2013 9:47 pm

Kiitos, meevin! Toisaalta tuntuu hienolta, toisaalta on perhosia vatsassa. Pusseilla ajattelin mennä koko ajan, Nutrilettin suklaa ja vanilja menevät ihan kivuttomasti mullakin onneksi Smile Lisäksi ostin kokeiluun uutta Fit+Feelgood -pöperöjauhetta, purkissa on ärsyttävästi vain kahden päivän satsi, mutta onhan se kokeiltava. Varmaan tulee vaihtelu tarpeeseen välillä..

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis Su Loka 13, 2013 12:45 am

Nooo niin, eka viikko eneilyä takana. Hämmästyttävän helposti tähän on sopeutunut, vaikka alkuun oli kamalasti mielitekoja. Painokin on laskenut jo ihan hyvää tahtia, olen pirteä ja tyytyväinen. Enää kolme viikkoa, whiiii! cheers 

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja lihava89 Su Loka 13, 2013 4:00 am

Tsemppiä eneilyyn!! Hyvin se menee Smile Ja 3 viikkoa on loppujen lopuksi tosi lyhyt aika, nopeasti menee!Smile
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Tainuska Su Loka 13, 2013 11:46 pm

Huomenna alkaa minun ene. Toivottavasti ei tuota suurempia tuskia! Ja kyllähän ne tuskat helpottaa sitten parin päivän päästä. Heippis, perässä tullaan viikon viiveellä Smile 

Tainuska

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 09.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Su Loka 13, 2013 11:48 pm

Tsempit Eneilyyn!sunny
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Ma Loka 14, 2013 12:15 am

Moi Heippis ja Tainuska,

Tsemppiä eneen! Erittäin tuoreesta kokemuksesta  (4vko loppuu tänään) voin luvata, että kyllä tästä selviää.Smile 

Minulla on aluksi kiukkuisuutta, välillä pientä väsymystä ja lopuksi kihtikipua ja palelua. Mutta enimmäkseen hyvä, virkeä olo. Ja painon putoaminen tuotti tietysti iloa koko ajan. Laitoin painon ja syömiset ylös Kiloklubiin, niin tunsin koko ajan, että tilanne oli hallinnassa.
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja meevin Ma Loka 14, 2013 2:12 am

Täällä odotellaan rav terapeutin soittoa, varmistuisi sitten se leikkuuaika. Kuinka paljon aiemmin on jyväskylän terapeutti soitellut? eli missä vaiheessa kannattaa alkaa huolestumaan...
Onhan tässä vielä aikaa kolmisen viikkoa jos eneilyn on tarkoitus kestää 4 vko.
Mulla nyt muuten vähän päässyt lipsumaan, täytyis vissiin taas kerran otta itseä niskasta kiinni ettei kovasti pääse paino nousemaan.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis Ma Loka 14, 2013 3:07 am

Kiitos kaikille tsempeistä! flower Eiköhän tämä tästä, palelu on tällä hetkellä ainut vähän ärsyttävä juttu. Voi kyllä liittyä vaan talven tuloonkin, tiedä häntä Very Happy Voimia muillekin eneilijöille!

Meevin: mulle ei soitettu ollenkaan, mulle tuli suoraan vaan kasa kirjeitä sekä Lahdesta että K-S keskussairaalasta.

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku - Sivu 2 Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa