Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Heippiksen polku

+16
Tuhatkeiju
Eija-Stiina
Tuplanainen
Nanne Napaneera
lihava89
Tainuska
Miia
Elämä edessä
apila
chrissy
Helmiäinen
matamiina
meevin
Pellukka
Tuulikki35
Heippis
20 posters

Sivu 1 / 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas

Heippiksen polku Empty Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis Ke Huhti 24, 2013 10:15 pm

Morjens kaikille, mukava saada lukea teidän tarinoita täällä Smile

Olen 32-vuotias keskisuomalainen pullukka, odottelen tällä hetkellä aikaa Lahteen ensikäynnille. Puolitoista vuotta sitten painoin 124kg (pituutta vaivaiset 156cm, joten melko tuhti tynnyri on tullut jo oltua  Shocked ). Aloitin reissun kohti leikkausta aika tarkalleen vuosi sitten juteltuani tervyskeskuslääkärin kanssa siitä, että olo on kolmekymppisenä kuin kasikymppisellä.
Sain sitten ravitsemusterapeutin avulla pois hiukan yli 20 kg aika nopeassa tahdissa, tähän talveen asti paino pysytteli 102kg:n tietämillä. Nyt kun lähete on Lahteen lähtenyt, niin painokin on lähtenyt nousuun, aarrgh! Tällä hetkellä painoa 106-107kg, ei taida tohtori oikein tykätä, jos tähän jää(?)...nyt olen taas ponnistelemassa laskua kohti. Onneksi taitaa olla Lahteen vielä aikaa, että ehdin saada asian kuntoon (vaikka samalla odotankin jo mahdottomasti tiedon saapumista ajasta). Aikamoista vuoristorataa, mutta sopii varmaankin tulevan vapun tunnelmaan  sunny


Viimeinen muokkaaja, Heippis pvm Su Loka 13, 2013 12:42 am, muokattu 1 kertaa

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Tuulikki35 Ke Huhti 24, 2013 10:29 pm

Tervetuloa mukaan! Smile

Tuulikki35

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : Pohjois-savo
Registration date : 25.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Pellukka Ke Huhti 24, 2013 11:20 pm

Hei ja tervetuloa... cheers

Samaan sairaalaan jonotetaan myös täällä...
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja meevin Ke Huhti 24, 2013 11:31 pm

Tervehdys. Täällä kanssa jonotellaan samoihin paikkoihin, ens viikolla eka käynti KSKS sis.lääkärillä, lähete eteenpäin tietty toiveissa ja haaveissa.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja matamiina To Huhti 25, 2013 12:36 am

Tervetuloa mukaan!

matamiina

Viestien lukumäärä : 161
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 14.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Helmiäinen To Huhti 25, 2013 6:05 pm

Tervetuloa! Ajatukset seilaa laidasta laitaan, välillä on kärsimätön olo ja sitten taas koko homma mietityttää Smile

Mulla matka alkanut vuoden vaihteessa. Parin viikon päästä sisätautilääkärin luona toinen käynti ja mahdollisesti lähete leikkaavaan sairaalaan, ellei gastrossa ole ollut jotain häikkää tms.
Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 28.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis To Huhti 25, 2013 9:48 pm

Tsemppiä teille pinnistelyyn! Smile Minulla on peräti kaksi päivää ollut ihan ok fiilikset taas, painokin näyttäisi olevan laskussa Very Happy
Minulla oli aika hämmentävä tuo sisätautilääkärillä käynti, kesti suunnilleen viisi minuuttia koko juttu. Kättely -> puntariin -> vatsan painelu "ei tunnu maksa kovin isolta" -> laitetaan lähete -> kiitos hei Very Happy Jäi kyllä kyselemättä aika paljon aikatauluasioista ja muutenkin jatkojutuista, kun luiskahti kaikki niin vauhdilla. Sain esim. vasta täältä palstalta tietää, että Lahdessa pitää käydä ennen leikkaustakin... Onpa siis hyvä, että tämä paikka on olemassa, ei ihan tietämättömänä tarvitse höperönkään kulkea.

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Pellukka To Huhti 25, 2013 10:02 pm

Joo, mun eka sisätautilääkärin luona käynti oli varmaan samanlainen... jäi niin paljon kysyttävää... sitten kävin rav.suunnittelijan luona ja siellä osasin kysyä jotain, mutta vieläkin olis kysyttävää... mutta aina kannattaa täällä kysyä, joku voi osata vastata asiaan.... Razz
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Pe Huhti 26, 2013 2:25 am

Mun ekalla käynnillä lekuri kertoi, että 80 on leikattu ja 1 potilas on kuollut. Lisäksi hän mainitsi, että gastrossa voi minulta löytyä vaikka mahasyöpä. Shocked No, kokonaisuudessaan lekuri oli kannustava, kertoi plussat ja miinukset ja kuunteli minua hyvin. Minusta tuntui että hän vähän testaili miten hyvin olen operaation laaajuudesta perillä ja miten tosissani olen. Hyvä fiilis jäi käynnistä kaiken kaikkiaan.

Itse asiassa en ole Mikkelin keskussairaalassa tai työterveydessä yhteenkään nuivaan henkilöön tässä alkutaipaleella törmännyt.
Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 28.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis Ti Heinä 02, 2013 2:53 am

Apuva apuva, laihdutusmotivaatio meinaa kadota kokonaan tänä aikana, kun odottelen aikaa kirurgin juttusille Mad Paino noussut sisätautilääkärillä käynnin jälkeen noin 4kg, perkuleenhelkkari!!

Miten taas saisi potkittua itseään persiille, kun Lahdesta ei kuulu pihaustakaan varmaan ainakaan yli kuukauteen? Rolling Eyes 

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja chrissy Ti Heinä 02, 2013 4:18 pm

Samassa veneessä ollaan! Päksiin sain just ekat ajan labraan ja lääkärille. No jos se on 5min kiva kiitti moi nii tietää et ei koulusta tartte olla koko pvää poissa:D

Mulla on nyt 11.9 asti aikaa pudottaa painoa. SE ON NYT KU LÄHTEE!

Tsemppiä!clown 

chrissy

Viestien lukumäärä : 87
Paikkakunta : lahti
Registration date : 27.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja meevin Ke Heinä 03, 2013 1:55 am

Täällä vähän sama juttu. lahteen soittelin ja sanoivat mun kohdalla kirurgin ajan menevän elo-syyskuulle. Muutama kilo tullut tännekin plussaa, mutta olen luottavainen että saan sen pois ennen syksyä. Aika tulee kuulemma n 2vkon varoitusajalla, eli tiukalla enellä sitten vaikka se aika jos muuten ei ole onnistunut. Mulle sanoi sis lääkäri vaan, ettei painoa saa tulla lisää, mut kaipa se pudotuskin olis aina kotiinpäin.
Sen kun vielä tietäis, torppaako kirurgi usein vielä tässä vaiheessa koko homman. Me keskisuomalaisethan ollaan jo saatu oman sairaalan (=maksajan) hyväksyminen. Eli voiskohan olla niin, ettei enää heitetä kyydistä jollei tietty ilmaannu jotain lääketieteellistä estettä leikkuulle. Näin ainakin täällä toivotaan:D 

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis Ke Heinä 03, 2013 3:54 am

Mullekin sanottiin, että paino ei ainakaan saa nousta yhtään, mutta parempi olisi, jos olisi jatkuvassa hitaassa laskussa.
Olisi kyllä kiva, jos olisi niin kuin meevin sanoit, että enää ei kukaan Lahdessa laittaisi kapuloita rattaisiin, kun kerran on maksusitoumukset ja kaikki jo valmiina Laughing 

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja apila Ke Heinä 03, 2013 1:19 pm

Hei!Mullakin oli kirurgin vastaanotto kesäkuussa ja sen jälkeen heti nousi paino parilla kilolla. Ennen juhannusta sain leikkausajan, joka on 19.8 ja nyt on eneilyn/karppauksen välidietillä tiputtanut nuo pari kiloa pois ja nyt sitt pitää jatkaa tätä. Karppauksen avulla itse pääsin parhaiten alkuun, mutt joillekin taas pussikeitot sopii paremmin. Itsestäni nutriletin nordic berries on mun lemppari. Paljon on maut parantuneet noissakin laihdutustuotteissa tässä vuosikymmenien laihdutushistorian aikana=) Mutta jotenkin nyt kun tuo leikkaus jo häämöttää, saa enemmän potkua eleilyyn. Ja ajatus, että parinkin kilon pudottaminen on hyvä asia itselleen. Jostakin kertomuksesta luin, että eneily oli jäänyt lähes pitämättä ja silti lopputulos oli huikea painonpudotus leikkauksen jälkeen. Että ei pieni painonpudotus/nousukaan varmaan mitään pilaa. Mutt jos yrittäis nyt varmistaa asiaa, ja yrittäis pysyä edes karppauksessa ensin, sitten eneilyä =) Yritetään naiset! Kyll me jaksetaan! Palkinto odottaa! =)

apila

Viestien lukumäärä : 133
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 01.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis Pe Heinä 12, 2013 4:49 pm

Jipiii! Sain viimeinkin sen kauan kaipaamani kirurgian poliklinikkakäynnin ajan!! cheers Nyt sitten muutaman kilon pudotus syyskuun 11. päivään mennessä.. Laughing Onneksi on hyvin aikaa vielä.

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja meevin La Heinä 13, 2013 1:24 pm

Onnea ajasta, en nyt jaksa alkaa etsimään, mutta kauanko lähetteen saamisesta lahteen on?? Alkoi jo itseä vähän masenta, kun lupailivat puhelimessa elo-syyskuun aikaa mulle, mutta taitanee mennä pidempään jos kerran jo syyskuun puolivälin aikoja jaetaan. Taas on sellainen olo, ettei tästä taida mitään tulla. Taaksepäin katsoen on aika mennyt ihan nopeasti, mutta odottaminen on tosi junnaavaa.
Odotettu tyttären vauvakin antaa odottaa itseään, la oli ja meni....tuleva mummo alkaa olla ihan uupunut kun kaikkea saa odottaa...huono päivä jo heti aamusta???

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Pellukka La Heinä 13, 2013 8:30 pm

Meevin,

Samoja mietteitä täällä kanssa... ja sun lähete kirralle on menny myöhemmin kun mun aja mäkään en oo kuullu mitään.... täytyskö sinne taas soittaa?
Very Happy 
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis Su Heinä 14, 2013 5:40 am

Mun lähete oli mennyt perille huhtikuun alkupäivinä. Mä soitin sinne, eikä mulla siellä koneella vielä ollut aikaa, mutta se oli niin hilkulla jo tulossa, että poliklinikan sihteeri siinä soiton aikana hoiti asian kuntoon, kiitos vain mukavalle naiselle siellä Lahden päässä Smile 
Kyllähän tässä meinasi itselläkin usko loppua, mutta nyt taas on vähän valoisampaa, vaikka odotusaika vielä jatkuukin. Tsemppiä kaikille meille!

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja apila Su Heinä 14, 2013 3:37 pm

Että odotus on vaikeaa, mutta ehkä se odotus on tärkeääkin. Ehtii varmistua,mitä haluaa. Tsemppiä kaikille. Mun leikkaus on heti loman jälkeen eli 19.8. Ilma on niin täynnä odotusta. Onneks ehtii nauttimaan kesästäkin, vaikka ajatukset karkaa jatkuvasti leikkaukseen ja sen jälkeiseen aikaan.

apila

Viestien lukumäärä : 133
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 01.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Pellukka To Heinä 18, 2013 6:39 am

Heippis,

mun aika taitaa sitten olla jo aikas lähellä tuloillaan, koska mun lähete on menny huhtikuun puolessa välissä Very Happy
Vahvistuu ajatus, jotta jos soittais sinne Very Happy
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis Ti Elo 20, 2013 8:13 pm

Rupesin tässä miettimään, että onko tosiaan niin, että vielä arviointikäynnin jälkeen juuri ennen leikkaustakin on vielä erillinen käynti Lahdessa (edellisenä päivänä tai paria päivää ennen)? Tulee ainakin matkustelua koko rahan edestä sitten, jos niin on. Laughing 


Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja meevin Ti Elo 20, 2013 8:29 pm

Toivottavasti ei!! Meikäläisesslä on matkaa vielä 100km lisää jyväskylästä. Oliskohan toi jotenkin sovittavissa ettei tarttis jatkuvasti reissata, käynti vie aina koko päivän kuitenkin.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis Ke Syys 04, 2013 12:18 am

No niin, noin viikko kirurgin tapaamiseen Lahdessa. Vähän hirvittää, ei ole painon alentaminen onnistunut mitenkään kovin hyvin Rolling Eyes Painan onneksi edes pari kiloa vähemmän kuin sisätautilääkärin käynnillä...olisipa teidän kaikkien kuntoilu- ja laihdutusinto tarttunut muhunkin vähän paremmin Laughing 

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja meevin Ke Syys 04, 2013 10:26 pm

Terve, Heippis. Sulla sentään kuitenkin vähemmän...mulla vajaa kk aikaa kirurgille, ja painoa on kyllä enemmän kuin keväisellä sis.käynnillä. Pussikuurilla siis ollaan, että pääsis edes samaan kuin keväällä. Mulle ei kyllä mitään pudotustavoitetta annettukaan, kunhan samassa pysyisi....
Kerro ihmeessä mitä siellä tapahtuu, tää jo täällä ihan innolla odottaa omaa vuoroaan.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Heippis To Syys 05, 2013 8:26 pm

Juu, meevin, lupaan kertoa kaiken Very Happy Mullekin sanottiin, että samoissa pitäis pysytellä, mutta paino ehti alkukesästä nousta aika uhkaavasti. Sain onneksi nousun pysäytettyä ja pikkuisen kevennettyä, nyt ajattelin tämän vajaan viikon pussitella, ettei vahingossakaan käy köpelösti Rolling Eyes 

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippiksen polku Empty Vs: Heippiksen polku

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa