Kokemuksia? Hyviä? Huonoja?
+40
LauraL
Elämä edessä
anemo
Maria
Ann
26pistepirkko
tipo57
sannikaarina
joku80
Riski_iita
pingu70
Lyltsy
kanttura
MRA123
Poutapilvi
Omppupomppu80
justinat
mummi
Tantta
Ballerina
kuutamo
Katrina
Laihduttava
lilli
Bulla65
sannikki
Juuliska
hylje
maalu
pioni
dunbar
Atolli54
Tyrannosaurus
miranta
tigertytto
haaho
ritu
sirutarleena
Tepa43
muuminmamman4
44 posters
Sivu 8 / 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Vs: Kokemuksia? Hyviä? Huonoja?
Hei muuminmamman4!
Onpa ihana uutinen! Aivan mahtavaa, kuinka ihmeitä tuntuu tapahtuvan leikkauksen myötä!
Näitä viestejä pitäisi suurenkin yleisön saada tietääkseen, koska sieltä rintamalta kuuluu ajoittain pientä jupinaa= yhteiskunnan varoilla pääsevät itse mässäillyistä läskeistänsä eroon...
Onpa ihana uutinen! Aivan mahtavaa, kuinka ihmeitä tuntuu tapahtuvan leikkauksen myötä!
Näitä viestejä pitäisi suurenkin yleisön saada tietääkseen, koska sieltä rintamalta kuuluu ajoittain pientä jupinaa= yhteiskunnan varoilla pääsevät itse mässäillyistä läskeistänsä eroon...
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Ihan mahtavaa muuminmamma, perässä tullaan toivottavasti! :-)
Elämä edessä, mä luulen ettei niitten vastustajien mieli silti muuttuis vaikka näitä uutisia kuulisivatkin. Ne varmaan vaan silti sanois, että mikset vaan syöny samaan tapaan ilman leikkausta mitä nyt leikkauksen jälkeen, että silläkin ois niitten mielestä sokerit laskeneet ja paino pudonnu. Kun mä uskon, että sellaiset, joiden ei koskaan ole painon kanssa tarvinut taistella, eivät vain oikeasti ymmärrä mitä se on. Eivätkä koskaan tule ymmärtämäänkään, vaikka miten yrittäisi selittää. Mikä on tosi harmillista :-(
Elämä edessä, mä luulen ettei niitten vastustajien mieli silti muuttuis vaikka näitä uutisia kuulisivatkin. Ne varmaan vaan silti sanois, että mikset vaan syöny samaan tapaan ilman leikkausta mitä nyt leikkauksen jälkeen, että silläkin ois niitten mielestä sokerit laskeneet ja paino pudonnu. Kun mä uskon, että sellaiset, joiden ei koskaan ole painon kanssa tarvinut taistella, eivät vain oikeasti ymmärrä mitä se on. Eivätkä koskaan tule ymmärtämäänkään, vaikka miten yrittäisi selittää. Mikä on tosi harmillista :-(
Hei Laihduttava!
Tuo on niin totta..
Löysin Positiivareitten Onnistumisten päiväkirjasta Mark Twainin sanat=
" Kahdenkymmenen vuoden päästä tulet olemaan surullisempi niiden asioiden vuoksi, joita et tehnyt kuin niiden jotka teit. Irrota siis paalusolmut. Purjehdi ulos turvasatamasta. Hae pasaatituulet purjeisiisi. Tutki! Unelmoi! Löydä!"
Tämä rohkaisee minua kohti lihavuusleikkausta!
Tuo on niin totta..
Löysin Positiivareitten Onnistumisten päiväkirjasta Mark Twainin sanat=
" Kahdenkymmenen vuoden päästä tulet olemaan surullisempi niiden asioiden vuoksi, joita et tehnyt kuin niiden jotka teit. Irrota siis paalusolmut. Purjehdi ulos turvasatamasta. Hae pasaatituulet purjeisiisi. Tutki! Unelmoi! Löydä!"
Tämä rohkaisee minua kohti lihavuusleikkausta!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Tulipas sitten tänään ensinmäistä kertaa maistettua vähän herkkujakin ja täytyy sanoa että yllätyin todellakin! Söin siis todella pienet palaset kakkua, yksi oli voileipäkakkua ja toinen täytekakkua ja en saanut mitään kummempia oloja niistä! Suolapähkinätkin menee alas =) Mutta siis todella pienissä määrissä ;) Olen nyt saanut painoa alaskin mikä on todella mahtavaa! Ja en enää pelkää tota syömistäkään! Aikasemmin pelkäsin laittaa mitään suuhun kun pelkäsin että heti on liikaa kaloreita mutta ei noin pienissä määrissä paljoo kaloireita ole! Sitten pitää olla varovainen kun ruokamäärä nousee, siis jos nousee! Olen vaan kuullut että jotkut voi syödä jopa 3 dl ruokaa/vuoden päästä leikkauksesta! En tiedä pitääkö paikkaa mutta näin kuulin!
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Hienoa kuulla Muuminmamman että sulla alkaa asiat sujua!!
Toi ruokailuun tottuminen ja syömisien kyttäys on mulla vasta ihan alkutekijöissä ja kyllähän tässä tuntuu tarvetta kaikenlaiselle kyttäykselle olevan.
Se ehkä hämmästyttänyt nyt näinä muutamana päivänä eniten että ensin leikkauksen jälkeen et saa etkä oikein pystykään syömään mitään, sitten tulet kotiin ja alat opettelemaan --- heti kohta tuntuu todellakin siltä että mähän syön ihan liikaa, kunnes joku kaveri sanoo et hei haloo, jos olet syönyt vähän keittoa, vähän puuroa, vähän juustoa, vähän sitä ja tätä niin niistä ei todellakaan kerry paljoa....
Täytyy vaan yrittää pitää jalat maasa, nyt yritän syödä sitä mitä mieli tekee ja kunhan paremmin toivun niin sitten alan kyttäämään kaloreita/hiilareita.....
Toi ruokailuun tottuminen ja syömisien kyttäys on mulla vasta ihan alkutekijöissä ja kyllähän tässä tuntuu tarvetta kaikenlaiselle kyttäykselle olevan.
Se ehkä hämmästyttänyt nyt näinä muutamana päivänä eniten että ensin leikkauksen jälkeen et saa etkä oikein pystykään syömään mitään, sitten tulet kotiin ja alat opettelemaan --- heti kohta tuntuu todellakin siltä että mähän syön ihan liikaa, kunnes joku kaveri sanoo et hei haloo, jos olet syönyt vähän keittoa, vähän puuroa, vähän juustoa, vähän sitä ja tätä niin niistä ei todellakaan kerry paljoa....
Täytyy vaan yrittää pitää jalat maasa, nyt yritän syödä sitä mitä mieli tekee ja kunhan paremmin toivun niin sitten alan kyttäämään kaloreita/hiilareita.....
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Huomenta! Ajattelin vaan kirjotta ja kertoa että ihan hyvin menee ja sen semmosta! Paino laskee tasaisesti (mutta mielestäni hitaasti ,ei kärsivällisyyttä) Olen tässä alkanut tanssimisen taas ,vähän vaan pelottaa että teen vääränlaisia liikkeitä koska sitä pitäis kuulemma odottaa se 3kk leikkauksen jälkeen että saa tehdä kaiken maailman liikeet ja jumpat! Mitäs teille muille on sanottu?
Moikka! Joopa joo, leikkauksesta on nyt 8kk aikaa ja ihmettelen vieläkin kovasti että nyt jo sain ajan plastiikkakirurgille !? No todennäköisesti saan kuulla että mitään ei tehdä vielä pariin vuoteen VAIKKA tuo roikku on mun edessää ja estää liikuntaa ynnä muuta... Paino on mulla pudonnut joten kuten , omasta mielestä ei mitenkään hyvin mutta omahan vika se varmaan on kun ei osaa syödä oikein =( No ettäs semmosta!
Ihanaa päivänjatkoa teille kaikille
Ihanaa päivänjatkoa teille kaikille
Heippa! PAKKO tuulettaa, ensinmäistä kertaa yli 9 vuoteen vaaka on alle 100 kilon =) AIVAN mahtava tunne =) En oikein vielä osaa ymmärtää että tämä on totta!! Ja syyskuussa aletaan suunnittelee tota roikun poistoleikkausta! Onko tämä enää todellista?
Hienoa
Alaspäin menee... Nauti tunteesta ja ihanan kevyestä olosta
Alaspäin menee... Nauti tunteesta ja ihanan kevyestä olosta
LauraL- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011
Kuulostaa mahtavalta muumimamman! Mäkin ootan niin sitä päivää kun paino olisi joskus kaksinumeroinen, se on ollut sitä viimeksi noin 10v sitten.
Onneksi olkoon vielä kerran!
Onneksi olkoon vielä kerran!
Helka- Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010
avona?
Ritu, mikä on avona? Ja mistä sun hätäleikk. johtui, eli mitä meni pieleen?
saimaannorppa- Viestien lukumäärä : 126
Registration date : 06.01.2011
Huraa Muumimamman
Perässä mä koitan, joskaan saavuttaa sua en taida koskaan
Perässä mä koitan, joskaan saavuttaa sua en taida koskaan
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Moikka!
Mitäs teille kaikille ihanille kuuluu näin pitkästä aikaa? Siitä onkin aikaa kun itse olen täällä oikein käynytkään, tuntuu siltä että ei enää kerkee mitään tekemään muuta kun käydä töissä ja hoitaa perhettä =)
7 päivä mun leikkauksesta on jo kulunut 1 vuosi??!! Jumankekka kun on vuosi mennyt äkkiä! On tapahtunut paljon vuoden aikana..... 8 päivä siis torstaina olis sitten tarkoitus alkaa suunnittelee tota roikun poistoa , nyt sitten jänskättää että se yhtääkkiä sanoo että siirretään sitä kuitenkin vaikka kävinkin jo keväällä ja sain + leikkaukseen elikkä tarkoitus olis että nyt aletaan katselemaan sitä leikkausaikaa Vähän kauhistuttaa koska kyseessähän ei ole mikään pieni leikkaus! Itse asiassa mua pelottaa nyt enenmmän kun ennen mahaleikkausta.... No taitaapi syy olla siihen se että tuo mun roikku on niin julmetun suuri! No kaipa ne tietää mitä ne tekee!? Jee tarkoitus on nyt sitten 7 päivä tehdä semmonen mini kääkä ja juhlia 1 vuotispäivää =) Jeps, ja kirjottelen sitten tänne kun olen käynyt siellä plastiikkakirurgilla että minkälaista tuomioo se mulle antaa =)
Mitäs teille kaikille ihanille kuuluu näin pitkästä aikaa? Siitä onkin aikaa kun itse olen täällä oikein käynytkään, tuntuu siltä että ei enää kerkee mitään tekemään muuta kun käydä töissä ja hoitaa perhettä =)
7 päivä mun leikkauksesta on jo kulunut 1 vuosi??!! Jumankekka kun on vuosi mennyt äkkiä! On tapahtunut paljon vuoden aikana..... 8 päivä siis torstaina olis sitten tarkoitus alkaa suunnittelee tota roikun poistoa , nyt sitten jänskättää että se yhtääkkiä sanoo että siirretään sitä kuitenkin vaikka kävinkin jo keväällä ja sain + leikkaukseen elikkä tarkoitus olis että nyt aletaan katselemaan sitä leikkausaikaa Vähän kauhistuttaa koska kyseessähän ei ole mikään pieni leikkaus! Itse asiassa mua pelottaa nyt enenmmän kun ennen mahaleikkausta.... No taitaapi syy olla siihen se että tuo mun roikku on niin julmetun suuri! No kaipa ne tietää mitä ne tekee!? Jee tarkoitus on nyt sitten 7 päivä tehdä semmonen mini kääkä ja juhlia 1 vuotispäivää =) Jeps, ja kirjottelen sitten tänne kun olen käynyt siellä plastiikkakirurgilla että minkälaista tuomioo se mulle antaa =)
Onnittelut roikkoleikkuusta, hyvin se menee, pian pääset eteenpäin näämmä
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Sivu 8 / 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Similar topics
» Kokemuksia
» Kokemuksia tai kohtalotovereita?