Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Emmyn taival kohti leikkausta..

+17
Yasmiini
Piuku
HyeeNa!
pirjo581
toivossa on hyvä elää
Minttu 76
trintilla
meevin
Tuhatkeiju
Mella67
Valopää
Pellukka
chrissy
Kimby
Vesinokkaeläin
Tötterö
Viipe
21 posters

Sivu 4 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Ke Syys 17, 2014 9:04 pm

Hienoa emmy Very Happy Eikä enää sinulla ole kuin vajaa kaksi viikkoa h-hetkeen! Jees, onnea kaksinumeroiselle bounce

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Syys 17, 2014 9:47 pm

Kiitos Valopää! Kaksi viikkoa jee! Tuli vaan ikäviä uutisia. Lapsella on todennäköisesti reikä sydämessä ja joutuu lisätutkimuksiin. Kännyssä ei toimi hymiöt muuten laittaisin surunaaman... ei tässä olis lisää leikattavia tarvinnut. ..

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Syys 18, 2014 4:55 pm

Voimia sinne Emmy! Hyvä että kuitenkin totesivat ja lapsonen saa hoitoa. <3
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Syys 18, 2014 7:58 pm

Kiitos Hyeena!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Syys 19, 2014 2:26 am

Nyt tässä on rauhoittunut sen tiedon osalta,että tyttäreni joutuu lisätutkimuksiin Helsinkiin sydämen takia.Ei taida olla harvinainen vaiva ja lekuri oli sanonut miehelle eilen,että ei rajoita elämää tällä hetkellä millään lailla Cool Tyttöä oli tutkittu puolitoista tuntia ultraäänellä ja meidän lapsen tuntien se on ollut KAMALAN pitkä aika cyclops Mä en jännitä omaa leikkausta vielä... Ostin apteekista nenäsuihketta ym tuotteita flunssan karkoitukseen.Nenä ollu tukossa mut ei vielä muuta eikä tule.Vedän hevoskuurin,jos vähänkään tuntuu siltä niin lääkkeitä bounce
Ens viikko töitä jäljellä pitkään aikaan Shocked Ei tule kyllä duunia ikävä.Mulla on tuskallista olla taas vasemman kyynärpään kanssa.Ranteessa asti vihloo kipu. Tenniskyynärpää on palannut takaisin Sad  pitäisi muuta duunia miettiä mutta mitä.En ole tehnyt muuta kuin keittiötöitä ja koulun penkille mua ei ole tarkoitettu.Saikulla pitää pohtia näitäkin asioita...nyt pohtimaan unia.. Like a Star @ heaven

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Su Syys 21, 2014 6:03 am

Mielenkiintoista lukea tuota niin erilaista leikkauspolun matkaa. Harjoituslounaskin oikein. En kyllä osaa sanoa että olisin jäänyt kaipaamaan tuon kaltaista opastusta mutta varmasti se ei yhtään haitaksi ole. Kyllä ensimmäiset 6 kk ainakin mulla on mennyt ihan sen ehdoilla mitä maha vetää. Ei sitä ruokaa vaan tee mieli yhtään sen enempää kuin sinne mahtuu ja vähän ennen täyttymistä jo tekee mieli lopettaa.

tsemppiä loppumetreille Emmy78. Upeasti olet saanut painoa pois Smile

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Su Syys 21, 2014 3:08 pm

Kiitos Vesinokkaeläin Very Happy. mulle tuo opetuslounas näytti sen miten vaikea tälläisen ruoan nopeasti hotkivan on syödä hitaasti.Lämmin ruoka oli ihan kylmää,kun sain sen lopulta syötyä.Ravitsemisterapeuttikin sanoi,että huomasi mun olevan vaikeuksia hitaasti syömisessä vaikka meni lopulta hyvin.Avainsana taitaa olla keskittyä vain ja ainoastaan siihen ruokaan eikä mihinkään muuhun.Töissä otan sitten nestettä,jos ei muuten onnistu hitaammin syöminen.Ens viikonloppuna perehdyn kunnolla siihen leikkauksen jälkeiseen syömiseen- paperiin minkä sain jo edellisellä käynnillä.Teen just niin kuin sanotaan,kellonaikoja unohtamatta.Ei kai silloin voi mönkään mennä Wink

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Syys 22, 2014 1:41 am

Se piti vielä mainita,että ruoan hitaasti pureskelussa on myös tekemistä..

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ti Syys 23, 2014 7:22 pm

Nyt palaan töihin vasta leikkauksen jälkeen. Sain sairaslomaa tenniskyynärpään takia. Lepoa ja venyttelyä oli työpaikkalääkärin käsky. Sopii loistavasti! Mulla on nuha ja nyt otan ihan hissunkissun viikon ajan. Tassn viikon päästä on hetki jota olen marraskuusta adti odottanut. On ollut vaikea keskittyä mihinkään muuhun huoh. Olen ollu kuin persiiseen ammuttu karhu jo jonkin aikaa kotona. Mies parka.... en ole ollut helppo kumppani. Tämä on stressannut niin hiton paljon mua.toivon mukaan helpottaa, kun leikkaus on ohi....

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Syys 24, 2014 8:15 pm

Uskaltaisko nyt kysyä vinkkejä leikkauksen jälkeiseen syömiseen? Mitä nestemäistä te jotka leikattu hankitte kotiinne odottamaan sairaalasta pääsyn jälkeen ja mitä pakkasitte sairaalaan mukaan? Ajattelin kaupasta ostaa funlight-mehua(olen kuullut ettei pelkkä vesi vältämättä heti uppoa) piimää(normisti juon maitoa mutta piimä vois olla masulle parempi),viiliä,maustamatonta rahkaa/jogurttia,mehukeittoa,jotain valmista velliainesta.Se löytynee pilttiosastolta Rolling Eyes kaapissa on yks valmis  Knorrin sosekeittopurkki odottamassa jo.En ajatellut heti ruveta kokkailemaan drunken. Sairaalaan otan mukaaan puhtaita alusvaatteita ja ehkä pari lehteä.Kännykän laturi on hurjan tärkeä cheers Miten onko siellä heti,kun on tolkuissaan mahdollista soittaa kotiin? Olis tärkeää soittaa ukolle,että on hengissä joka sitten joutuu soittaa heti äidilleni.Ekan kerran äiti kuulosti huolestuneelta leikkauksen suhteen Surprised Eipä mulla muuta kysyttävää. Kiva,jos joku viitsii vastata Laughing

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja meevin Ke Syys 24, 2014 8:27 pm

Sairaalassa mulla oli mukana luettavaa ja käsityö. Matka oli sen verran pitkä, että menin sinne jo edellisenä päivänä ja olin leikkuun jälkeen 2 yötä, eli oli ihan kiva kun oli ajankulua mukana.
Ja soittamaan pääsi heti kun oli tolkuissaan Very Happy

Syömisiä ei hirveesti kannata etukäteen hankkia. Sitä kun ei yhtään tiedä mitä tekee mieli ja mikä ei mene ollenkaan alas leikkuun jälkeen. Mikä nyt tuntuu hyvältä, voi sitten olla yököttävää. Esim vauvan hedelmäsoseet jäi multa syömättä vaikka normaalisti on ihan hyviä. Muistaakseni mannavelli oli sellaista mikä meni, ja siihen vähän margariinia vahvistukseksi. Ja mulla on vesi ollut se paras juoma, joskun laitan sekaan tilkan tuoremehua tai jonkun tipan sitruunaa.

Onnea vaan matkaan. Kohta et muista ollenkaan hermoilleesi...

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Syys 24, 2014 8:44 pm

Kiitos meevin neuvoista Very Happy Mannavelli kuulostaa nyt jo hyvältä cheers.Puurojen ystävä en muuten ole.Riisi-ja mannapuurot on ainoat mistä pidän..odotan aikaa jolloin tämä hermoilu on taaksejäänyttä elämää ja niin odottaa mieskin Wink.

varasimme marraskuuhun pikkujouluristeilyn.Tarkoitus olis mennä kahdestaan nauttimaan(ei alkoholia,ei ruokaähkyä buffetpöydässä alien ) ja hytissä on jääkaappi,että ollaan otettu sekin huomioon Laughing.varasimme paremman hytin just sen takia,että siellä sitten aika kuluu paremmin,kun riennot jää väliin.Toivottavasti meillä on siihen varaa,kun molemmat jää kotiin pitkäks aikaa.Mies ei saa lisiä ja mun palkka on jo nyt pienempi saikulla,kun olen ollut niin paljon töistä pois.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Piuku To Syys 25, 2014 5:34 am

Minä laitoin ihan alussa 1/2pss nutriletin kermaista kanakeittoa ja siihen sekaan muussasin 2kpl lihapullaa. Söin sen minkä jaksoin ja suolaisen nälkä lähti. Vaikka eneilin tuolla samalla keiitolla kuukauden ennen leikkausta,en vieläkään ole siihen kyllästynyt. Leikkauksesta on nyt yli 3 vuotta ja pidän töissäkin pusseja varalla, jos joskus unohan eväät kotiin. Myös reissuilla pidän pari pussia varuiksi mukana.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Syys 25, 2014 2:23 pm

Mä luulen,että mun pussikeitot on tässä,kun leikkaus koittaa Very Happy Nutriletin suklaa menee ja ne valmiit juotavat juomat on itseasiassa hyvän makuisia ja pelastaa silloin,kun asioita hoitaa pitkin kaupunkia ja kotiin ei ehdi syömään.Niitä voisin jatkossakin kiireessä käyttää mut ei nuo suolaiset Cool.Voihan se olla,että leikkaus muuttaa makuaistia niin,että alkaa upota sellainen mistä en ole ennen pitänyt Smile

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Piuku To Syys 25, 2014 2:36 pm

Harvalle noi enää maistuukaan, eikä tarvikkaan ja mullakin vain hätävarana ☺️

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Su Syys 28, 2014 1:54 am

Emmy: minäkin olen jo miettinyt mitä jääkaappiin hankin valmiiksi ettei tarvitse heti lähteä kauppaan. Teen itse kesäkurpitsa-porkkana-sosekeittoa ja pakastan purkkeihin ja sitä voi sitten ottaa sulamaan ja kokeilla menisikö alas. Piimää ja mehukeittoa ehkä, light-mehua ja Piltti mangososetta... Tässähän tulee lapseksi jälleen Very Happy Vaikka olenhan niitä Pilttejä ennenkin syönyt.

Sinulla Emmy ei ole enää montaa päivää "entistä" sinua! Kohta on siis uusi sinä cheers

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Su Syys 28, 2014 2:29 pm

Joo niin on Valopää! Alan olla aika hermostunut jo. Ajatus, että ylihuomenna se tapahtuu saa vatsani vääntymään.olemme perheen kanssa risteilyllä. Otettiin eilen pikalähtö. Saa edes pikkuisen ajatukset muualle vaikka ruoan kanssa oltava tarkka täällä.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Syys 29, 2014 12:52 pm

Olin tosiaan 23 tunnin risteilyllä perheen kanssa.otin muutaman drinkin ja yhden siiderin mikä on tosi vähän mitä normisti.Söin aamupalan seisovassa pöydässä ja buffalounaan. Tuloksena,että paino on kilon vähemmän kuin viime keskiviikkona jolloin laitan painon joka viikko kalenteriin ylös.n.s virallinen tulos vaikka joka päivä vaa`alla käynkin.Olen tyytyväinen itseeni Very Happy Very Happy .Kuolasin myymälässä suklaata ja karkkeja mut en ostanu.Lapsi sai kyllä.Okei pari pientä maistoin häneltä.Seisovassa pöydässä yritin tehdä järkeviä valintoja.Aamupalaksi otin maustamatonta jogurttia ja vähemmän karjalanpiirakoihin päällystettä kuin ennen ja lounaalla otin salaattia,lihaa ja kalaa.Jälkkäriksi ompun Very Happy .Kahviossa sämpylän ja kanawrapin.Pystyin hillitsemään itseni vaikka tunsin kyllä syyllisyyttä näistäkin.olen mikä olen Rolling Eyes
kohta lähden vielä terveysasemalle labraan ja putkiloon verta.Päivällä soitan sitten milloin pitää saapua sairaalaan affraid

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Syys 29, 2014 7:45 pm

Mä olen sitten viimeinen leikattava Neutral.Olisin halunnut olla ensimmäisenä.Joudun tärisemään osastolla pitkään ennen kuin on mun vuoroni...No...pääasia,että se tehdään.Toivon mukaan torstaina kotiudun.Onneks ukko ja tyttö tulee keskiviikkona katsomaan Very Happy.Ei kai ne silloin vielä pihalle pistä,kun viimeisenä päässy vasta silvottavaksi.Kerron sitten miten meni,kun tokenen Cool

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Ma Syys 29, 2014 10:25 pm

TSEMPPII TSEMPPII TSEMPPII <3 <3 <3 Kirjoittelehan miten meni!
Minulle tuli sairaalasta se aika 7.10. ja klo 7.00 oltava osastolla. Huomenna on anestesialääkärin ja leikkaavan lääkärin tapaaminen.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Syys 29, 2014 10:54 pm

Kiitos Valopää Very Happy Very Happy .Kyllähän minä kerron miten kävi.Sulla enää viikko h-hetkeen,Mahtavaa cheers cheers.Tsemppii viimeiseen viikkoon ja onnea lääkäritapaamiseen lol!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ti Syys 30, 2014 11:22 am

Se on menoa nyt! 5 tunnin yöunilla ei kovin pirteä olo ole. En edes mielestäni jännittänyt. Miehen herätys herätti eikä uni enää tullut sen jälkeen. .. olen liian aikaisin perillä mut tähän aikaan ei julkisia meiltä mene usein. Aamulla mietin et mitä helv...ä olen tekemässä et pitäiskö perua koko homma! Aloin miettiä onko järkeä ja mitä jos kuolen siihen. Kai se pelko on normaalia tässä vaiheessa. Tottakai haluan tätä mut sairaaloissa ei ole tarvinnut ennen olla kuin synnyttämässä. Nukutus on ihan uutta. Kipua pelkään hirveästi. Saavat antaa kaikki mahdolliset mömmöt mitä on. No... on se hyvin menny muillakin, miksei siis mullakin. Pikkumasu täältä tullaan!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja meevin Ti Syys 30, 2014 1:27 pm

Hyvin se menee. Kipuja ei kovasti ollut mulla ainakaan. Ja hyvät lääkkeet antavat jos kipuja on. Nukutusta ei tarvitse pelätä, tipan kun laittavat niin heräät sitten vasta kun homma on ohi. Kerrohan kuulumisia kun tokenet.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ti Syys 30, 2014 1:36 pm

Kiitos meevin! Masu muristen odotan et joku tulis hakemaan.nainen joka leikattiin eka sanoi, että yks eilen leikattu oli ollut jo kahden tunnin lenkillä! Tämä ekana päässy oli tullut jo eilen ja toisena joka pääsee on tuttu painonhallinta ryhmästä missä olimme samaan aikaan. Olen jo rauhallinen leikkauksesta. Nälkä on vaan järkyttävän kova! !!!!!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Loka 03, 2014 1:54 pm

Ihana olla kotona Very Happy . Tiistaina leikattiin tosiaan Peijaksessa. Sain ennen leikkausta kamalan päänsäryn ja  sen seurauksena tuli oksettava olo.Olin ollut syömättä ja juomatta jo pitkään ja väsymys ym laukaisivat sen.Mut vietiin yhden aikoihin heräämöön odottamaan leikkaukseen pääsyä ja siellä sain lääkettä suoneen,että olo kohenisi. n.klo13.45(ajoista ei ihan tarkkaa muistikuvaa ole Embarassed) vietiin leikkaussaliin.En osannut jännittää,kun ympärillä pyöri niin paljon ihmisiä laittamassa muhun kiinni härveleitä.
Leikkaus sujui ilmeisesti hyvin.Heräilin joskus alkuillasta.Muistan puhuneeni vihreistä kermit-sammakoista Suspect .vessaan pääsin omin voimin mutta nukutuslääkkeet väsytti niin hirveästi,että en meinannut pysyä millään hereillä. Osastolla sain soitettua miehelle,että kaikki hyvin.Eka yö meni siinä,että nukuin,heräsin,nukuin taas,herätys jne.

keskiviikkona olin vielä kyljestä ja mahasta niin kipeä,että lääkärikäynnillä päätettiin,että jään vielä toiseksi yöksi.Maha oli kuin olisin tehnyt tuhat vatsalihasliikettä ja kyljessä tuntui inhottavalta.Muuten aloin toipua ihan hyvin ja lääkettä sain.Itse leikkausta ehdin kyllä katua jälkeenpäin.Anteeksi vaan nyt mutta siltä tuntui,kun oli paha olo ja huonekaveri leikattiin maanantaina ja keskiviikkona uudestaan.Kuulin jotain,että saumat oli pettänyt.Hänelle tehtiin sleeve. Oli ikävä katsoa hänen kipuiluaan mutta eilen,kun pääsin kotiin hän onneksi oli jo virkeämpi Smile .

Nesteet lähtenyt hyvin alas.Ei ongelmaa.vesi ja kaikki uppoaa Very Happy:Välillä vaan nikottelee tuolla.Maha möyrii ja ei pitäis kuitenkaan nälkää olla.Vaikea tietää milloin se maha on täysi.Tämä on täysin harjoittelua ja ohjeiden mukaan menen.Mannavelli aamulla tuntui kera margariinisilmän tosi hyvältä Very Happy.Lääkkeitä on kamalasti ja vielä pitää ottaa säännöllisesti kipulääkkeitä. 150e maksoi kaikki tarvittavat lääkkeet ja vitamiinit apteekissa,aivan järkyttävää affraid Mies vingutti visaa ei niin kovin iloisena Rolling Eyes.
Uhkas ettei hänellä ole varaa enää leikkaukseen,kun muhun menee niin paljon rahaa.No..kyllä hän siihen on menossa.
Mä olen syönyt levolacia,että kakka tulis vihdoin mut ei näy ei kuulu Shocked . Pakko senkin on joskus tulla,ei paineita.
Päivä päivältä parempi olla mutta edelleen pelkään,että tulee komplikaatioita... Mulla on vähän nuhainen olo mutta käyn ulkona tekee hissukseen hyvin hyvin pieniä lenkkejä.Väsymys on aikamoinen.Annan itselleni aikaa levätä ja yritän olla tohottamatta liikaa.Helpommin sanottu kuin tehty Wink. Tässä tämä nyt tällä kertaa oli.Kohta pitää taas jotain ottaa vaikka just sain juotua piimää...

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 4 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa