Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Emmyn taival kohti leikkausta..

+17
Yasmiini
Piuku
HyeeNa!
pirjo581
toivossa on hyvä elää
Minttu 76
trintilla
meevin
Tuhatkeiju
Mella67
Valopää
Pellukka
chrissy
Kimby
Vesinokkaeläin
Tötterö
Viipe
21 posters

Sivu 5 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Loka 03, 2014 2:04 pm

Ai niin.Leikkauspaino oli 94,3kg Very Happy Very Happy Very Happy.Sain pois sen kuuden viikon aikana yli kymmenen kiloa.Hoitsu joka vei mut heräämöön ennen leikkausta ihmetteli sitä,kun usein leikkaukseen tulevat painaa semmoiset 150kg,että miksi olen lähtenyt tähän ja miten en ole osannut pitää painoa kurissa ja miten ne kilot on tulleet.En kuulemma näytä niin lihavalta No . Silloin mietin,että miksi mä tähän ryhdyin,kun ammatilainenkin sanoi noin.Siskoni kanssa,kun juttelin niin hän sanoi osuvasti sen.Mun ei tartte enää jojotella painoni kanssa koskaan Very Happy. Siksi olen tässä.Tuo samainen hoitsu väitti,että puolessa vuodessä lähtee helposti 30kg.Se tarkoittaa,että mä olisin silloin normipainoinen cheers. Hui...ei uskalla vielä sitä ajatella.Mennään päivä kerrallaan:)

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Pe Loka 03, 2014 4:26 pm

cheers Onnea pikkumasusta cheers  Olipa kiva kuulla että leikkaus mennyt hyvin ja jo kotona opettelet nyt "uutta" elämää ruuan kanssa. Hyvin sait painoa pois!
Minulla vielä muutama päivä, itseasiassa ei ainakaan vielä jännitä yhtään. Tiistain käynti helpotti ja nyt vain odottelen ensi tiistaita. Minulla paino 89 kg.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Yasmiini Pe Loka 03, 2014 4:29 pm

Mukava kuulla sinusta emmy78!  Paranemista sinulle ja keventyviä askeleita!  flower Tuo painosi leikkauspäivänä on sellainen asia, mitä itsekin mietin. Jos itse tulevaisuudessa etenen leikkauspäivään asti, niin uskoisin olevani suunnilleen samoissa lukemissa. Ja olen myös pohtinut syitä, miksi sen painoisena menisin leikkaukseen ja olen tullut siihen tulokseen, että teen lopun jojottelulle. Aivan kuten sinäkin ajattelet.

Yasmiini

Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Loka 03, 2014 4:46 pm

Hienosti olet Valopää pudottanut cheers.Ihan kohta se on sullakin ohi.Tsemppiä Very Happy .
Yasmiini Kiitoksia! Etköhän sinäkin pääse leikkuuseen asti lol! Odottelu ei ole kivaa,tiedän.Jojottelu syö kyllä naista.Toivon ja uskon tosiaan,että tämä kaikki on vaivan ja kivun väärti. Jonain päivänä peilistä katsoo se ihminen joka on keveämpi,terveempi ja onnellisempi flower

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 La Loka 04, 2014 9:51 pm

Syntymäpäivä on mennyt päänsäryssä Crying or Very sad.Olen ottanut nesteitä tarpeeksi,siitä ei ole kysymys.Kaikki menee alas mutta piltti hedelmäsoseet on järkyttävän makuisia joten niitä en enää syö Rolling Eyes. Käytiin kaupassa niin olin ihan sumussa mutta hirveesti tuli mukaan. mm.mannasuurimoita,marjakeittoja,rahkajuomaa,maitojauhetta,piimää ym.Tein lapselle nakkikeittoa ja itselle perunoista,porkkanoista ja paprikasta sosekeittoa Smile. En ole yleensä sosekeittojen ystävä mutta,kun laittoi kunnolla koskenlaskijaa niin johan tuli hyvää Very Happy .Olin puoli tuntia siipan kanssa kävelyllä joten puolella on noussut kävelyn kestokin jo,että eiköhän tämä tästä... Lääkkeitä joutuu syömään ja siivoamaan en pysty niin kuin haluisin.Se ärsyttää toiminnan ihmistä mutta kehoa on kuunneltava. Jos huomenna vessat sais pestyä(tai sitten ei).Päiväunet kerran tai pari päivässä on pakollista.Mutta nyt taas on mentävä syömään Cool.Sitten ehkä vähäksi aikaa jälleen vaaka-asentoon..

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Su Loka 05, 2014 3:38 am

Synttärionnea sinulle Emmy <3 (onnittelut meni myöhäiseksi, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan...)
Mitä lääkkeitä sinä jouduit ostamaan kun kerroit menneen rahaa ihan tuhottomasti? Minulla on ainakin kalkkitabletteja, magnesiumia ja multitabsia jo kotona. Ostin tänään mannasuurimoita, marjakeittoja, rahkaa, pilttejäkin jne eli melkein identtisen kauppakassin kuin sinulla Smile Ja tein tänään pakkaseen kesäkurpitsa-purjo-porkkana sosekeittoa, johon laitoin yllätys, yllätys koskenlaskijajuustoa Surprised Liikuntaa on tullut, alleja häädän 3,75 kg painolla, ja kävelylenkkejä olen tehnyt, kun ilmatkin on mitä upeimmat, tänäänkin tuli 11 km:n lenkki mäkisessä maastossa, takareidet ja persaus kipeänä kun mäkiä juntannut ylös alas, vaikka olen lenkin jälkeen venytellytkin kiitettävästi. Myös ihmiset, puolitutut, ovat tulleet sanomaan että olen laihtunut hurjasti! Leikkauksesta tietää vain 4 ihmistä, en ole siitä huudellut sen enempiä.
Tsemppiä sinulle painonpudotukseen, riitävästi proteiineja ja vettä! Iloa elämääsi, lepoa ja toimeliaisuutta omaan tahtiin sunny

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Su Loka 05, 2014 2:18 pm

Kiitos Valopää Very Happy. Olet kyllä hurja mimmi tuon liikunnan suhteen cheers. Voi,kun  minäkin "sekoaisin" liikkumisen suhteen ja nauttisin siitä Razz. No.. se on pakko aloittaa liikunta,kun roikkoleikkaukseen en halua.En halua vaikka roikkuisin.Sitten on jo niin paljon vaativampi operaatio kyseessä,että vain vakavat terveyttä haittaavat hiertymät sais edes harkitsemaan sitä.
Mulla tuli apteekista mukaan:multivita plus,kalkkitabut,klexane-piikit,somac,parasetamolia,levacia ummetukseen ja sitten Litalgin kipulääkettä joka maksoi muistaakseni jotain 48e:affraid: ai niin tramalia tuli myös mutta en sitä ole käyttänyt.Se on jo tosi vahvaa tavaraa. En onneksi ole tarvinnut.
Siistin näköiset reiät näyttää olevan ja osa mennyt jo umpeen:)

Valopää pari päivää enää sulla jäljellä Laughing TSEMPPII!!!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Su Loka 05, 2014 9:46 pm

No onpas lääkettä jos jonkinlaista, Tramal on tosiaan vahva lääke, ihan vetäisi varmaan sekaisin minut kun burana 400 mg saa jo aikaan ison väsyn. Klexaneako antoivat ettei tulisi tukoksia?
Niin, olen löytänyt uudelleen liikunnan ilon ja riemun, kun paino pudonnut jo mukavasti ja jaksaa kävellä eikä enää mäet tunnu kuolemanloukuilta. Joskus kävelinkin vain tasaista kävelytietä, mutta eihän siinä kunto kasva juuri ollenkaan. Nyt kun mäkisessä maastossa punnertaa niin jalat ja oikeastaan koko kroppa saa tehdä töitä.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Su Loka 05, 2014 11:09 pm

Juu klexane on sitä varten ettei tulisi tukoksia. Onneksi sitä on vaan kymmenen päivää, kun maha on ihan täynnä mustelmia pistelystä...

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Loka 08, 2014 1:08 pm

Viikko on jo menty uuden masun kanssa Very Happy. kaikki on sujunut hyvin.Soseet ja nesteet menee.Välillä tuntuu,että jää jotenkin palanen kurkkuun inhottavasti ja,jos otan liian paljon kerralla kivistää.Kakka ei meinaa tulla.Levolac auttaa jonkin verran mut on pirun äklöä tavaraa.odotan,että suoli toimisi niin kuin ennen mutta kaiken kaikkiaan hyvin olen toipunut leikkauksesta Cool. Se mikä mietityttää on,että paino on tippunut viikossa reilu kolme kiloa  affraid  Onkohan noin hurja alkuvauhti normaalia?. Mietin,että,jos hivenaineet ym ei imeydy tarpeeksi hyvin tuolla vauhdilla. Voihan se olla,että tästä hidastuu ja näin pakko on käydäkkin.Ensi viikolla voin siirtyä astetta kiinteämpään ruokaa.Näkkäriä,juustoa ja maksamakkaraa odotellessa cheers

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja meevin Ke Loka 08, 2014 8:46 pm

Vatsantoimintaan auttaa hyvin Pegorion, jauhemainen ja mauton:)

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Loka 08, 2014 9:39 pm

Kiitos meevin neuvosta!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Loka 09, 2014 12:48 am

Onnea uudesta pikkumasusta Emmy! Hyvin vaikuttaisi lähteneen menemään elosi Smile

Alkuun tippui joo hurjasti, viisi kiloa tais napsahtaa tyyliin parissa viikossa kun ei yksinkertaisesti vielä pystynyt syömään tarpeeksi ja ei saanut juuri mistään riittävästi kaloreita. Mutta kyllä se siitä sitte tasottuu.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Loka 09, 2014 1:54 am

Kiitos Vesinokkaeläin Very Happy. Taisin liian aikaisin hehkuttaa miten hyvin on mennyt,kun nyt tällä hetkellä tökkii omituisesti kurkussa.Menee alas mutta jotenkin etova olo Neutral. Olen saanu pari litraa alas mutta jännä tunne on.Voi olla,että,kun hikoilin tunnin sauvakävelylenkillä ei vettä tullut tarpeeksi juotua mutta sekin oli jo päivällä ja nyt illalla tullut ihme olo. Mä olen muutenkin aika huolettomasti heittänyt van nestemäistä/sosemaista suuhun,kun uppoaa niin hyvin.Täytynee pienentää kerta-annosta ja rauhallisemmin kulautella. Joka päivä tässä tulee näköjään jotain uutta eteen Cool

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Loka 09, 2014 3:06 am

Pienennä vaan kerta-annoksia mutta muista huolehtia että on protskua kaikki ja missään nimessä ei mitään liian terveellistä ja vähärasvaista Smile Oli järkkyä kun kattoin kiloklubilla muutama viikko leikkuun jälkeen että paljonko oon syöny päivässä niin se oli semmosta 800-900 kaloria vaikka tunnin välein söi Sad Ihan liian vähän siis!

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Loka 09, 2014 3:35 am

Mulla jatkuu vielä nestemäinen linja tiistaihin asti ja sitten alan syödä/harjoittelemaan kiinteämpää.Nyt olen käyttänyt paljon erillaisia maitotuotteita juuri proteiinien takia. Ei mitään liian terveellistä? Sellaista ongelmaa ei entisessä elämässä ollut,että liian terveellistä ollut Suspect.Kalorimääräsi kuulostaa kyllä vähäiseltä.Mä en edes hallitse niiden laskemista mutta täytyy tosissaan miettiä tarkkaan esim rasvojen saantia.Nyt olen laittanut velliin margariinia ja sosekeittoon ruokaöljyä.Olen ohjeen mukaan yrittänyt suurin piirtein mennä vaikka velliä en niin useasti syö,kun esimerkkeinä listassa on. Odotan kyllä sitä näkkäriä Very Happy Kaipaan pureskeltavaa ruokaa!! Iltaisin olen sauvasekoittimella tehnyt jogurtti/piimä/maito/rahka pohjaisia smoothieita. Laittanut joukkoon joko mehukeittoa tai mehukeittoa ja mustikoita ja banaania.Hyvää on ollut Very Happy.Kokeilin myös mansikkaa mut jotenkin siitä jäi jännä olo kurkkuun vaikka oli ihan soseena ja mä tykkään sentään mansikoista tosi paljon.Täytyy taas joku päivä uskaltaa kokeilla..

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Loka 09, 2014 3:37 am

Ai nyt vasta huomasin,etä puhuit leikkauksen jälkeisistä viikoista kalorimäärän osalta. Sori Valopää cheers. Nyt on varmaan kalorit kohdillaan ?

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Loka 09, 2014 3:41 am

Siis kiloklubissa voi merkkaa sinne kaikki mitä syö (löytyy todella paljon ihan valmisruokia ja sitten erinäisiä elintarvikkeita) ja se laskee sitten ne kalorit. Se on hyödyllistä aika ajoin tsekata, koska laihtuminen hidastuu merkittävästi jos kroppa kituuttaa liian pienillä kaloreilla. Tätä tarkoitin juuri sillä heitolla "ei liian terveellistä", että rasvaa pitää muistaa laittaa ruokaan mukaan ja piimät, maidot, jugurtit ja semmoset ei kannata valita aina niitä rasvattomia vaihtoehtoja jos ei tarpeen.. Mä sain niillä hiisattua kalorimäärät siedettävälle tasolle sitten kun panostin oikein.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Loka 09, 2014 3:47 am

Se onkin jännä,kun sairaalasta saaduissa ohjeissa puhutaan rasvattomista jogurteista ja rasvattomasta maidosta.. yritän lastakin totuttaa rasvattomaan maitoon. Se ei sitten olekkaan meille leikatuille hyvä,jos onkin ruoka liian rasvatonta.. Jos paino rupeaa takkuilemaan täytyy kokeilla sitä Kiloklubia,että tietää missä mennään Cool

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Loka 09, 2014 3:52 am

En nyt siis tarkoita että kaikki pitää vaihtaa mihinkään paksumpaan, että rasvaripsan uhalla tarvii sitä rasvaa mättää, mutta ittellä oli vaan niin käynyt kaikki just rasvattomaksi että jo se kun laittoi jugurttismoothieen 10 prossasta turkkijugua sen rasvattoman sijaan ja jätti ne muutkin kevyttuotteet hyllyyn, sai kalorit nousemaan yli tonniin. Raejuusto, maksamakkara (hyvä proteiinin lähde!) sen sun näkkärin kanssa sit ku saat niitä syödä.. Määrät on oikeesti niin pieniä leikkuun jälkeen.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Kimby To Loka 09, 2014 4:36 am

Vesinokkaeläin kirjoitti:Oli järkkyä kun kattoin kiloklubilla muutama viikko leikkuun jälkeen että paljonko oon syöny päivässä niin se oli semmosta 800-900 kaloria vaikka tunnin välein söi Sad Ihan liian vähän siis!
Ei lainkaan. Se on enemmän mitä minä söin muutama viikko leikkuun jälkeen, eikä kukaan ole mulle sanonut että on pakko syödä enemmän. Terppa sanoi, kun sitä oikein erikseen kysyin, että joku 1500 kcal on sitten sopiva annos isolle miehelle 0,5-1 vuosi leikkuun jälkeen. Ekat kolme kk meni mulla alle 800 kcal ja painonpudotus oli hurjaa. Tiukassa tällä on se legenda että pitää muka syödä joku tietty määrä heti leikkuun jälkeen. Kyllä se määrä sitten 2 vuotta leikkuun jälkeen useimmilla on ihan liian iso joten turha stressata 2 vikkoa leikkuun jälkeen että pitäisi muka syödä enemmän. Kyllä sitä ehtii koko loppuelämän sitten syödä liian paljon...

Kun juo riittävästi, syö säännöllisesti jotain ja protskua vähintään 60g päivässä niin aivan sama mitä ne kalorit on, tai siis parempi vaan mitä vähemmän aivan alussa. Sen nopeampi se painonpudotus on jos nuo em. seikat on kunnossa.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Loka 09, 2014 4:44 am

Sairaalasta saamani ohjeistuksen mukaan 1200 kaloria joten Kimby voi pitää nuo arvostelunsa "legendoja" kohtaan jossain muualla. Enkä minä puhunut kahdesta viikosta vaan muutamasta. Painonpudotus jumitti muutaman viikon ja aloin tarkastelemaan tarkemmin missä syy, kalorien nosto auttoi. JA sen riittävän proteiinimäärän tietysti.

Eikö täällä ollakaan sitä varten että jaetaan omakohtaisia kokemuksia?

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Kimby Pe Loka 10, 2014 1:45 am

Vesinokkaeläin kirjoitti:Sairaalasta saamani ohjeistuksen mukaan 1200 kaloria joten Kimby voi pitää nuo arvostelunsa "legendoja" kohtaan jossain muualla.
Niin kysyitkö että millä aikavälillä leikkauksesta? Nyt ei lainkaan selvinnyt etytä missä vaiheessa tuo 1200 pätee. Minullekin sanottiin se 1500, mutta se siis sitten kävi ilmi että se suositus on vasta yli puoli vuotta leikkauksesta.

Aika harva saa tungettua 1000 kcal ekat 3 kk suuhunsa, eikä ole mitään järkeä ahtaa enemmän kuin sopii. Kunha protskut ja juominen hoituu niin kaloreista ei niin väliä alussa.

Legenda tämä todellakin on. Siis se että pitää muka syödä enemmän jotta laihtuu.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ma Loka 13, 2014 4:17 am

KVG. Hakusanaksi vaikka kehon säästöliekki. Sillä pääset jo pitkälle.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Kimby Ma Loka 13, 2014 5:30 am

Se että aineenvaihdunna hidastuminen olisi pääosin riippuvainen kaloreista on täyttä puppua. Aineenvaihdunta toimii kun syö säännöllisesti, vähintään 3 tunnin välein, juo 1,5L vettä ja syö vähintään 60g proteiinia. 550 kcal riittää siihen. Monissa sairaanhoitopiireissä on ns. ENE-ryhmiä jossa on valtavasti dokumentoitua tietoa jopa 12 viikkoa kestävistä ENE-jaksoista jolloin syödään alle 700 kcal päivässä 12 viikon ajan. Jos pitäisi syödä muka esim. 1500 kcal laihtuakseen, ei ENE toimisi. Mutta kas, se vaan toimii. Jos tämä urbaani legenda pitäisi paikkaansa olisi myöskin Afrikan nälänhätä korjattu jos ei voi muka laihtua kun syö vähemmän...
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 5 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 5 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa