Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Emmyn taival kohti leikkausta..

+17
Yasmiini
Piuku
HyeeNa!
pirjo581
toivossa on hyvä elää
Minttu 76
trintilla
meevin
Tuhatkeiju
Mella67
Valopää
Pellukka
chrissy
Kimby
Vesinokkaeläin
Tötterö
Viipe
21 posters

Sivu 7 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Tammi 07, 2015 11:33 am

Valitettavasti Vesinokkaeläin ei tuu dumpingia jäätelöstäkään.... Ainoastaan,jos liian paljon karkkia syön kerralla niin silloin saattaa soijaa pukkaa. Välillä mietin et onko mut edes leikattu,kun kaikki uppoaa niin hyvin. Jumi lähti liikkeelle. Tänään näytti 81,8kg. Jotenkin ei aina sitä nää miltä nykyään näyttää. Olen ollut sairaanloisen lihava tolkuttoman pitkään. Nyt enää lievästi.En vaan meinaa uskoa. Tsemppiä sinulle,jos se paino lähtis vielä siitä liikkeelle. Tärkeintä on kuitenkin miltä itsestä tuntuu hyvältä ei taulukosta.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Tammi 19, 2015 8:25 pm

Nyt on käyty 3kk tarkastuksessa. Lääkäri oli yhtä nuiva kuin vuosi sitten,kun kävin hänellä. Suhtautui hyvin penseästi leikkaukseen kohdallani silloin eikä sanonut sanaakaan oli paino tippunut leikkauksesta tarpeeksi hänen mielestä. Leikkauspäivänä painoin kotivaa'alla 96kg ja nyt 80,9kg. Yhteensä on vuodessa lähtenyt reilu 37kg! Verikokeiden tulokset oli hyvät. Kaikki arvot erinomaiset. Mulla kuitenkin ollu ihme oireita joten nut otetaan vielä kilpirauhas arvot ja kotiin sain sokerimittarin millä mittaan sokrut,kun huono olo iskee. Ravitsemisterpalle tulee vielä aika postissa.katson hänen kanssaan onio ruokavaliossa parannettavaa. Tiedän et on,kun vaikka syön monipuolisesti niin herkutkin maistuu... niitä en ole pystynyt kokonaan jättää. Yritän kuitenkin syödä protskuja tarpeeksi.ym.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Helmi 02, 2015 11:50 am

Nyt se tapahtui!!!! Paino alkaa vihdoin ja viimein seiskalla!!! Vaaka näytti tänä aamuna 79,4kg. Olen niin kauan odottanut tätä päivää ja tehny mieli heittää vaaka seinään. En muista koska olisin ollu seiskalukemissa. Todennäköisesti ylä-asteaikaan. Ehkä? Pää on sekaisin,kun mietin et vain 10kg enää niin olisin normipainossa. Sellaista ei ole ollut aikuisiällä koskaan. Surullista,kun ajattelee miten olen ollu niin kauan hirveän lihava.Painoa on tiputettu järkyttävän monta kertaa ja aina tulleet takaisin korkojen kera. Olen syvästi kiitollinen,että pääsin leikkaukseen! Se pelasti minut!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Lellukka Ma Helmi 02, 2015 12:52 pm

Onnittelut seiskasta! Smile
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Helmi 02, 2015 2:48 pm

Kiitos Lellukka!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Pe Helmi 06, 2015 1:14 am

<3 <3 Vau emmy78, ONNEA ONNEA <3 Hieno tunne kun alle 8-kympin pääsit cheers bounce !

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Helmi 06, 2015 2:05 am

Kiitos Valopää Very Happy .Tää tuntuu kyllä uskomattomalta ja se,että olisin muka niin lähellä normipainoa Cool. Vaikea uskoa,kun peiliin katsoo.Nään vaan roikkuvan ison alavatsan vaikka solisluutkin törröttää Shocked. Nyt voi ottaa rauhallisemmin painon vahtaamisen suhteen ja keskittyä siihen ettei se lähde nousuun.Miten sulla on mennyt Valopää?

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Su Helmi 08, 2015 4:26 pm

Moi! Minulla 3 kk:n (tai pikemminkin 4 kk:n) käynti on huomenna. Oman vaakan mukaan paino 76,8 kg eli leikkauksen jälkeen painoa lähtenyt 11,6 kg ja yhteensä 41,6 kg. Lievästi lihavan rajaan minulla vielä 4,7 kg:n pudotus bmi-laskurin mukaan... Nyt alkaa jo hitaammin pudota tai sitten syön liian vähän. Nälkää en tunne ja tuntuu että maha täyttyy nopeasti vaikkei juuri mitään söisikään.
Hiukset harvenee  Shocked ... ihan joka pesussa lähtee tuppo hiuksia vaikka syön vitamiinia, mutta onhan se elimistölle aika sokki tuommoisen kilomäärän pudottaminen. Harmittaa vaan, kun ennen niin paksut hiukseni alkavat olla ohuet  Mad , lettikin kuin hiirenhäntä nykyään entisen niin paksun letin sijaan. Mutta positiivisesti ajatellen parempi tämä olotila kuin yli 40 kg:aa lihavampana  cheers !
Tämä talvi on ollut ihan p..a säiden suhteen! Kävelylenkit olleet harvassa, töiden jälkeen pimeällä ei tullut lähdettyä lenkille, viikonloppuisin olen pyrkinyt käymään, mutta välillä on ollut niin liukasta tai pakkasta tai muuten huono keli ettei ole tullut lähdettyä. Tällä hetkelläkin tuulee puuskissa ja välillä pyryttää... Mutta kunhan kevät tulee niin minua ei pidättele mikään, kävelylenkit jatkuu. Tyttö sanoi, että minun ensi kesän projekti on juoksulenkit kävelylenkkien sijaan (näin puhuu tyttäreni, joka on henk.kohtainen "personal trainer" minulle Smile ja joka itse juoksee...) ja siihen olen valmis kesällä affraid confused  bounce (ehkä...).
Tsemppiä sinulle emmy!

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Su Helmi 08, 2015 6:27 pm

Sulla on hienosti pudonnut Valopää! Mullakin välillä junnaa paino pitkään paikallaan ja saattaa jopa nousta! Mä tunnen ikävä kyllä nälkää ja ruoka tuntuu joskus maistuvan liiankin hyvin. Ainakin ne herkut ja taistelu jatkuu koko loppuenlämän makean pirua vastaan... mulla tukka pysynyt päässä onneks.Mulla niin ohut lättätukka,että hyvä vaan et ei lähde pois! Kevät,kun tulee niin suunnittelen puoliskon kanssa taas kunnon pyörälenkkejä. Innostuttiin siitä viime keväänä,kun ostettiin fillarit kummallekin. Tsemppiä myös sinulle Valopää!


emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Su Kesä 07, 2015 10:27 am

Mites emmyllä menee?

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Kesä 08, 2015 12:08 am

Hei Vesinokkaeläin! Siitä onkin pitkä aika kun näillä sivuilla olen ollut. Ihan hyvin menee. Elämä soljuu tasaiseen tahtiin eteenpäin. Paino pitkään samassa. Nyt se on 76kg. Pitäis siihen 70kg päästä mutta taitaa mennä syksyyn,kun kesäloma alkaa 29.6 ja silloin ei katsota mitä syö ja juo. Sen olen päättänyt,että ennen 1v tarkistusta otan nutrilett-kuurin reiluilla protskuilla höystettynä. Haluaisin päästä tästä karseasta tyhjästä hölskyvästä maharoikosta eroon. Onneksi ei hankaa ym. Allit häiritsee myös. Jos joskus ne leikattais pois.Pyöräilyt olen paljon,että pysyis jossakin kunnossa. Pää näkee vielä lihavan naisen vaikka bmi väittää,että normipainoon on n.6kg!!!! Miten sulla menee Vesinokkaeläin?



emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Kesä 08, 2015 12:24 am

Ai niin bmi oli 26 ja jotain,kun tänään katsoin. Tuntuu uskomattomalta!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Syys 28, 2015 11:58 am

Täällä en enää juurikaan ole käynyt päivittämässä nykytilannetta. Ehkä nyt vois olla hyvä hetki.1v tarkastus oli 15.9. Lääkäri oli äärettömän mukava.puhui niinkuin ihminen ihmiselle ☺. Oli todella tyytyväinen painonpudotukseeni leikkauksen jälkeen ja onnitteli,että olin onnistunut. Paino näytti lääkärin vaa'assa 76.4kg. Ihan lähellä normipainoa olen ja enempää ei tarvitse välttämättä enää tippua. Kaikki arvot muuten hyvät mutta b12 ihan liian matala joten nyt syön b12 vitsku lisää ja otan b12 pistoksia 3 kk välein. Yksi otettu jo. Olinkin jo ollu huolissani hirveästä väsymyksestä jolle löytyi luonnollinen selitys. On tosi yleistä leikatuille b12 puutos joten nyt tilanne korjaantuu,kun sain siihen apua. Sain lähetteen kirurgian poliklinikalle ja ehti jo aikakin tulla😮. 18.12 mulla on arvio maharoikon poistosta. Toivon ja rukoilen,että kirurgi laittaa lähetteen nahan poistosta. Inhoan yli kaiken tuota tyhjää mahapussia😠. Kaikki on muuten erinomainen hyvin. Olen liikkunut paljon ja välillä pitää jarrutella jo,kun kroppa huutaa lepoa ☺☺. En ole enää lihava ja enkä enää koskaan tule sellaiseksi. Läskini vei multa liian pitkään elämäni. Olin jotain mitä en halunnut😢. Olen saanu elämäni takaisin ja parhaat vuoteni on vasta edessä 😁



emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Loka 06, 2015 6:57 pm

Voi Emmy hienosti sinulla on mennyt, onneksi olkoon! sunny Oliko lääkäri kuitenkin sama lääkäri kuin se nuiva tyyppi?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ti Loka 06, 2015 9:32 pm

Kiitos Anniina! Ei ollut sama tyyppi vaan mulle täysin tuntematon. Onneksi niin😊. En ole koskaan tavannut yhtä ihanaa lääkäriä.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Loka 13, 2015 12:47 pm

Upeaa Emmy!

Harmin paikka että vitskut jäi vähäiseksi. Onneks sitä saa lisää. Mulla oli vuositarkastuksessa kaikki arvot ihan priimaa, nyt ei ole sitten tänä vuonna tuo hemoglobiinitaso ollut ihan niin hyvä, joskaan ei ihan kovin hirveän alhainenkaan. Syön nyt rautalisää koko ajan.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ti Loka 13, 2015 6:12 pm

Kiitoksia Vesinokkaeläin☺. Uskon,että b12 pillereillä ja pistoksilla saan taas vatastot täyteen. Jännitän joulukuun maharoikko arviota. En tiedä mitä teen,jos kirurgin mielestä ei tarvitse leikata. Tämä roikkuva nahka ei oo kiva vaikka ei hankaakaan. Liikunnassa nahkojen läiskiminen on ärsyttävää😦. Paino jälleen vähän laskenut. Nyt 75kg😊. Oon todella tyytyväinen siihen.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Marras 02, 2015 4:24 pm

Siis sulla on lähtenyt 51kg!! Onneksi olkoon Very Happy Eipä ihme että nahkat läiskyy Basketball Pidetään peukkuja että saat roikkoajan..

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Marras 02, 2015 8:20 pm

Ei ihan sentään Anniina 😊.43kg yhteensä ja leikkauksesta.21kg. Oon kyllä tyytyväinen vaikka vielä sais mennä sinne 70kg. Nyt on n.75kg

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Marras 03, 2015 4:10 pm

_Hups, katsoin vahingossa vesinokkaeläimen lähtöpainoa cyclops Mutta onhan 43 melkein sama, aivan mahtava sekin Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ti Marras 03, 2015 6:03 pm

Kiitos Anniina😊

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Marras 03, 2015 7:19 pm

Ai sulla oli roikkoarvio tuloillaan? Mä oon kallistumassa sen puolelle että masua ei ole tarpeen leikata. Nahkaa on joo mutta yllättävän vähän eikä ole mitään haittoja. Sen sijaan toivon että pääsisin tissileikkaukseen, niitten läpysköitten alla jo iho vähän hautuukin ja yhtään ei oikein viitsisi olla ilman liivejä kun ne läpsyy..

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Marras 04, 2015 12:26 am

Juu joulukuussa olis arvio. Pelkään vaan,että käskee vielä oottamaan hetken,kun paino on lähtenyt pitkästä aikaa liikkeelle ja alaspäin... Hyvähän se tietty on. Mä vaan inhoan,kun on niin ruma ja iso tuo alempi mahapussukka ja vaikka ei hirveästi hierrä ei oo kiva,kun heiluu😦. Lähtis varmasti painoa siinäkin,kun leikataan pois. Tissit haluaisin kanssa. Mulla on enää ajokoiranläpykkäät ja,kun ne ei valtavat ollut silloinkaan,kun olin sairaanloisen lihava niin olis kiva,jos pystyis kohottaa omasta kudoksesta☺. Aattelin kysyä sitäkin arviossa.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Helmi 04, 2016 1:53 am

Arviossa kävin ja lähete masuroikkoleikkaukseen tuli.Tänään sitten jo otettiin yhteyttä sairaalasta ja mulla olis leikkaus 22.2 affraid affraid affraid .Just mun tuurilla,kun oltiin perheen kanssa varattu hiihtoloma reissu pohjoiseen.Mökki varattuna ja lennot mulle ja tytölle.Mies ois tullu perässä autolla ja ottanut kyytiin.Siitä sitten oltais vielä jatkettu matkaa. No...saikkutodistus pitää lähettää vakuutusyhtiöön ja saadaan rahat takaisin sieltä. Mulla on onneks jatkuva matkavakuutus Smile. Olo ristiriitainen.en tiedä pitäiskö olla onnellinen,peloissaan vai mitä? Jännittää operaatio pirusti. Kyseessä on tosi iso leikkaus ja mua pelottaa miten selviän kivuista Sad .Mulla on huono kivunsietokyky. Kunhan tässä ei nyt sairastu ennen sitä.Sit romahdan,kun tehtiin miehen kanssa valtava työ,että saadaan järjestettyä homma. Mies lähtee mökille toiseen paikkaan tytön,mun siskon ja tämän poikien kanssa. Lasketteluloma.Mua ei ois suksille ,ei minkäänlaisille saatu Laughing Talviurheilu ei ole meikäläistä varten. Tämmöinen sepustus pitkästä aikaa tännekkin

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Annniina To Helmi 11, 2016 7:14 pm

No hui, sulla kohta operaatio. Miten tuohon masuroikkoleikkaukseen valmistaudutaan?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 7 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 7 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa