Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Emmyn taival kohti leikkausta..

+17
Yasmiini
Piuku
HyeeNa!
pirjo581
toivossa on hyvä elää
Minttu 76
trintilla
meevin
Tuhatkeiju
Mella67
Valopää
Pellukka
chrissy
Kimby
Vesinokkaeläin
Tötterö
Viipe
21 posters

Sivu 3 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja meevin To Kesä 12, 2014 1:05 pm

Onnea leikkuuajasta. Ehkä on hyväkin, ettei teitä miehen kanssa ihan samaan aikaan leikata, saa kumpikin vuorollaan rauhassa toipua, iso toimenpide kuitenkin on.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Mella67 To Kesä 12, 2014 6:38 pm

Voi  cheers Paljon onnea  flower 

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Kesä 12, 2014 7:43 pm

Kiitos meevin ja Mella! Onhan se hyvä ettei tehdä kuolemaa samaan aikaan. Mies on iloinen puolestani vaikka häntä ottaa päähän, että ei tiedä vielä omaa vuoroaan. Alunperin leikkaukseen lähtö oli hänen ajatuksensa. Nyt, kun olen asiaa itsekkin työstäny en voisi olla mistään varmempi. Pelottaa ja toisaalta olen innoissani...



emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Tuhatkeiju To Kesä 12, 2014 10:03 pm

Onnea leikkuuajasta. Aika kulkee yllättävän nopeasti loppujen lopuksi.

Tuhatkeiju

Viestien lukumäärä : 106
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.09.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Pe Kesä 13, 2014 9:28 pm

cheers  Vau, onnea vaan Emmy leikkausajasta! Hienoa, totta tosiaan  sunny 

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Kesä 13, 2014 10:18 pm

Kiitos Tuhatkeiju ja Valopää Very Happy Ei malttaisi syksyyn odottaa.Olen katsonut opetusvideota sairaalasta missä käydään prosessi kirurgin,ravitsemisterapeutin ym kanssa läpi ja näytetään vähän leikkaukstakin.

Nyt olisi valtava työ yrittää alkaa opetella syömään vähemmän.Syön taas ihan hirveästi Embarassed Leipä ja herkut vähemmälle.Mitään ei papereissa sanottu painosta mutta ei kai näytä hyvältä,jos sitä tulee kovasti painonhallintaryhmän jälkeen ja enestä ei puhuttu niissä mitään.Eiköhän se ala sitten tulotarkastuksen jälkeen.Siitä leikkaukseen on sitten se n.6vk.Sen olen päättänyt vetää äärimmäisen tiukalla linjalla ja en lipsu toisin,kuin edellisellä kerralla. Kai kirurgi laittaa jonkun tiukan painorajan mihin pitää päästä ja pääsenhän mä Very Happy 



emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja toivossa on hyvä elää Pe Kesä 13, 2014 10:26 pm

Jeee, hieno homma ☺! Onnea tulevaan!
toivossa on hyvä elää
toivossa on hyvä elää

Viestien lukumäärä : 43
Paikkakunta : etelä-suomi
Registration date : 25.08.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Heinä 30, 2014 2:43 am

Heippatihei pitkästä aikaa Very Happy Viimeinen lomaviikko menossa Rolling Eyes Sitten viikko töitä ja jännitysviikko alkaa Shocked Lapsi aloittaa koulun ja mulla on Peijaksessa infotilaisuus 14 pv.jännittää pirusti  Shocked  Olin all in inclusive-matkalla Kreikassa ja tuli syötyä ja juotua koko rahan edestä tai no..vähän yritin katsoa tarkemmin kuin aikaisemmin Embarassed Kreikassa on ihania juustopiiraita ym.Silti koko aika oli nämä leikkausasiat mielessä ja aloitan tämän viikon aikana oman eneilyn ennen ravitsemisterapeuttia.haluan saada vähän pois kesällä tulleita kiloja ettei tule noottia kauheasti....Pelkään että kirurgi sanoo ettei usko mun pystyvän tähän,ku ryhmän jälkeen tullut painoa.Kyllähän mä hitto vie pystyn.Mitään muuta en niin halua kuin tätä vaikka pelottaa hitokseen  affraid  leikkaus,kivut ym.Tulta päin silti mennään Smile 
Tänään olin keuhkokuvissa.Ensi viikolla menen verikokeisiin ja sydänfilmiin.Toivon mukaan ei tule mitään esteitä matkalleni Rolling Eyes Liityin Lilenkin jäseneksi.Sieltä mut löytää samalta nimimerkiltä Wink En ole koskaan kuulunut enkä koskaan tulekkaan kuulumaan Facebookkiin ym muihin yhteisöpalveluihin.Olen vanhanaikainen siinä mielessä.Muutenkin istun koneella jo liiaksi.Nautitaan kesästä vielä,kun lämpöä riittää Cool

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Elo 14, 2014 4:24 pm

Nyt selvis leikkaus menetelmä. Tänään peijaksessa tulotarkastus. Kirurgin tapaaminen kesti ehkä minuutin! Onneksi selvis, , että oltiin samaa mieltä siitä, että mulle tehdään ohitus
Olen niin onnellinen! Nyt pitää pudottaa painoa 5kg mut kolmekin riittää. Nousta ei saa.30.9 on mun vuoro uudelle elämälle!


emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Pe Elo 15, 2014 7:30 am

Huippuja uutisia sinulla! Tiputa vaan enellä niin paljon kun pystyt, se on poissa kokonaispotista ja maksa on varmasti pienentynyt. Sen jaksaa kun muistaa vaan sen ettei niitä hemmetin litkuja tartte enää litkiä ikuna Smile Ja itse tein silleen että olin antanut itselleni aikataulun, joka sisälsi ene-viikot sitten vapaapäiviä (ennalta tiedossa olevat syöminkimenot) ja pysyin siinä tiukasti. Tiputin enellä 11 kiloa 1,5 kuukaudessa.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Elo 15, 2014 1:35 pm

Valtava saavutus sulla Valopää enellä tuossa ajassa Very Happy Mulla kanssa tulossa syöminkejä ennen leikkausta.Isäpuoli täyttää 70v ja tyttö 7v et täytyy tosi tarkkaan katsoa mitä suuhunsa laittaa.Olen jo miettinyt,että makeaaa en ota mut systerin voileipäkakkuja ei mikään voita Wink Jos vähän uskaltais maistaa ja sit tiukasti ruodussa.Tätä hommaa mä en ryssi I love you 

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää To Elo 21, 2014 10:33 pm

Niin Emmy, minä päätin että nyt läski lähtee, nyt painoa pudonnut -27 kg, paino nyt 91 kg, vielä on paljon pudotettavaa, mutta lähellä jo seuraava kymmenluku  sunny  !
Sinulla alkaa olla lähellä leikkaus  cheers Tsemppiä loppu rutistukseen  flower Minulla ehkä puolen vuoden sisällä leikkaus, näin arveli sisätautilääkäri ja sanoi ettei usko kirurgin epäävän leikkausta kohdaltani  lol! 

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Elo 21, 2014 10:47 pm

Mahtavaa Valopää Very Happy olet pudottanut jo tosi paljon ja leikkauskin tulossa,hienoa cheers Ei kirurgi sulta voi leikkausta evätä,kun huomaa miten tosissasi olet painon pudotuksen suhteen Laughing 

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Mella67 Ma Elo 25, 2014 2:41 pm

Hei Emmy,mitä kuuluu ?
Mä olen eneilly nyt viikon ja sain 3,5 kg pois painoo.Nyt on ollu kaks aamua sama paino,mut en huoli tuosta,se tippuu kyllä näillä Nutrileteillä.Vähä on sellanen heikko olo ja päähän on koskenu ja tietysti ottanu välillä muutenkin päähän,kun tuntuu,että ruoka tuoksuu niin hyvälle,kun perheelle laittaa.Tsemppaan kuitenkin ihteeni,että mieliteot mennee ohi ja ihan hyvin tää sujuu :)Liikuntaa en oo jaksanu harrastaa isosti,ihan energia palaa muutenkin touhutessa.Kahen viikon päästä on mun leikkaus ja toivosin,et tulis voimia lenkkeillä ennen sitä.

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja pirjo581 Ma Elo 25, 2014 5:35 pm

Miten tänne ruvetaan kirjoittaan omaa etenemistä??
Pirjo

pirjo581

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 25.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Elo 25, 2014 7:18 pm

Hei Mella Very Happy Ihan hyvää kuuluu mut ei jaksais enää odottaa leikkaukseen pääsyä mur Suspect toista viikkoa olen enellä ja lipsunut olen mut mulla on vielä yli kuukausi aikaa tiputtaa...Nutrileteillä minäkin olen ja nälkä ja heikko olokin vaivaa kanssa välillä.Olen syönyt protskua enemmän,että ei ihan kuukahda.Sulla on Mella hyvin jo tippunut Very Happy mulle riittää 3-5kg pudotus mutta tietty yritän saada enemmänkin pois.Mielitekoja olis täällläkin... Pirjo newtopic osioista saat mielestäni uuden aiheen Very Happy

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ti Elo 26, 2014 12:05 am

Niin Mella mun piti siitä mieliteosta vielä kirjoittaa,kun joka päivä on töissä houkutuksia.Tänään oli iltapäiväkahvilla munkkeja ja voi,että oli lähellä etten sellaista syönyt No Sitten,kun meillä on aina lounaalla jälkkäriä.Tänään oli persikkaa ja suklaakastiketta niin meinasin nuolla kannuista kastikkeiden jämät Embarassed pitäis lailla kieltää ettei enellä saa olla keittiössä töissä Twisted Evil On silkkaa itsensä kiduttamista.nyt kysytään tahdonvoimaa....Mikä se sellainen on Wink

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Mella67 Ke Elo 27, 2014 12:17 am

Auts,paha kun pittää olla töissä ruuan parissa.Kyssyy vielä enemmän voimia,mut sinä selviät!Usko lujasti,mieliteot mennee ohi.Mulla on sortumisena kourallinen mustikoita Very Happy Oon saanu vissyveestä helpotusta huonoon olloon ja teetä keittelen,kun kylmä kiusaa.Paino on nyt ollu sama kolme päivää,pläääh.En ois uskonu,et nyt jo jumittaa.Tiiän,että kalorit on siinä 700 paikkeilla,joten pakkohan se on puota,tosin kohta on menkat ja perinteisesti turpoon kaksi killoo.Ei muutako leuka rintaan ja etteenpäin : )

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Elo 27, 2014 12:36 am

Nyt kolmas kerta toden sanoo.teksti häviää kuin pieru saharaan mur Evil or Very Mad kiitos Mella tsempeistä Very Happy Kyllä sulla humahtaa alaspäin ihan varmasti kohta taas Very Happy mulla jotain pari kiloa tippunut ja nälkä hitto vie se kiusaa Mad Liikaa en liiku ettei tule sietämätöntä nälän tunnetta.työmatkoilla ja viikonloppuisin kyllä jonkun verran.Jalkojen päällä saa olla töissä koko ajan.Mä en voi menkkoja syyttää,jos turvottaa,kun kierukka on pelastanut mut niiltä kirotuilta luojan kiitos.Kaipaa en yhtään...Muistan kyllä mikä oli olo,kun ne päälle sattui.. Etteenpäin tosiaan mennään ja vahvasti cheers

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Mella67 To Elo 28, 2014 5:44 pm

Mietiskelin tässä tota nälkä asiaakin ja mulle se on aikalailla vieraampi olo,kun ylleesä olen aika innokkaasti syönyt ,ettei se ole päässy kiusaamaan kovin ussein.Aattelin,että tähänkin pittää tottua,että on tämä olo.Jotenkin toivotan nälän tervetulleeksikin,koska sillonhan tapahtuu edistystä ja muutosta.Käännän positiiviseks tämän kyllä Very Happy Nyt mulla on paino tippunu 4,4 killoo eli hidastu.Taitaa rueta tuo rasva palamaan.
Alaspäin sinullakin painokäyrä lähteny ja tässä ajassa kerkiit pudottaa pakolliset kilot.Eikun tsemppiä taas kehiin flower

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Elo 28, 2014 8:30 pm

Ei ole nälkä minullakaan mikään kovin tuttu olo. Syön silloin, kun mieli tekee, en silloin kun on nälkä... leikkauksen jälkeen ei onneks pysty enää syömään niin paljon ja toivon hartaasti, että makeanhimo katoais kokonaan tai aiheuttaisi edes huonon olon ettei rupesis liikaa hyvä maistumaan. Tänään valitin nälkää ja työkaverit sanoi ettei mulla voi taas olla nälkä. Mulla taitaa olla vaan pään sisäinen juttu. . Oletko Mella kertonut leikkauksesta avoimesti vai onko se sellainen minkä harvat ja valitut vaan tietävät? Olen itse jo pitkään puhunut tästä niille jotka mut tuntee. Lapsi ei tiedä mihin olen ryhtymässä eikä tarvitse tietääkään kovin tarkasti. On vasta ekaluokkalainen.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää La Syys 06, 2014 2:49 am

Tsemppiä emmy Very Happy Sinulla enää vähän aikaa operaatioon!

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 La Syys 06, 2014 3:53 am

Kiitos Valopää cheers reilu kolme viikkoa enää jäljellä ja siinä on kolme viikkoa liikaa drunken Nyt ainoa toive on,että pysyn terveenä siihen asti....

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ti Syys 16, 2014 8:46 pm

Peijaksessa käyty.painon piti tippua 3-5kg ennen leikkausta.Tippui -8kg ja leikkaukseen viel kaks viikkoa Laughing Pidän tämän ja en ota enää paineita vaikkei tippuiskaan enempää.Ravintoterapeutti oli tyytyväinen.Meitä oli 4 naista ja he leikataan päivää ennen mua.Harmin paikka.Oli niin kivaa höpötellä heidän kanssaan Smile Opetuslounaalla tunsin itseni märehtijäksi.Oli haastavaa syödä niin hitaasti ja vahingossa meinasin ottaa liian ison lautasen Embarassed Onneks huomasin sen.Mä olen tottunut hotkimaan ja hitaasti syömisessä riittää pureskeltavaa ihan kirjaimellisesti Wink
sairaanhoitaja oli söpösilmäinen nuori mies drunken .Päivää ennen leikkausta vielä jossain husin labrassa ottaa verikoe ja soittaa osastolle milloin pitää tulla seuraavana päivänä. Kaks liian pitkää viikkoa jäljellä...

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ti Syys 16, 2014 8:57 pm

ja se piti mainita,että nyt mun paino on kaksinumeroinen Cool

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 3 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa