Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kohti leikkausta

5 posters

Siirry alas

Kohti leikkausta Empty Kohti leikkausta

Viesti kirjoittaja Virpsu Ma Helmi 20, 2012 9:38 pm

Hei,

Täällä esittäytyy uusi lihavuusleikkaukseen menijä. Tuleva leikkaus on suunniteltu 21.3. Olen aloittanut juuri ENEilyn. Painoa on 117kg ja BM 40,5.

On ollut ihana lukea teidän muiden kokemuksia leikkausta ennen ja sen jälkeen. Kuinka samanlaisia tuntemuksia suurinosa porukasta joutuu käymään läpi Smile Välillä pelottaa itse operaatio, taas välillä on hyvin itsevarma olo. Monet kerrat olen miettinyt, voiko leikkaus tosiaan laihduttaa minua, onko minulla ihan oikeasti mahdollista saavuttaa normaali painoindeksi, koska kaikki tähänastiset laihdutusyritykset ovat epäonnistuneet. Laihtunut olen monta kertaa montakymmentä kiloa, mutta aina ne kilot ovat tulleet takaisin korkojen kera. Teidän kokemukset kuitenkin osoittavat, että on pysyvä laihtuminen mahdollista leikkauksen jälkeen.

Tahdonvoimalla on nyt jaksettava tämä ENE-jakso. Toivottavasti tämä on viimeinen kerta minun elämässä, on se vaan semmoinen rääkki olla syömättä mitään pale


Virpsu

Viestien lukumäärä : 58
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 20.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohti leikkausta Empty Vs: Kohti leikkausta

Viesti kirjoittaja Orkidea Ma Helmi 20, 2012 9:46 pm

Tervetuloa Virpsu palstalle! Smile

Onneksi sinulla ENE kestää vaan 4 viikkoa, joten se ei ole paha! En sano, että se on helppoa, mutta kyllä siitä selviää, kun tietää mikä on palkintona! Wink
Paljon tsemppiä! Smile
Orkidea
Orkidea

Viestien lukumäärä : 181
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohti leikkausta Empty Vs: Kohti leikkausta

Viesti kirjoittaja koskpir Ti Helmi 21, 2012 12:22 am

Ihan samalla lailla olisin minäkin voinut kirjoittaa, sanasta sanaan, kuin sinä Virpsu. Minulla ENE puolessa välissä. Ihmeesti sitä tahdonvoimaa saa tuosta mahtavasta palkinnosta eli leikkaukseen pääsystä. Olen ennenkin kokeillut laihduttamista näillä pusseilla, mutta nyt sujuu paljon, paljon paremmin. Motivaatiota sinullekin!
koskpir
koskpir

Viestien lukumäärä : 68
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 10.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohti leikkausta Empty Vs: Kohti leikkausta

Viesti kirjoittaja Maria-76 Ti Helmi 21, 2012 1:55 am

Hei Virpsu, tervetuloa mukaan Smile

On kyllä ihan totta, mitä sanoit, tosi ihana lukea muiden onnistumisia, niistä saa voimaa itsellekin. Tsemppiä sulle eneilyyn, oot jo ihanan pitkällä sun prosessissa, itse olen vasta lähtökuopissa Smile
Maria-76
Maria-76

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 07.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohti leikkausta Empty Vs: Kohti leikkausta

Viesti kirjoittaja Virpsu Ti Helmi 21, 2012 3:51 am

Minulla on leikkaukseen pääsy tapahtunut suht ripeästi, koska käyn yksityisellä puolella. Leikkaus tehdään Oulussa Terveystalolla. Ja kaikki tarvittavat kokeet ja vatsan uä tehty työterveyshuollon puolella. Eneilystä on kokemusta:0DL:n laihdutusklinikka ja Xtravaganza ohjelma. Ja tässä sitä ollaan kaikista laihdutusyrityksistä huolimatta. Eiköhän se kohta helpota, kun elimistö menee ketoosiin ja lukee täältä forumista menestystarinoita Very Happy

Virpsu

Viestien lukumäärä : 58
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 20.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohti leikkausta Empty Vs: Kohti leikkausta

Viesti kirjoittaja Soile Ti Helmi 21, 2012 5:21 am

Hyvä Virpsu ja tervetuloa mukaan porukkaan! Samoja kokemuksia itselläkin takana ja nyt 2-viikkoa pikkumahaisena, kaikki hyvin ja olo kevenee;) Tsemppiä vaan matkallesi!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohti leikkausta Empty Vs: Kohti leikkausta

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa