Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkausta odotellessa

Siirry alas

Leikkausta odotellessa Empty Leikkausta odotellessa

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 To Huhti 30, 2009 3:59 am

Kyllä tämä odottavan aika on tosi pitkä.
Tässä on kerkinyt miettimään kaikenlaista. Välillä pelottaa koko leikkaus ihan kamalasti, niin paljon jopa että haluaisi peruttaa koko touhun. Tosin se ajatus on tosi tyhmä, koska tiedän kuinka vaikeeta on ollut päästä näinkin pitkälle. Välillä myös tuntuu että koko leikkaus on tuonut vain jotain negatiivistä esiin(esim.työpaikalla). Mutta olen ajatellut että töitä tulee ja menee. Mulla ei ole kuin yksi terveys.
Ja yksi elämä. Jonka tosiaan aion muuttaa vaikka oma henki menisi. se riski on otettava.

Jotain positiivista tässä kaikessa on. Olen oppinut syömään 1200 kcal päivässä ja luulisi sen helpottavan mun loppu elämän syömistä.
Ja painoa on tippunut 7 kg. Toivoisin kirurgin olevan tyytyväinen. Itse ainakin olen, koska en ole edes vielä nutraus vaiheessa.
Pitkä tuskainen matka on takana ja toinen edessä. Tosin tulevaisuus näyttäisi normaali painoiselta.
Ja mahtuisin normaalin kokoisiin vaatteisiin. Sitä odotellessa.

En kadu sitä päivääkään kun leikkaukseen laitettiin lääkärini kanssa lähete. Kaikki muuttuu vielä hyväksi uskon ja toivon niin.
Vaikka matka tuntuukin pitkältä mutta loppujen lopuksi vuosi ihmisen elämässä on todella lyhyt.
Jos kysyisitte suosittelisinko laihdutusleikkausta niin vastaus olisi KYLLÄ.
Tämä on ehkä ihan normaalia ihmiselle pelätä jotain varsinkin näin suurta mullistusta.

Seuraava koetin kivi on tähystys. YÄK! Toivottavasti kaikki olisi kunnossaja saisin tietää leikkaus kuukauden. Jonossa kun olen jo.

Tästä kaikesta huolimatta kaikille oikein hyvää vappua ja mukavaa kevättä ja kesää
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 48
Paikkakunta : Pertteli
Registration date : 12.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa