Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Emmyn taival kohti leikkausta..

+17
Yasmiini
Piuku
HyeeNa!
pirjo581
toivossa on hyvä elää
Minttu 76
trintilla
meevin
Tuhatkeiju
Mella67
Valopää
Pellukka
chrissy
Kimby
Vesinokkaeläin
Tötterö
Viipe
21 posters

Sivu 2 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Ma Toukokuu 26, 2014 3:31 am

bounce  Kyllä ne soittaa sieltä ja jos ei soita niin soita sinä  Smile Kouluuntutustuminen jännittää yhtä paljon vanhempia kuin lastakin, mutta siitä ne vuodet lähtee lentämään... Minusta ainakin tuntui että vuodet vain hujahti ohi, nuorimmaiseni saa pästötodistuksen ammattiopistosta ja täyttää tänä vuonna 19 v, vanhempi lapseni on 21 v, ja vastahan he olivat ekaluokkalaisia....
Onpas teille tiedossa ihana loma, nautiskele  sunny 
Minä katson jäkispeliä, ei malta mennä nukkumaan ennen kuin peli loppuu... En ole fanaattinen jääkiekkofani, mutta pakko katsoa tämä peli.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Toukokuu 26, 2014 6:33 pm

Jee vihreää valoa näytettiin cheers cheers Miten voi ihminen olla onnellinen. OLEN NIIN HUOJENTUNUT  flower  Nyt pitää vain odottaa kutsua Peijakseen eli taas odotellaan ja odotellaan.Ei pitäis kuitenkaan hirveän kauan kestää ennenkuin sieltäpäin postia tulee.Lääkäri oli nyt puhelimessa ihan erillainen kuin silloin,kun tapasin tammikuussa hänet.Suorastaan kivaksi oli muuttunut eli testasi vaan etten lähtenyt tähän heppoisin perustein ja ei yhtään laittanut hanttiin lähetteen saamiseksi leikkaavaan sairaalaan.

Syksyllä,jos kaikki hyvin käypi tässä huushollissa on kaksi uutta pikkumasun omistajaa I love you saa nähdä miten se kaikki vaikuttaa parisuhteeseen mutta olemme niin monissa liemissä keitetty,että minua ja miestäni ei mikään voi erottaa.Olemme kokeneet hirveästi asioita kahdeksan vuotta kestäneet suhteemme aikana.Hän on aina hyväksynyt mut sen kokoisena kuin olen.Mä en ole itse hyväksynyt itseäni Sad Nyt,kun saan mahdollisuuden uuteen elämään aion käyttää sen hyvin.Onneksi on perhe tukena I love you 

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Ma Toukokuu 26, 2014 7:29 pm

cheers sunny Jihuu! Hienoa! Onnittelen  flower 

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Toukokuu 26, 2014 7:48 pm

Kiitos Valopää! Olen junassa tapaamaan ystävääni ja tekis mieli vaan huutaa ilosta mut parempi jättää tekemättä ettei kukaan kutsu valkotakkisia paikalle heh.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Mella67 Ma Toukokuu 26, 2014 8:40 pm

Jeee,hienoo emmy!!!
Minunnii aviomies on hyväksynyt sellasena ku oon ja aika rauhallisesti suhtautuu mun vauhkoomiseen nyt :-D.Edelleen postia tai soittoa ootan.Leikkauspäätös tehtiin 8 viikkoo sit.

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Tuhatkeiju Ma Toukokuu 26, 2014 8:46 pm

Onnea asian eteenpäin menon johdosta.

Tuhatkeiju

Viestien lukumäärä : 106
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.09.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Toukokuu 26, 2014 10:41 pm

Kiitos Mella ja Tuhatkeiju!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Pe Toukokuu 30, 2014 3:14 am

Hienoa Emmy, huippua että asiat rullaavat nyt eteenpäin!!

Tarttui muuten silmään tuo kun sanoit aiemmin tuolla jotain all inclusive lomasta ja viimeisestä drinksuista. Ihan vaan lohdutuksen sanana ettei sun oikeesti tartte ajatella yhtään mistään ruoka-aineesta tai juomasta että et saa sitä syödä/juoda koskaan enää. Leikkuun jjälkeen annosmäärät on pieniä ja jotkut asiat ei vaan sovi, mutta sitä EI voi tietää etukäteen mitkä niitä asioita on. Minun kohdallani sokerista litkua kuten vaikka just joku drinksu, ei vaan tee mieli mutta ei mulla kyllä tehnyt ennen leikkaustakaan, ja jos tekisi mieli niin ottaisin ja maistaisin vähän mitä tuo kroppa siitä tuumais Smile

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Toukokuu 30, 2014 2:31 pm

Kiitos Vesinokkaeläin cheers 

Olen oikeasti päättänyt,että,kun/jos se leikkaus toteutuu sanon sen jälkeen alkoholille heipat. En halua täyttää vatsaani jollain joka on täysin turhake ja alkoholistahan ei ravintoaineita saa pelkkiä kaloreita Rolling Eyes Voihan sitä kokeilla varovasti yhtä saunasiideriä mut siihen se jää.Anoppi tuossa hiljattain totesi,että teistähän tulee tylsiä,jos ei enää ota Evil or Very Mad No.hän ei lasiin sylje ja musta se oli loukkaavasti sanottu.Jokaisen oma asia ottaako vai ei.
Olen miettinyt,kun eräs painonhallintaryhmäläinen sanoi,että haluaa mietintäaikaa leikkauksen suhteen,kun tykkää nautiskella.Tykkään minäkin ja olen erittäin suuri nautiskelija ruoan ja juoman suhteen mutta elämä on valintoja täynnä.En tosiaan koe luopuvani jostain leikkauksen myötä vaan päinvastoin saavani jotain paljon parempaa tilalle...terveemmän elämän flower siksi en usko mitenkään,että tulee vanhaa elämää ikävä vaan olen täysin uuteen valmis lol! 

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Pe Toukokuu 30, 2014 2:41 pm

Okei no sitten se on vähän eri asia. Mutta tosiaan minulla itselläni helpotti kamalasti leikkaukseen valmistautumista kun sain ajatella niin että minun ei onneksi tarvitse kuin olla se toipumisaika silleen että on kiellettyjä ruokia/juomia. Mun alkoholinkäyttöni on ollut jo ennen leikkuuta aika olematonta, just tuota saunasiideri silloin tällöin -tyylistä. Bileissä tms. on tullut viime vuodet käytyä äärimmäisen harvoin.
Leikkuun jälkeen olen juonut nyt siideriä muistaakseni kahdesti ja kerran skumppaa. Ei ollut ongelmia, pidän pitkään suussa sitä että kuplat kuplii suussa enimmät pois, ei mene niin nopsaan mahaan.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Pe Toukokuu 30, 2014 3:10 pm

Ja nautiskelu ei missään nimessä lopu, yritä vaan se vakuuttaa sille ryhmäläiselle. Päinvastoin, ihanista herkuista nauttii kaksin verroin enemmän kun sitä pientä palaa makustelee huolella ja pitkään suussa eikä mätä hirveetä määrää lyhyessä ajassa suuhunsa. Näin on minulla esim. suklaan kanssa. Ihanaa ottaa kahvin kanssa vaikkapa 1-2 palaa suklaata ja antaa niiden sulaa suussa ja tulee semmoinen olo että ei tarvitse yhtään enempää, nautinto oli just hyvä näin Smile

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Toukokuu 30, 2014 3:24 pm

Meillä ryhmä loppui jo. Eilen kun kävin miehen kanssa pitkästä aikaa leffassa kahdestaan tuli otettua sellainen mättö karkkipussi ja ei niistä kyllä ehtinyt nauttia.olis voinu jättää syömättä. Paino kun pitäisi pitää nyt samassa ettei lisää ainakaan tule.vaatii opettelua, että vähän on parempi. Onneksi tässä on koko loppuelämä aikaa!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja meevin Pe Toukokuu 30, 2014 5:21 pm

Kyllä täälläkin nautiskellaan, ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Määrät vaan on paljon pienempiä, tosiaan suklata riittää se pari palaa , ei tarvii koko levyä ahmia.
Alkoa otan harvoin, nyt eka kerran pikkumahalla vapun jälkeen kun olin viihteellä. hyvin maha sen kesti, pienestä määrästä vaan tulee jo hiprakkaan. Eli kannattaa testata rauhassa eikä entisiä määriä nauttia Very Happy 
Parasta tässä on, ettei tarvitse mitään itseltään kokonaan kieltää.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Toukokuu 30, 2014 6:03 pm

Mä toivon, että leikkaus veisi makeanhimon mut jos ei niin sitten se on se pala suklaata. Olen vuosien varrella oppinut et mitä enemmän kieltää itseltään asioita sitä enemmän niitä tekee mieli.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja trintilla Pe Toukokuu 30, 2014 7:13 pm

Minulta ei vienyt makean himoa (tosin aiemminkaan en ole muuta himoinnut kuin suklaata) Mutta nyt riittää rivi suklaata, kun ennen meni koko levy. Ei kannata kieltää itseltään mitään kokonaan, silloin sitä vain haluaa entistä enempi Smile
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Minttu 76 La Toukokuu 31, 2014 2:55 pm

Heissan!!
Täällä kanssa yksi sokeriholisti. Toivoin todella, että makeanhimo olisi jäänyt leikkuupöydälle kokonaan. Nyt itsellä sama juttu kun Trintilla ja Meevinilla, että makeaa tekee joskus mieli, mutta vähemmän riittää. Omalla syömisellä on iso merkitys makean himoon. Jos on ollut kiireinen päivä, että syömiset ja juomiset on vähässä/ peräti nollassa niin se kostautuu illalla. Proteiinipitoista ruokaa pitkin päivää niin makeakin pysyy loitolla...ainakin minulla.
Olen miettinyt, että nyt minulla on ehkä "normaali" kroppa kun tulee se stoppi sieltä mitä ei ennen tullut. Saatoin syödä suklaalevyn, karkkipussin ja paketin jäätelöä tuosta vain. Kaverit ihmetteli kun ei sitä huonoa oloa tullut. Nyt olen niin onnellinen kun kroppa sanoo kiitos riittää.
Alkoholia en ole käyttänyt enää 20 vuoteen enkä aloita nytkään....pahaa kun on. Wink
Ruoka minua ei ole koskaan kuljettnut ja syönkin aika lailla samalla tavalla kun ennen leikkausta...proteiinia yritän syödä joka aterialla. Olen aina tykännyt salaateista ja syön niitä nytkin. Perunan, riisin ja pastan olen jättänyt melkein kokonaan pois. En ole välittänyt niistä koskaan. Olen oppinut/opetellut itsekkääksi. Syön vaan sitä mistä pidän....
Emmy 78 tsemppiä odotukseen!!! Pitkää pinnaa tarvitaan. Mitä enemmän saat tiputettua painoa ennen leikkausta sitä nopeampaa on toipuminen. Smile
Minttu 76
Minttu 76

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : Päijät- Häme
Registration date : 13.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 La Toukokuu 31, 2014 3:33 pm

Kiitos Minttu76 Very Happy 
Sitä stoppia tosiaan odotellessa Rolling Eyes Nyt olen huomannut,että tulee ihme närästyksen tunteita liiasta alkoholista ym.kroppa yrittää näköjään opettaa...Pystyin ennen kanssa helposti vetämään sen suklaalevyn,karkit ja jätskin kanssa ja vielä samalla kertaa.Nyt,kun söin leffassa ison karkkipussin tuli todella äklö olo. Embarassed 
Olen kanssa ajatellut,että tuo riisi,peruna ja pasta mitkä ei todellakaan ole edes hyvän makuista ole jätän pois leikkuun jälkeen ja tuo on Minttu hyvä periaate,että syö vaan sitten mistä tykkää.Maha.kun tulee niin vähästä täyteen pitää ruoka olla ravintorikasta ja täällä teiltä leikatuilta oppinut,että protsku tosi tärkeää.onneksi tykkään rahkasta jo nyt Razz 
Pitäisi pitää huoli,että kesästä huolimatta pitää roti syömisessä ja juomisessa.Pitkää pinnaa ei ole ikinä ollu .Nyt sitä tarvitaan,kun elämä pelkkää postin odottelua...

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Minttu 76 La Toukokuu 31, 2014 3:49 pm

Rahka, proteiinijuomat on aika jees....sitten ravitsemusterapeutti kuitenkin muistuttaa, että lihan ja kalan protskut vaikuttaa eri lailla ja siksi niitä ei saa unohtaa. Rahkaa ja proteiinijuomia välipaloina ja lounaalla sekä päivällisellä lihaa/kalaa ja salaattia. Vielä kun sais itteää niskasta kiinni, että noudattais ruoka-aikoja.... Äsken söin aamupalan... Wink
Minttu 76
Minttu 76

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : Päijät- Häme
Registration date : 13.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Mella67 La Toukokuu 31, 2014 6:35 pm

Hei,minäkii tässä taistelen syömisten kanssa sitä postia ootellessa.Jotkut päivät sujuu hyvin terveellisesti,mut sitten tulee repsahuksia,onneks pieniä entiseen verrattuna :-) Lenkkeilen jalan tahi pyörällä,kun ei vaan helle ole.Se on mulle tuo helle kauhistus,kun turpoon ja rytmihäiriöt tullee.Kesä on kyllä mukava,kunhan yli +23 ei menis.Verenpaine lääkettä lisättiin just ja katellaan mittauksia nyt.Jospa tämä uusi lääke tois apua(paineet 190/110).Siitä oon nyt ilonen,kun kaikki vihannekset on edullisia ja kotimaisia.Tomaatit,kurkut jne.Siinä mielessä hyvä sauma laihutella.Juhannusta jo mietin ja grillaan kasviksia ja teen muhevia salaatteja ja syön jälkkäriks vesimelonia.Näi jo pittää varustautua,kun perhe on grilliherkkujen suurkuluttajia :-)Kyllä me tää kesä selätettään kevyesti !

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 La Toukokuu 31, 2014 7:39 pm

Täälläkin grilliherkut maistuu Cool Meillä oli ennen  asuntovaunu ja sieltä jäi pieni matkakaasugrilli.Nytkin kohta appivanhemmat tulee illanviettoon ja sitten grilli sauhuu.Tykkään kunnon lihasta ja teen joka päivä vihersalaattia muutenkin.Mulla tuo pyörä on ollut kovin käytössä.Mä tykkään lämmöstä ja Kreikassa heinäkuussa lämpöä piisaa niin,että istun sitten vedessä pahimman ajan Laughing liika helle sulattaa kyllä aivotkin ja sitten toivoo jo viilennystä.

Meillä juhannus kuluu lapsen kanssa yöristeilyllä ja juhannuspäivänä tulee illalla varmaan sisko poikineen käymään.Silloin en lupaa miettiä diettiä Wink

 Eiköhän me Mella pärjätä kesällä ja kun välillä herkuttelee sitten taas tiukka linja pitää ottaa Razz Toivottavasti saat apua lääkkeestä!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Mella67 Su Kesä 01, 2014 4:54 am

Aika monissa jutuissa laihduttamisesta sanotaan,että liian tiukka dieetti kariutuu kunnon sortumisiin.Eli oikeessa oot,jotain saa herkutellakin :-) Ene on sitte eri asia.Tänään iltavuorossa verenpaineet oli vähän korkeet.Aika raskasta on hoitotyö mulle ja saatikka kesän kuumuudessa : / Ens viikolla on lääkärille aika.Pitänee jutella asiasta.Kotona ei mittään hättää ole touhutessa.Tuo verenpaineen nousu pistää rytmit sekasi.Inhottava tunne.No,sydämen taakka pienenee täsdä pikkuhiljaa vielä :-)
Ja varmasti pärjätään tää kesä,meijän aika on sitten syksyllä kääntää uus lehti elämässä :-)

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Su Kesä 01, 2014 2:29 pm

Eihän elämä voi jatkuvasti olla askeettista, joskus pitää ja saa sallia itselleen herkutteluakin  Very Happy Eilen meillä oli lapseni valmistujaisjuhlat ja join lasillisen skumppaa, voileipäkakkua, täytekakkua jne, kaikkia maistelin vähän. Nyt taas juhlan jälkeen asetun arkeen. Kohtuus kaikessa, sitä pitää hokea itselle tämän tästä.
Tosi ihanalle tuntui kun vieraat huomasivat minun laihtuneen, sain ihailevaa ja kannustavaa palautetta.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Su Kesä 01, 2014 8:25 pm

Meillä oli illanvietto miehen vanhempien kanssa .Oli hauskaa. Juomaa ja juustoa kera patonkien kului. Olen tosi tarkka siitä,että aamulla pitää olla freesinä ja onneksi osasin ajoissa lopettaa Cool Olo on kyllä nyt tosi paksu Embarassed Tehtiin liki kympin pyörälenkki miehen kanssa.Sä olet Valopää laihtunutkin niin paljon,että nauti ihailusta olan takaa.Olet sen ansainnut cheers 

Mä alan kohta hermoilla,kun liki kahden kuukauden saikku päättyy ja huomenna kutsuu työt affraid Yöllä ei taida näin käydä Sleep

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Kesä 11, 2014 9:06 pm

SE TULI!!!!!! Sain paperit leikkaavasta sairaalasta ja alustava leikkauspäivä 30.9 cheers.Tulotarkastus 14.8 jolloin sopivasti lomalla,kun lapsi aloittaa koulun 11.8.mun tekis niin mieli huutaa vaikka saattaapi tuo aika muuttua,mä sairastun,kirurgi sairastuu,tulee maailmanloppu drunken .ym Onhan noita uhkia varsinkin,kun omaa pessimistisen luonteen kuten mä Suspect Mun kesä on kuitenkin pelastettu.Se surettaa,että mies ei saanu omaa aikaa vielä. Hän on tosi pettynyt tällä hetkellä joten joudun rajoittamaan omaa riemua ettei toiselle tule pahaa mieltä Sad Meillä eri lähettävä lääkäri ja tämä eukko oli vasta laittanut myöhemmin puolison paperit menemään kuin mun. Hitto soikoon. Evil or Very Mad mut mä olen HAPPY!!!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Kesä 11, 2014 9:25 pm

 Ai niin.Mulla on synttärit 4.10 joten se vietetään pikkumasun saaneena,jos kaikki menee hyvin Cool Marraskuussa lähti lähete työterveysslääkäriltä joten vajaa vuosi tähän taitaa sittenkin mennä...Mitä olen lukenut moni joutuu odottamaan paljon pitempään.Täytyy olla kiitollinen flower 

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 2 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa