Pettynyt uusi käyttäjä
+17
Mievaan
Pellukka
apila
kyllönen
annukka1955
Helmiäinen
Bipa
matamiina
Nanne Napaneera
-Tuulia-
Kimby
Tuplanainen
BLOCCO
Eija-Stiina
hansu
meevin
Tötterö
21 posters
Sivu 5 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Pettynyt uusi käyttäjä
Nyt olen käynyt tosi ihanalla ja mukavalla kirurgilla. Seuraavaksi ootan kutsua gastroskopiaan, mahan ultraan ja ravitsemusterapeutille. Jos kaikki menee putkeen, niin voin päästä jo kesäkuulla leikkaukseen. Joka tapauksessa syksyllä viimeistään. Nyt toivon, että kutsuja alkaa kopahdella postiluukusta eikä esteitä leikkaukselle löydy. Kyllä tämä likka tutkimuksiin vyöryy mielellään, niin asiat saadaan eteenpäin
Tötterö- Viestien lukumäärä : 141
Registration date : 07.10.2013
Jee, siitä se lähtee Toivottavasti on onni myötä
Pellukka- Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012
Niinpä Sulla alkaakin Pellukka olla jo jännät hetket käsillä.... Jokainen vuorollaan
Kieltämättä alkaa vähän jännittää... aattelin tossa syödä jotain muutaku pussikeiton... jotain pientä
Pussikeittoja ei toivon mukaan leikkauksen jälkeen enää koskaan joudu syömään.
Ööh... mun kaveri, joka leikattu, sano, ettei niitä soppia sais kait enää ikänä syödä... tosin aika paljon siihen vaaditaan, että ne sopat uudelleen käyttöön otan Neljä viikkoa oli mulle sopiva määrä
Joo, kyllä ne on ihan muita soppia, mitä me leikkauksen jälkeen syödään Me siirrytään käsittääkseni ihan muuhun kuin niukkaenergiseen ruokaan.
Miksi ne ois kokonaan kielletty? Kyllä mun tuttuni ainakin joka on vuosi sitten leikattu, nipistää nyt niitä viimeisiä kilojaan omaan tavoitteeseensa pitämällä silloin tällöin soppapäiviä, siis nimenomaan vähäkalorisia pussikeittoja. Mutta tietenkään mitään jatkuvaa se ei ole..
Vesinokkaeläin- Viestien lukumäärä : 204
Registration date : 07.04.2012
Noooo, toi oli ehkä enempi semmosta kevyttä kenttäkevennystä Oikeasti lähinnä tarkoitin, että leikkauksen jälkeen vaikuttaa monella olevan tavoitteena nostaa syötyjen kalorien määrää, että laihtuminen tehostuisi. Uskon, että jossain loppurutistuksessa voi vähäenergisillä pirtelöillä ja keitoilla olla taas kysyntää. Kaikki tää mun löpinä on tämmösen ihmisen juttua, joka ei ole itse vielä läpikäynyt prosessia konkreettisesti millään tavalla
Sivu 5 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa