uusi operaatio
2 posters
Sivu 1 / 1
uusi operaatio
Hei !
Itsellä panta laitettu 2 v. sitten, mutta siitä ei ole ollut vastaavaa hyötyä.Pantaa on kiristetty
useita kertoja ja ihan simppelikin ruoka jumittaa usein. Paino ei vaan tipu.Minulla se ei vaan toimi.
Lääkäri kertoi jo viimevuonna , että jos tämä ei tuota tuloksia, niin pannan saa pois ja samalla kertaa tehdään ohitus tai pienennys.
Viime syksynä minulle kerrottiin kuitenkin, että ensin poistetaan panta ja vasta muutaman kuukauden päästä voidaan tehdä uusi leikkaus!!!
Onko teillä joillakin vastaavia kokemuksia ja onko pantoja poistettu + tehty korjausleikkauksia??
Menen 15.5 vastaanotolle, jossa kartoitetaan tilannetta.
terv/ mamma vaan ei mamma!
Itsellä panta laitettu 2 v. sitten, mutta siitä ei ole ollut vastaavaa hyötyä.Pantaa on kiristetty
useita kertoja ja ihan simppelikin ruoka jumittaa usein. Paino ei vaan tipu.Minulla se ei vaan toimi.
Lääkäri kertoi jo viimevuonna , että jos tämä ei tuota tuloksia, niin pannan saa pois ja samalla kertaa tehdään ohitus tai pienennys.
Viime syksynä minulle kerrottiin kuitenkin, että ensin poistetaan panta ja vasta muutaman kuukauden päästä voidaan tehdä uusi leikkaus!!!
Onko teillä joillakin vastaavia kokemuksia ja onko pantoja poistettu + tehty korjausleikkauksia??
Menen 15.5 vastaanotolle, jossa kartoitetaan tilannetta.
terv/ mamma vaan ei mamma!
tyttö-62- Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 06.11.2008
Vs: uusi operaatio
Kyllä vastaavia kokemuksen omaavia on Suomessa paljonkin ja voin kertoa, kun asiaa olen läheltä seurannut, että tuo pitää paikkansa, että ensin poistetaan panta ja jonkun ajan, noin 6kk kuluttua tehdään joko sleeve, tai ohitus. Leikkaustekniikka selviää oieastaan vasta siinä kohdin, kun ollaan jo sisällä, kumpi tehdään, sillä useimmin tuo panta on aiheuttanut arpikudosta jonkin verran mahalaukun päälle ja se estää sit mahdollisesti ohituksen tekemisen ja silloin vaihtoehtona on sleeve, mutta voidaan myös tehdä ohitus, mutta silloin jäljelle jäävä mahalaukku on kooltaan normaalia suurempi.
Olin juuri tällaisen potilaan leikkausta seuraamassa jokunen viikko sitten ja hyvin tuo ohitus saatiin tehtyä, mutta se mahalaukun osa oli todellakin aika paljon isompi, kuin pannattomaan mahaan tehty.
Normaalisti mahalaukun koko on noin 20-30 ml, mutta tässä tappauksessa se koko tuli noin 100ml kokoiseksi arpikudoksen johdosta.
Laihtumistulokseen tuo ei kuitenkaan sen kummemmin vaikuta.
Jos haluat tietää lisää, voin kertoa sinulle yksityisviestin välityksellä enempi .
t Admin eli Sirpa
Olin juuri tällaisen potilaan leikkausta seuraamassa jokunen viikko sitten ja hyvin tuo ohitus saatiin tehtyä, mutta se mahalaukun osa oli todellakin aika paljon isompi, kuin pannattomaan mahaan tehty.
Normaalisti mahalaukun koko on noin 20-30 ml, mutta tässä tappauksessa se koko tuli noin 100ml kokoiseksi arpikudoksen johdosta.
Laihtumistulokseen tuo ei kuitenkaan sen kummemmin vaikuta.
Jos haluat tietää lisää, voin kertoa sinulle yksityisviestin välityksellä enempi .
t Admin eli Sirpa
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa