lihava89 esittäytyy :)
+30
Tyyne
Leenu68
HyeeNa!
lihava89
Valopää
Piuku
Vesinokkaeläin
Nanne Napaneera
Tuplanainen
Tötterö
Eija-Stiina
annukka1955
BLOCCO
matamiina
-Tuulia-
tunis87
apila
Palleroinen
punatukka
Elämä edessä
pilvipouta
Pellukka
t.si
Merja
meevin
hansu
trintilla
Zarmata
etana
cukkis
34 posters
Sivu 6 / 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Vs: lihava89 esittäytyy :)
Onnea uuteen kotiin. Aina ne asiat lopulta kääntyy oikein päin.
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Onnea uuteen kotiin! Minusta nyt on hyvä aika ostaa, korot ovat ennätysalhaalla ja väitetään, että pysyisivät vielä pitkään matalina. Ehditte lyhentää mahdollisimman paljon, ennen kuin nousevat. Nyt korot ovat olleet alhaalla jo melkein viisi vuotta, se pelasti meidätkin, kun laman iskiessä 2008 hupsahdimme kahden asunnon loukkuun. Jos viime vuosina olisi ollut korkeat korot, olisimme liemessä vieläkin.
-Tuulia-- Viestien lukumäärä : 89
Registration date : 21.03.2013
Kiitos kaikille! Kyllä tämä on ihanaa:) Maanantaina kirjoitetaan kauppakirjat! Sitku malttais odottaa siihen marraskuun loppuun et pääsee muuttamaan. Muuttaminen on kyl ihan hirveetä, varsinkin se pakkaaminen.. Pitää yrittää aloittaa hyvissä ajoin kerranki toi tavaroiden pakkaus...
lihava89- Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 35
Registration date : 06.11.2012
Alle 20 kg tavoitteeseen! Aamupaino tänää 88.5kg !
Tosi hienoa=) Painonpudotus niin motivoi jatkamaan! ja onnea uudesta kodistakin. Tuntuu monesti kun näitä kirjoituksia lukee, että painonpudotuksen myötä alkaa muitakin hyviä asioita tapahtua. Vaikka tietysti mukaan mahtuu myös ei-toivottuja asioita ja elämän käänteitä. Itse olen niin onnellinen, että paino tippuu eikä entisenlaista nälkää ja painontiputuskidutusta ei enää ole. Kesästä paino on tippunut n.16 kg ja nyt huomaa jo selvästi painonpudotuksen. Jopa valokuvasta. Välillä jumiii, mutt sitten taas tippuu.
apila- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013
Hyvänenaika! Sulla näyttää pyyhkivän hyvin ku paino on jo noin vähän ja omakotitaloa ootte ostamassa ja ja kaikkee! Vau!
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Hienoja juttuja tapahtuu sulla oikein rytinällä elämässä ONNEA!
matamiina- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012
Kiitos!
matamiina, sinut on leikattu eilen eikö vain? kuinka leikkaus meni ja miten voit?
matamiina, sinut on leikattu eilen eikö vain? kuinka leikkaus meni ja miten voit?
Taas vaihteeks semmonen päivä et tuntuu ku joka paikka pursuis, ihanku ois potkittu turvoksiin. Maha pömpöttää ja tuntuu ku se 30kg ois humpsahtanut takas vaikka paino pysyy samassa. Miten sitä näkeeki ittensä vieläkin hirveenä valaana vaikka hirveästi paino tippunut ja monet sanonu et on niin hirveesti kutistunut, mutta omasta mielestäni olen vain "hieman hoikistunut"....
Pitäis alkaa taas jumppaamaan. Taas se on jäänyt kun paiskinut töitä kun mikäkin >
Pitäis alkaa taas jumppaamaan. Taas se on jäänyt kun paiskinut töitä kun mikäkin >
Heh, tiedän tunteen. Ja valitettava tosiasia on, että se ei välttämättä helpota... Sitä tulee niin kriittiseksi omaa olemustaan kohtaan. Vaikka se keho pieneneekin, niin ajatusmaailma välttämättä ei. Kolme vuotta leikkauksesta, eikä keho ja mieli eo vieläkään ole tasapainossa.
Katselen muita ja vertailen heidän kokoaan omaan kokooni. Ystävättäreni on samoja kokoja kuin minä itsekin, tunnen itseni kuitenki paljon suuremmaksi. Olen yläosalta pienempi, mutta takamus ja reidet paksummat. Sovitellaan samoja vaatteita jupinan jälkeen. Nyt sentään ostoksille mennessä osaa lähteä sovittelemaan suht oikean kokoisia vaatteita.
Sullakos se oli se tavoitenahkatakki? Jokos sopii?
Katselen muita ja vertailen heidän kokoaan omaan kokooni. Ystävättäreni on samoja kokoja kuin minä itsekin, tunnen itseni kuitenki paljon suuremmaksi. Olen yläosalta pienempi, mutta takamus ja reidet paksummat. Sovitellaan samoja vaatteita jupinan jälkeen. Nyt sentään ostoksille mennessä osaa lähteä sovittelemaan suht oikean kokoisia vaatteita.
Sullakos se oli se tavoitenahkatakki? Jokos sopii?
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Nahkatakki menee päälle mut on liian kinakka vielä. Ehkä vajaan 10kg jälkee on hyvä :-D
Sulla tuo paino putoo niin nopeesti, että ei mee kun hujaus, niin takki on sopiva
onnittelut "Lihava89" - tai voi kai jo sanoa että "enää lievästi lihava";-)
( taidan olla eka äijä, joka kommentoi tätä topicia? - on niin nättejä naisia täällä kirjoittajina, ettei taida muut uskaltaa?)
BLOCCO-vaari on tänä vuonna niin vähän lueskellut tätä palstaa, että vilkaisin tuon historiasi nyt kerralla. Pääsit leikkaukseen aika nopeasti, joten hyvin olet sisäistänyt lihavuusleikkauksen ja onnistunut painonpudotuksessasi, vaikka välillä tuskailetkin "jumituksiasi". Onnittelut myös jos pääsit eroon tupakista ja onnittelut siitä, että pääsette muuttamaan omakotitaloon!
Mulla on myös tavoitenahkatakki, joka on isäni aikanaan poliisivarusvarikolta 1960-luvulla ostama Friitalan tummansininen mp-poliiisien käyttämä takki koko 56. (virkamerkit poistettu). Oli mahtava tunne, kun se oli mulle 94 kiloisena sopiva 11 kk lihavuusleikkauksen jälkeen
("paras" paino 2010 164 kg, leikkauspaino 9/2011 130 kg)
No nyt kun paino vaihtelee 97 - 103 niin sitä ei tule pidetyksi, mutta on taas yksi motiivi laittaa itsensä ensi kesäksi rantaleijonakuntoon;-)
Ja malttia, kyllä se paino vielä laskee... ja huomaa:
Kun painosi on 86,5 tai alle, niin et ole enää "Merkittävästi lihava", vaan olet saavuttanut statuksen "Lievästi lihava" eli BMI on alle 30!
onnittelut ja tsemppiä jatkoon
( taidan olla eka äijä, joka kommentoi tätä topicia? - on niin nättejä naisia täällä kirjoittajina, ettei taida muut uskaltaa?)
BLOCCO-vaari on tänä vuonna niin vähän lueskellut tätä palstaa, että vilkaisin tuon historiasi nyt kerralla. Pääsit leikkaukseen aika nopeasti, joten hyvin olet sisäistänyt lihavuusleikkauksen ja onnistunut painonpudotuksessasi, vaikka välillä tuskailetkin "jumituksiasi". Onnittelut myös jos pääsit eroon tupakista ja onnittelut siitä, että pääsette muuttamaan omakotitaloon!
Mulla on myös tavoitenahkatakki, joka on isäni aikanaan poliisivarusvarikolta 1960-luvulla ostama Friitalan tummansininen mp-poliiisien käyttämä takki koko 56. (virkamerkit poistettu). Oli mahtava tunne, kun se oli mulle 94 kiloisena sopiva 11 kk lihavuusleikkauksen jälkeen
("paras" paino 2010 164 kg, leikkauspaino 9/2011 130 kg)
No nyt kun paino vaihtelee 97 - 103 niin sitä ei tule pidetyksi, mutta on taas yksi motiivi laittaa itsensä ensi kesäksi rantaleijonakuntoon;-)
Ja malttia, kyllä se paino vielä laskee... ja huomaa:
Kun painosi on 86,5 tai alle, niin et ole enää "Merkittävästi lihava", vaan olet saavuttanut statuksen "Lievästi lihava" eli BMI on alle 30!
onnittelut ja tsemppiä jatkoon
BLOCCO- Viestien lukumäärä : 201
Registration date : 19.10.2010
Kiitos BLOCCO viestistäsi ja tsemppauksista!! Mukavaa että miehetkin kommentoi!
Tupakasta valitettavasti en päässyt kokonaan eroon kun ratkesin taas mutta yritän myöhemmin uudelleen Hienosti paino tippunut sinultakin, onnea siitä!
Tupakasta valitettavasti en päässyt kokonaan eroon kun ratkesin taas mutta yritän myöhemmin uudelleen Hienosti paino tippunut sinultakin, onnea siitä!
Aamupaino 86,3kg !! (hyppelehdin innosta täällä!)
tänää tupsahtiki postista Terveystalolta kirjettä, muistutus 1v labrasta. Vähä jänskättää noi vitamiiniarvot.. Voin rehellisesti myöntää ettei hirveesti oo tullut popsittua vitamiineja. Joten saa nähä mitä arvot sit näyttää. Tosin ajattelin et meen vasta vuoden vaihteen jälkeen ravintoterapeutin tapaamiseen enkä joulukuussa, kun 6kk tarkastuskin venähti lähemmäks 9kk leikkauksesta. Ja joulukuun alussa on muuttohässäkkää ja muuta.
tänää tupsahtiki postista Terveystalolta kirjettä, muistutus 1v labrasta. Vähä jänskättää noi vitamiiniarvot.. Voin rehellisesti myöntää ettei hirveesti oo tullut popsittua vitamiineja. Joten saa nähä mitä arvot sit näyttää. Tosin ajattelin et meen vasta vuoden vaihteen jälkeen ravintoterapeutin tapaamiseen enkä joulukuussa, kun 6kk tarkastuskin venähti lähemmäks 9kk leikkauksesta. Ja joulukuun alussa on muuttohässäkkää ja muuta.
Tosi upea suoritus, onnea=) Mä kävin tänään ostamassa vitamiinit ja kyll aion niitä popsia mahdollisimman säännöllisesti. Vaikka nyt olo on tosi hyvä. Mutta ei kai nuo arvot ihan hetkessä romahda kuitenkaan. Jotenkin niin ihana lukea näitä pudotuslukuja, kun meistä kaikki tietää, mite vaikeaa painonpudotus on meille kaikille ollut. Ostin jo priorin extraa. En tiedä, onko sillä tehoa ja kannattaako sitä käyttää? Onko kokemuksia kellään?
apila- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013
Tarkoitatko sitä priorinii mikä on hiuksille? Töissä puhuivat et kylhän se toimii jos on jokin puutostila mikä aiheuttaa hiustenlähtöä mut ei muuten. Ei oo omakohtaista kokemusta.
Omaa kokemusta ei ole, mutta käyttäjät ovat sanoneet sen auttavan hiustenlähdössä. Hiusten laatu on parantuneut ja jo harventunut hiuskuontalo tuuhentunut. Ainoo ongelma siinä, että on kallista ja kun lopettaa käytön, niin lisääntynyt/uudelleen kasvanut hius kuihtuu pois ja entinen tilanne on palannut. Eli ilmeisesti ei toimi kuuriluontoisesti, vaan vaatisi jatkuvaa käyttöä.
Täällä yksi kokeilija. Päätin yrittää kaikkea mahdollista, mitä vain voin tehdä hiusteni eteen. En vielä voi sanoa Priorinista mitään, koska olen käyttänyt sitä alle kaksi viikkoa. Sain kampaajalta myös shampoota ja pipetillä päänahkaan tiputeltavaa ja sinne hierottavaa nestettä, joiden pitäisi virkistää päänahan verenkiertoa. Lisäksi yritän syödä mahdollisimman monipuolisesti ja terveellisesti, etten saisi vahinkoa aikaan. En koe tilanteen ainakaan menneen enää huonommaksi juuri tällä hetkellä, mutta hiusten kunto huononee tai paranee aikamoisella viiveellä, joten odottelen.
Mä oon ite kärsinyt 18-22 vuotiaana pälvikaljusta jolloin tukka lähti läikittäin päästä. Mä käytin silloin jotain olikse joku A4 tai joku sen tyylinen ? Se oli joku joka lisäs verenkiertoo päänahassa, viilens tai jotain.
Mut nyt kampaamotuotteissa oon huomannu tehoa Nioxinista. Mitä oonki joissaki ketjuissa mainostanut. Se ei lisää hiuksia niinkään, puhdistaa karvatupet ja tekee yhestä hiuksesta 2x paksumman kun sisältää nioxin hiusta. Mutta yhdellä meidän kampaajan asiakkaalla on alkanut hiukset kasvamaan päälaella mistä hiusraja lähtenyt pakenemaan. Kyseessä siis miesasiakas. Joten oikeesti on tehoja Suosittelen sitä kokeilemaan kun oon nähny tuloksia ja omatki hiukset oli kyl paksummat. Vaatii vaan jatkuvaa käyttöä, eli se sisältää shampoo, hoitoaine + jätettävä hoitoaine.
Mut nyt kampaamotuotteissa oon huomannu tehoa Nioxinista. Mitä oonki joissaki ketjuissa mainostanut. Se ei lisää hiuksia niinkään, puhdistaa karvatupet ja tekee yhestä hiuksesta 2x paksumman kun sisältää nioxin hiusta. Mutta yhdellä meidän kampaajan asiakkaalla on alkanut hiukset kasvamaan päälaella mistä hiusraja lähtenyt pakenemaan. Kyseessä siis miesasiakas. Joten oikeesti on tehoja Suosittelen sitä kokeilemaan kun oon nähny tuloksia ja omatki hiukset oli kyl paksummat. Vaatii vaan jatkuvaa käyttöä, eli se sisältää shampoo, hoitoaine + jätettävä hoitoaine.
Tämä minun kampaajalta saamani merkki oli Davines. En millään nähnyt vaikuttavan aineen nimeä, mutta tekstissä sanottiin, että se parantaisi päänahan mikroverenkiertoa. Jätettävä aine tuntuu viilentävän ja tuoksuu mentholilta. En yhtään tiedä vielä, onko tästä hyötyä. Mistä tuota Nioxinia saa? Onko se tuotemerkki vai vaikuttavan aineen nimi?
Nioxin on tuotemerkki. Sitä saa parturikampaamoista
Marraskuun 13pvä ois labrakokeet, jänskättää mikä on vitamiinien laita....
Ravintoterapeutille en viel varannut aikaa, menee varmaa tammikuulle. Muutto ois reilu kuukauden päästä. Ihan hauska käydä tota vaatehuonetta läpi. Löyty muutama takki jotka ei oo aikasemmin mennyt päälle, toinen niistä oli jo liian iso! Haha
Paino menee jännästi. Se oli tuossa yhessä vaiheessa tuon 86.3 ja yhtäkkii pomppas takas johonkin 88kg, ja nyt taas laskenut alle 87. Pikku hiljaa....
Ravintoterapeutille en viel varannut aikaa, menee varmaa tammikuulle. Muutto ois reilu kuukauden päästä. Ihan hauska käydä tota vaatehuonetta läpi. Löyty muutama takki jotka ei oo aikasemmin mennyt päälle, toinen niistä oli jo liian iso! Haha
Paino menee jännästi. Se oli tuossa yhessä vaiheessa tuon 86.3 ja yhtäkkii pomppas takas johonkin 88kg, ja nyt taas laskenut alle 87. Pikku hiljaa....
Ja tää vatsanahka on hirveä, ihme muhkurainen. > toivottavasti palautuu.... Tietää sitä, että pitää ottaa kahvakuulat kyl nyt käyttöön ja alkaa jumppaa.
Oon huomannut et välillä huippaa, varsinkin kun nousee ylös jne. Oiskohan raudan puutetta :O
Paino aamulla 85.9kg, jeeeee. Alaspäin tullut taas. Muuttoon ois aikaa vielä nelisen viikkoa, en jaksais odottaa kyl en sit yhtään. Tänää taas pakkailtu. Stressaa tää pakkaaminenki, tuntuu et tavaraa on ihan liikaa ja jonku verran on tullu heitettyä poiskin.
Huomenna ois pääsykokeet, sairaanhoitaja linjalle aikuispuolella ! Se tarkoittais siis aika paljon itsenäistä opiskelua töiden ohella. Toivottavasti menee hyvin, koska oon harkinnut alan vaihtoa jo jonkin aikaa, jos tuonne pääsen niin se ois mahdollista 3,5v jälkeen
Paino aamulla 85.9kg, jeeeee. Alaspäin tullut taas. Muuttoon ois aikaa vielä nelisen viikkoa, en jaksais odottaa kyl en sit yhtään. Tänää taas pakkailtu. Stressaa tää pakkaaminenki, tuntuu et tavaraa on ihan liikaa ja jonku verran on tullu heitettyä poiskin.
Huomenna ois pääsykokeet, sairaanhoitaja linjalle aikuispuolella ! Se tarkoittais siis aika paljon itsenäistä opiskelua töiden ohella. Toivottavasti menee hyvin, koska oon harkinnut alan vaihtoa jo jonkin aikaa, jos tuonne pääsen niin se ois mahdollista 3,5v jälkeen
Sivu 6 / 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa