Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

lihava89 esittäytyy :)

+30
Tyyne
Leenu68
HyeeNa!
lihava89
Valopää
Piuku
Vesinokkaeläin
Nanne Napaneera
Tuplanainen
Tötterö
Eija-Stiina
annukka1955
BLOCCO
matamiina
-Tuulia-
tunis87
apila
Palleroinen
punatukka
Elämä edessä
pilvipouta
Pellukka
t.si
Merja
meevin
hansu
trintilla
Zarmata
etana
cukkis
34 posters

Sivu 7 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 7 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Marras 04, 2013 1:44 pm

Mä oon muuttanu lyhyen elämäni aikana monta kertaa (n.20krt) ja todennu joka kerta että ois kannattanu alottaa pakkaaminen paljon aikaisemmin. Sitä tavaraa on joka kerta niin paljon pois heitettäväksi ja aina löytää jotain unohdettuja tavaroita joiden takia jää kiinni muistoihinsa. Itsellä se pakkaaminen on aina niin hidasta kun pitää aina jäädä muistelemaan. : D Neljä viikkoa menee onneksesi/kauhuksesi nopeeta!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja lihava89 Su Marras 10, 2013 1:55 am

Nyt on pakattuna lähemmäksi 10 pahvilaatikkoa, hirveen monta jätesäkkiä. Vielä on paljon pakkaamatta mut aika paljon ollaan jo saatu pakattua Smile

Ajattelin vähän laittaa tänne kuvaa, otin tällä viikolla töissä yhen kuvan. Smile

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 7 1425601_10201558120087622_1622355287_n

Tiukka vanne pysyy aina vaan tuossa vatsan seudulla... pig 
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 35
Registration date : 06.11.2012

Viesti kirjoittaja apila Su Marras 10, 2013 2:24 am

wau---aivan ihana kuva =) Älä oo niin kriittinen! Kyllä pikkuhiljaa susta tulee täydellinen, nyt oot 98% täydellinen.

apila

Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013

Viesti kirjoittaja lihava89 Su Marras 10, 2013 2:26 am

Kiitos Smile
lihava89
lihava89

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Marras 12, 2013 12:05 am

IIII oot ihana. <3
HyeeNa!
HyeeNa!

Viesti kirjoittaja lihava89 Ti Marras 12, 2013 12:15 am

Embarassed 
lihava89
lihava89

Viesti kirjoittaja lihava89 Su Marras 17, 2013 5:45 am

Kävin vähän terveystalon sivuilla kurkkimassa noita labratuloksia mitä otettiin aiemmin viikolla. Kyseessä siis 1v labra. Vitamiiniarvoja en sieltä löytänyt vaikka tietääkseni nekin katotaan? Mutta kolestrolit yms sieltä löyty. Hb oli ok. Ainoo mikä otti silmään oli noi kolestrolit. Se "hyvä" kolestroli oli 1, ja se huonompi oli 3. Eli se maximi arvo. No ennen leikkausta tämä huonompi oli 3,6 et tullu vähä alaspäin. No juon kahvia aika paljon ja tupakoin, ne kuulemma vaikuttaa kans siihen arvoon. Mut pitäis kai sitä alemmaks saada tuosta maksimista.

Paino oli tuossa eilen 85.3kg ! Jihuu. Muutto lähenee, vielä 2 viikkoa!

Nyt on vaan semmoinen pulma, et meihin on meinannut vähän iskeä vauvakuumetta. Leikkauksesta kohta 1v. Tietääkseni ne ei suosittele raskautta 2 vuoteen leikkauksesta? Ennestään jo tuo 2 lasta on, nuorempi 1,5v mutta voi että vielä yksi olisi kiva tähän katraaseen :')

Kävin tuossa aiemmin tässä kuussa sairaanhoitajan pääsykokeissa, aikuislinjalla, en muista olinko maininnut asiasta. Sieltäkin pitäisi tulla vielä tietoa tän kuun aikana. Jännää! Smile
lihava89
lihava89

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Su Marras 17, 2013 5:29 pm

Eihän ne tieten suosittele alle 2v leikkauksesta, mutta onhan noita kuultu miten ollaan tultu raskaaksi hyvinkin lyhyen ajan päästä leikkurista. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viesti kirjoittaja lihava89 Pe Marras 22, 2013 3:25 am

Yksi kuva ennen leikkausta, marraskuu 2012 Londonissa otettu:)
lihava89 esittäytyy :) - Sivu 7 59636_4381575850324_1874213278_n

Ja tänää otettu kuva duunista Smile

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 7 946976_10201662849425790_494643987_n

Paino tänää 84,2kg!
Hullua. 2kg vajaa 40 kiloo vähän vajaassa vuodessa!

Kuvasta päätellen näyttää käsivarret olevan vähän löllykkää. :DVatsanahan kanssa on tekemistä. Vatsa vaikuttaa muutenki vielä aika läskikasalta, joten kuullostaa hullulta että jos ja kun saan vielä viimeiset 14kg pois - niin olenko sitten muka normaali kokoinen? Se 14kg vaikuttaa nimittäin niin pieneltä painomäärältä kun vertaa tuohon n. 38kg minkä olen pudottanut. Tuntuu ettei se muuttaisi paljoo mitään enää....
lihava89
lihava89

Viesti kirjoittaja meevin Pe Marras 22, 2013 12:50 pm

Mietipä sitä suhteessa senhetkiseen painoon, eli 14kg nykyisestä painostasi on suhteessa aika iso pudotus. Ja kun painoa on vähemmän, niin pienikin pudotus näkyy. Täällä sadan yläpuolella 5kg ei tunnu edes vaatteissa....vaikka sanotaankin että se on yksi vaatekoko

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 7 Empty Olet kaunis....

Viesti kirjoittaja annukka1955 Pe Marras 22, 2013 4:19 pm

Hyvin oot laihtunut, ja jatkat vaan vielä hiljalleen. Hiljaa hyvä tulee. Muutos kuvissasi on suuri,
olet todella eduksesi. Tsemppiä vaan!Very Happy cheers bounce rendeer 

annukka1955

Viestien lukumäärä : 219
Registration date : 21.07.2013

Viesti kirjoittaja lihava89 La Marras 23, 2013 5:18 am

Kiitos vastauksistanne!

Ehkä tämä nahka vähän huijaa myös tuota mahan kokoa. Tuntuu siltä. Toivottavasti kutistuu edes vähäsen:)

lihava89
lihava89

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Marras 26, 2013 4:22 pm

Musta itestäniki tuntuu että toi maha on se mun isoin ongelma, muuten oon aika tyytyväinen siihen, miten on läski lähtenyt muista osista, nahat tietenki jäi mutta läskit lähti. : D Paitsi maha. Siinä tuntuu että on sekä tuota nahkaa että läskiä ihan riittävästi. Eiköhän ne sentit lähe sieltäki hupeneen vielä. (: tsemppiä ex-lihava Wink
HyeeNa!
HyeeNa!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Joulu 18, 2013 12:42 am

Hei mitä kuuluu? Joko on muutto ohi? (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viesti kirjoittaja lihava89 Ma Joulu 23, 2013 9:20 pm

Hei!

Oon taas unohtanut tän palstan kokonaan, kun jostain syystä ei ole sähköpostiin tullut ilmoituksia että on tullut vastauksia! HÖH.

Mutta muutto on ohi, jeee <3 Ollaan omassa kodissa, eilen hain kuusen ja koristeltiin muksujen kanssa se. Smile Ketuttaa kun ei oo lunta ja huomenna on jouluaatto.

Mutta jotain positiivista on se, että tänä aamuna paino oli 82,2kg. Smile Paino tippunut melko hitaasti mutta ei oo kun peiliin kattomista, oon syöny tosi huonosti, vaihteeksi. Mutta nyt onneks oon joululomalla lauantaihin saakka. Se on vaan sitä että meinaa unohtaa syyä, varsinkin töissä. Nyt ois tarkoitus tehä jouluks iso kasa ihanaa salaattia noiden laatikoiden lisäksi. Smile

Hyvää Joulua kaikille  I love you 
lihava89
lihava89

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Joulu 30, 2013 1:52 am

Ihanaa (: Oma koti on niin paras asia!
Me ollaan kans haaveiltu vähän et muutettais toiseen kaupunginosaan kun vuokra nousee vuosittain sen 20€ niin ei oo kohta mikään järki asua 35 neliön yksiössä näillä hinnoilla, lisäksi miehen koulu ja työpaikka on tuossa hervannassa ja oma koulu on siellä kans ja töitäkin oon sieltä katellu. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viesti kirjoittaja lihava89 Ma Joulu 30, 2013 2:13 am

Nyt ois tasan 40kg lähtenyt. Ja kuvapäivitystä tästä ruhosta nappasin tänää:

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 7 1526635_10201919677126322_911150249_n

Vitsi et joulu meni äkkii, samoin mun vapaat... Huuh. Tällä kertaa ei näyttäny onneks tänne päin tulevan "joulukiloja", kun paino hiipinyt hiljakseen alaspäin. Tosin hirveetä mässäilyä ei kyl tääl päin oo ollu... Smile

Miten meni joulu HyeeNa! ?
lihava89
lihava89

Viesti kirjoittaja -Tuulia- Ma Joulu 30, 2013 5:24 am

Voih! Eikö ole ihanaa näyttää noin hyvältä!

-Tuulia-

Viestien lukumäärä : 89
Registration date : 21.03.2013

Viesti kirjoittaja lihava89 Ma Joulu 30, 2013 5:29 am

Kiitos -Tuulia- kommentistasi! Smile Valitettavasti omaan silmään paistaa kaikki makkarat ja löysät nahat. Ei pitäisi katsoa itseään niin kriittisesti mutta jotenkin sitä vaan näkee ittensä vieläkin niin kovin isona, 7kiloa kun saisi pois, niin painoindeksin mukaan en olisi enää ylipainoinen. Kuulostaa hullulta...
lihava89
lihava89

Viesti kirjoittaja -Tuulia- Ma Joulu 30, 2013 4:00 pm

Minä mietiskelen noita samoja rajoja. Pari kiloa vielä, niin olen "lievästi ylipainoinen" ja jos kerran sinne astikin pääsen, niin miksen sitten joskus tulevaisuudessa vielä normaalipainoiseksikin! Hienointa tässä nykyisessä "laihdutuskuurissa" onkin juuri tämä onnistuminen, ei olekaan lähtenyt tulemaan takapakkia. Kohta vuosi takana ja paino pikkuhiljaa laskee vieläkin.

-Tuulia-

Viestien lukumäärä : 89
Registration date : 21.03.2013

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Tammi 03, 2014 12:03 am

Joulu meni hyvin! Painoa rapisi ihan snadisti alas mutta taitaa olla taas vaan tätä seilaamista. (:
Täällä ollaan samassa, 7kiloo vielä niin menis normaalipainon raja rikki! (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viesti kirjoittaja lihava89 Ke Tammi 08, 2014 5:30 am

Hyi hemmetti, ostin yksi päivä prismasta FAST:n protskupirtelöitä kun oli edullisesti euron tsibale. Otin sit töihin mukaa tänää yhe vaniljan makuisen et on edes jotain jos ei kerkiä syömään. Niin hirveen ällömakean makuista ettei sitä pystynyt kyllä edes kokonaan juomaa, saati edes puolia. En kyllä suosittele Very Happy Toisena makuna ostin minttusuklaan makuisen, en tiiä uskallanko edes maistaa... No onneks kerkesin hakemaan kaupan tuoretiskiltä salaattia ja kinkkupitsan palasen :-D Huvittavaa kyllä kun hakee sieltä evästä milloin mitäkin, niin niistä yleensä syö 2 tai 3 kertaakin vaikka ottaa pienii rasioihin.

Muutenkin hassua vieläkin kun kiinnittää huomiota että välillä tulee ihan ähkyyn yhestä leivästä, ja välillä tuntuu et herranjee miten mä muka söin näin paljon! Vaikka ei se määrä varmaa ole mitään verrattuna ennen leikkausta oleviin. Yli vuosi leikkauksesta mennyt enkä osaa kyl ihan vieläkää tarkallee hahmottaa paljonko pystyn syömään. Nälkäisenä varsinkin tulee ylivetoja otettuu lautaselle, jonka seurauksena ruokaa menee roskiin.

Ennen leikkausta ajattelin et olis hyvä jos sais painon edes alle 90kg, tai siihen 80kg kieppeille. Mut nyt ku katson itseäni niin ei kyl riitä. Vai huijaako oikeasti toi löysä nahka? Peilailin tuossa yksi päivä itteeni ja valitettavasti sitä näkee ittensä kyl hirveenä perunasäkkinä. Very Happy

Mies osti autotalliin painonnostopenkin yms vermeet. Ois kiva mennä sinne, mut sit missä välissä? Oon yleensä arkisin yksin lasten kanssa kotona, päivät töissä. Mies vaan viikonloppuisin kotona, ja mä oon myös lauantaisin töissä. Nuorempi on vasta alle 2v, eli ei voi jättää kyllä ton 5v kanssa päineen eikä noita voi ottaa sinne mukaa kun pian tapahtuu jotain et saa tangosta osumaa. Olo on kuin yksinhuoltajalla välillä :/ Hemmetti noita miehen matkatöitä!
lihava89
lihava89

Viesti kirjoittaja lihava89 To Tammi 09, 2014 2:41 pm

Nonni tänää sit ois ravintoterapeutin tapaaminen sekä käydään läpi vitamiiniarvot, leikkauksesta about 1v 1kk Smile Saa nähdä mitä sanotaan!  Embarassed 
lihava89
lihava89

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Tammi 10, 2014 12:35 am

Tsemppiä! MUlla on 29. pvä vuosikontrolli ja 30 ravintoterppa, vähän kyllä jännittää miten menee kun noiden vitamiinien muistaminen näyttää olevan niin ylitsepääsemättömän vaikeaa. : DDD
HyeeNa!
HyeeNa!

Viesti kirjoittaja lihava89 Pe Tammi 10, 2014 12:41 am

Mä en oo rehellisesti sanottuna syöny ollenkaa vitskuja. Alussa muistin syödä jotain herbalifen vitskuja mitä oli jääny mut sit se vaan unohtu.

Muuta sanottavaa ei ollu kun d-vitaaminia on liian vähän. Eli sitä pitää nyt muistaa alkaa syömään. B12 vitskuu oli rajojen sisäpuolella, mut sitäki vois vähäsen ottaa. Eli kuitenkin oon onnistunu jotenki syömää sen verran monipuolisesti ettei muuta "puutosta" ollut Very Happy Kaikki muut arvot oli kondiksessa.

Tuli niin hyvä mieli, kun sain kehuja. Otettiin kehonkoostumusmittaus uudelleen, viimeks tehtiin se siinä päälle 6kk paikkeilla. Harmiteltiin kun ei muistettu / tajuttu ottaa sitä silloin juuri ennen leikkausta. Viime tapaamisesta painoa oli tippunut joku 14kg, mutta sen mittauksen mukaan tästä 14kg on suurin osa sitä itse läskiä, lihasmassaa oli nimittäi vaan jotain 1kg vähemmän mitä viimeksi. Eli oikeasta paikasta on kiloja tippunut. Sisäelinten ympäril oleva rasva oli 5, viimeksi oli 8. Eli hyvät on lukemat kuulemma. Ja mun rasvaprosentti oli 38% ! Viimeks se oli jotai 42 tai semmosta. Ja olikse normaali rasvaprosentti oli jossaki 20-32% välillä! Ainaki ton masiinan mukaan.

Eli tyytyväisiä oltiin, harmi et tapaamiset loppu tähän. Tai nuo oli ne mitkä kuului leikkaushintaa, jos haluaa käydä niin saa mennä mutta ovat maksullisia sitten. Mutta en tiiä onko mulla sinällään tarvetta, onhan se kiva käydä juttelemassa ja silleen, mutta kun kaikki on mennyt sen verran hyvin, et en ainakaan nyt koe tarpeelliseksi. Sähköpostitse kuulemma saa olla yhteydessä ja lähettää kuulumisia:)
lihava89
lihava89

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 7 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa