lihava89 esittäytyy :)
+30
Tyyne
Leenu68
HyeeNa!
lihava89
Valopää
Piuku
Vesinokkaeläin
Nanne Napaneera
Tuplanainen
Tötterö
Eija-Stiina
annukka1955
BLOCCO
matamiina
-Tuulia-
tunis87
apila
Palleroinen
punatukka
Elämä edessä
pilvipouta
Pellukka
t.si
Merja
meevin
hansu
trintilla
Zarmata
etana
cukkis
34 posters
Sivu 3 / 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Vs: lihava89 esittäytyy :)
Mä repäsin ja ilmoittauduin nyt 6.5 alkavaan superdieettiin mikä kestää 6 viikkoa! Painoa on tippunut nyt jotakin vähä vajaa 17kg. Eli aika hitaasti on tippunut mutta ihan oma vika kun ei toi säännöllisyys ja veden juonti ole mennyt ihan mallin mukaisesti. Yritän nyt kuitenkin laittaa kuvaa ennen leikkausta ja mikä tilanne on nyt. Jos näkyis edes vähän eroa ?
ennen leikkausta marraskuussa, painoa 122-124kg.
ja kuva tällä viikolta, painoa n. 105-106kg.
Tos ekas kuvas nyt on takki pääl mut jos joku näkis muutosta. Omassa silmässä on vieläki hirvee ryhävalas:)
ennen leikkausta marraskuussa, painoa 122-124kg.
ja kuva tällä viikolta, painoa n. 105-106kg.
Tos ekas kuvas nyt on takki pääl mut jos joku näkis muutosta. Omassa silmässä on vieläki hirvee ryhävalas:)
lihava89- Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 35
Registration date : 06.11.2012
Mikäs juttu tää superdieetti on?Mä repäsin ja ilmoittauduin nyt 6.5 alkavaan superdieettiin mikä kestää 6 viikkoa!
punatukka- Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 21.12.2012
Fitfarmin nettivalmennus. Treeniohjelma kotiin sekä salille ja ruokavalio sen mukaa paljon on pudotettavaa. Maksoi 49e mut pieni hinta jos sais kiinni urheilusta ja terveellisestä ruuasta. Itsenäisesti meinaan olla aika huono mut tämmöinen 6vko haaste vaikuttaa kivalta. Ihmiset on kehunu
Näkyyhän toi "kutistuminen" kuvista jo selvästi. Ei muuta kuin tsemppiä tehokuurillesi!
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Vau, muutos on huikea ja vaalee väri hiuksissa sopii tosi hyvin, vaik ei toi punanenkaan paha oo, ainakin pirtsakka:) ja sopi hyvin taustaan
Merja- Viestien lukumäärä : 123
Registration date : 29.01.2013
Kiitos ! ihanaa jos muutoksen huomaa. Oma silmä huijaa ku tuntuu ettei ois yhtää pienentynyt. ..
Pikku hiljaa aletaan lähenee 20kg pudotusta, vähä vajaa 19kg on lähtenyt.
Oon alkanut jumppailee iltaisin tuon kahvakuulan kanssa ja tehny muitakin noita superdieetin jumppaliikkeitä. Ois kiva saada kyytiä noihin alleihin
Paino oli tänä aamulla 103,2kg ! Toivottavasti pian pääsen alle 100kg
Oon alkanut jumppailee iltaisin tuon kahvakuulan kanssa ja tehny muitakin noita superdieetin jumppaliikkeitä. Ois kiva saada kyytiä noihin alleihin
Paino oli tänä aamulla 103,2kg ! Toivottavasti pian pääsen alle 100kg
Tsemppiä -ei enää niin lihava89!
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Mutta omissa silmissään edelleenkin erittäin lihava
Mua ärsyttää kun mulla on aina ongelmana noi takit. Nytki tilasin H&M kevät/syksy takin ja otin kokoa 46. Niin TOSI pieni koko. Mulla on nahkatakki kokoa 44 ja se menee mulle kiinni mut on tiukka. Ja noitten perustakki kokoa 46 ei mee edes kiinni! Suututtaa. Mut jätin palauttamatta koska ehkä se menee sit syksyllä.
Housukoko on sit taas huomattavasti pienempää kokoa, oliskohan jotain kokoa 40. Ostin viimeks farkkulegginssit kokoa M / L, mut jää pohkeista kinnaa xD Ihmettelen vaan sitä kun mul on aika kaposet jalat muuhun kroppaan nähden et saa nähdä saanko niitä ikinä jalkaa...
Mua ärsyttää kun mulla on aina ongelmana noi takit. Nytki tilasin H&M kevät/syksy takin ja otin kokoa 46. Niin TOSI pieni koko. Mulla on nahkatakki kokoa 44 ja se menee mulle kiinni mut on tiukka. Ja noitten perustakki kokoa 46 ei mee edes kiinni! Suututtaa. Mut jätin palauttamatta koska ehkä se menee sit syksyllä.
Housukoko on sit taas huomattavasti pienempää kokoa, oliskohan jotain kokoa 40. Ostin viimeks farkkulegginssit kokoa M / L, mut jää pohkeista kinnaa xD Ihmettelen vaan sitä kun mul on aika kaposet jalat muuhun kroppaan nähden et saa nähdä saanko niitä ikinä jalkaa...
Kyllä se takki vielä mahtuu ja isoksikin jää
Omissa silmissäni minäkin olen yhä lihava. Pää ei pienene ei, vaikka kuinka yrittäisi ajatusmaailmaansa kääntää. Olen tullut siihen tulokseen, että tuskin koskaan näen itseäni normaalin kokoisena. Aina silloin tällöin havahtuu ajatukseen, että minähän olen aika "laiha" jo, mutta se ajatus karkaa nopeasti mielestä. En tiedä johtuuko se osittain noista roikoistakin, vai onko vain "yläkerran vintin" väljyyttä... Tänäänkin katsoin kokovartalopeilista ja totesin takamuksen olevan jo aika kaponen. Ei silti tunnu siltä.
Omissa silmissäni minäkin olen yhä lihava. Pää ei pienene ei, vaikka kuinka yrittäisi ajatusmaailmaansa kääntää. Olen tullut siihen tulokseen, että tuskin koskaan näen itseäni normaalin kokoisena. Aina silloin tällöin havahtuu ajatukseen, että minähän olen aika "laiha" jo, mutta se ajatus karkaa nopeasti mielestä. En tiedä johtuuko se osittain noista roikoistakin, vai onko vain "yläkerran vintin" väljyyttä... Tänäänkin katsoin kokovartalopeilista ja totesin takamuksen olevan jo aika kaponen. Ei silti tunnu siltä.
Tänää kävin aamulla puntarilla, 100.9kg !!! Kohta se alittuu )
Paino on kyl nyt ottanut spurtin ja tippunut paremmin. Oon edelleenkin iltaisin tehnyt vähäsen kahvakuulajumppaa. Välttänyt herkkuja, mutta en kieltänyt niitä täysin. Yrittänyt syödä säännöllisesti ja nyt se onkin mennyt jo vähän paremmin.
Ja ihanaa kun kesä tulee, nimittäin eilen tuli syötyy ensimmäinen makkara Mut oli kyllä hassua kun yks makkara ja vähän salaattia ja olo oli ihan täys. Huh!
Kävin eilen myös ekaa kertaa elämässäni luovuttamassa verta! Ja kokemus oli kyllä semmoinen että meen ehdottomasti uudelleen elokuussa kun saan luovuttaa uudelleen.
Paino on kyl nyt ottanut spurtin ja tippunut paremmin. Oon edelleenkin iltaisin tehnyt vähäsen kahvakuulajumppaa. Välttänyt herkkuja, mutta en kieltänyt niitä täysin. Yrittänyt syödä säännöllisesti ja nyt se onkin mennyt jo vähän paremmin.
Ja ihanaa kun kesä tulee, nimittäin eilen tuli syötyy ensimmäinen makkara Mut oli kyllä hassua kun yks makkara ja vähän salaattia ja olo oli ihan täys. Huh!
Kävin eilen myös ekaa kertaa elämässäni luovuttamassa verta! Ja kokemus oli kyllä semmoinen että meen ehdottomasti uudelleen elokuussa kun saan luovuttaa uudelleen.
En haluais pelotella, mutta mitenkähän sun veriarvot kestää kovin useita/toistuvia verenluovutuksia? Minä en ole itse uskaltautunut luovuttamaan, kun en tiedä miten elimistö kykenee korvaamaan Hb:n laskun. Hb on nyt hoitotasolla, ei kovinkaan korkea tosin. B12 vitamiinin suhteen mulla itselläni on ainakin "himppasen liikatuotantoakin". Sen puoleen vois luovuttaakin.
Kerrohan mulle sitten, miten hommassa käy!
Kerrohan mulle sitten, miten hommassa käy!
Kerroin heille leikkauksesta ennenku luovutin ja heille oli ok. Mun hemoglobiini oli ennen luovutusta 144. Eli tosi hyvä ne kyl mittaa sen aina ennen luovutusta ja jos on liia alhainen niin ne ei suostu ottaa verta
Ja naisillahan on se 3kk väliä et saa luovuttaa. Yht 2-3 krt/vuodessa
Jep. Tiedän kriteerit, olen itse luovuttanut verta useamman vuoden ajan. Mä en vain itse luota tuohon elimistön kykyyn korvata varastoja nyt. En haluais käydä luovuttamassa ja joutua sen jälkeen napsimaan rautalääkkeitä pidemmän aikaa. Mulla hemppari oli viimeeksi hieman alle 130. Sulla paremmat arvot
JEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeee
aamupaino tänää 99,7kg !!! ALLE SATA! ))))
aamupaino tänää 99,7kg !!! ALLE SATA! ))))
Onnittelut
Onnea!!!!!
Palleroinen- Viestien lukumäärä : 157
Registration date : 21.11.2009
Merja- Viestien lukumäärä : 123
Registration date : 29.01.2013
Kyllä on hyvä mieli. Nyt alan heiluttaa kahvakuulaa
Tästä on varmaan ollut ennenkin puhetta, mut paljos siulla olikaan pituutta? Kun kuvassa näytät jo ihan pikkuruiselta
Oon 170cm pitkä. Tavoite painoon on vielä reilu 30kg matkaan
No ethän sie sitten ole kuin nelisen senttiä miuta pitempi. Mutta kovin olet jo pikkuruinen
Multa yleensä lähtee naamasta eka niin kuva huijaa. Mahaa löytyy viel ihan liikaa :-D
Sivu 3 / 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa