lihava89 esittäytyy :)
+30
Tyyne
Leenu68
HyeeNa!
lihava89
Valopää
Piuku
Vesinokkaeläin
Nanne Napaneera
Tuplanainen
Tötterö
Eija-Stiina
annukka1955
BLOCCO
matamiina
-Tuulia-
tunis87
apila
Palleroinen
punatukka
Elämä edessä
pilvipouta
Pellukka
t.si
Merja
meevin
hansu
trintilla
Zarmata
etana
cukkis
34 posters
Sivu 5 / 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Vs: lihava89 esittäytyy :)
Ei vitsi miten kaunis kuva! Tuu leikkaan mullekki tommonen ihana tukka! <3
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Kiitos! Harmi etten itse ole kampaaja vaan ripsiteknikko-kosmetologi niin en hallitse hiusten leikkaamista tai laittoa
lihava89- Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 35
Registration date : 06.11.2012
Minäkin voisin haluta tuollaisen hiusmallin. Tosi kähee
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Helppo laittaa ja shamppoon määrä vähenee huimasti.. ja kaike lisäks kevyt olo eikä ole hiukset edessä
Huomenna olisi sitten Helsingissä ravintoterapeuttini Anette Palssan tapaaminen, leikkauksesta 7,5kk Vähän jännittää huominen
Hyvinhän sekin menee, kun sulla on hienot pudotukset =)
apila- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013
Hyvinhän se meni ja sain samalla myös kehonkoostumus mittauksen! Sen mukaa on hyvät lihakset alla, sisäelinten ympärillä ei ole onneksi hirveästi rasvaa. Ja rt sanoi, että voi ainakin sanoa että leikkaus on onnistunut kun painoa on tippunut hyvin!
Tuli hyvä mieli ja tammikuussa sitten uudestaan n.1v tapaamiseen ja tsekataan vitamiinit.
Nyt vaan kun sais nää muutamat asiat ruotuun: aamupala, vesi ja proteiinit! Mä en oo ees kiinnittänyt hirveästi huomiota protskuihin. Mut pitäs alkaa varmaa vähä kattomaan et sais tarpeeksi.
Tuli hyvä mieli ja tammikuussa sitten uudestaan n.1v tapaamiseen ja tsekataan vitamiinit.
Nyt vaan kun sais nää muutamat asiat ruotuun: aamupala, vesi ja proteiinit! Mä en oo ees kiinnittänyt hirveästi huomiota protskuihin. Mut pitäs alkaa varmaa vähä kattomaan et sais tarpeeksi.
No oisko taas aika vähän lisäillä tämän hetkistä kuvaa...
Nää kaks nyt on täs viimisen parin viikon aikana otettu
Ja marraskuussa 2012 näytin tältä:
Nää kaks nyt on täs viimisen parin viikon aikana otettu
Ja marraskuussa 2012 näytin tältä:
Upea muodonmuutos, onnea!
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Jee tänää aamupaino tasan 90kg!! Eli 32kg pudotettu ja vielä 15-20kg ois pudotettavaa ) leikkauksesta 9kk..
Huikeeta =) Onnea! Ja tyytyväisyys näkyy kyll kuvistakin. On niin terapeuttista lukea näitä onnistumisia ja samalla vahvistuu, että "mäkin voin onnistua". Nyt vaan samaa rataa eteenpäin. Mulla leikkauksesta 2½ viikkoa ja pudotus leikkauksen jälkeen 7,2kg.
apila- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013
Hyvä kyllä se siitä pikku hiljaa:) ja hyvin lähteny jo reilussa parissa viikossa! Mä oon ollu niin malttamaton mut kyl se kokoajan menee hiljakseen alaspäin
Terve Lihava89!
Painetaan saman verran, mutta näytät paljon hoikemmalta kuin minä! Olet varmaan pitempi, joten pitempään varteen kilot asettuu tasaisemmin! Olet kyllä upean näköinen mimmi, hyvä sinä!!
Oikein aurinkoista syksyviikonloppua sinulle!!
Painetaan saman verran, mutta näytät paljon hoikemmalta kuin minä! Olet varmaan pitempi, joten pitempään varteen kilot asettuu tasaisemmin! Olet kyllä upean näköinen mimmi, hyvä sinä!!
Oikein aurinkoista syksyviikonloppua sinulle!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
kiitos paljon! Pituutta mulla on n.170cm masu tuntuu vielä olevan kovin iso..Ihanku muualta lähtis mut ei mahasta :-D
Terve, en mitenkään miellä nikkiäsi sinuun enää sopivaksi!!
Kyllä tuo 5 cm pituuseromme sinun hyväksesi näkyykin. Minä otatin rasvaimulla yksityisesti ylämahaltani pois jo viime kesänä ennakoiden tulevaa maharoikkoleikkaustani (loppuvuosi). Lisäksi yritän vahvistaa vatsalihaksia kahdella 4 kilon kahvakuulalla. En mitenkään paljon, mutta säännöllisesti. Joka aamu ohimennen otan ne käsiini ja teen liikkeitä niillä niin, että jäkitän vatsalihaksia. Mutta silti ylämahakumpua on, niin kuin useimmilla meillä entisillä pullukoilla. Kyllä se siitä lähtee!!!
Kyllä tuo 5 cm pituuseromme sinun hyväksesi näkyykin. Minä otatin rasvaimulla yksityisesti ylämahaltani pois jo viime kesänä ennakoiden tulevaa maharoikkoleikkaustani (loppuvuosi). Lisäksi yritän vahvistaa vatsalihaksia kahdella 4 kilon kahvakuulalla. En mitenkään paljon, mutta säännöllisesti. Joka aamu ohimennen otan ne käsiini ja teen liikkeitä niillä niin, että jäkitän vatsalihaksia. Mutta silti ylämahakumpua on, niin kuin useimmilla meillä entisillä pullukoilla. Kyllä se siitä lähtee!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Olen itse jumpannnu epäsäännöllisesti kotona kahvakuulalla. Löytyy 4 & 8 kg kuulat. Vatsalihaksia ja käsiä enemmänkin. Allit ei meinaa lähtee millää.. nyt ollu vähän taukoa kun kipeenä ollut ja toinen ranne oireilee. Näyttävästi työrasituksesta.. :/
Vatsalihaksia voi onneksi tehdä vaik ranne oikkuilee
Pitkästä aikaa sai taas eilen huonon olon. Kourallinen irtokarkkia ja hetken päästä oltiinki sängyllä kaksinkerroin... ei taida tehdä karkkia mieli vähää aikaa
Vatsalihaksia voi onneksi tehdä vaik ranne oikkuilee
Pitkästä aikaa sai taas eilen huonon olon. Kourallinen irtokarkkia ja hetken päästä oltiinki sängyllä kaksinkerroin... ei taida tehdä karkkia mieli vähää aikaa
Heippa, hienosti sullakin on pudonnut, mie kävin tänään ravintoterpalla 3kk tark. leikkauksesta -9 kg yhteensä 24. Oli onneksi tyytyväinen syömisiini, hänen mielestä voin jo lisätä ruoka annosta 2 kertaa 1.5 dl. kun alkaa olla iltasin nälkä. syön vielä 1 dl kerralla. Paino nyt 85.6 pituus 170. Ens viikolla Kirurkin aika ja seuraavalla sisätautilääk. Vatsakipu kohtauksia on edelleen ja ne on todella ikäviä ja vähän sitä sun tätä, suositteli jatkuvia ummetuslääkkeitä täytyy kokeilla, jospa auttaisi.
Merja- Viestien lukumäärä : 123
Registration date : 29.01.2013
Ps. ja sama ongelma maha läskit ei lähe minnekkää.
Hienoa Merja!
Mittanauha on ystävä! En oo hirveesti mittaillut itseäni, ekan kerran tajusin mitata vasta reilu 1kk leikkauksen jälkeen. Mutta senttejä on karissut ihan kivasti. Tammikuun lopulta navan kohalta lähtenyt senttejä n. 19cm, rinnan alta n.20cm ja reidestä 10cm!
Syysflunssa painaa vieläkin... pari viikkoo ollut jo naama ihan tukossa. :/
Voi että mä ootan et paino narahtais niin että eka numero alkais jo 8... Sitkeesti vielä aamupaino tasan 90!! Äääääää!
Mittanauha on ystävä! En oo hirveesti mittaillut itseäni, ekan kerran tajusin mitata vasta reilu 1kk leikkauksen jälkeen. Mutta senttejä on karissut ihan kivasti. Tammikuun lopulta navan kohalta lähtenyt senttejä n. 19cm, rinnan alta n.20cm ja reidestä 10cm!
Syysflunssa painaa vieläkin... pari viikkoo ollut jo naama ihan tukossa. :/
Voi että mä ootan et paino narahtais niin että eka numero alkais jo 8... Sitkeesti vielä aamupaino tasan 90!! Äääääää!
JA ajattele, ei kauaa ole kun haaveilit sadan alituksesta. MAhtavaa. Ja paranemista, flunssa voi olla pirullisen sitkeä tauti.
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Voihan stressi
Meiltä loppuu vuokrasoppari marraskuun lopulla... Ajateltiin et jos ostettais oma koti. Tänää pankissa. Takakireetä sakkia. Kummatki ollaa työssäkäyviä ihmisiä. Hankalaks laittaa tän homman. Lainamääräki näyttää siltä et saa nähä mitä sillä saa jos sen edes saa. Tällä hetkellä maksetaa semmosta 800e/kk vuokraa. Tai ollaa maksettu viimeiset 2 vuotta. Vois luulla, et uskois et on maksukykyä. Ei muuten, mut aika käy vähiin ja tuntuu ettei asiat etene yhtään
Blääh.....
Meiltä loppuu vuokrasoppari marraskuun lopulla... Ajateltiin et jos ostettais oma koti. Tänää pankissa. Takakireetä sakkia. Kummatki ollaa työssäkäyviä ihmisiä. Hankalaks laittaa tän homman. Lainamääräki näyttää siltä et saa nähä mitä sillä saa jos sen edes saa. Tällä hetkellä maksetaa semmosta 800e/kk vuokraa. Tai ollaa maksettu viimeiset 2 vuotta. Vois luulla, et uskois et on maksukykyä. Ei muuten, mut aika käy vähiin ja tuntuu ettei asiat etene yhtään
Blääh.....
Kannattaa kyllä ostaa oma-asunto, jo tuolla vuokra määrällä lyhentää lainaa jo reilusti, sit kun sopii lyhennys eräksi vaikka 500 jää rahaa jo muuhunkin ja pankkia kannattaa kilpailuttaa, kun alkaa kyselee muista pankeista, tulee jo omalle pankille kiire tarjota teille lainaa, kyllä se nihkeys siitä hälvenee ja kun olette ilmeisesti ensiasunon ostajia saatte vielä valtion takaustakin, eli oman osuuden määrä vähenee joko omia säästöjä tai talletuksia tai takaaja lopulle.
Ja jos tulee muutoksia talouteen, aina sen asunnon voi myydä, harvemmin siitä tappiolle jää, jatkuvasti noi hinnat on noussut.
Ei muuta kun lykkyä vaan ja pitäkää puolenne / kilpailua kehiin ps. en ole mikään pankkiasiantuntija, ihan muuten vain kirjoittelin omasta ja muiden kokemuksia kuunnelleena.
Ja jos tulee muutoksia talouteen, aina sen asunnon voi myydä, harvemmin siitä tappiolle jää, jatkuvasti noi hinnat on noussut.
Ei muuta kun lykkyä vaan ja pitäkää puolenne / kilpailua kehiin ps. en ole mikään pankkiasiantuntija, ihan muuten vain kirjoittelin omasta ja muiden kokemuksia kuunnelleena.
ÄÄK! Mä oon niin onnellinen! Me ostetaan omakotitalo, löydettiin niiiiiiin ihana talo ja nyt se tulee meille !
Voi että kuinka onnellinen ihminen voikin olla (: Marrasuun lopulla muutto. Joulu omassa kodissa siis :>
Voi että kuinka onnellinen ihminen voikin olla (: Marrasuun lopulla muutto. Joulu omassa kodissa siis :>
Jippii, voi kun ihanaa, nyt se sitten tapahtui ja vaudilla. ONNEA Mahtavia uutisia, mikä parasta et pääsette muuttamaan jo jouluksi ei ole enää pitkä aika, aattele ennenkö kaikki on pakattu ja taas purettu uudessa kodissa paikoilleen onkin jo joulu ovella.
Sivu 5 / 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa