Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaus Virossa

+28
Leppis
Sarppa
Maisa77
sateenkaarenpäässä
Megamisu
2FatToFly
Tyrvää
Tantta
minä
miranta
mammamuumi
Kimby
Nipazu
sinizii
matami
perhonen
Mama XXL
Tirlittan
luke64
Luisfigo
V.Hepo
T55
marja72
haaho
hylje
ritu
Tepa43
turkutuulia
32 posters

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Leikkaus Virossa - Sivu 2 Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja Tepa43 La Loka 31, 2009 11:09 am

Moi!
Eilen kävin ihan vaan päivittämässä reseptit omallalääkärillä (en oo vuoteen käyny) Hän ei oo se tohtori joka sai mut tähän seikkailuun.....niin oli ottanut viimeviikolla possurokotteen ja sanoi olleensa tosi kipee paikoistaan seuraavana päivänä, mut oli mennyt ohi! Joten jos otatte rokotteen niin älkää pelästykö kipuja! Ite en oo ottanu ja en tiedä otanko jos tarjoovat....Toivon kyllä, että joulukuun viidestoista päivä ei menis mönkään TÄN TAKIA!
Tsemppiä kaikille!
T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja T55 La Loka 31, 2009 2:26 pm

Minuakin kiinnostaa ulkomaat,mutta Thaimaassa hinta on niin korkea.
Olen käsittänyt että Tallinnassa leikkaus on avoleikkaus-olenko oikeassa?
Skopialeikkaus olisi mielestäni mukavampi toipumisen kannalta.

T55

Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 17.02.2009

Viesti kirjoittaja turkutuulia La Loka 31, 2009 3:32 pm

Hei T55! En tiedä mikä Tallinnan tilanne on tällä hetkellä MUTTA 1.5 vuotta sitten tehtiin avoleikkauksella; yks siellä leikattu on kertonut ettäoli n.15 senttinen arpi. Eli ei nyt sentään koko mahaa avata... Ja hänkin oli toipunut kolmessa viikossa töihin. Toipuminen on tietysti yksilöllistä. Mutta joo, tietty skopia ois "helpompi". Tarkastan tämänkin asian ensi viikolla

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009

Viesti kirjoittaja haaho La Loka 31, 2009 4:25 pm

Aika uskomatonta, että jossain vielä tänä päivänä tehtäisiin avoleikkauksella. Turkutuulia kertoo meille Virosta kiinnostuneille senkin varmsti heti kun kotiutuu itänaapurista.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009

Viesti kirjoittaja marja72 La Loka 31, 2009 4:59 pm

Mä en kanssa jaksa uskoa että enään tehtäisiin missään avoleikkauksella kun tekniikka on kuitenkin mennyt niin paljon edespäin. Avo taikka tähystys niin Viroon menen kuitenkin leikattavaksi Very Happy

Sikarokotteesta muuten tuli todella iso ja kipeä patti käteen ja seuraavana päivänä oli pää tosi kipeä mutta nyt patti jo laskemassa eikä enää niin kipua siinä, lähinnä vaan kutisee.

marja72

Viestien lukumäärä : 65
Registration date : 10.10.2009

Viesti kirjoittaja turkutuulia La Loka 31, 2009 11:06 pm

Sama juttu; en aio tuon avokeikkauksen itseäni säikäyttää. Kaipa sitä sairauslomaa saa riittävästi... Töissä ainakin sairaanhoitaja vannotti olemaan tarpeeks kauan kotona, mulla on aika raskas työ.
Koitahan Marja toipua rokotuksesta!

turkutuulia

Viesti kirjoittaja V.Hepo Su Marras 01, 2009 12:27 am

En pelkää avoleikkaustakaan. Vatsassa on läjä isoja leikkaushaavoja ja aina olen parantunut niistä nopeesti. Yleensä pvä menee ja sitten voi alkaa liikkumaan ja olo paranee mitä aktiivisempi on. Kunhan ei tee niinku minä ja luule olevansa terve..siinä voi ne tikit revetä ja voivoi.. Twisted Evil

Mutta vaikka mullakin tätä elopainoo piisaa ja rasvaa on elimissä enemmän ku laki sallii niin tosi hyvin olen näistä kaikista operaatioista selvinny. Tsemppiä kaikille!!
V.Hepo
V.Hepo

Viestien lukumäärä : 92
Registration date : 07.08.2009

Viesti kirjoittaja marja72 Su Marras 01, 2009 11:19 pm

turkutuulia: en tosiaan millään malttaisi odottaa leikkaukseen pääsyä ja päätin että menen leikkaukseen heti kun mahdollista. Sanokoot töissä mitä haluaa Twisted Evil Mulla se käynti siellä vasta 10.11 ja siitä ainakin pari viikkoa eneilyä niin joulukuun ekalle viikolle kuitenkin menee. 24.11 on mun mri-kuvaus sellän takia enkä halua peruuttaa sitä kun olen niin kauan sitä jonottanut. Fysiatrikin olisi just 1.12 mutta sitä voin jo leikkauksen takia siirtääkin Very Happy
Jännitän niin kovasti sitä leikkausta että haluan sen olevan ohi mahdollisimman pian.

marja72

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ma Marras 02, 2009 5:07 pm

Hyvä päätös!! Tällasissa asioissa täytyy tehdä päätöksiä ajattelematta muita. Mä silti toivon että pääsisin "heti" leikkaukseen eikä vaadittas kuin viikon eneily. Mikä sen eneilyn tarkoitus on? Siis tän maksaa ympäröivän rasvan vähentäminen tietty mut onko muuta? Ku mä ymmärsin että mulla ois kaikki veri- ja rasva-arvot ihan loistavat... Kyllä on taas ajatuksia ja kysymyksiä päässä pyörimässä
En tiedä mikä sun selässä on vikana, MUTTA ite sain ihan valtavan avun fysioterapiasta. Syvien vatsa- ja selkälihasten jumppa teki ihmeitä Smile Emmä silti koskaan enää voi normaalisti selälläni nukkua mutta ero on kuitenkin niin iso että suosittelen lämpimästi. Mulla oli siis pari kertaa selkä niin kipeä että vietiin ambulanssilla sairaalaan kun en päässyt enää mihinkään; äiti kävi laittamassa jotain vaatetta päälle... Olin kuukausia töistä sairauslomalla eli aika paha se on ollu...

turkutuulia

Viesti kirjoittaja marja72 Ma Marras 02, 2009 10:36 pm

Eneleilyn tarkoitus on vähentää rasvaa maksan ympäriltä jotta näkyvyys on parempi, sillä ei siis ole mitään tekemistä maksa-arvojen kanssa. En kyllä tiedä tarviiko ollenkaan eneillä jos kyseessä on avoleikkaus. Mulla alkaa Jorvin sairaalassa fysioterapia parin viikon päästä ja toivon että saan sillä jonkinlaisen avun. Tukiliiviinkin sain maksusitoumuksen mutta en ole sitä ehtinyt hakemaan. Selässä on nikaman rappeumatauti eli ei siihen oikeastaan ole muuta hoitoa kuin jumppa Sad
Mutta kyllähän tämä tästä sit kun paino rupeaa laskemaan. Iiik sulla jo kohta meno Tallinnaan bounce Odotan sitten heti innolla tietoa että mitä seillä sanottiin Very Happy

marja72

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ti Marras 03, 2009 7:23 am

Pian on lähtö juu Exclamation Joku tuolla toisessa ketjussa jo vähän siunailikin että miten tällaset nopeasti yksityisellä (VIROSSA) leikatut jatkossa pärjää kun ei oo tukiryhmää. No, toivottavasti hyvin! Mä en ainakaan koskaan oo jäänyt tuleen makaamaan; jos apua tarvii niin kaipa sitä löytyy.
Hae vaan se tukiliivi, kyllä sekin vähän auttaa. Mä sain sellasen Tyksistä mut liian vähän oon käyttänyt- omaa tyhmyyttä. Kun ei se niin kauheen mukava päällä kuitenkaan oo. Tosin mun liivi on tällä hetkellä liian pienikin kun on vuodessa tullu aika paljon kiloja lisää... Ite huomasin että "huonoina" aamuina oli helpompi jumpata kun laittoi sen päälleen, fysiatrilta vielä varmistin että oli ok.
Toivotaan että keventyminen auttaa meidän selkävaivoihinkin Smile

turkutuulia

Viesti kirjoittaja turkutuulia To Marras 05, 2009 5:25 am

Terveiset Tallinnasta! Marja: ei se klinikka niin lähellä satamaan ollutkaan Embarassed eli ei tule minusta kartturia. Onneks otin taksin, matkaa oli vajaa 5km. Tämä lysti maksoi n.6 euroa muuten...
No se klinikka. Talo näytti ulkoapäin melko ränsistyneeltä MUTTA ilmeisesti se alakerta onkin "karvalakki"puolta. Varsinainen klinikka oli tosi siisti, ei mitään luxusta mutta ihan ok. Eli älä käänny kannoillasi talon ulkopuolella, ei oo syytä huoleen Smile Alakerran resparouva vei mut hissille asti kun se oli vähän piilotettu eli kannattaa kysyä ennenku lähtee seikkailemaan.
Lääkäri oli mukava, jopa hauskakin. Ongelma oli tietty toi englanti paikotellen- ei taivu multa niin sujuvasti. Mutta eipä se lääkärikään täydellistä englantia puhunut- kyllä ne asiat silti selviää. Olin vastaanotolla tunnin, siis puhuttiin vain. Enpä tiedä mitä siitä pitäisi kertoa? Tässä on muutama asia
-se on avoleikkaus
-tekevät vain GBP, ei sleeveä
-tupakka ei ole ongelma- tosin sairaala on täysin savuton eli siellä täytyy pystyä olemaan
polttamatta
-ei tuu mitään kotilääkitystä etukäteen, siellä sit tietty otetaan sitä verenohennuslääkettä
-leikkauksen jälkeisenä päivänä juodaan sitä litkua millä tarkastetaan ettei saumat vuoda
-eneilyä tmv vastaavaa radikaalia kevennystä pitäs 2vko/enemmän tehdä ennen leikkausta
-sairaalassa on yksityishuone
-mennään päivää aiemmin jolloin tehdään kaikki mahdolliset kokeet- letkua ei tarvi niellä. en tiedä miks toiset joutuu nielemään?? mullehan sanottiin Pulssissakin ettei tarvi....
-sairauslomaa tulee tarpeen mukaan, päivänselvää että riippuu tapauksesta
-sairaalassa joutuu olemaan 3-4 päivää leikkauksen jälkeen
Saa kysyä jos jotain jää askarruttamaan Smile Ja nää nyt on kai monelle tuttuja asioita; samalla tavalla Suomessakin tehdään. Itekin varmaan unohdin jotain hyvin olennaista ottaa selville, onneks sieltä sai vielä luettavaks 10-sivuisen infopaketin. Toki me sovittiin tän kirurgin kanssa että soitan/meilaan jos joku on epäselvää. Question
Mun Bmi:ä kirurgi piti liian alhaisena (37) joten kiirehdin heti kertomaan oheistaudeistani joka muutti tilanteen. Hyvin perusteellisesti hän kertoi ja kyseli leikkauksesta eli ei jäänyt mikään rahat pois vaan läskeiltä - tunne itelle. Se nenä/mahaletku ja katetri mua vaan kauhistuttaa. Mutta pakko niistäkin on selvitä... Leikkausaika meni joulukuulle mistä olin tosi pettynyt. Mä kun aattelin että sinne mennään vaan- oon miettinyt tätä asiaa vikat kaks vuotta ja mä oon varma että mun täytyy mennä sinne. Tosin pelottaa mua silti ihan vietävästi. Mutta siis juu, leikkauspäivä on 9.12!!!!!!!!!!!!!!!!! Tää käynti maksoi n.27euroa ja itse leikkaus 67000eek eli n.4300 euroa.
Nutriletteja ei ollu apteekissa, kävin kahdessa ja toisessa rohkaistuin kysymään ja ymmärsin että apteekit ei myy niitä. Ruokakaupastakaan en löytänyt- ois varmaan pitänyt mennä johonkin isompaa markettiin. Joten niiden hinta jäi mysteeriksi. Suomessa ne oman kokemuksen mukaan on halvimpia vapaavalinnassa.
Nyt sit vaan täytyy pysyä terveenä!!! Ja sitä toivon kaikille muillekin cheers

turkutuulia

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Marras 05, 2009 1:22 pm

MOI!
Oli sulla aikamoinen retkipäivä..........onneksi otit taksin!
Avoleikkaus pisti silmään...HUHUH...toivotaan, että kaikki menee hyvin älä sit liukastele kotimatkalla voi olla jo semmoset ajat!
Huomasin sun BMI 37 arvon ..........onko se sun korkein arvosi vai ootko saanut laihdutettua siihen???

Itellä on nyt arvo samassa sun kanssa ja kirurgi sano syyskuussa tähystyksessä, että tarviinko enää leikkausta kun oon jo niin "laiha" parkaisin siihen, että älä nyt vedä mattoa alta....sähän sanoit ,että saan pudottaa painoo niin paljon kun ehdin ennen leikkausta!....nooh kyl mut sit leikataan 15.12. HuHUh....lähtötilanne helmikuun lopussa sisätautilääkärin punnituksen jälkeen oli BMI 45!

Tsemppiä sulle!
T: Tepa43
Tepa43
Tepa43

Viesti kirjoittaja marja72 To Marras 05, 2009 10:13 pm

Voi miten ihanaa oli lukea sun kertomus Very Happy Luin sen heti aamulla töissä mutta en sieltä ehtinyt mitään kommentoimaan. Sulla siis leikkaus 9.12 eli juuri sinä päivänä johon suunnittelin omanikin! Vitsi kun mäkin saisin ajan samalle päivälle. Just tänään hermoilin et miten esitän asian töissä..Eivät todellakaan tykkää että joutuvat hankkimaan mun tilalle sijaisen mut nyt aion olla todella itsekäs ja haluan sen leikkauksen. Avoleikkauksesta tulee pidempi sairasloma mut jospa voisin palata töihin jo joulun jälkeen kun ei mun työ mitenkään ruumiillisesta raskasta ole. Mulla kanssa bmi 37 mut löytyy myös selkä- ja nivelvaivoja joten tuskin "alhainen"paino on este leikkaukselle.
Mulla aika jo onneksi ens tiistaina ja silloin ratkeaa leikkauspäivä. bounce

marja72

Viesti kirjoittaja turkutuulia To Marras 05, 2009 11:56 pm

Eiköhän toi sun (Tepa63) painonpudotus oo tosi iso eduks sulle Very Happy Toipuminen on nopeampaa jne, ja vaikuttaa kai se nukutukseen paljonko "myrkkyä" tarvitaan tainnutukseen... Ihan älyttömästi oot saanu painoa pois; hienoa!!!
Mulla on Bmi ollu suurinpiirtein tossa 37 kieppeillä jo tovin, korkeimmillaan ei paljoa korkeempi (39) MUTTA nää mun oheistaudit vaan on sellaset ett ei kroppa kestä enää. Toinen asia mikä liittyy tähän on psyykkinen puoli, mä kärsin tästä asiasta niin valtavasti enkä haluaisi masennuslääkkeitäkään alkaa syömään kun oon ajatellut että niistä voi taas paino nousta.
Kävin just töissä puhumassa sairaanhoitajan kanssa ja hän otti asian erittäin hyvin ja tsemppas mua. Hän kun tietää paremmin kuin hyvin nää mun nievel- ja selkäkivut plus henkisen puolen. Esimiehelleni en oo vielä ehtinyt sanomaan mutta enpä jaksa uskoa että tästä mitään ongelmaa tulee. Ajattelin palata töihin tammikuun 4. päivä olettaen että kaikki menee hyvin. Mun työ on melko raskasta; nostamista ja vääristelyä ja vähintään 10.5 tunnin päivät eli puolkuntoisena täällä ei totisesti jaksa! Ja just kun toi on avoleikkaus niin se arpi on vähän eri luokkaa kun ne 4-6 pistohaavaa.
Ootko sä Marja nyt sit menossa tänne Taastavan kirurgia kliinikille vai Adamsille? En tiedä oonko huomannut sanoa että tää oli nyt siis sinne Taastavalle. Mullahan ois aika Adamsille kans tiistaiks jonka nyt siis perutan.
Mut JOS tonne Taastavaan oot ajatellu; ni oishan se ihan huippua ett ois suomalainen kohtalotoveri sunny

turkutuulia

Viesti kirjoittaja Tepa43 Pe Marras 06, 2009 12:32 am

Tsemppiä teille Viroon meneville..................pidän peukkuja.................ja tulkaa kertoo tarinaanne kun jaksatte!

T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viesti kirjoittaja marja72 Pe Marras 06, 2009 1:03 am

Taastavaan olen menossa, täytyy muistaa huomenna perua aika sinne Adamsille. Aikamoinen hintaerokin on klinikoiden välillä, mutta kelpaa mulle Very Happy
Juttelin mun virolaisen kynsiteknikon kanssa ja kertoi et Taastava on "rikkaiden" ihmisten sairaala johon tavallisella virolaisella ei ole varaa. Kovasti kehui yksityissairaaloiden tasoa joten eiköhän me sieltä hengissä ja hyvissä voimin takaisin tulla.
Tepa on aivan mahtavasti saanut painoa pois. Tuskin sen takia leikkaamatta jättävät koska kyllähän meistä jokainen jossain vaiheessa on laihduttanut suuriakin määriä mutta ei koskaan pysyvästi ja senhän takia me kaikki leikkaukseen halutaan.

marja72

Viesti kirjoittaja haaho Pe Marras 06, 2009 7:50 pm

Luin Adamsin sivulta, että he leikkaavat tähystyksellä. Tästä saattaa johtua klinikoiden välinen hintaerokin.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Registration date : 16.07.2009

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ma Marras 09, 2009 4:44 am

Hei! Todennäköisesti toi leikkaustekniikka on just se suurin syy hintaeroon, mutta eiköhän tuostakin ajallaan toivu Very Happy Puhuin töissä yhden n.6vuotta sit (avoleikkauksella) GBP- leikatun kanssa (ruotsalainen) ja sanoi että paras päätös mitä ikinä on elämässään tehnyt! Nykyäänhän Ruotsissakin tehdään kai suurin osa tähystyksellä... Ruotsalaiset kun on tunnetusti aika taitavia tässä kirurgiassa; tää Taastavan kirurgi kertoi saaneensa oppia just joltain svenneltä eli täytyy luottaa että taitoa on! Adams ois leikannut tähystyksellä joo mut sit mulla jo meni hermokin kun lähetin sinne meiliä eivätkä vastanneet lainkaan joten tein vaan päätökseni nähtyäni tän Taastavan. Eneilyä täs nyt pitäs alottaa mut mistä mä saan sen kimmokkeen Question

turkutuulia

Viesti kirjoittaja marja72 Ma Marras 09, 2009 3:28 pm

Aloitellaan sit yhdessä eneily jos mäkin huomenna saan tiedon että milloin leikataan, toivottavasti silloin 9.12 kanssa. Tulen huomenna illalla heti tänne kertomaan sainko leikkausajan.

marja72

Viesti kirjoittaja marja72 Ke Marras 11, 2009 3:17 am

Nyt on käynti Tallinnassa takana. Leikkaus on 7.12 Very Happy Sisään menen su 6.12 ja maanantaina sit se suuri päivä. lääkäri oli mukava ja huumorintajuinen ja herätti luottamuksen niin että enää ei ihan niiiiin kamalasti jännitä mutta kyllä se jännitys varmaan taas alkaa kun leikkaus on lähempänä.

marja72

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ke Marras 11, 2009 3:47 am

Sittenhän me nähdään siellä kun mä tuun sun jälkees Very Happy Juttelitko sä Romek Märtsinin kanssa vai kenen kirurgin? Mua jännittää mutta vielä ei oo mitään älytöntä paniikkia; varmaan se tulee lähempänä H-hetkeä... Alatko jo pian eneilyn? Mä oon sitä motivaatiota tässä odottanut mut eipä se taida tulla eli melko rankkaa tulee olemaan...

turkutuulia

Viesti kirjoittaja marja72 Ke Marras 11, 2009 3:58 am

Romekin kanssa juttelin n. 30min. Mähän olen käynyt siellä Eirassa jo juttelemassa leikkauksesta niin ei ollut kamalasti mitään kyselemistä. Siistin näköinen paikka oli ja vähän kiertelin osastolla ja kaikki näytti toimivan samalla tavalla kuin Suomessa eli ihan hyvissä käsissä ollaan siellä. Sairasloman pituus jäi vähän epäselväksi mut kyllähän sekin sit selviää. Tuleeko sulle joku hakemaan sut pois sairaalasta? Mä pestasin mun pikkuveljen hakemaan mut kun en yhtään osaa arvailla et missä kunnossa olen kun pois pääsen. Laivassa olohan kestää sen pari tuntia niin en uskalla olla siellä yksin jos rupeaa heikottamaan.
23.11 aloitan eneilyn. Aamulla kävin puntarilla ja näytti huikeaa 105kg lukemaa Rolling Eyes Mulla ei todellakaan taida olla muuta vaihtoehtoa kuin tää leikkaus jos normaalipainoisen elämästä haaveilen.

marja72

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ke Marras 11, 2009 5:01 am

Mäkin kävin Pulssissa mut siellä ei kyl kerrottu yhtään mitään eli siks tuolla klinikalla niin paljon kysymyksiä olikin. Ja vieläkin tietty moni asia askarruttaa.... Mä aattelin että pyydän sairauslomaa niin että alottasin työt 4.1. Mulla kun on erittäin rankka työ joten en halua sinne liian aikaisin itseäni kiusaamaan. Mua ei oo ketään tulossa vastaan, toivon että pitävät siellä klinikalla niin kauan että pärjään kotimatkan yksinkin. Mulla on Helsingistä vielä Turkuun 2.5h:n bussimatka eli ihan pää kainalossa sieltä ei viittis lähteä...
Mä en oo vaa'alla käynyt heinäkuun jälkeen- silloin eneilin pari viikkoa eikä paino tippunut haluamallani tavalla joten heitin vaa'an lattialle palasiks Embarassed Eli samoissa lukemissa varmaan oon, ja kun tota pituutta on huimat 164cm ni olo on aika tukala. Ja nivelet särkee taukoamatta! Just puhuin kaverin kanssa ja hän kysyi että oonko mä miettiny mihin painoon haluaisin mutta sitä kun ei valitettavasti voi päättää. Mä oon pienimmilläni josku 20vuotta sit painanut 58kg MUTTA tohon lukemaan en todellakaan pääse enää ikinä. Mut ehkä ne terveysvaikutukset huomaa jo pienemmälläkin pudotuksella- pääsis näistä kivuista eroon...

turkutuulia

Viesti kirjoittaja marja72 La Marras 14, 2009 12:14 am

Mulla tavoitepaino liikkuu siinä 70-75kg välillä, mut olen toki tyytyväinen vaikka 80kg. Kun päätöksen leikkaukseen menosta olin tehnyt niin syöminen riistäytyi käsistä ihan kokonaan. Painoa vaan tulee lisää ja lisää, aamulla vaaka näytti jo 106,4kg ja päätinkin aloittaa eneilyn sunnntaina. Huomenna töiden jälkeen käyn ostamassa ensimmäisen paketin jja sit su aamulla se alkaa. Jos 6kg saisin pois ennen leikkausta niin tyytyväinen olisin.
Tänään kunnolla tajusin että enää 3viikkoa leikkaukseen What a Face Innolla siivosin taas vaatekaappia ja nostelin pieniä vaatteita esille Very Happy Kyllähän noita pieniä vaatteita löytyy siihen malliin ettei ennen ens kesää tarvii vaatekaupoille rynnätä ja silloin voikin ostaa niitä "normaali"kokoisten vaatteita. Tervetuloa kesä Cool
Mä olin heinäkuun lomalla ja elo-lokakuun sairaslomalla ja nyt pari viikkoa olen ollut töissä ja tuntuu että selkä ja jalat ei vaan enää kestä. 1.12 aika fysiatrille ja saan kuulla magneettikuvausten tulokset. Jos kivut ei tästä yhtään hellitä niin sairaslomalle taas joudun. Kait sitä jo kesäksi töihin pääsee...

marja72

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics