Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!
+12
lisbet
MRA123
Elämä edessä
Maiski
tigertytto
Sokerihiiri
LauraL
Aurora
eräpena
Pallokala
2FatToFly
ni72
16 posters
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!
Nän sitä päästiin ened dietin loppuun ja pitkä odotus on takana. Huomenna aamulla olis matka Poriin.
Vaaka näytti viikko sitten -14kg huomenna saa tietää onko lisää lähtenyt:).Olis viellä paljon tekemisiä tälle päivälle.
Ruokaa perheelle valmiiksi muutamiksi päiviksi et ne ei vaan kuole lapsoset nälkään täällä isin kanssa:D
Fiiliksistä en oikein osaa sanoa miettii et muistaako tehdä kaiken ja ottaa kaiken mukaan mitä kuvittelee tarvitsevansa
Leikkaus aika ei ole viellä selvillä sanoi soittavansa tänään että monelta pitäisi olla paikan päällä.
Sitten vaan toivotaan että kaikki menee niin kuin pitää ja pääsee pian takaisin kotiin.Henkinen valmistautuminen uuteen ruokailuun on alkanut ja kauppalista miehelle jätetty et mitä ostaa kotiin ennen kun tulen:D Joskus mietin et hössötänkö liikaa
Vaaka näytti viikko sitten -14kg huomenna saa tietää onko lisää lähtenyt:).Olis viellä paljon tekemisiä tälle päivälle.
Ruokaa perheelle valmiiksi muutamiksi päiviksi et ne ei vaan kuole lapsoset nälkään täällä isin kanssa:D
Fiiliksistä en oikein osaa sanoa miettii et muistaako tehdä kaiken ja ottaa kaiken mukaan mitä kuvittelee tarvitsevansa
Leikkaus aika ei ole viellä selvillä sanoi soittavansa tänään että monelta pitäisi olla paikan päällä.
Sitten vaan toivotaan että kaikki menee niin kuin pitää ja pääsee pian takaisin kotiin.Henkinen valmistautuminen uuteen ruokailuun on alkanut ja kauppalista miehelle jätetty et mitä ostaa kotiin ennen kun tulen:D Joskus mietin et hössötänkö liikaa
Viimeinen muokkaaja, ni72 pvm Pe Toukokuu 13, 2011 11:35 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : takasin sairaalasta!)
ni72- Viestien lukumäärä : 59
Registration date : 12.09.2010
Vs: Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!
Onnea matkaan! Voin vain kuvitella kuinka paljon jännittää tai siis odottaa tulevaa vai miten sen nyt sanoisi.
Sin mitään liikaa hössötä, olet vain realisti. Sä olet äiti ja joudut jättämään miehen ja lapset pariksi päivää ilman valvovaa silmää.
Samaa mä tein, kun olin menossa toiseen leikkaukseen. Vaikka mun mieheni selviää lasten ja eläinten kanssa ihan yhtä hyvin kuin minäkin niin kyllähän sitä äiti-ihminen aina vähän stressaa miten hommat hoidetaan ilman äidin valvovaa silmää.
Hyvin sulla on painoa lähtenyt! viikossa 8 kiloa ja kahdessa 14! Onko tuo oikeasti mahdollista edes, niin huimalta lukemalta näyttää. Nostan hattua! Kumma on jos valittavat ettei ole riittävästi pudonnut. Antaa taas kummasti toivoa omaan aikanaan tulevaan ENEDiin.
Tulehan kertomaan kuulumisiasi niin pian kuin vain jaksat! Hyvää matkaa!
Sin mitään liikaa hössötä, olet vain realisti. Sä olet äiti ja joudut jättämään miehen ja lapset pariksi päivää ilman valvovaa silmää.
Samaa mä tein, kun olin menossa toiseen leikkaukseen. Vaikka mun mieheni selviää lasten ja eläinten kanssa ihan yhtä hyvin kuin minäkin niin kyllähän sitä äiti-ihminen aina vähän stressaa miten hommat hoidetaan ilman äidin valvovaa silmää.
Hyvin sulla on painoa lähtenyt! viikossa 8 kiloa ja kahdessa 14! Onko tuo oikeasti mahdollista edes, niin huimalta lukemalta näyttää. Nostan hattua! Kumma on jos valittavat ettei ole riittävästi pudonnut. Antaa taas kummasti toivoa omaan aikanaan tulevaan ENEDiin.
Tulehan kertomaan kuulumisiasi niin pian kuin vain jaksat! Hyvää matkaa!
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
Kiitos:) Siis ekalla viikolla mulla lähti se 8kg varmaan turvotusta ja muuta:) mutta se 14 kg on 3viikon jälkeen ja nyt tätä neljättä viikkoa ei ole viel punnittu.Kirjoitan kun palailen kotio:)
Onnea matkaan!!
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Enkeleitä matkaasi.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Aurora- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011
Kiitos kaikille:) olen ensimmäisenä leikattavana poris pitää olla klo 7:)
Tsemiä, perässä tullaan... joskus..
LauraL- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011
Rauhallisin mielin vaan sinne leikkuriin!
Tilataan hoitohenkilökunnan lisäksi sinulle enkeleitä koko leikkuri täyteen , niin hyvä tulee!!!
Mulla sama edessä 13.6.
Tilataan hoitohenkilökunnan lisäksi sinulle enkeleitä koko leikkuri täyteen , niin hyvä tulee!!!
Mulla sama edessä 13.6.
Sokerihiiri- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 06.03.2011
Onnea matkaa ja me täällä odottelemme että olet taas voimissasi ja tulet meille kertomaan kuulumisiasi
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Onnea matkaan, tällä hetkellä olet jo kaiten heräilemässä.
Voimia toipumiseen, perästä tullaan
Voimia toipumiseen, perästä tullaan
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Toivottavasti leikkaus on mennyt hyvin ja toipuminen mallikkaasti voi alkaa!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
No niin 11.5 aamulla leiko-osastolle käy tieni klo 7 ja ilmottautumiset ym esilääkkeet saatiin siinä. Stten vaihdettiin sairaalan vaatteet ja ne ihanat tukisukat jalkaan. noin klo 8 olin valmistautumas leikkaus salis ja se oli nopeaa toimintaa viimeinen aika jonka näin niin oli n.8.10.Leikkaus kesti noin 2h ja kirurgi sanoi sen onnistuneen hyvin.
Heräämös sitten oltiin eke päivä ja aamulla klo 6 siirrettiin osastolle .Heräämössä olin aika sekava ja kipulääkettä sai aika tiuhaan tahtiin. Selällä ollessa siinä alkoi puutuapaikat ja se että jalassa oli ne tukisukat ihme pumput jalois jotka esti ne veri tulpat.
Oli reikää ja kaiken mailman tötteröitä kädes ja toisesta laitettiin kipulääkettä toisesta otettiin veri koetta kolmannesta tippui tippa.
Osastolle kun päästiin niin lääkäri kiersi ja fysioterapeutti tuli nostamaan liikeelle. sitten tuli ns ruoka mehukeittoa ym ja sit taas noustiin ja sain luvan itse nousta ja mennä kun halutti. Juomaksi myös totiin sinistä nestettä jolla selvitettiin et vuotaako saumat ja ei vuotoa.
Torstai meni sitten köpötellessä ja juodes ja ns syödes.
Perjantaina kahden valvoyun yön jälkeen sanoin lääärillet en mä haluun kotii
Sininenneste aamupuuro ja rt tapaaminen oli viel ja sitten sai lähteä.
Apteekin kautta... shokki nexumin hinta mut meidän apteekki soitti ja pyysi muuttamaan reseptiä 20mg vahvuiseksi joita otan 2 tuli meinaan yli puole halvemmaksi ja kuulu kelan korvaus piiriin:)
Toivottavasti saitte jonkun laisen kuvan meidän matkasta:) niin meitä meni 2 sinä päivänä leikkaukseen ja me molemmat kotiuduttiin tänään.
Heräämös sitten oltiin eke päivä ja aamulla klo 6 siirrettiin osastolle .Heräämössä olin aika sekava ja kipulääkettä sai aika tiuhaan tahtiin. Selällä ollessa siinä alkoi puutuapaikat ja se että jalassa oli ne tukisukat ihme pumput jalois jotka esti ne veri tulpat.
Oli reikää ja kaiken mailman tötteröitä kädes ja toisesta laitettiin kipulääkettä toisesta otettiin veri koetta kolmannesta tippui tippa.
Osastolle kun päästiin niin lääkäri kiersi ja fysioterapeutti tuli nostamaan liikeelle. sitten tuli ns ruoka mehukeittoa ym ja sit taas noustiin ja sain luvan itse nousta ja mennä kun halutti. Juomaksi myös totiin sinistä nestettä jolla selvitettiin et vuotaako saumat ja ei vuotoa.
Torstai meni sitten köpötellessä ja juodes ja ns syödes.
Perjantaina kahden valvoyun yön jälkeen sanoin lääärillet en mä haluun kotii
Sininenneste aamupuuro ja rt tapaaminen oli viel ja sitten sai lähteä.
Apteekin kautta... shokki nexumin hinta mut meidän apteekki soitti ja pyysi muuttamaan reseptiä 20mg vahvuiseksi joita otan 2 tuli meinaan yli puole halvemmaksi ja kuulu kelan korvaus piiriin:)
Toivottavasti saitte jonkun laisen kuvan meidän matkasta:) niin meitä meni 2 sinä päivänä leikkaukseen ja me molemmat kotiuduttiin tänään.
Onnea uuden opetteluun.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Hienoa että kaikki ok!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Hienoa , että kaikki on kunnossa.
Onnea uudelle masulle!
Onnea uudelle masulle!
LauraL- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011
Onnea uuden opetteluun.
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Hienoa ni72!!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Kiitos
Ruoka on valunut hyvin alas vesi toisin tökkii ahemman kerran tule sellanen pakottava tunne ruokatorveen.Menee kuulleemma ohi. Mutta muuten kaikki ok ja hyvin on pikku massunni yhteistyöhaluinen:D
Hauskaa tässä on että pikku tyttöni syö enemmän kun äiti
Ruoka on valunut hyvin alas vesi toisin tökkii ahemman kerran tule sellanen pakottava tunne ruokatorveen.Menee kuulleemma ohi. Mutta muuten kaikki ok ja hyvin on pikku massunni yhteistyöhaluinen:D
Hauskaa tässä on että pikku tyttöni syö enemmän kun äiti
Mukavaa matkan jatkoa uudelle pikku-masuselle!
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
ni72- minuakin ällistytti alussa lasten ruoka-annokset. Mun kolmevuotias vetää reilusti isommat annokset kuin minä. Saatikka sitten kun mies lastaa lautastaan täyteen... Nyt siihen on jo tottunut.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Onnittelut hyvin menneestä leikkauksesta!
teisku- Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 64
Registration date : 28.08.2010
onnea uudelle elämälle.
tiina73- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 11.04.2011
Kiitos kaikille:)
Tänään poistettiin hakaset mahasta ja yks haavista temppuilee edelleen ja tihkutti hiukan. Muuten kaikki haavat parantunu hyvin ja arpeutunut.
Vaaka näyttää joka kerta pienempää lukemaa:)Nyt pystyn jo juomaan vettä hyvin se ei enään töki niin pahasti kun ensin. Seisonut vesi menee paremmin alas kun juuri hansta otettu. Odottaen kesäää ja pienempiä vaatteita
Tänään poistettiin hakaset mahasta ja yks haavista temppuilee edelleen ja tihkutti hiukan. Muuten kaikki haavat parantunu hyvin ja arpeutunut.
Vaaka näyttää joka kerta pienempää lukemaa:)Nyt pystyn jo juomaan vettä hyvin se ei enään töki niin pahasti kun ensin. Seisonut vesi menee paremmin alas kun juuri hansta otettu. Odottaen kesäää ja pienempiä vaatteita
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Similar topics
» Huh huh, kotona taas..
» Poppamies kotona taas
» Oys:ssa vatsalaukun ohitusleikkaus 14.3.-11. Nyt kotona taas.
» leikkaus ohi ja kotona:)
» Leikkaus ohi ja onnellisesti kotona!
» Poppamies kotona taas
» Oys:ssa vatsalaukun ohitusleikkaus 14.3.-11. Nyt kotona taas.
» leikkaus ohi ja kotona:)
» Leikkaus ohi ja onnellisesti kotona!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa