Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!
+12
lisbet
MRA123
Elämä edessä
Maiski
tigertytto
Sokerihiiri
LauraL
Aurora
eräpena
Pallokala
2FatToFly
ni72
16 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!
Hei ni72!
Mielenkiintoistas seurata edistymistäsi, koska olet tasan viikkoa edellä minua prosessissa! Minulle laitettiin itsestään sulavat ompeleet. Miksihän tuon suhteen on eri sairaaloissa eri käytäntöjä? Nyt minulla on takana ensimmäinen ja oikein hyvin nukuttu yö omassa punkassa. Pystyin nukkumaan jopa molemmilla kyljilläni, ei tehnyt pahaa. Oletko syönyt kipulääkkeitä kotona? Ostin kyllä purkin, mutta olen ottanut vaan puolikkaan kerrallaan, kun ei ole ollut kummempia kipuja. Maha ei ole antanut entiseen elämään verrattuna muuta kuin pientä pulinaa ja hiukan röyhtäisyä, lieviä. Odottelen, mitä tuleman pitää. Hyvää vointia sinulle!!
Mielenkiintoistas seurata edistymistäsi, koska olet tasan viikkoa edellä minua prosessissa! Minulle laitettiin itsestään sulavat ompeleet. Miksihän tuon suhteen on eri sairaaloissa eri käytäntöjä? Nyt minulla on takana ensimmäinen ja oikein hyvin nukuttu yö omassa punkassa. Pystyin nukkumaan jopa molemmilla kyljilläni, ei tehnyt pahaa. Oletko syönyt kipulääkkeitä kotona? Ostin kyllä purkin, mutta olen ottanut vaan puolikkaan kerrallaan, kun ei ole ollut kummempia kipuja. Maha ei ole antanut entiseen elämään verrattuna muuta kuin pientä pulinaa ja hiukan röyhtäisyä, lieviä. Odottelen, mitä tuleman pitää. Hyvää vointia sinulle!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Hei taas:) Maha parantunu niin et voi kaikkea jo tehdä ja alkanu oppimaan mitä voi syödä ja mikä kannattaa jättä suosiolla pois.
Nukkumaan pystyy jo ihan miten päin vaan onneksi:)
Kyllä ELÄMÄ EDESSÄ söin jonkin aikaa kipulääkkeitä kotona 1mg Paratabs.
Meille ei annettu niitä verenohennus piikkejä ollenkaan mukaan eikä edes reseptille.
Kävin ensimmäisellä rt käynnillä ja kaikki menee kuulleemma hyvin ja painoa pudonnut
Seuraavan kerran kirurgille heinäkuussa ja syksyllä muita aikoja.
Pyöräilykin sujuu jo hyvin niin eiköhän se tästä sitten pikku hiljaa ....
Hyvää kesää kaikille:)
Nukkumaan pystyy jo ihan miten päin vaan onneksi:)
Kyllä ELÄMÄ EDESSÄ söin jonkin aikaa kipulääkkeitä kotona 1mg Paratabs.
Meille ei annettu niitä verenohennus piikkejä ollenkaan mukaan eikä edes reseptille.
Kävin ensimmäisellä rt käynnillä ja kaikki menee kuulleemma hyvin ja painoa pudonnut
Seuraavan kerran kirurgille heinäkuussa ja syksyllä muita aikoja.
Pyöräilykin sujuu jo hyvin niin eiköhän se tästä sitten pikku hiljaa ....
Hyvää kesää kaikille:)
ni72- Viestien lukumäärä : 59
Registration date : 12.09.2010
Moikka, mites menee??
Joko uudet rutiinit ovat tulleet tutuiksi? Ootko tyytyväinen leikkaukseen? Kumpi muuten sut leikkasi H vai S?
Joko uudet rutiinit ovat tulleet tutuiksi? Ootko tyytyväinen leikkaukseen? Kumpi muuten sut leikkasi H vai S?
LauraL- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011
Moikka:) Hyvin menee kiitos kysymästä
Rutiinit ja syömiset tullut tutuksi ja se mitä voi syödä ja mitä ei:)
Painoa pudonnu noin 30kiloa ja liikuntaa en ole viel alotellu mutta eiköhän se tule pian kuvioihin.
Olen ollut tyytyväinen leikkaukseen ei ole valittamista . H oli mua leikkaamassa ja pian mulla on sille aika:)
Rutiinit ja syömiset tullut tutuksi ja se mitä voi syödä ja mitä ei:)
Painoa pudonnu noin 30kiloa ja liikuntaa en ole viel alotellu mutta eiköhän se tule pian kuvioihin.
Olen ollut tyytyväinen leikkaukseen ei ole valittamista . H oli mua leikkaamassa ja pian mulla on sille aika:)
Täällä taas muutama rivi kirjoitetaan.... -37kg on nyt siitä kun aloitin eneilyn ja suurimmat takasin virtaukset ja ahdistuneet olot ym on väistyny:)
Kuntoilua en ole viellä aloittanut mutta eiköhän se tässä pikkuhiljaa saavu kuvioihin.
vaatteet tosin on suuria ja tippuu päältä .
Niin ja ne HIUKSET voi luoja ne tippuu myös tuleeko musta kalju.
Muuten vointi hyvä
Kuntoilua en ole viellä aloittanut mutta eiköhän se tässä pikkuhiljaa saavu kuvioihin.
vaatteet tosin on suuria ja tippuu päältä .
Niin ja ne HIUKSET voi luoja ne tippuu myös tuleeko musta kalju.
Muuten vointi hyvä
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Similar topics
» Huh huh, kotona taas..
» Poppamies kotona taas
» Oys:ssa vatsalaukun ohitusleikkaus 14.3.-11. Nyt kotona taas.
» leikkaus ohi ja kotona:)
» Leikkaus ohi ja onnellisesti kotona!
» Poppamies kotona taas
» Oys:ssa vatsalaukun ohitusleikkaus 14.3.-11. Nyt kotona taas.
» leikkaus ohi ja kotona:)
» Leikkaus ohi ja onnellisesti kotona!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa