Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

+12
sasa
emmiliini
Annniina
Tyyne
Miumau
ibid
Mimosa55
pajunkissa
Leenu68
MatamiMimmi
Tuplanainen
Pikki
16 posters

Sivu 6 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 6 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja hellu Ma Syys 21, 2015 9:16 pm

Hienoa Lellukka eneilyn onnistumisesta ja painon putoamisesta. Sitkeä ja kurinalainen saa kyllä olla. Ja toivon että leikkaus menee hyvin.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 6 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Miumau Ti Syys 22, 2015 2:43 am

Tsemppiä loppurutistuksiin sunny
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Registration date : 23.01.2015

Viesti kirjoittaja Lellukka Ke Syys 23, 2015 12:13 am

Kiitos Hellu ja Miumau Smile

Juu sitkeyttä ja itsekuria tässä vaaditaan ja paljon. Tänään on tehnyt niin paljon pizzaa mieli että olin selittänyt aamulla miehelle unissani että ennen leikkausta hänen täytyy tehdä pizzaa kotona jotta saan syödä sitä edes kerran ennen leikkaustani Laughing Laughing Isäntää oli naurattanut kun heti sen sanottuani oli jatkanut unta ja alkanut kuorsaamaan alle puolessa minuutissa Laughing
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Registration date : 19.12.2014

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Syys 25, 2015 7:48 pm

Voihan pizza Very Happy Pitääkö toi 5,7kg olla poissa juuri silloin 7.10.? Uskon että pääset rapiasti ylikin drunken

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Registration date : 09.02.2015

Viesti kirjoittaja Lellukka La Syys 26, 2015 7:12 pm

Annniina Smile Juttelin ravintoterapeutin kanssa toissapäivänä puhelimessa ja hän sanoi että puoli kiloa saa paino heittää tavoitepainosta punnituspäivänä Razz

Paino putoaa nytkähdellen alaspäin. Aina pienen tauon jälkeen humpsahtaa yhtä äkkiä alas ja yritti tuossa jopa noustakin vaikken ole mitenkään lipsunut vaan koettanut pysyä ruokavalion suhteen oikealla tiellä. Vettä pitäisi muistaa juoda enemmän, sen kanssa on takkuillut nyt jostain syystä. Yleensä juon vettä joka päivä 2-2½ L joten en tiedä mistä tämä laiskuus johtuu.
Senttejä on lähtenyt viime mittauksen jälkeen -1cm eli yht. -6cm vyötäröltä. Ei mitenkään paha Smile Smile Mielitekoja on todella paljon, koetan pitää ne loitolla mutta eihän se helppoa ole näin perheellisenä kun joutuu kuitenkin muille kokkailemaan vaikka ei itse syö. Sitä paitsi vaikka en itse kokkailisi saavuttavat ruoan tuoksut hajuaistini tämän tästä ja välillä melkein itkua vääntäen juon pirtelöni tai syön keittoja tai puuroa kun muut saavat ihan kunnon kotiruokaa. Että tämä on välillä niin epäreilua..
Kiinnitän katseeni kuitenkin koko ajan siihen tulevaan leikkaukseen enkä anna periksi!
Lellukka
Lellukka

Viesti kirjoittaja Lellukka La Syys 26, 2015 8:40 pm

Otti oikein vatsanpohjasta ihan kun tajusin hetki sitten ettei leikkaukseen ole enää kuin viikko+5 päivää Very Happy Shocked

Kerroin ravintoterapeutille toissapäivänä kuinka jännitän sitä jos eivät voikaan tehdä leikkausta aikaisemman tyräleikkauksen takia, jossa laittoivat mulle sen verkon tuonne vatsaan. Hän sitten lohdutteli ja sanoi, että se on kirurgin tiedossa kyllä ja silti minut on leikkaukseen hyväksytty joten sen ei pitäisi olla esteenä. Kyllä helpotti huolia kovasti kun sen kuulin!
Lellukka
Lellukka

Viesti kirjoittaja Tyyne Su Syys 27, 2015 11:19 am

Tsemppiä Lellukka,

kyllä ne sut leikkaa! Very Happy . Mutta sama fiilis mulla oli ihan H-hetkeen asti, että varmasti Tallinnassa päivää ennen leikkausta tehtävissä kokeissa varmasti ilmaantuu jotain, että leikkausta ei voida tehdä. Mutta kyllä vaan tehtiin! Very Happy . Olet kuule hyvin pian hoikka tyttö Very Happy
Uusi terve ja hoikka elämäsi saa alkaa, olen vilpittömästi onnellinen puolestasi!

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Registration date : 18.02.2015

Viesti kirjoittaja Mimosa55 Su Syys 27, 2015 4:36 pm

Tsemppiä minäkin sinulle Lellukka toivottelen...minulla aikaa leikkaukseen yksi yö. Tuskin tulee uni silmään ensi yönä. Tälle päivälle olen jättänyt kaikenlaista pakollista kotitehtävää, ettei ehtisi ajatella huomista. Minulla myös leikattu tyrä noin 14 vuotta sitten, eikä verkkoa voitu laittaa. Kirurgi kyllä lupasi handlata homman ja niin käy varmasti sinullakin. Tsemppiä kaikille!

Mimosa55

Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 12.12.2014

Viesti kirjoittaja Tyyne Su Syys 27, 2015 10:53 pm

Moi Mimosa55,

tsemppiä myös sulle leikkaukseen Very Happy . Muistan itsekin erittäin kirkkaasti sen viimeisen yön ennen leikkausta, olin itse laivalla matkalla Tallinnaan, aivan hirveässä, vanhalta tupakalta haisevassa hytissä Laughing . Mutta kyllä siinä kuitenkin muutaman tunnin sain nukuttua. Mutta iloitsen myös puolestasi Mimosa, että kohdallasi kohta kaikki jännittäminen ja pelkääminen on ohi. Kaikki menee varmasti hyvin! Kirjoitte sitten kun jaksat leikkauksen jälkeisiä kuulumisiasi. Tyyne on täällä hengessä mukana Smile .

Tyyne

Viesti kirjoittaja Lellukka Ma Syys 28, 2015 5:02 am

Kiitos Tyyne kun jaksat rauhoitella minua Very Happy ja tsemppiä Mimosan leikkaukseen!

Olipa ihana aamulla mennä vaa'alle ja huomata painon humpsahtaneen taas melkein kilon alaspäin pienellä aikaa. Teki kyllä kummasti menneestä päivästä paremman ja hälvensi mielitekoja huomattavasti Very Happy
Kohta se on mullakin H-hetki, enää viikko + 3 päivää!! Vastahan minä väkersin melkein itkua täällä kun aika ei tuntunut menevän eteenpäin millään...taisi olla tammi-helmikuuta kun ajattelin että pääsenkö lainkaan tänä vuonna operoitavaksi ja nyt sitten olenkin yhtä äkkiä jo tässä hetkessä Very Happy
Lellukka
Lellukka

Viesti kirjoittaja Lellukka Ma Syys 28, 2015 10:05 pm

Tänään tuli taysista iso nivaska papereita ja ohjeita tulevaa leikkausta varten. Olen jotenkin koko ajan muistanut, että leikkaus olisi 8. päivä ensi kuuta mutta sehän onkin jo 7. pvä.
5.pvä menen taysiin verikokeisiin+anestesialääkärille+kirurgin juttusille.

IIK nyt alkaa jännittämään What a Face What a Face Perhoset ja nutrilet pirtelö vaan pyörii vatsanpohjassa Laughing

Niille joilla tämä taival on vasta alkutekijöissään voin sanoa: Pitkä on aika, mutta hyvää kannattaa aina odottaa! Olen itse odottanut tätä nyt viime elokuusta lähtien ja välillä meinasin antaa periksi kun tuntui ettei tästä mitään tule ja ettei minua kuitenkaan leikata..edelleen mielessä käy, että mitä jos tulee joku viimehetken peruutus...mutta yritän ajatella silloin että kaikki menee hyvin.

Mutta tällä hetkellä tuntuu hyvältä! Very Happy
Lellukka
Lellukka

Viesti kirjoittaja Lellukka Ti Syys 29, 2015 6:44 pm

Enää 1kg tavoitteeseen! Eilen sain kuulla viimeksi kolmelta ihmiseltä että olen laihtunut! Very Happy

Leikkaukseen enää päivän yli viikko!
Lellukka
Lellukka

Viesti kirjoittaja Miumau Ke Syys 30, 2015 12:46 am

Kiva kuulla, että nyt luistaa olo ja elämä. Hienosti oot saanut tavoitteenkin saavutettua (en yhtään epäile sen kilon lähtemistä). Hengessä mukana!
Miumau
Miumau

Viesti kirjoittaja Lellukka Pe Loka 02, 2015 2:10 pm

Kiitos Miumau Smile

Enää 600g tavoitteeseen! Very Happy
Lellukka
Lellukka

Viesti kirjoittaja Lellukka La Loka 03, 2015 10:09 pm

Kuuluukohan asiaan että kun H-hetki alkaa olla näin lähellä niin tuntuu että koko aika pysähtyy ja päivä matelee etananvauhtia kohti iltaa? Ei millään jaksaisi enää odottaa...
Lellukka
Lellukka

Viesti kirjoittaja sasa Su Loka 04, 2015 12:52 am

Onnittelut ENEkuurin onnistumisesta ja kohtahan pääsetkin sitten leikkaukseen. Kerrohan sitten fiiliksiä, kun kotiudut ja jaksat taas kirjoitella tänne.
sasa
sasa

Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 08.10.2011

Viesti kirjoittaja hellu Su Loka 04, 2015 2:47 am

Hienoa eneilyn onnistumisesta ja onnea leikkaukseen. Minutkin leikataan Tampereella mutta kun olen maakunnasta enkä Tamperelainen niin jonotus on Taysiin. Siellä on pitkät jonot ja yli vuosi näköjään menee aloituksesta jopa puolitoista. Tsemppiä loppupäiviin.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Registration date : 28.03.2015

Viesti kirjoittaja Lellukka Ma Loka 05, 2015 8:32 pm

Hei sasa ja hellu Very Happy

Takana pitkä päivä taysissa, oli verikoetta, leikkaavan kirurgin kanssa rupattelua (hän varoitteli vielä riskeistä ja kertoi vaaroista, mutta totesi sitten ettei minua tarvitse näköjään enempää pelotella koska olen tietoinen riskeistä ja niin edelleen). Kirurgin jälkeen menin jutustelemaan todella pirtsakan ja mukavan tuntuisen sairaanhoitajan kanssa ja kotiin tuomisiksi sain mm. tukisukat jotka pitää laittaa kotona ennenkuin lähdetään taysiin keskiviikkona...sain myös ison nivaskan papereita ohjeineen jne...pirtsakan sairaanhoitajan jälkeen mentiin miehen kanssa kahvilaan koska siinä oli sellainen parin tunnin tauko odotuksineen ja sen jälkeen lampsimme taas kohti uutta, eli keskustelemaan anestesialääkärin kanssa. Rehellisesti täytyy kyllä tunnustaa että kyseinen lääkäri tuntui jotenkin kopealta ainakin alkuun ja vähän nuivalta, mutta laitoin sen kaiken sen piikkiin että kyseessä oli nuori mieslääkäri joka oli varmaan herännyt väärällä jalalla tai oli työskennellyt liikaa tälle päivälle.
Minut kuulema leikataan keskiviikkona viimeisenä ja kirurgin mukaan tekevät ohitusleikkauksen jollei kiinnikkeitä ole liikaa.

Leikkaus on jo YLIHUOMENNA!! Ajatella ja vastahan minä aloitin koko tämän matkan kohti tätä leikkausta. Ihanaa vihdoinkin tämä pitkä odotus päättyy cheers cheers
Lellukka
Lellukka

Viesti kirjoittaja Miumau Ma Loka 05, 2015 10:41 pm

Onnea leikkaukseen Lellukka! Ja voimia tukisukkien pukemiseen Very Happy
Miumau
Miumau

Viesti kirjoittaja Tyyne Ma Loka 05, 2015 11:36 pm

Onnea leikkaukseen myös minun puolestani Very Happy . Ihailtavan sisukas olet ollut koko tämän pitkän taipaleen! Very Happy . Tule tänne palstalle sitten heti kun jaksat kertomaan kuulumisiasi.
Tyyne on hengessä mukana!

Tyyne

Viesti kirjoittaja Lellukka Ti Loka 06, 2015 11:45 am

Kiitos Miumau ja Tyyne Very Happy Olette ihania kun jaksatte tsempata! Very Happy

Niistä tukisukista, naurattaa jo etukäteen minkälainen show siitä tulee kun yritän kiskoa ne jalkaani Laughing Sanoivat kyllä eilen, että jos niitä ei millään saa kotona vedettyä jalkaan niin laittavat ne kyllä sitten osastolla minulle.

Löysin tällaisen herkun:
http://www.fatsecret.fi/Diary.aspx?pa=fjrd&rid=2952405
sekä:
http://www.fatsecret.fi/kalorit-ravinto/snellman/kevyt-maksamakkara/100g
Tuota aion kokeilla leikkauksen jälkeen sitten kun saa syödä. Onhan siinä rasvaa mutta proteiinia on myös sen verran että kannattaa kokeilla.
Lellukka
Lellukka

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Loka 06, 2015 6:18 pm

OMG joko sä Lellukka olet menossa... cheers Kerrassaan kaikkea onnea huomiselle ja tulevaan! Täällä sitten odotellaan kovasti raportteja tapahtumista Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Registration date : 09.02.2015

Viesti kirjoittaja Lellukka Ti Loka 06, 2015 9:37 pm

Annniina Very Happy sitä samaa minä täällä olen ihmetellyt, että nytkö se sitten vihdoinkin tapahtuu! cheers affraid cheers

Olen yrittänyt lepäillä koko päivän, mulla on tapana saada nimittäin korkea kuume jos jännitän jotain asiaa kovasti ja sitähän minä en todellakaan nyt tarvitse Laughing
Huolestuttaa kyllä myös se että mitä jos sen leikkauksen aikana tapahtuu jotain tai jos kerran tekevät sen ohituksen ja saan jotain jälki ongelmia esim. ravinnon imeytymisten ym kanssa. No ei auta muu kuin ottaa riski ja yrittää. Tämä on kuitenkin, kuten kirurgillekin eilen taas kerran sanoin, viimeinen pelastusrengas omalla kohdallani saada apu laihtumiseen.
Itseni tuntien tiedän, että koti ikävä tulee varmasti kun mies lähtee huomenna sairaalalta kotiin mutta onneksi pääsen pian kotiin (omaan sänkyyn) kunhan vaan kaikki menisi hyvin I love you
Lellukka
Lellukka

Viesti kirjoittaja Tyyne Ti Loka 06, 2015 10:46 pm

Lellukka; kaikki menee hyvin! Älä suostu edes ajattelemaan muuta! Mene tänään netti"ostoksisille" suunnittelemaan/katselemaan kaikkia ihania vaatteita mitä ennen et ole voinut edes kuvitella käyttäväsi. Näe päiväunia uudesta hoikasta olemuksestasi ja kaikista kauniista asuista mitä unelmoit käyttävästi päästessäsi tavoitepainoosi. Anna unelmien lentää ilman mitään "rajoituksia" Very Happy . Suunnittele uusia harrastuksia mitä olet ennen jättänyt aloittamatta ylipainon takia. Ajattele, että kohta kuoriutuu esiin todellinen minäsi! Näitä kun pohdiskelet niin et ehdi maalailla katastrofeja Very Happy .

Tyyne

Viesti kirjoittaja Lellukka Ke Loka 07, 2015 2:16 pm

Tyyne I love you Miestäni hirvittää ajatus tulevista vaateostoksistani jo, näkee silmissään vaan eurojemme kilisevän vaatekauppojen kassaan Laughing Laughing

Toivottavasti kaikki menee tänään hyvin, näin koko yön painajaisia siitä että olin pilannut leikkaukseni jotenkin. Heräsin 2-3 kertaa sydän pamppaillen ja aloin miettimään, että enhän vaan sittenkään yön aikana käynyt juomassa vettä tai syönyt jotain...kunnes tajusin helpottuneena että se oli vain unta ja nukahdin uudelleen.

Puolentunnin kuluttua alkaa operaatio: Tukisukat jalkaan vie. Saa nähdä kuinka siinäkin oikein käy Laughing Laughing
Inhottaa kun ei saa juoda mitään ja janottaa koko ajan. Hampaiden pesu onneksi auttaa hetkeksi mutta tekisi mieli kylmää vettä nyt ja heti, oikein sellainen iso lasillinen cyclops

Ei auta itku markkinoilla, tulen taas tänne jahka leikkaus on ohi ja voimat riittää. Kirjoitan kuulumiset ja voinnit sekä muutenkin omat kokemukset, että hekin jotka vasta miettivät uskaltaako vai eikö uskaltaa tähän ryhtyä voisivat siitä saada osviittaa millaista tämä oikein on Smile

Hellurei ja hellät tunteet kaikille, muutaman päivän päästä taas tavataan! cheers
Lellukka
Lellukka

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 6 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Seuraava

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa