Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Emmyn taival kohti leikkausta..

+17
Yasmiini
Piuku
HyeeNa!
pirjo581
toivossa on hyvä elää
Minttu 76
trintilla
meevin
Tuhatkeiju
Mella67
Valopää
Pellukka
chrissy
Kimby
Vesinokkaeläin
Tötterö
Viipe
21 posters

Sivu 8 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 8 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Helmi 11, 2016 11:12 pm

Ei oikeastaan mitenkään Anniina Very Happy .No...verikokeissa pitää käydä mut nyt ne Hyvinkäällä  sekoilee verikokeiden kanssa,kun olen yrittänyt käydä labrassa.Huomenna hoitaja soittelee mulle.En oikeasti tajua miten voi olla niin vaikeaa tää suomalainen terveydenhuolto Evil or Very Mad .Sitten pitäisi pysyä terveenä ja olen ihan hysterian partaalla,kun pelkään kuollakseni,että sairastun just ennen leikkausta(mun tuurilla niin vielä käy Sad ). Kirurgit ja nukkumatin tapaan vasta leikkausaamuna.Menen leikoon eli leikkaukseen kotoa. Ens viikon perjantaina hoitaja soittaa ja antaa(toivon mukaan)tarkemmat ohjeet valmistautumiseen ja kertoo myös mihin aikaan pitää olla paikalla. Olen lukenut netistä paljon muitten kokemuksia masuroikkoleikkauksesta ja aika kivulias ja hidas toipuminen odottaa.Ei se haittaa. Mä oon niiiin valmis Razz

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 8 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Annniina La Helmi 13, 2016 6:43 pm

Ok, tsemppiä! Nyt vaan armotonta käsien pesua saippualla... Meillä töissä taudit jyllää ja avaan oven kahvatkin hihalla Surprised


Viimeinen muokkaaja, Annniina pvm La Helmi 13, 2016 6:43 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kirotushärö)

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 8 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Helmi 25, 2016 3:14 pm

Roikkoleikkaus takana ja eilen kotiuduin☺. Leikkaus meni hyvin. Nyt vaan pitää ottaa iisisti.Ensi viikolla tapaan kirurgin. Hän katsoo navan ja ottaa tikit siitä pois.Täytyy toivoa,että jatkuu toipuminen tähän malliin. Lääkettä pitää syödä säännöllisesti ja pystyn nukkumaan ainoastaan selällään joka ei ole mulle mieluista. Saisin nukkua kyljellä mut ei vielä onnistu. Olen silti pystynyt nukkumaan ja liikkumaan vähäsen. Tästä se taas lähtee😁.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 8 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Helmi 25, 2016 3:15 pm

Siis nukkumaan normisti ja liikkumaan vähäsen😂.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 8 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Maalis 01, 2016 2:17 am

Rispektii cheers Vointeja!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 8 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ti Maalis 01, 2016 1:39 pm

Kiitos Annniina😊. Hyvin on mennyt roikkoleikkauksen jälkeen. Olen tosi yllättänyt miten vähän kipuja on. Ainahan jostain tuolta alhaalta vihlaisee mut lihakset ne siellä etsii paikkaansa. Pystyn nukkumaan jo kyljellään ja vähentänyt lääkkeitä reippaasti. Ei kyllä kaduta pätkääkään,että lähdin tähän mukaan 😀.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 8 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Yasmiini La Kesä 11, 2016 4:02 am

Olipa ihana lukea sinun taipaleestasi. Olen käynyt palstalla vain satunnaisesti sen jälkeen, kun aioin vielä kerran yrittää pudottaa perinteisellä menetelmällä (onnistumatta siinä). Muistan, kun reilu kaksi vuotta sitten samoihin aikoihin aloiteltiin kirjoittelu palstalla. Ja sinä olet jo noin pitkällä. Hienoa!

Yasmiini

Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 8 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Syys 21, 2016 11:13 am

Pitkästä aikaa täällä☺. 2v tulee syyskuun lopulla ohituksesta ja eilen oli tarkastus sairaalassa. Se olikin viimeinen. Sitten pitää ottaa kerran vuoteen kokeet joko tervarissa tai omasaa työterveyshuollossa. Oli aivan ihana lääkäri (sama kuin 1v tarkastuksessa). Kaikki arvot hyvät. Olwn kuulemma malliesimerkki onnistumisesta! Sain niin paljon kehuja et ihan hämmentää. Ei kuulemma.painon tarvitae pudota vaikken ihan normipainossa ole.(n.7kg normin rajalle). Jäi hirveän hyvä fiilis käynnistä ☺. Nyt jatkuu painonhallinta loppuelämän ajan. Liikkunut olen pyörällä tosi paljon miehen kanssa keväästä alkaen. Pyörä menee varastoon,kun liukkaat alkaa. Tilalle täytyy ottaa sittem kävely ja kotona oottaa kuntopyörä. Jumpassa käyn 2kr viikossa. Yritän pysyä aktiivisena vaikka työ ja aikaisin nouseminen vie voimia paljon. Paluuta entiseen ei ole. Hyvää Syksyä kaikille!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 8 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Syys 26, 2016 2:33 pm

Olipa ihana lukea että sulla on mennyt kaikki noin hienosti! Very Happy Tuollainen 2-vuotiskäynti pitää ottaa tavoitteeksi.
Hyvää syksyä sinullekin flower

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 8 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Syys 26, 2016 8:05 pm

Kiitos Annniina ☺. Makean syömisen kanssa jatkan taistelua lopouelämän. Se,kun edelleen on mun akilleen kantapää. Täytyy vain katsoa vanhoja kuvia niin muistaa ettei enää koskaan halua olla sellaisessa koossa kuin oli...

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 8 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 8 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa