Emmyn taival kohti leikkausta..
+17
Yasmiini
Piuku
HyeeNa!
pirjo581
toivossa on hyvä elää
Minttu 76
trintilla
meevin
Tuhatkeiju
Mella67
Valopää
Pellukka
chrissy
Kimby
Vesinokkaeläin
Tötterö
Viipe
21 posters
Sivu 8 / 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..
Ei oikeastaan mitenkään Anniina .No...verikokeissa pitää käydä mut nyt ne Hyvinkäällä sekoilee verikokeiden kanssa,kun olen yrittänyt käydä labrassa.Huomenna hoitaja soittelee mulle.En oikeasti tajua miten voi olla niin vaikeaa tää suomalainen terveydenhuolto .Sitten pitäisi pysyä terveenä ja olen ihan hysterian partaalla,kun pelkään kuollakseni,että sairastun just ennen leikkausta(mun tuurilla niin vielä käy ). Kirurgit ja nukkumatin tapaan vasta leikkausaamuna.Menen leikoon eli leikkaukseen kotoa. Ens viikon perjantaina hoitaja soittaa ja antaa(toivon mukaan)tarkemmat ohjeet valmistautumiseen ja kertoo myös mihin aikaan pitää olla paikalla. Olen lukenut netistä paljon muitten kokemuksia masuroikkoleikkauksesta ja aika kivulias ja hidas toipuminen odottaa.Ei se haittaa. Mä oon niiiin valmis
emmy78- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2014
Ok, tsemppiä! Nyt vaan armotonta käsien pesua saippualla... Meillä töissä taudit jyllää ja avaan oven kahvatkin hihalla
Viimeinen muokkaaja, Annniina pvm La Helmi 13, 2016 6:43 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kirotushärö)
Annniina- Viestien lukumäärä : 550
Registration date : 09.02.2015
Roikkoleikkaus takana ja eilen kotiuduin☺. Leikkaus meni hyvin. Nyt vaan pitää ottaa iisisti.Ensi viikolla tapaan kirurgin. Hän katsoo navan ja ottaa tikit siitä pois.Täytyy toivoa,että jatkuu toipuminen tähän malliin. Lääkettä pitää syödä säännöllisesti ja pystyn nukkumaan ainoastaan selällään joka ei ole mulle mieluista. Saisin nukkua kyljellä mut ei vielä onnistu. Olen silti pystynyt nukkumaan ja liikkumaan vähäsen. Tästä se taas lähtee😁.
Siis nukkumaan normisti ja liikkumaan vähäsen😂.
Rispektii Vointeja!
Kiitos Annniina😊. Hyvin on mennyt roikkoleikkauksen jälkeen. Olen tosi yllättänyt miten vähän kipuja on. Ainahan jostain tuolta alhaalta vihlaisee mut lihakset ne siellä etsii paikkaansa. Pystyn nukkumaan jo kyljellään ja vähentänyt lääkkeitä reippaasti. Ei kyllä kaduta pätkääkään,että lähdin tähän mukaan 😀.
Olipa ihana lukea sinun taipaleestasi. Olen käynyt palstalla vain satunnaisesti sen jälkeen, kun aioin vielä kerran yrittää pudottaa perinteisellä menetelmällä (onnistumatta siinä). Muistan, kun reilu kaksi vuotta sitten samoihin aikoihin aloiteltiin kirjoittelu palstalla. Ja sinä olet jo noin pitkällä. Hienoa!
Yasmiini- Viestien lukumäärä : 36
Registration date : 04.06.2014
Pitkästä aikaa täällä☺. 2v tulee syyskuun lopulla ohituksesta ja eilen oli tarkastus sairaalassa. Se olikin viimeinen. Sitten pitää ottaa kerran vuoteen kokeet joko tervarissa tai omasaa työterveyshuollossa. Oli aivan ihana lääkäri (sama kuin 1v tarkastuksessa). Kaikki arvot hyvät. Olwn kuulemma malliesimerkki onnistumisesta! Sain niin paljon kehuja et ihan hämmentää. Ei kuulemma.painon tarvitae pudota vaikken ihan normipainossa ole.(n.7kg normin rajalle). Jäi hirveän hyvä fiilis käynnistä ☺. Nyt jatkuu painonhallinta loppuelämän ajan. Liikkunut olen pyörällä tosi paljon miehen kanssa keväästä alkaen. Pyörä menee varastoon,kun liukkaat alkaa. Tilalle täytyy ottaa sittem kävely ja kotona oottaa kuntopyörä. Jumpassa käyn 2kr viikossa. Yritän pysyä aktiivisena vaikka työ ja aikaisin nouseminen vie voimia paljon. Paluuta entiseen ei ole. Hyvää Syksyä kaikille!
Olipa ihana lukea että sulla on mennyt kaikki noin hienosti! Tuollainen 2-vuotiskäynti pitää ottaa tavoitteeksi.
Hyvää syksyä sinullekin
Hyvää syksyä sinullekin
Kiitos Annniina ☺. Makean syömisen kanssa jatkan taistelua lopouelämän. Se,kun edelleen on mun akilleen kantapää. Täytyy vain katsoa vanhoja kuvia niin muistaa ettei enää koskaan halua olla sellaisessa koossa kuin oli...
Sivu 8 / 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Similar topics
» Kohti leikkausta
» Kohti leikkausta...
» Kohti leikkausta..
» matka kohti leikkausta!!!
» huomenna ravitsemus polille
» Kohti leikkausta...
» Kohti leikkausta..
» matka kohti leikkausta!!!