huomenna ravitsemus polille
5 posters
huomenna ravitsemus polille
Moi. Pitkästä aikaa taas täällä. Nyt vihdoinkin huomenna aika KYS:n ravitsemuspolille.... Jännittää!!! Mitä ne siel sanoo!!! Tarve leikkaukseen on ehdottomasti edelleen.
Jugge
Jugge
jugge- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 10.09.2008
Vs: huomenna ravitsemus polille
jugge kirjoitti:Moi. Pitkästä aikaa taas täällä. Nyt vihdoinkin huomenna aika KYS:n ravitsemuspolille.... Jännittää!!! Mitä ne siel sanoo!!! Tarve leikkaukseen on ehdottomasti edelleen.
Jugge
Moi Jugge!
Lykkyä matkaan sinne ravitsemussuunnittelijan luona käymiseen
t: M M
Milli Menninkäinen- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 10.09.2008
alkutaipaleella kohti leikkausta
Olen 25-vuotias nainen ja alkutaipaleella kohti leikkausta. Olen ollut ylipainoin 4-vuotiaasta lähtien ja tällä hetkellä painoa on 130,4 kiloa ja pituutta 174 cm. Olen laihduttanut suunnille koko elämäni ja parhaimmillaan paino on tippunut -10 kg. Olen kokeillut erityisdieettejä, Nutrilet- valmistetta ja useasti painonvartioita. Lokakuussa 2007 työterveyslääkäri ehdotti minulle leikkaushoitoa painonpudotukseen ja lähete lähti siitä Loimaan aluesairaalan painonhallintapoliklinikalle ja sieltä sitten Tyksiin. Tyksissä on otettu verikokeita ja niissä oli kaikki ok. Huomenna tapaan ravitsemusterapeutin. Kirurgille pitäisi päästä kuulemma kahden kuukauden sisällä. Odotan tulevaisuutta mielenkiinnolla ja uutta suuntaa elämälle!
Viimeinen muokkaaja, Pia pvm To Loka 16, 2008 1:36 pm, muokattu 1 kertaa
Pia- Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 41
Registration date : 12.10.2008
Lykkyä tykö, olet jo lähellä. Minulla on vasta gastroskopiaan meno lokakuun lopulla. Toisaalta kun miettii niin mitä minä tässä hötkyulen. Kuukaudet menevät niin nopeasti kuitenkin joten vielä olen siellä leikkauspöydällä nopeammin kun uskonkaan.
Mertzi- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 09.09.2008
Ravitsemusterapeutilla on nyt käyty
Kiitos ja ihan hyvin käynti sujui. En tiennyt oikein mitä odotin ravitsemusterapeutilta, mutta hän kertoi lähinnä minulle ruokailusta mahdollisen tulevan leikkauksen jälkeen.Ravitsemusterapeutin mielestä olin hyvin perehtynyt aiheeseen ja nyt vaan odottelen kutsua kirurgille. Kyllä odottavan aika tuntuu pitkältä, mut hiljaa hyvää tulee ja onhan näiden kilojen kanssa jo 21 vuotta eletty..
Mitä tarkoittaa Sleeve gastrectomy?
Aukko sivityksessä, mutta en tiedä,mitä tuo tarkoittaa.
Kun luekelin tätä rimpsua niin kuvittelin, että olisiko se juuri se varsinainen leikkaus.
30.9.2008 130,4 kg BMI 42,9
30.9.2008 sisätautilääkäri
13.10.2008 ravaitsemusterapeutti
30.10.2008 kirurgin vastaanottoaika
10.11.2008 gastroskopia
3.2.2009 Sleeve gastrectomy
Kun luekelin tätä rimpsua niin kuvittelin, että olisiko se juuri se varsinainen leikkaus.
30.9.2008 130,4 kg BMI 42,9
30.9.2008 sisätautilääkäri
13.10.2008 ravaitsemusterapeutti
30.10.2008 kirurgin vastaanottoaika
10.11.2008 gastroskopia
3.2.2009 Sleeve gastrectomy
Milla-Riikka- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 25.02.2009
Sleeve gastrectomy tarkoitta vatsalaukun pienennysleikkausta. Siinä rimpsussa on minun aikatauluni miten asiat kohdallani edistyi. Eli minut on jo leikattu 3 viikkoa sitten ja leikkausmuoto oli juuri kyseinen Sleeve gastrectomy.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa