Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Emmyn taival kohti leikkausta..

+17
Yasmiini
Piuku
HyeeNa!
pirjo581
toivossa on hyvä elää
Minttu 76
trintilla
meevin
Tuhatkeiju
Mella67
Valopää
Pellukka
chrissy
Kimby
Vesinokkaeläin
Tötterö
Viipe
21 posters

Sivu 6 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Loka 13, 2014 8:20 pm

Huomenna pääsen vihdoin ruoassa siirtymään karkeampaan ruokaan Very Happy Jippii!! Soseet ja vellit pursuaa korvista ulos.Varovasti aloitan ja toivon ettei tule takapakkia.Näkkäri juustolla ja maksamakkaralla täältä tullaan cheers Sosevaihe meni loistavasti ja eilen olin ekaa kertaa saunasssa.Aivan upeeta.Saunominen on mulle henkireikä.Siellä katoaa kaikki stressi.Ei vois paremmin olla.Uskaltauduin ekaa kertaa uimahalliin.Ajattelin,että ihmiset tuijottaa mut onneks ei.Pitihän lapsen lomalla päästä polskuttelemaan Cool

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Loka 13, 2014 8:20 pm

Siis ekaa kertaa leikkauksen jälkeen.Mahassa hienot mustelmat vielä...

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Loka 17, 2014 6:27 pm

Nyt on syöty karkeampaa ruokaa ja hyvin mennyt alas Smile.välillä vähän saattaa nikotella vastaan mutta näkkäriä on tosiaan yllättävän helppo syödä.Eilen illalla sain semmoisen muistuksen,että mitä käy,kun syö no.. tässä tapauksessa juo liikaa.Join kerralla 2dl pirtelöjuoman(jogurttia,rahkaa,maitoa ja päärynä survottuna)ja voi kiesus mikä olo tuli,kun heitin kerralla huiviin kaiken No.Oksetteva,kuvottava ähky... Ei tarttenut pönttöä halata mutta lähellä oli Embarassed. Nyt siis pitää keskittyä ja ottaa rauhallisemmin pienempiä annoksia kerralla.Olin liian hyvässä toivossa jo,että kaikki menee ja epäillyt,että onko siellä mahassa mitään edes tehty.ON SIELLÄ Wink

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Pe Loka 17, 2014 9:39 pm

Jess, hienosti menee sinulla! Pitää vaan muistaa ne pienet annokset, enää ei herkutella jättiannoksilla!
Ainakin minulla annokoot olivat ennen tähän projektiin ryhtymistä todella isoja ja saatoin vielä ottaa santsinkin. Reilut 1½ vuotta olen opetellut pieniä annoksia ja 5 kertaa päivässä syömän. Minulla vielä ensi viikkoon ennen kuin karkeampaa ruokaa pääsen maistelemaan. Saunaakin odotan, ensi keskiviikkona sitten pääsen saunomaankin, ihanaa!

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Loka 17, 2014 9:53 pm

Kiitos Valopää cheers Nämä annoskoot on sellaisia mitä meikälaisen pitää vielä harjoitella.Elämä on nyt pelkkää syömistä ja juomista.Sä olet onneksi opetellut sen jo etukäteen Smile Olen ainakin 8 kertaa päivässä mitä ohjeessa oli niin ottanut jotain suuhuni ja välissä sitten juonut.Vettä pidän puolen litran pullossa mutten millään pysty ottamaan litraa enempää.Juon kyllä lisäksi maitoa ja kahvia,että ehkä siitä tulee se pari litraa nestettä kuitenkin.Se sauna on kyllä aivan ihanaa,kun sinne pääsee tauon jälkeen I love you .Meillä on miehen kanssa lapsivapaa viikonloppu ja sauna lämpiää tänään ja huomenna ihan varmasti.Nautiskellaan ihan rauhassa cheers

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Su Loka 26, 2014 3:30 am

Se on sitten ensimmäiset oksennukset koettu Embarassed .Otin desin broiskukeittoa ja siinä ei ollut lientä ja kuinkas kävikään.Jäi jumiin pahemman kerran broisku ja kiemurtelin tuolissani ja olin hädissä,että mitä nyt tehdä pale .Sitten pyysin ukolta kulauksen vettä ja sain oksennettua keittiön lavuaariin kahdesti.Se oli jotain mitä en halua kokea uudestaan.Kamala tunne Crying or Very sad .Ei siis ruokaa ilman lientä tai kastiketta.Otin myöhemmin samaa keittoa mutta laitoin paljon enemmän lautaselle lientä niin ei tullut mitään ongelmaa Smile .Huh huh. Eilen sitten sorruin ekan kerran suklaapatukkaan.Hitaasti suli suussa ja monta tuntia välissä ennen kuin söin loppuun mutta hirveät omantunnontuskat Embarassed .Sokerihiiren ei pitäis leikkiä tuolla asialla.En halua jäädä koukkuun ja pilata tätä leikkauksen tuomaa keventynyttä parempaa oloa. olen syönyt karjalanpiirakoita,kun näkkäri jo kyllästyttää.Ne on hyviä ja odotan,että ensi viikolla,kun siirryn normiruokaan pääsen syömään ruisleipää ja tuoreita kasviksia Very Happy.Kurkkua söin ekan kerran tänään pari siivua. Nyt eikun nukkumaan,kun tietää,että likka herää taas liian aikaisin...

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Loka 28, 2014 4:11 am

Oi joi. Mulla on vieläkin oksentaminen kokematta. Pari kertaa on tuommonen jumi tullut mutta se on liikkunut itsekseen ALASpäin kun on ottanut hyvin rauhallisella huikalla vettä ja mennyt hetkeksi puoli-istuvaan asentoon pötköttämään.

Älä ihmeessä ota omantunnontuskia suklaasta. Tuo ajattelu kuuluu sinne sun entiseen elämääsi! Itse ainakin haluan ajatella että kaikki syötävä on maailmassa minulle sallittua, teen vaan niitä oikeita valintoja ja pyrin aina saamaan riittävästi proteiinia ja juomaan tarpeeksi vettä. Muusta huolehtii mun kroppani joka määrittelee minkä kokoisia annoksia voin syödä ja se kroppa ei enää edes himoitse mitään makeaa ja jos himoitseekin, hyvin vähäinen määrä riittää.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ti Loka 28, 2014 4:30 am

Juu en ota siitä omantunnontuskia,kun katson ettei tavaksi pääse Cool .ei ainakaan kuin harvoihin herkkuhetkiin.Mulla suklaa on todella koukuttava ollut aina..Kuten kaikki makea Embarassed . Huomenna alkaakin normin ruoan opettelu.Eihän se muuta kuin sen,että otan kasvikset taas käyttöön ja leivän.Täytyy varovasti alussa kokeilla ja muistaa pureskella.Liityin Fasebookkiin mihin ei ikinä pitänyt liittyä,kun kuvittelin sen olevan ihan höpö höpö hommaa mut kuinka ollakkaan monta tuntia menny siellä tänään.Nyt nukkumaan,kun tyttö menee kouluun jo kahdeksalta ja noustava kanssa ylös aikaisin.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää La Marras 08, 2014 5:03 am

Hei emmy! Miten sinulla on mennyt? Paljonko on painoa tippunut leikkauksesta? Tsemppiä!
Minulla loppui sairausloma ja työt aloitettu. Painoa kuukauteen pudonnut 4 kg. Olen jo karkeaa ruokaa syönyt, myös lihaa pureksien kunnolla. Pari kertaa on dumpannut, kun söin leipää. Nyt olen leivän kanssa ollut varovainen, hapankorppua olen ottanut.Tänää maistoin light cokista eikä tullut huonoa oloa. Ruuan jälkeen röyhtäyttää usein. Ja joskus ruuan jälkeen on tullut kova väsymys, mm. tänään kun tulin töistä ja söin, vähän ajan päästä piti mennä tunnin päiväunille. Lenkillä kävelemässä olen käynyt 4-5 kertaa viikossa, kotona pienillä painoilla tehnyt allienpoisto liikkeitä Smile . Kuntosalille en vielä ole mennyt rehkimään.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 La Marras 08, 2014 3:04 pm

Hei Valopää Very Happy .Ihan hyvin on mennyt.Mikään ei dumppaa.Pystyn syömään jo täysin normi ja se on se huono puoli...Olen sortunut karkkia syömään ja se vanha sokeria rakastava ihminen on ottamassa otteen taas Crying or Very sad Crying or Very sad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad. En pidä siitä yhtään.Nyt alan ottaa itseä tosissaan niskasta kiinni,koska mä haluan päästä näistä läskeistä eroon!. Mulla olis n.20kg normipainoon vielä.Olen laihtunut leikkauksesta n 7kg.(5vk tuli tiistaina) Röyhtäilen kanssa todella helposti.Pari kertaa olen joutunut pulauttelee ruoan vessanpönttöön,kun jäänyt jumiin pahemman kerran.Kunnon lihaa olen jo pystynyt pureksimaan ja isompia annoksia menee kerralla.Täytyy pitää huoli,että se on vaan se max.2dl kerralla. Aloitin tiistaina työt joten en ole jaksanut joka päivä kävellä enää.Työfysioterapeutti tulee töihin tekee mulla 24pv saliohjelman,kun meillä on siellä kuntosali.Sitten aloitan sen,kun lihakset on surkeessa kunnossa ja tenniskyynärpää kipuilee vieläkin.Nyt teen muutamia liikkeitä joka päivä kotona,että vähän vahvistuis kroppa.
On ihmeellistä löytää itsestään luita joita ei tiennyt olevan olemassakaan Cool Tykkään todella keveentyneestä olemuksesta ja tuohon liikuntaan pitäis enemmän panostaa.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Joulu 11, 2014 2:35 am

Joulu se vaan lähenee Smile .Muuten en sitä odota,kun ilmat on niin surkeat,että valkeasta joulusta on varmaan turha uneksia Evil or Very Mad.Viisi päivää lepoa kaamoksen keskellä tekee enemmän kuin hyvää.Haluaisin olla kuin karhu ja mennä talviunille.Vain valkea maa piristäis tällä hetkellä.... Silloin annan luvan kyllä naatiskella hyvällä omallatunnolla ja kärsin varmaan kauheista dumpingeista Embarassed . Leikkauksesta 10vk ja kiloja miinus n.12kg. En voi sanoa etteikö herkut olisi maistuneet vaikka muuten monipuolisena yritänkin ruokavaliota pitää.Kasviksia tulee syötyä aivan liian vähän mut hedelmiä sen sijaan runsaasti Laughing

Vaatteeti isonee ja olisipa mukava,jos pystyisi ostamaan itselle jotain Rolling Eyes vanhoilla mennään..Tiukka syksy ollut saikun takia..Ehkä ensi vuonna helpottaa ja pitkät sairaslomat olisi historiaa.Kuntosalin aloitin töissä ja työfysioterapeutti ei tehnyt onneks liian tiukkaa ohjelmaa.Mä  teen mieluummin sarjat nopeesti ja lähden kotiin.
Oikein hyvää joulun odotusta kaikille Very Happy

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Tuplanainen To Joulu 11, 2014 9:47 pm

Emmy, olethan huomannut facebookista kirpputorit; myy vanhat ja osta uudet. Esim Isot likat tai Isosisko.
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Joulu 12, 2014 1:44 am

En ole niitä itseasiassa vielä etsinyt...olen fasebookissa vasta puolitoista kuukautta ollut Smile "vanhoilla päivillä" liityin Laughing . Onko ne salaisia ryhmiä vai pääseekö kuka tahansa katsomaan niitä?

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Pe Joulu 12, 2014 2:25 am

Voit etsiä ryhmät hakutoiminnolla ja sitten painaa muistaakseni Liity-painikketta. Sen jälkeen ylläpito hyväksyy sinut jäsenksi.
Kirppis IsotLikat ja Kirppis Isosisko ovat tarkat nimet.
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Joulu 12, 2014 2:35 am

Kiitos Tuplanainen Very Happy

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Su Joulu 21, 2014 1:26 am

Moikka emmy! Sinulla hienosti pudonnut paino! Minulla kokonaispudotus nyt 39,1 kg ja leikkauksen jälkeen siis 9,1 kg lähtenyt.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Su Joulu 21, 2014 11:57 pm

Kiitos Valopää Very Happy .Huima pudotus sulla,onnea Very Happy Mulla tammikuusta paino tippunut n 35kg ja leikkauksesta nyt,kun tiistaina tulee kuluneeksi 12vk siitä -n.13kg. Välillä tippunut hitaasti,kun mulla on noita herkutteluja ollut.Ihan tyytyväinen silti olen Cool

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Joulu 22, 2014 12:01 am

Niin mun tavoite on joskus vielä painaa (eli ensi vuonna) 70kg.Siihen tähtään ja se riittäis.Pitää pudottaa vielä n.13kg.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Ma Joulu 22, 2014 3:33 pm

Moi emmy78! Tsemppiä tavoitteen saavuttamiseksi cheers . Meillä on sama tavoite! Minulla vielä matkaa 9,3 kg 70 kg:n rajapyykkiin. Saas nähdä kuinka "ämmän" käy Smile

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Joulu 22, 2014 8:46 pm

Kiitos Valopää! Sulla ei ole paljon enää matkaa siihen..Vau!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Joulu 26, 2014 7:15 pm

Lumen keskellä vietetty joulua ja syöty ja juotu kaloreita laskematta.on sitä karkkia ja suklaata menny mut siitä viis. Takkaan,kun laittaa tulen saunoo kovasti ja vaan ottaa rennosti,voiko muuta toivoa! Jouluruokaa uponnut tosi vähän mitä meni ennen leikkausta enkä nyt hirveesti siitä välitäkkään. Maisemat on kuin postikortissa. Ei vois paremmassa paikassa joulua viettää. Olo on jo haikea,kun sunnuntaina on paluu kotiin. Tahtoo jäädä tänne!



emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 To Tammi 01, 2015 7:24 pm

Niin on vaihtunut vuosi Very Happy .Täällä hyvin rauhallisesti.Lapsi ei ollut kotona mut ei päästy ukon kanssa mitenkään uutta vuotta juhlistaa,kun hän meni tänään töihin. Seitsemältä käytiin katsoo kaupungin perinteinen ilotulitus ja sitten mentiin kotiin ja saunaan lämmittelemään.Peräti puolitoista tölkkiä join lonkeroa ja se toinen jäi siksi juomatta,kun jäi ikävästi kiinni kurkkuun.Ei uponnu sitten millään.Ei tartte enää kokeilla karpaloa Rolling Eyes .Ennen kuin vuosi vaihtui meidän huushollissa jo nukuttiin Cool. Vuoden 2014 isoin asia oli leikkaukseen pääsy Smile. Olen siitä hyvin kiitollinen. ensi vuonna aion päästä tavoitteeseeni eli 70kg.Jossain vaiheessa painan sen verran Razz.En edes muista milloin paino olis alkanut seiskalla Sad ehkä yläasteella???. Olo on semmoinen,että flunssaa meinais pukata.Olin kävelemässä ja hitto tuota liukkautta Mad.Ihan hengenvaarallista ulkoilla.Näytin varmaan tosi tyhmältä töpötellessä...
mutta asiaan eli oikein Hyvää Uutta Vuotta 2015 kaikille!!!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Valopää Pe Tammi 02, 2015 5:22 pm

Hyvää uutta vuotta emmy78 sunny Enpä minäkään juhlinut enkä paukutellut raketteja. Alkoholia en ole sitten kesäloman parin kaljan jälkeen maistanut enkä ole edes kaivannutkaan (muutoinkin harvoin ole alkoholia juonut), ei edes mieli tee. Sama tavoite, päästä 70 kiloon tänä vuonna, nyt jo alkaa lukema 7:lla eikä joulun aikaan tullut lisää yhtään Smile
Eilen tein ruuaksi tortilloita enkä jaksanut syödä kuin yhden ison tortillan, ennen meni kevyesti 3-4 isoa tortillaa. Tein tortillan sisään jauhelihakastikkeen ja laitoin salaattia ja paistettuja broilerisuikaleita. Nam, olipas hyvää.
Lenkillä kävin eilen ja liukasta totta tosiaan oli. Pitäisi ostaa icebugit tai kenkiin jääpiikit.
Vaatteet ovat isoja. Nyt saa tuskailla mikä vaate ei roikkuisi päällä, kun ennen sai miettiä mikä vaate mahtuisi päälle. Mutta uusia en osta ennen kuin olen tavoitteessani. Onneksi kirppareilta saa sopivia vaatteita Smile

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Tammi 02, 2015 6:15 pm

Hyvää Uutta Vuotta Valopää myös sinulle! Mulla tuli joulusta n. 800g. Nyt on joku jumivaihe taas.. tiedän kyllä et pitäis kiinnittäö enemmän ruokavalioon huomiota. Eilen uppos neljännes litran jätskistä hups vaan. Tortilloja mäkin söin ennen 3-4. Leikkauksen jälkeen kokeilin kerran yks meni vaan. Pitäis saada tosiaan pienempiä vaatteita. Nyt mietin pääsenkö koskaan seiskalla alkavaan lukuun. Paino nyt 84,8kg. Vähemmän sais jo olla. Kärsivällisyys ei koskaan ole ollu vahvin puoleni.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ke Tammi 07, 2015 3:55 am

Hui, eikö sulla tuu sit dumppeja? Jäätelöstäkään? En kyllä pysty syömään jätskiä kuin semmoisen suunnilleen sormenpaksuisen viipaleen kerrallaan..

Ihan tosi hienostihan sulla on paino pudonnut!! Kasikymppisissäkin jo oot! Mulla on jatkuvaa kiikkumista 90-91 kilossa. Pitäneekö uskoa että tähän nyt on jääty..

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Emmyn taival kohti leikkausta.. - Sivu 6 Empty Vs: Emmyn taival kohti leikkausta..

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 6 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa