Tuhatkeijun kivinen alkutaival kohti leikkausta
+10
emmy78
Tötterö
meevin
Tuplanainen
annukka1955
Pellukka
matamiina
-Tuulia-
Nanne Napaneera
Tuhatkeiju
14 posters
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Tuhatkeijun kivinen alkutaival kohti leikkausta
Minä olen itse tämän hoksannut nyt tässä eneillessä: miulla ei tahdo paino pudota 1000kcal ene-diettillä mitenkään nopsaan(vaikka pitäis kun tuota pudoteltavaa 15kg minimissään)
Paino tippuu mutta hillitysti.(paitsi eka viikon -3.7kg)
Mikäli pystyisin olemaan 800kcal se olisi p a l j o n nopsempaa..vaan kun en uskalla sapen takia.
..se kohtaus kun tulee, se on sanoinkuvaamattoman kauheaa ..ei meinaa Tramalkaan auttaa, sitäkin joudun silloin yliannostelemaan..
En siis ota riskiä, siis: ei kiitos sairaalareissulle tipassa..ja RT määräsikin 1000kcal(seka enelle)tosin olen ruoka sellaisella+1 Nutriletin Smoothie/vrk.
Paino tippuu mutta hillitysti.(paitsi eka viikon -3.7kg)
Mikäli pystyisin olemaan 800kcal se olisi p a l j o n nopsempaa..vaan kun en uskalla sapen takia.
..se kohtaus kun tulee, se on sanoinkuvaamattoman kauheaa ..ei meinaa Tramalkaan auttaa, sitäkin joudun silloin yliannostelemaan..
En siis ota riskiä, siis: ei kiitos sairaalareissulle tipassa..ja RT määräsikin 1000kcal(seka enelle)tosin olen ruoka sellaisella+1 Nutriletin Smoothie/vrk.
Nanne Napaneera- Viestien lukumäärä : 516
Registration date : 16.01.2013
Muistan hyvin nuo sappikivut aikoinaan. Hyppäsin sairaalassa kipupiikillä yhtenään. Neljännen lapsen raskausaikana alkoi ja synnytyksen jälkeen olikin hetken rauhallisena, mutta sitten, en vaan olisi kestänyt yhtään kipua enää tuossavaiheessa , puolivuotta kun oltiin kärvistelty kivun kanssa ennen ja ilman lääkkeitä.
Nanne kyllä se paino laskee vaikka hitaamminkin. Itsellä kait nesteet ottanut kropassa vallan kun paino jumii..onneksi jumii eikä enää nouse.
Tsemppiä eneilyysi.
Nanne kyllä se paino laskee vaikka hitaamminkin. Itsellä kait nesteet ottanut kropassa vallan kun paino jumii..onneksi jumii eikä enää nouse.
Tsemppiä eneilyysi.
Tuhatkeiju- Viestien lukumäärä : 106
Registration date : 16.09.2013
Toinen sisätautilääkäri käynti takana. Lähete lähti Meikkuun.
Nyt odotellaan mitä seuraavaksi tapahtuu. Kärsivällisyys ei kyllä kuulu hyveisiini, mutta opetellaan sitäkin hiljalleen.
Nyt odotellaan mitä seuraavaksi tapahtuu. Kärsivällisyys ei kyllä kuulu hyveisiini, mutta opetellaan sitäkin hiljalleen.
Kiitos tsempeitä Tuhatkeiju.
Onnittelut myös lähetteestä, tuo vaihe on kyllä kurja "odottelu" vaihe, plääh
..itse olen hyvin hektinen ihminen ja kärsivällisyytta opeteltu koko tämänhetkinen eloni..
Voimasia siulle leikkausajankohdan odotteluun.
Onnittelut myös lähetteestä, tuo vaihe on kyllä kurja "odottelu" vaihe, plääh
..itse olen hyvin hektinen ihminen ja kärsivällisyytta opeteltu koko tämänhetkinen eloni..
Voimasia siulle leikkausajankohdan odotteluun.
Piti laittaa et kilpirauhas arvot oli heittänyt ihan pyllylleen. Vajaatoiminnasta kärsineenä jo vuosia. Nyt oli sitten arvot aivan liikatoiminnan puolella. Vieläkin ihmetyttää kun olen niin väsynyt, et luulis vajaatoiminnan vaivaavan. Noh lääkettä vähennettiin. Katsotaanpa nyt sitten minne noi arvot asettuu, tai asettuuko edes. Ei ne oikein ole (18 v) pysyneet pitenpiaikaisesti kohdallaan.
Pääkipuilua jo monta viikkoo ja vaan pahenee alkaa ottamaan päähän tää jatkuva jomotus. Noh eilen jälleen vaalla ja jes paino samassa kun eneilyn lopettua eli suunta on kait tuon + viikon jälkeen oikea.
Odottelevalla kannalla ollaan eli loppuuko tää juimiminen jossain vaiheessa vai onko mussa jokin krooninen kipuilu alkanut
Odottelevalla kannalla ollaan eli loppuuko tää juimiminen jossain vaiheessa vai onko mussa jokin krooninen kipuilu alkanut
Jeeee mulle tuli aika!!!!!
6.2 olis sitten aika Endokrinologian poliklinikalle.
6.2 olis sitten aika Endokrinologian poliklinikalle.
Hienoa, onnittelut!
Tuplanainen- Viestien lukumäärä : 250
Registration date : 04.06.2013
Jei... onnea ajasta...
Pellukka- Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012
Kiitos kaikille onnitteluista
10 vko tuntuu niin tuskaisen pitkältä, kun sitä ajattelee eteenpäin, mutta toisaalta olinhan just saman verran Enellä ja aika meni nopiaan.
Nyt taas on mitä odottaa.
10 vko tuntuu niin tuskaisen pitkältä, kun sitä ajattelee eteenpäin, mutta toisaalta olinhan just saman verran Enellä ja aika meni nopiaan.
Nyt taas on mitä odottaa.
Onnee vaan sulle Tuhatkeiju!!!
annukka1955- Viestien lukumäärä : 219
Registration date : 21.07.2013
Pääkipu jatkunee... turhankin pontevana varsinkin kun oon yövuoroon lähdössä. Tähän kun vielä löytäis selityksen tai pari niin olisin tyytyväinen. Tropit ei vie kuin pahimman juimimisen pois jää sellänen ikävä "höntti"olo.
Tuhatkeiju - pitäisikö tuosta pääkipuisesta käydä kertoilemassa jo lääkärille..ihan varuilta kun jatkunut jo pitkään...miusta pitkään jatkuva pääkipu EI ole normaalia, siihen kannattaa suhtautua ihan jo vakavasti.
Onko siulla migreenityyppistä päänsärkyä ollut?
Toivon kipuisen kuitenhin loppuvan pian..
Onko siulla migreenityyppistä päänsärkyä ollut?
Toivon kipuisen kuitenhin loppuvan pian..
Olen kyllä migreenipotilas, mutta tää ei oo sitä onneks. Kuvittelen virlä vaan että toi kilpirauhasen liikatoiminta saa ton. Nyt aikaseks kun ne arvot aivan maksimissa. Siis mulla on vajaatoiminta. Enen aikana tosiaan heitti voltin ympäri, mutta lääkkeitä vähennelty aika rutkasti.
Noh kyllä Nanne sinne lekurille jos ei kohta ala helpottamaan.
Noh kyllä Nanne sinne lekurille jos ei kohta ala helpottamaan.
Muutama päivä ilman päänkolotusta, melkoisen helpottava olotila.
Tänään sitten punnittiin jälleen -1.5 kg viikossa. En kauheasti ole miettinyt syömiäsiäni, makeat olen melkein vallan kieltänyt itseltäni. Hyvä ettei nouse tuo paino meinaa.
Tänään sitten punnittiin jälleen -1.5 kg viikossa. En kauheasti ole miettinyt syömiäsiäni, makeat olen melkein vallan kieltänyt itseltäni. Hyvä ettei nouse tuo paino meinaa.
Tuhatkeiju - onpa kiva että kipu lakkasi ja painokin hyvin laskenyt viikossa.
Itselläni myöskin vajis, en ole edes(mukamas)kerinnyt kontrollissa käydä..mutta en usko kovin suurta heittoa olevan, koska olo suht hyvä..väsyä on(..ja valvoskelen aina myöhään 03-04.00 saakka)mutta sitä on menkkojen aikaan aina.
Mie söin eilen Xylitoli Sisu pastilleja pikku rasian, vähensin sen sitten päivän kaloreista..tuli yllättäin salmiakin tuska, vaikka yleensä olen suklaan perään.
Itselläni myöskin vajis, en ole edes(mukamas)kerinnyt kontrollissa käydä..mutta en usko kovin suurta heittoa olevan, koska olo suht hyvä..väsyä on(..ja valvoskelen aina myöhään 03-04.00 saakka)mutta sitä on menkkojen aikaan aina.
Mie söin eilen Xylitoli Sisu pastilleja pikku rasian, vähensin sen sitten päivän kaloreista..tuli yllättäin salmiakin tuska, vaikka yleensä olen suklaan perään.
Jälleen torstai ja puntarilla aamusella käynti. Yllätykseksi vaaka näytti -1,7kg viime viikkoon.
Johan on turvottanut pari viikkoo. Nilkat kuin limput, paha jo hengittääkin.....stressiä pukkaa.
Koitan ottaa nyt päivän kerrallaan jospa se tästä.
Kaikille oikein rauhallistä Joulunaikaa ja Hyvää Ouuyta vuotta 2014.
Koitan ottaa nyt päivän kerrallaan jospa se tästä.
Kaikille oikein rauhallistä Joulunaikaa ja Hyvää Ouuyta vuotta 2014.
Hyvät Uudet vuodet kaikille minunkin puolelta.
Vaakakin löytyi tai uskaltauduin sille astumaan, -2.5 kg eli jatketaan tästä hiljalleen.
Vaakakin löytyi tai uskaltauduin sille astumaan, -2.5 kg eli jatketaan tästä hiljalleen.
Tänään sitten se maakinen 25 kilon rajapyykki oli mennyt rikki. Johan on hyvä olla neljännes sataa poissa.
Kummasti antaa voimia jatkaa taas eteenpäin.
Tänään sukellankin sitten yöputkeen ja se tunnetusti turvottaa..... Toisaalta siihenkin jo tottunut.
Kummasti antaa voimia jatkaa taas eteenpäin.
Tänään sukellankin sitten yöputkeen ja se tunnetusti turvottaa..... Toisaalta siihenkin jo tottunut.
Pikku hiljaa alkaa tätäkin eukkoo jännittämään, torstaina olisi aika kirurgille. Saas kattoo mitä meinaa. Tänään vaaka näytti -29 kg siitä elokuun lopusta. Alkaa hiljalleen itsekin näkemään tulosta peilistä. Matkaahan on armottomasti edessä viellä olisko kohta kolmannes tavoitteesta takana.
MAhtava tulos, onnea. Ja lykkyä myös kirurgikäynnille.
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Lähete leikkaavaan sairaalaan saatu. Korkeintaan kuulemma pari kuukautta niin pääsen sinne. Ekalla käynnillä saa kuulemma jo leikkuupäivän.
Oli sit se -30kg mennyt rikki.
Nyt vaan odotellaan taas....nyt vaan on vähemmän odottelu aikaa kuin edellisillä kerroilla
Oli sit se -30kg mennyt rikki.
Nyt vaan odotellaan taas....nyt vaan on vähemmän odottelu aikaa kuin edellisillä kerroilla
Aiemmin sanoin raskauden alkupainon olevan tavotteeni seuraava noh tänään vaaka näytti sitten vähemmäm kun 24 vuotta sitten. Samaista äitiyskorttia selaillessa huonasin et synnytyksen jälkeinen paino oli 10 kg vähemmän joten se siis seuraava tavoita.
Melkoisella rytinällä tää paino nyt on tippunut kyllä 5 kk tuli kuun vaihteessa just täyteen.
Kaikki on poissa tulevasta urakasta joten
Melkoisella rytinällä tää paino nyt on tippunut kyllä 5 kk tuli kuun vaihteessa just täyteen.
Kaikki on poissa tulevasta urakasta joten
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» Kohti leikkausta...
» Kohti leikkausta..
» Kohti leikkausta
» huomenna ravitsemus polille
» matka kohti leikkausta!!!
» Kohti leikkausta..
» Kohti leikkausta