Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tsemppiä tarvitaan!

+15
lihava89
HyeeNa!
Pellukka
t.si
Mirana
stina66
Palleroinen
meevin
hansu
Elämä edessä
Valma72
matamiina
trintilla
Helmiäinen
punatukka
19 posters

Sivu 4 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Tsemppiä tarvitaan! - Sivu 4 Empty Vs: Tsemppiä tarvitaan!

Viesti kirjoittaja punatukka Su Marras 17, 2013 10:37 pm

^ Kiitos tiedoista ja tsempistä lihava89! Smile 

Varailin jo kampaajalleni aikaa leikkauksen jälkeen, ja vieläpä sattui samalle viikolle. Jospa sitä jotenkin jaksaa parisen tuntia istuksia, mutta miten sitten lie tuo asento pesupaikalla tuntuu siedettävälle?! Shocked 

Kun sitä yrittää kampaajalla säännölleen käydä, niin nyt se aika sattui just tuohon kohtaan. Tietty on kiinni siitäkin, miten tuo leikkaus onnistuu ja laskevatko kotiin milloin.. epäilevät että aikoinaan tehdyn sappileikkauksen kiinnikkeet voivat tehdä ongelmia..ehkä. Sad

punatukka

Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 21.12.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ma Marras 18, 2013 11:46 pm

Minä taidan käydä karvalassa juuri ennen leikkaukseen(3.12)menoa, sitten seuraavan kerran n. 1kk leikkauksesta - ennen joulua/uutta vuotta, voisi olla sopiva seuraava käynti ja olokin varmasti jo parempi.
Täällä saan onneksi helposti omalle kampaajalleni ajan. Smile 
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Registration date : 16.01.2013

Viesti kirjoittaja punatukka Ti Marras 19, 2013 12:35 am

^Hei Nanne Napaneera!
Mun kampaajalleni passasi just tuohon saumaan tuo aika, sitten on hän lomilla ja hiukseni taas ei aikaisemmin hoitoa kaipaa. Mutta katsotaan nyt miten mun käy, kykenenkö ees hiuksiani ite kotona pesemään operaation jälkeen. Smile

punatukka

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ti Marras 19, 2013 1:42 am

punatukka - miulla on pikku-masu operaatio tuolloin 3.12 Smile 
..mutta käyn siis sitä ennen kampaajalla, on tässä ihan meidän naapurissa melkeinpä ja hälle on saatavilla myös ilta aikojahin.(20.00 asti)..pitääkin nyt muistaissani jo netin(tai tekstarilla)kautta varailla.
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viesti kirjoittaja punatukka La Marras 23, 2013 5:57 pm

Tilasin noita Leader Protein Diet -tuotteita kokeeksi. Mutta onneksi en montaa pussia, sillä voi kammotus, ei nää on mun syötäviä!! What a Face Nuo suklaavanukkaat on vielä maistamatta, mutta tuo "kanakeitto" oli ihan mitään sanomatonta. Mutta väkisin ne syön, kun kerran tuli ostettuakin.

Kyllä nuo Nutrilett-valmisteet on nyt mun juttu, jotta niillä ja rahkoilla mennään maaliin asti.
Nälkää ei ole, mutta huomaan olevani jo hieman liian pirtee, unet on kadonneet nyt jonnekin? scratch
Tietysti ajatukset saattavat jo alitajunnassa pyöriä tulevassa, mutta en minä leikkausta pelkää, enkä muutenkaan suuremmin ajattele. Kävi miten kävi, päätös on tehty, ja piste.
Näin hoitajana ajattelen, että parhaansa siellä leikkurissa tekevät, ammattilaisia ovat asiassaan..  mutta ainahan voi sitten asiat mennä toisin kuin on suunniteltu, vaikka minun elimistöstäni johtuvista syistä jota ei ole osattu ennakoida.

Joulunvietto tänä vuonna on ainakin toisenlaista; Joulu tulla jollottaa, olinpa minä sitten siihen valmis tai en.Very Happy

punatukka

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera La Marras 23, 2013 11:01 pm

punatukka - hienosti menee!!!Tsemppiä tarvitaan! - Sivu 4 M1211
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viesti kirjoittaja punatukka Su Marras 24, 2013 12:56 am

^ Kiitos tsempistä, hienosti menee ja loppuun asti! santa

punatukka

Viesti kirjoittaja punatukka Su Marras 24, 2013 6:03 pm

Jihuu!!! cheers Nyt alkaa läskien hupeneminen näkymään, kaapista kaivamani, kerran aivan liian pienet farkut mahtuu jalkaan. Eikä ees oo tiukat, nyt sitten pidettävä kiiruusti, ennen kuin jäävät isoiksi nämätkin!!

20 kiloa on nyt MKS:n ekasta punnituksesta paino tippunut, jotta onhan tuo keveämpi olo jo huomattavasti!

Mulla näitä farkkuja on pinossa useammat odottamassa tuolla kaapissa vielä, ratkon saumat sitä mukaan kun jäävät isoiksi, ja kudotutanpa vaikka niistä sitten farkku-matot mökille. Very Happy

Haaveena on, että nuo kaapissa olevat; aikanaan ostamani omasta mielestäni upeat ja aivan liian pienet strassifarkut mahtuu kerrankin jalkaan..Embarassed 

Näihin sopiviin farkkuihin pitää kyllä kaivaa jostain nyt kunnon vyö!

Päiväruuan aika: Nutrilettin herkullista tomaattipastaa tarjolla. tongue

punatukka

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Su Marras 24, 2013 7:01 pm

Upeeta, Punatukka!
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Registration date : 04.06.2013

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Su Marras 24, 2013 8:59 pm

Hyvä Punatukka! Hieno saavutus jo tähän mennessä!
Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Registration date : 28.11.2012

Viesti kirjoittaja punatukka Ma Marras 25, 2013 11:06 pm

^Kiitokset ystävät! Smile Nyt kun näitä juttuja täällä lukee, niin tuntuu, että leikkaussalit on meitä pullollaan ympäri Suomea.

Itselle kaikki tapahtuu nyt niin nopeasti, liiankin nopeasti. Vaikka vuoden olen asiaa pähkäillyt, vaivannut ja veivannut, menenkö vai enkö, ja jos en sittenkään menisi, jos laihtuisin muutenkin taas... yhtä vatkuuta ollut tämä aika.      Noh, nyt sitten menen!! Twisted Evil 

Vaikeinta tässä on minulle nyt ympärillä olevat ihmiset, ja etenkin kun valehtelen joillekin suoraan päin naamaa tulevasta, koska yleiseen jakoon asiaa en halua.. tänään viimeksi sepittelin jos mitä joulukuun reissuista.  
Paljon reissaan kyllä muutenkin kuukausittain, jotta sairaalareissu menee kyllä matkalla olosta, mutta sen jälkeen onkin selittelyä vielä enempi, että missäs oot ollut, kun ei oo näkynyt.. Parhaat ystävät toki tietää asian oikean laidan, mutta on ystäviä ja tuttavia, joille en asiasta halua mitään kertoa. Pläähh..

punatukka

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ti Marras 26, 2013 1:02 am

punatukka..kurjaa tietenhin tuo valehtelu..mutta minkäs teet, monikkaan kun ei halua kertoilla kuin ihan läheisilleen, halitusTsemppiä tarvitaan! - Sivu 4 T4617
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ti Marras 26, 2013 1:34 am

Ite pähkäilin ihan samaa ennen leikkuuta. Ja vielä kun talssin leikkupöydälle kävi miel et sanonpa heippa. Taitaa olla ihan normi ajatuksia. Laihtua voi mutta pysyvätkö ne riivatun kilot pois. Itelläni oli kaiken mahdolliset keinot ennen leikkuuta. Ei auttanut ei. Mene hyvällä mielellä. Eikäs sun tarvi mitään selitellä. Joku kun utelee niin hymyile vienon nätisti. Ite sanon kun joku tuputtaa syöminkejä et just söin kotona. affraid  Ja mulla on vielä se hyvä puoli etten voi käyttää kotimaista viljaa. Hyvä ja hyvä Rolling Eyes Mulla tämä oli paras päätös. cheers 

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012

Viesti kirjoittaja punatukka Ke Marras 27, 2013 1:24 am

Hei ystävät! Smile 

Eiköhän tässä jatkossa jotenkin pärjäillä, olen melko hyvä sepittelemään tarinoita! Ja taidan noihin välillä jopa jo itsekin uskoa! Very Happy 

Söin äsken pari appelsiinia, nuo kun ovat suurinta herkkuani. En taida sitten noita ihan kohta nauttia kuin tuoremehuna ja tarkkaan siivilöitynä.
Eikä nääkään kyllä olleet parhaan makuisia, liian hapokkaita ja kuivia. Ne paksukuoriset olisivat parhaita, mutta niitä ei lähikaupassa vielä ollut. Mad

punatukka

Viesti kirjoittaja Ananaz Su Joulu 01, 2013 5:49 am

Hei punatukka, minut myös leikataan joulukuun alussa eli heti 2.12.
Tosi kiva, kun täällä on meitä aika monta samaan aikaan leikkaukseen meneviä. Very Happy Voidaan vaihtaa kuulumisia ja kertoilla tuntemuksia leikkauksen jälkeen

Tsemppiä meille! sunny
Ananaz
Ananaz

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 01.10.2013

Viesti kirjoittaja punatukka Ti Helmi 11, 2014 6:36 pm

Eikö tätä foorumia todellakaan moderoi kukaan?
Ketjut on sikin sokin jos missä ja minkä otsikon alla, ja tuolla haulla ei löydy yhtikäs mitään, jos oikeeta tietoa tarvittis hakea.. pläähh.. Sad

punatukka

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Ke Helmi 12, 2014 1:19 am

Ei taida moderoida. Mitä tietoa etsit? itsekin olen kahlannut vanhoja ketjuja monesti läpi...

Mitä kuuluu ylipäätään? Minulla olo on hyvä ja ruokailut sujuu, mutta paino on jumittanut/laskenut joulusta lähtien erittäin hitaasti. En ole mittanauhalla mitannut itseäni, mutta vaatteista voi päätellä että pienentymistä on jumista huolimatta tapahtunut. Olisihan tuo kiva että vaakakin näyttäisi uusia lukuja...
Helmiäinen
Helmiäinen

Viesti kirjoittaja punatukka Ke Helmi 12, 2014 2:35 am

^ Etsiskelin mm. tuota, milloin Mikkelissä kokoontuisi vertaistukea? En jaksa/viitsi kahlata ketjuja läpi tällä foorumilla jotain tietoa hakiessani..

Kiloja on tippunut jo reilusti yli 30kg kaikkinensa, joten hyvin kai menee.. kun vaan muistaisin säännöllisesti syödä, muuten ruokailuissa ei ongelmia oo ollut minkäänlaisia. Kaikki ruoka maistuu jo, karkeempikin jo menee alas entiseen malliin, huonovointisuutta tai kipuja ei ole ollut, koska ruokamäärät on pysyneet pieninä ja ruokailen hitaasti.
Mikään entinen ruoka ei ole ruokavaliostani hävinnyt, määrät on vain muuttuneet radikaalisti pienemmiksi entisestä.  affraid Proteiinia tankkaan minkä jaksan.

Herkkuani appelsiinia en oo syönyt vielä yhtään lohkoa, ananasmurskaa menee jo entiseen malliin maitorahkan joukossa. Marjarahkat on edelleen suurinta herkkuani. Varovasti maistelen "karheempaa" ruokaa, jotta ei suolitukoksia ainakaan tuu. Tuo Bamix on ollut kyllä oiva apua ruuanlaitossa, sillä soseeksi vaan, jos epäilen ettei ruoka muuten alas mene. Very Happy

punatukka

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Ke Helmi 12, 2014 3:13 am

Ymmärtääkseni Mikkelin vertaisryhmä lähtee vierailulle Heinolaan, eikä ole siis Mikkelissä koolla. Facebookin pikma-ryhmästä bongasin tämän:

Tervetuloa Heinolaan!

Tapaamme lauantaina 15.2.2014 klo 13 Heinolan korkeatasoisemmassa paikassa Cafe Vesitornissa.
http://cafetorni.fi/

Tarjolla vertaistukea, ruokaa, juomaa, mahtavia maisemia ja Heinolassa on samaan aikaan Jääfestivaalit.
Mahdollinen luennoitsija ja aihe varmentuu lähempänä.

Paikkaan mahtuu 60 hlöä.
Sitovat ilmottautumiset (ruuan takia) 7.2. 2014 mennessä.
Menu varmentuu lähempänä, samoin hinta (max n 20€/hlö)

TERVETULOA!

Joukkojen koollekutsuja
-Tia

Oletko Punatukka Facebookissa, Pikma-ryhmässä? Sitä kautta voi Heinolaan ilmoittautua. Itse en ole menossa.

Helmiäinen
Helmiäinen

Viesti kirjoittaja punatukka Ke Helmi 12, 2014 3:23 am

^ Kiitos sulle vastauksesta. En oo tuossa ryhmässä, enkä näe tarvetta liittyäkään. Aattelin vain, jos Mikkelissä ois ollut jotain toimintaa, kun en oo noihin aiempiin tapaamisiin päässyt valitettavasti muiden juttujeni vuoksi.

Enkä kyllä lähtis Heinolaan reissaamaankaan, joten se siitä vertaistuesta nyt sitten tällä kertaa. Very Happy

punatukka

Viesti kirjoittaja hansu La Helmi 15, 2014 6:14 pm

Mikkelin porukka päätyi edellisessä tapaamisessa Heinolaan menosta. Minäkin skippasin reissun ohi, ei oikein ollut sopiva sauma Heinolan reissulle. Toivottavasti Mikkelin seudun seuraava tapahtuma olisi sopivaan aikaan. Aloittelen uudessa paikassa työt ja aikataulutus saattaa muodostua ongelmalliseksi. Luulisin, että tapaamisen aika ja paikka sovitaan tänään. Eiköhän siitä tule tietoa jotakin kautta myös meille, jotka emme paikan päälle päässeet.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja punatukka Su Maalis 23, 2014 5:01 pm

Vaatekaappien tyhjennys alkaa kohta ja pitäisi saada tilaa uusille vaatteille.

Nyt pitäisi ensin päästä eroon isoksi jääneistä vaatteista (hyväkuntoisia, vähän pidettyjä), talvivaatteet kaapeista kun joutavat jo kaikki pois ja osa säilössä olleista "sit kun oon laihempi" kesävaatteistakin.  Shocked Ikinä en säilyttele ja varastoi enää vaatteita, joita joskus voisin mukamas käyttää.  Evil or Very Mad 

Myymään vaatteita en ala, enkä roskiin halua noita laittaa, vaan haluan ne lahjoittaa johonkin keräykseen niitä todella tarvitseville. Jos nyt ylipainoisia edes noista porukoista löytyy.. syrjäytyneitä, vähävaraisia Suomessa on niin paljon, jotta heidän hyväkseen nämä haluaisin lahjoittaa.

Olisiko siis teillä tietoa, mihinkä keräykseen noita vaatteita voisi/kannattaisi tarjota?? Syksyyn en halua niitä tuonne kaappeihin enää jättää tilaa viemään..

Jatkossa ostan vain stretch-farkkuja ja venyviä urheiluvaatteita, jotta eivät kohta jää isoiksi nekin.
Pienentämisen vaivalla ostan sitten jo uusia.

punatukka

Viesti kirjoittaja Pellukka Su Maalis 23, 2014 8:10 pm

Mä oon päättäny laittaa omat isoimmat suoraan Uff:n kierrätys laatikkoon, kun meidän paikkakunnalla sellanen on  Smile Roskiin roskat ja muut tohon kierrätyslaatikkoon. Paikkakunnan omaan kierrätykseen en viitti viedä, ettei tartte kattella niitä enää tässä pienessä kunnassa  Shocked 
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012

Viesti kirjoittaja punatukka Su Maalis 23, 2014 8:44 pm

^ Minäkin päätin, että näihin maisemiin nuo vaatteet eivät jää pyörimään enkä niitä kenellekään ylipainoiselle tutullekaan anna, vaikka kuinka päälle olisivat käyviä. Kuskaan ne jonnekin kauemmas keräykseen..

Ja ennemmin sitten poltan kokossa juhannuksena kaikki, jos eivät muuhun kelpaa.  Very Happy

punatukka

Viesti kirjoittaja meevin Ma Maalis 24, 2014 12:01 pm

Mä olen myynyt isoksi jääneet vaatteet fb-kirpparilla ja ostanut sieltä sopivia tilalle. Ei ole rahaa kulunut vaatekaapin uudistamiseen. Mulla tää matka vielä kesken, eli uusia/kalliita vaatteita en osta ennenkuin olen tavoitteen saavuttanut.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 4 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa