Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

2 viikkoa leikkaukseen

3 posters

Siirry alas

2 viikkoa leikkaukseen Empty 2 viikkoa leikkaukseen

Viesti kirjoittaja wiccan Su Kesä 14, 2009 8:37 pm

Minulla oli perjantaina tulotarkastus ja veitsen alle olen menossa 25.6. En tiedä olenko outo, mutta minua ei pahemmin jännitä saati pelota. Sairaalassa kyseltiin tarvitsenko kuinka paljon tasottavia tai kuinka peloissani olen jo. Tuntui oudolta sanoa, että ei pelota yhtään. Ehkä kun takana on jo useamman vuoden kiihkeä odotus niin pelot ovat jääneet taka-alalle.
Olen tiennyt leikkauksista "kaiken" jo pitkään ja mitään uutta en ole kuullut vaikka aiheesta on julkisuudessa enemmän puhuttu. Äitini on ollut leikkausta vastaan enkä itse saanut (masennukseltani) voimia ajaa asiaa etenpäin. Nyt äitini on (ainakin julkisesti) hyväksynyt, että leikkaus on ainoa vaihtoehto. Ehkä asiaa vaikutti Acomplian aiheuttama todellinen prakaaminen. Nyt äitini on ruvennut etsimään asiasta tietoa ja esittelee minullekin löydöksiään. Häntä ei tosiaan innosta, että mie tiedän jo kaikki nämä hänelle uudet asiat. study

Äitini pelkää riskejä, ja kyllähän mie ymmärrän. Ylipainoisen leikkaus on riski vaikkakin minulla painoa ei "kuin " 100 kg liikaa Laughing
Siis isompiakin on leikattu onnistuneesti, en missään nimessä vähättele painoani. Voin toki kuolla leikkauspöydälle tai voin jäädä huomenna työmatkalla bussin alle. Haluan yrittää tätä ja mahdollisesti päästä elämään elämää jonka ylipaino on tähän mennessä riistänyt.
Mennyttä ei takaisin saa, mutta toivon tulevaisuuteeni kuuluvan vielä monia pienipainoisia vuosia.

Kesää kaikille!
wiccan
wiccan

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 41
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 14.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

2 viikkoa leikkaukseen Empty Tsemppiä sinulle!

Viesti kirjoittaja Norsu Su Kesä 14, 2009 11:51 pm

Kuulostaa siltä, että olet sinut itsesi ja leikkauksen kanssa eikä paremmin voisi kait ollakaan.

Kerrohan kuulumisia. Omaa leikkauspäivämäärää vielä odotellessa

T. elephant
Norsu
Norsu

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 16.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

2 viikkoa leikkaukseen Empty onnea matkaan

Viesti kirjoittaja onnellinen Ti Kesä 16, 2009 7:55 pm

H-hetki lähestyy joten paljon onnea matkaan.
Muutaman viikon päästä tiedät ja tunnet millaista on solmia kengännauhat ilma ähkymistä tuosta noin vain kumartaen eikä se ijän ikuinen maha ole esteenä.

Joten vielä kerran peukut vain pystyyn kyllä se siitä....

onnellinen

Viestien lukumäärä : 57
Paikkakunta : Jerusalem
Registration date : 03.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

2 viikkoa leikkaukseen Empty Vs: 2 viikkoa leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa