Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Soppaa 3 viikkoa

+4
Tangotar-70
Tyrannosaurus
Elämä edessä
ninnu39
8 posters

Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja ninnu39 Su Helmi 14, 2010 7:51 pm

Aamulla alkaa eneily, lääkäri halusi että 3 viikkoa ollaan niin ja nähdään lisää tulosta.m Nyt on muutoin tippunut -7kg ja toivottavasti lisää lähtee. Työterveydessä sitten puntarissa käydään ja pian uudelleen lääkärin pakeille ja lähetettä etiä päin.... Vatsa tähystys tietty ensin.... on ollut nyt jo ihanaa kun huosuja on jäännyt isoksi ja päässyt kaapin uumenia tonkimaan ettimään ne "pienet housut"....Kertokaa ihmiset tuntemuksianne kun olitte soppa kuurilla.... ihan uusi juttu mulle... Onneksi työt alkaa ei jouda miettii ruokaa niin paljon...
ninnu39
ninnu39

Viestien lukumäärä : 16
Paikkakunta : hamina
Registration date : 19.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Su Helmi 14, 2010 8:31 pm

Very Happy Pussittelu on ollut minulle ihan OK! Kolmen päivän jälkeen näläntunne häviää ja sitä leijuu jossain korkeissa sfääreissä. Olo on ihmeen levollinen, silti sanon tarvittaessa mielipiteeni heti, ennen vitkuttelin ja sitkuttelin savolaisena korkkiruuvina. Kaikkien mieliksi kun yrittää olla! Jännää olla pelkäämättä kolleegan kommenttia. Jäisipä tämä ainaiseksi vahvuudekseni! Mahasta kuuluu välillä lorinaa ja joskus röyhtäyttää. Onhan se selvä, että ruho ihmettelee, missä on ne valtavat määrät sapuskaa?! Vatsalaukku on alkanut pienenemään, koska aamuisinkaan ei ole nälkä niinkuin ennen.
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja Tyrannosaurus Su Helmi 14, 2010 9:07 pm

Munki pitäs olla nyt pussikuurilla. Aloitin maanantaina ja hyvin meni pe. iltapäivään asti kunnes Embarassed Jokin viikonloppuvaihde meni päälle ja alkoi herkuttelu. Nyt on tämä viikonloppu menny niissä merkeissä. Palaan kyllä huomenna taas ruotuun. Pitäs siis ennen leikkausta tiputtaa 6-7kg joka on siis 2.3.
Tyrannosaurus
Tyrannosaurus

Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 47
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 27.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja Tangotar-70 Ma Helmi 15, 2010 1:06 am

Tsemppiä ja sitkeyttä!

Saat varautua siihen, että paleltaa välillä ihan järjettömästi, ainakin mä palelen vielä enemmän nyt, kun eneilen. Palelu on kuitenkin vain merkki siitä, että kropassa tapahtuu ja paino tippuu... Very Happy
Tangotar-70
Tangotar-70

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Helmi 15, 2010 1:12 am

Onko mussa joku vika kun multa ei tää paino putoo kuin sellaset 200-500g viikossa??ja nyt olen juonut sitä vettäkin. No
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja haaho Ma Helmi 15, 2010 1:19 am

Oletko sä nyt enellä tigertyttö? Siinä on oltava ihan pahuksen tarkkana, ettei poikkea siitä dietistä. Esim. ne valmiit shaket eivät kuulu eneen. Kerta-ateria on noin 100 kcal. Eneen ei kuulu myöskään hedelmät eikä salaatinkastikkeet. Pelkästään pusseja ja vettä sekä muutama kourallinen vihanneksia päivässä. Tsemppiä!

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Helmi 15, 2010 1:31 am

Ei mä en ooo vielä enellä.Tiistaina on tähystys ja olen koittanut koko ajan saada tätä pahuksen painoa alas...pelkään että en oo laihtunut kun meen tonne lääkäriin ja sit se onkin heippa uudelle paremmalle elämälle..olen nyt suunnitellut niin paljon uutta mahdollista elämääni ja kaikki alkaa tuosta leikkauksesta..olisi siis todella harmi jo sen siihen pääsisi...viime punnituksen jälkeen painoa on lähtenyt 4 kiloa..muttta kun en tiedä minkä verran se on lähtenyt kun katotaan sairaalan vaakassa No tämän pudotuksen olen katsonut äitini vaan mukaan.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja haaho Ma Helmi 15, 2010 1:43 am

Älä sitten huoli, tuohan on ihan normaali painonpudotustahti. Painoa lähtee sitten enellä niin paljon, ettei perässä meinaa pysyä, esim. mulla lähti 9 päivässä 4 kiloa, ja kirurgi oli tyytyväinen.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Helmi 15, 2010 1:45 am

ok..kiitos Haaho Very Happy
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja Mama XXL Ma Helmi 15, 2010 4:24 am

Kaikille eneilijöille ja muuten keventäjille kovasti tsemppiä ja sitkeyttä jaksaa,vaikka välillä usko meinaa varmasti loppua.Sillä lopussa se kiitos sitten seisoo Very Happy
Tigertytölle onnea tulevaan koitokseen ja varmasti tuo painonpudotus on hyvä.Tsemppiä!
Mama XXL
Mama XXL

Viestien lukumäärä : 71
Paikkakunta : Turku
Registration date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Helmi 15, 2010 5:14 am

Kiitos mama...kunhan vaan tyksin ja äitini vaakat ei olis kovasti eri mieltä Shocked kun kaikissa vaakoissa on ainakin jonkun verran eri painot.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja Tangotar-70 Ma Helmi 15, 2010 10:43 pm

Tuosta eneilystä... mä sain KYS:sta luvan eneillä niin, että syön päivässä 2-3 proteiinipirtelöä ja sen lisäksi normaalia ruokaa, kunhan päivän kalorimäärä ei ole yli 800kcal ja ruoka on vähähiilihydraattista. Ravintoterapeutti itseasiassa kysyi HALUANKO eneillä pelkillä "pusseilla", sekä että vai pelkällä ruoalla.

Käytännössä siis syön 2 proteiinipirtelöä lisäproteiinilla (Nutriway), vähärasvaista kinkkua/kalkkunaa/kalaa tai raejuustoa, tai kaalikeittoa jossa on vähärasvaista naudanjauhelihaa ja rajattomasti syötäviä kasviksia. Sain luvan jopa syödä joskus palan ruisleipää tai hedelmän. Tietysti voi olla, että hommaa auttoi se, että mulla ei ole alunperinkään rasvamaksaa tms. ja olen pudottanu painoa leikkausaikaa odotellessa. Aloitin varsinaisen eneilyn keskiviikkona ja paino oli pudonnut tähän aamuun mennessä (viime maanantaista) 3,2kg. Very Happy

Ohjeet siis eroavat...
Tangotar-70
Tangotar-70

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja ninnu39 Ti Helmi 16, 2010 3:23 pm

Kiitos kaikille vastanneille. Tämä on nyt toinen aamu... nälkä ei oo ollut yhtään.... Nutrilett soppia olen syönyt ja eilen iltapäivällä porkkana raastetta ja salaattia+ tuoretta kurkkua, vettä on mennyt runsaasti.... vessa kyllä käy tutuksi....Sellainen jännä tutina on päällä ja jänniä vilutus kohtauksia. Päätäkin eilen iltapäivällä meinas ruveta särkemään mutta sitten juotiin vettä oikein urakalla, se meni ohitte sitten. Viikon päästä työterveyteen puntariin kuulemaan kuin ämmän on viikossa käynyt....Kun tuo suu on ihme kapistus ja tykkäisi pureskella jotain ...oletteks purkkaa syöneet????
ninnu39
ninnu39

Viestien lukumäärä : 16
Paikkakunta : hamina
Registration date : 19.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja Leena Solanpää Ke Helmi 17, 2010 6:37 am

Kiva että on muitakin aloittelijoita tullut ketjuun. Eka viikko takana ja yllättävän hyvin meni. Täytyy myöntää että ei nämä pussit mitään curmee ruokaa ole mutta siedettäviä kuitenkin varsinkin jos maustaa yrteillä ja lisää esim. kukkakaalia tai sieniä keittoihin niin saa vaihtelua. Viluttaa ihan vietävästi. Kaupassa saa olla tarkkana ettei mukaan tule kuin sallittuja ruoka aineita. Purukalusto kaipaisi kovasti töitä, leipä kun olisi tosi herkkua, kaalin pureskelu auttaa. Tsemppiä kaikille eneilijöille, olemme kaikki tulevaisuudessa hoikempia, terveempiä ja energisempiä.

Leena Solanpää

Viestien lukumäärä : 16
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 08.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja Tyrannosaurus Ke Helmi 17, 2010 8:34 pm

Aloitin its viime viikon maanantaina. Hienosti meni 4,5 päivää kunnes tuli pe. iltapäivä ja herketteluvaihe lipsahti päälle. Samassa hengessä meni sitten koko viikonloppu.Embarassed Nyt olen tämän kuluvan viikon ollut tiukasti enellä. Laughing
Tyrannosaurus
Tyrannosaurus

Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 47
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 27.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja Leena Solanpää Ke Helmi 17, 2010 9:48 pm

Näin meille ihmisille vaan käy, ei ole helppoa tämä eneily. minä menen päivän kerrallaan ja välillä tuntuu että tunti kerrallaan. Eli tiukkaa tekee itse kullakin.
Tänään laitan uuniin sipulia, kukkakaalia ja paprikaa+ vähäsuolaistlihalientä, kaikki siis sallittuja aineita, näin saan vähän vaihtelua pussiruokaan.
Tsemppiä ja sitkeyttä kaikille meille.

Leena Solanpää

Viestien lukumäärä : 16
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 08.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Soppaa 3 viikkoa Empty Vs: Soppaa 3 viikkoa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa