Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

N. 5 viikkoa leikkauksesta, -10 kg

+5
malluska
jonna0303
Elämä edessä
eräpena
Sandra
9 posters

Siirry alas

N. 5 viikkoa leikkauksesta, -10 kg Empty N. 5 viikkoa leikkauksesta, -10 kg

Viesti kirjoittaja Sandra Ke Huhti 20, 2011 7:11 pm

Moi!

Taas olen palannut kuukauden sairasloman jälkeen töihin. Syöminen opetteluttaa, paino laskee hiljalleen. Kaikkea voin syödä suht pieniä annoksia ja tiheään. Tosi pieniä ovat merkit vatsan täyttymisestä, joten tarkkaan pitäisi osata omaa kehoa kuunnella. Joskus tulee vatsakipua, joka kestää vain hetken. Myös pahoinvoinnin tunnetta esiintyy silloin tällöin ja sekin menee nopeasti ohi. Varmaan pitäisi hiilihydraattien määrää vähentää, koska mitenkään erityisen energiseksi en oloani koe. Toisaalta en ole kovin väsynytkään. Tasaista taapertamista siis! Smile

Liikuntaa harrastan. Uin, vesijuoksen ja kävelen vielä pääasiassa. Kuntosalin vois aloittaa, kun sais aikaiseksi. Mukava, kun työt alkoivat. Ei ihan koko ajan tarvi/ehdi miettiä syömistä yms. Toivottavasti voisin joskus harrastaa kovempi tehoista liikuntaa! Joskus tekisi mieli juosta!

Useasti mietin edelleen, tehtiinkö minulle todella mitään muuta kuin 6 tähystysviiltoa vatsaan. Vaivat ja oireet ovat olleet niin pieniä. Tietenkin olen niin kiitollinen ja onnellinen, että kaikki sujuu tällä hetkellä hyvin.

Enemmän matkastani allekirjoituksessa. Koko ajan pelottaa, että painon laskeminen pysähtyy, kun massaa on vielä niin paljon...

Keväistä iloa!
-Sandra-

Sandra

Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

N. 5 viikkoa leikkauksesta, -10 kg Empty Vs: N. 5 viikkoa leikkauksesta, -10 kg

Viesti kirjoittaja eräpena Ke Huhti 20, 2011 7:40 pm

Hitaasti se tuli ja lähtee kans hitaasti, mutta ei tule takaisin. Very Happy
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ke Huhti 20, 2011 8:30 pm

Hei Sandra!
Onneksi olkoon, mainiostihan sinulla on pudonnut!! Saanko kysyä, valittivatko lääkärit leikkauksessa yhtään maksasi kokoa? Minulla pitäisi olla leikkuu kolmen viikon päästä, mutta pelkään maksani kokoa liian suureksi. Kirurgi velvoitti minut pudottamaan painoa mahdollisimman paljon ennen leikkuuta. Ja sittenkin vielä voivat vaan ottaa instrumentit pois ja ommella haavat umpeen jos maksa on liian iso!!! Kääk! Rolling Eyes
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Sandra To Huhti 21, 2011 4:31 am

Tottakai saa kysyä. Vastaan, jos pystyn. Kyllä mullakin jännitti, että entä jos ei mua leikatakaan. Kun en saanut pidettyä aikaisemmin laihduttamia kiloja pois. Muttta leikkauspäivänä kirurgi sanoi, että 99% todennäköisyydellä leikkaus onnistuu hyvin. Ja niin siinä kävi! Ei mitään ongelmaa. Muistan heräämön hoitajan antamasta raportista osaston hoitajalle vain, että "leikkaus sujunut loistavasti". Kyllä mua ennen leikkuuta huvitti, kun leikkaava kirurgi vatsaani painellessa totesi, että yllättävän vähän rasvaa tässä on. Smile) Niillä kiloilla!! Kaipa liikunnasta on ollu jotain hyötyä. Ja läski on jakautunut tasaisesti joka puolelle laajaa ruumistani...

Sandra

Viesti kirjoittaja Sandra To Huhti 21, 2011 4:36 am

Eräpena: totta totisesti toivon, ettei kilot takaisin tulis!!!

Sandra

Viesti kirjoittaja eräpena To Huhti 21, 2011 2:00 pm

Kyllä me saadaan pysymään ne kilot kurissa, koska me tiedämme että paluuta entiseen ei ole. Aurinkoista Pääsiäistä sunny
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja jonna0303 To Huhti 21, 2011 3:16 pm

Ihanan posiitiivinen Pena... mutta oikeassa olet paluuta ei voi eikä saa olla!!!HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!!!!!!
jonna0303
jonna0303

Viestien lukumäärä : 25
Registration date : 07.11.2010

Viesti kirjoittaja malluska To Huhti 21, 2011 3:51 pm

Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikille .Minulla pudonnut leikkauspäivästä 10 kg sunny sunny hitaasti mutta varmasti ja kulunut aikaa 2 kk.En pahemmin huolestu kunhan tippuu ja voi hyvin.Seuranta aika Meikussa toukokuun lopulla kai sitten ilmoittavat jos on jotain hälyttäväää imeytymisessä yms.Sokeritkin vähitellen tasaantuvat ja laskevat.Ei insuliinia leikkauspäivän jälkeen,jippiiii cheers
flower
malluska
malluska

Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 71
Registration date : 06.01.2011

Viesti kirjoittaja Piitu To Huhti 21, 2011 8:10 pm

Hyvä Sandra!

Hyvä malluska!

Siitä se lähtee Smile

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Viesti kirjoittaja Minnie Ti Huhti 26, 2011 3:28 pm

Mua vähän stressaa Sad Mulla leikkuusta tasan 3vk aikaa. Kahdessa viikossa lähti 4kg painoa pois, mutta nyt kolmannella viikolla tuli 500g LISÄÄ takaisin? Okei myönnän, että oon sortunut muutamiin lihottaviin juttuihin, mutta määrät on luonnollisesti ollu todella pieniä. TURHAUTTAA. Nyt pitäis saada itestä irti ja unohtaa kaikki herkut kokonaan. Ymmärrän kyllä, et mulla lähtöpaino oli sen 100kg niin lähtee tietysti hitaammin kun jollain joka on painanut vaikka 150kg, mutta toivon vaan et suunta ois kokoajan alaspäin, vaikka vaan 100g, mutta että vaa'an lukemat menee nyt väärään suuntaan.. Sad
Minnie
Minnie

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 15.03.2011

Viesti kirjoittaja dunbar Ti Huhti 26, 2011 4:34 pm

Minnie- voipi olla, että juot liian vähän ja jopa syöt liian vähän. Laske huvikses kalorit kiloklubissa tms ja saat vähän suuntaa... Kalorit pitäis saada 1200-1500/pv. Juoda pitäisi 2l/pv. Tsemppiä, kyllä se kohta laskee.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja Minttu33 Ti Huhti 26, 2011 5:45 pm

Onnea suuresta painonpudotuksesta !
Minulla meni kanssa sama 10 kg n. 6 viikossa. Smile
kyllä se3 siitä meee hiljakseen pois. Kuuntele vain kehosi merkkejä syömisen suhteen.
Minä oloen alkianut syödä paljon kevyemmin leikkauksen jälkeen jua heelmäsalaattikin maistuu hyvältä. Kotiruoka kunniaan. Razz
Minttu33
Minttu33

Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: