Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Huomenna 12 viikkoa leikkauksesta!!

+2
Leppis
Krisu75
6 posters

Siirry alas

Huomenna 12 viikkoa leikkauksesta!! Empty Huomenna 12 viikkoa leikkauksesta!!

Viesti kirjoittaja Krisu75 Ma Huhti 02, 2012 11:38 pm

Huomenna tulis sitte niinku 12 viikkoa kuluneeksi leikkauksesta! Välillä oon tuskaillu ku paino jumittaa paikallaan ja sitten se taas humpsahtaa enemmän kerralla. Tänään kävin punnituksessa (omasta halusta) samalla puntarilla missä oon jo reilun pari vuotta hypänny ja ihan hyvältä tulos näytti!!! Leikkauksen jälkeen on lähtenyt -14 kg ja kaikkiaan siinä reilussa parissa vuodessa -40,5 kg!!!
Ihan suotta oon murehtinu jumeja, reilun kilon viikko vauhtia on menty ja tyytyväinen oon!!!
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomenna 12 viikkoa leikkauksesta!! Empty Vs: Huomenna 12 viikkoa leikkauksesta!!

Viesti kirjoittaja Leppis Ti Huhti 03, 2012 1:18 am

Reilu kilo viikos on just unelmapudotus. cheers

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011

Huomenna 12 viikkoa leikkauksesta!! Empty Vs: Huomenna 12 viikkoa leikkauksesta!!

Viesti kirjoittaja Orkidea Ti Huhti 03, 2012 2:15 am

Mulla tulin tänään leikkauksesta 10 viikkoa ja painoa on lähtenyt leikkauksen jälkeen -13kg ja yhteen toi -33kg. Jumeja täälläkin aina välillä, mutta usko on kova, että kyllä se paino vielä putoaa! Smile
Orkidea
Orkidea

Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011

Viesti kirjoittaja lepatus Su Kesä 17, 2012 7:11 pm

Heippa vaan pitkästä aikaa....on kulunut huomenna 6 vk laihdutusleikkauksestani ja kiloja on lähtenyt -12kg,olen tyytyväinen...ruokailutottumukset on täysin muuttuneet ja halutkin syötävän suhteen...makeita juttuja ei tee kyllä yhtään mieli ja oon kyllä kokeillutkin mutta se teki niin kehnon olon että päätinpä toistaiseksi jättää täysin makean syönnin...liharuuat myös on kohdallani ongelma pienen pienen murusen pystyy syömään sillontällön vaikka kuinka jauhas sen pieneksi tai puris..yks-kaks lihapullaa just ja just saa alas ilman ahdistavaa oloa ruokatorvessa.Muuten kaikki keitot ja rahkat,viilit jukurtit menevät hyvin alas pieninä kerta annoksina eli noin puoli prk esim.jukurttia tai keittoa noin 1dl-1,5 dl,puolikas leipä pala tai pienempi ja sit vatsa onkin jo täys eikä vedä muuta ,marjat ,kasvikset vesimeloni ym. menevät vajaan kahvikupillisen annoksina välipaloina, eli hyvältä tuntuu toistaiseksi.Lääke arsenaalini on kyllä pienentynyt huomattavasti ennen aamulla 12 tbl,tänään 3tbl ja kolme vitamiini tablettia ja insuliint ovat jääneet pois...tästä on hyvä jatkaa ja se veden juonti on kyllä erittäin tarpeellista....

lepatus

Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 17.02.2012

Viesti kirjoittaja Krisu75 Ma Kesä 18, 2012 8:22 pm

Hei vaan pitkästä aikaa!!

Huomenna tulee kuluneeksi 23 viikkoa leikkauksesta ja painoa on nyt mennyt sellainen -23kg, ja kaikkiaan mennyt -50kg!!! Saas nähä kuinka kesän aikana akan käy...
Krisu75
Krisu75

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ke Kesä 20, 2012 5:32 pm

Oikein hienoa Krisu!!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja pumpulissa Ti Kesä 26, 2012 12:58 am

Krisu oikein mahtava pudotus!
Minä tuskastelen vielä ihan alku metreillä..seinäjoella taitaa olla vähintään vuoden jono tällä hetkellä bounce

pumpulissa

Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 16.12.2011

Viesti kirjoittaja Krisu75 Ti Kesä 26, 2012 4:14 am

Hei vaan ja kiitos Pumpulissa!
Seinäjoen jonotilanteesta en kyllä osaa sanoa tämänhetkistä tilannetta, mutta eiköhän ne pyörät ala pyörimään reippaasti sitten kun on sisätautilääkärillä ja gastrossa käyty. Ite jouduin odottamaan pisimpään aikaa gastroon, helmikuusta lokakuuhun. Sitten kaikki menikin todella nopeasti. Marraskuulla jo soittivat leikkausajan eli ei mennyt kuin viikko tai pari gastrosta!
Joko sulla aika sisätautilääkärille tiedossa??

Ei muuta kuin tsemppiä ja kärsivällisyyttä alkutaipaleelle! Hyvää kannattaa odottaa!!!
Krisu75
Krisu75

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa