Melkein kaksi viikkoa leikkauksesta
+3
Lyltsy
Elämä edessä
paksumaha
7 posters
Sivu 1 / 1
Melkein kaksi viikkoa leikkauksesta
Moro kaikille
Kaikki on mennyt hyvin. Nestettä menn päivittäin ohjeen mukaisesti. Vellit maistuu eikä ole nälän tunnetta. Ei kipuja, ei oikeastaan mitään muuta haitaa kuin laastareiden kutina.
Niin ja maha on hiton kovalla. Tänään oli vasta kolmas keikka vessaan vakavemmalle asialle.
Miten muilla on tässä vaiheessa mennyt ?
Lueskelin tuolta palstalta että mämmi aiheuttaa dumpinkia. Kokeilin varovaisesti , sotkin pienen määrän maitoon. Sekoitin oiken velliksi. Ei se aiheuttanut mitään.
Joskus epäilen , mielessäni että jospa minut onkin valeleikattu. Kun olo on lähes ennallaan, kuten ennen leikkausta.
Paitsi tietenkään ei ole nälkä. Minun on pakko pitää kirjaa syömisistä ja juomisista kun muuten se unohtuu kokonaan. Juomapulloa kuljetan mukana kaiken aikaa niin sitä on helpomi kontroloida.
Kipulääkkeet lopetin pari päivää sitten kun en tuntenut tarvitsevani.
Miten teillä muilla on alkuviikot menneet ???????????????
Olostaan hämmentynyt PM
Kaikki on mennyt hyvin. Nestettä menn päivittäin ohjeen mukaisesti. Vellit maistuu eikä ole nälän tunnetta. Ei kipuja, ei oikeastaan mitään muuta haitaa kuin laastareiden kutina.
Niin ja maha on hiton kovalla. Tänään oli vasta kolmas keikka vessaan vakavemmalle asialle.
Miten muilla on tässä vaiheessa mennyt ?
Lueskelin tuolta palstalta että mämmi aiheuttaa dumpinkia. Kokeilin varovaisesti , sotkin pienen määrän maitoon. Sekoitin oiken velliksi. Ei se aiheuttanut mitään.
Joskus epäilen , mielessäni että jospa minut onkin valeleikattu. Kun olo on lähes ennallaan, kuten ennen leikkausta.
Paitsi tietenkään ei ole nälkä. Minun on pakko pitää kirjaa syömisistä ja juomisista kun muuten se unohtuu kokonaan. Juomapulloa kuljetan mukana kaiken aikaa niin sitä on helpomi kontroloida.
Kipulääkkeet lopetin pari päivää sitten kun en tuntenut tarvitsevani.
Miten teillä muilla on alkuviikot menneet ???????????????
Olostaan hämmentynyt PM
paksumaha- Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 65
Registration date : 09.02.2012
Vs: Melkein kaksi viikkoa leikkauksesta
Hei paksumaha!
Missä sinulla on laastarit? Ei kai leikkuureikien päällä tarvitse olla? Minulla ne otettiin leikkuun jälkeisenä päivänä pois.
Ota kovaan mahaan esim. Levolacia. Minulla olisi muuten tiiliskivien ulos työntämistä. Aloitin uudestaan sen ottamisen, kun suoli toimi niin harvakseltaan ja takapuoli oli revetä asioidessa!!
Missä sinulla on laastarit? Ei kai leikkuureikien päällä tarvitse olla? Minulla ne otettiin leikkuun jälkeisenä päivänä pois.
Ota kovaan mahaan esim. Levolacia. Minulla olisi muuten tiiliskivien ulos työntämistä. Aloitin uudestaan sen ottamisen, kun suoli toimi niin harvakseltaan ja takapuoli oli revetä asioidessa!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Se on ihan normaalia että vatsa toimii harvemmin kun syökin vähemmän ja nestepitoista, älä siis huoli tai ähki turhaan, suoli toimii sitten kun toimii. Veden juonti on tuossa tärkeintä! Mulla myös aamupuuro on auttanut pitämään vatsan hyvänä.
Hienosti tuntuu menevän, ei mullakaan ollut mitään ihmettä, ja ohjeita noudattaen paino vaan putosi ekan puoli vuotta keskimäärin sen kilon viikossa!
Tsemppiä jatkoon!
Hienosti tuntuu menevän, ei mullakaan ollut mitään ihmettä, ja ohjeita noudattaen paino vaan putosi ekan puoli vuotta keskimäärin sen kilon viikossa!
Tsemppiä jatkoon!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
minulla oli kanssa maha tosi kovalla aluksi mutta nyt se on parempi, tiedä mistä johtuu. Aamupuuro on ainakin ollut oikea valinta aamuksi. Jotain luumujugurttia (tai mitä ihmeen mahaystävällistä pöperöä se onkaan) olen syönyt (aktivia?). taitaa se nesteen juonti olla tässä tärkeä juttu, minulla se on vieläkin vähän hakusessa. RT sanoi että maitojuomaa pitää juoda paljon ja sitä olen juonut mutten kauheesti vettä. Nyt tuntuu että saan siitä liikaa kaloreita.. Paino taas jumittelee. Hyvältä tosiaan näyttää PM:n alku ja mikä sitä enää huonontaisi! Dumpingista tuntuu että jos syö ihan vähän vain jotain niin dumpperia ei helposti tule.
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
Maito kovettaa vatsaa, jos on vatsan toiminnan ongelmia niin maitoa sellaisenaan kannattaa vähentää. Hapanmaitotuotteet eivät ole niin pahoja. Hapankorppu on myös hyvä, mutta se veden juonti on tärkeää.
Olet varmasti vain ollut hyvin kuuliainen ohjeille. Hienoa! Minullakin meni nesteviikot hyvin, mutta soseviikon alkaessa tuli sitten ongelmia. Mutta en usko niitäkään sinulle tulevan. Ei kaikkien vatsa ole samanlainen tai yhtä herkkä. Kiva oli lukea, että kaikki sujuu sinulla hyvin.
koskpir- Viestien lukumäärä : 68
Registration date : 10.10.2011
Tänään se "hyvinmeno"loppui. En tiedä mikä ärsytti, mutta mahaan koskee. Ehkä pari liköörikonvehtia ??
Pelelee ja on muutenkin huono olo.
Pelelee ja on muutenkin huono olo.
paksumaha- Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 65
Registration date : 09.02.2012
Dumpingin koit. Makeiden kanssa varovasti.
"Joskus epäilen mielessäni että jospa minut onkin valeleikattu. Kun olo on lähes ennallaan, kuten ennen leikkausta.
Paitsi tietenkään ei ole nälkä. "
Tuttua tekstiä, mutta enpähän epäile enää
Nautiskelin tänään ruoasta ja otin vähän jälkiruokaakin ja paukuttelin henkseleitä että näin sitä syödään niin kuin ennekin, vaan eipäs syödäkään. Kamala Dumbing iski vasten kasvoja ja muistutti mkua miksi minä olen leikkauksen läpi käynyt. 3 tunnin, 3 oksennuksen ja puoli-istuvan asennon jälkeen minä uskon. Minut on leikattu ja hyvä niin.
Tyhmä, ahne minä
Paitsi tietenkään ei ole nälkä. "
Tuttua tekstiä, mutta enpähän epäile enää
Nautiskelin tänään ruoasta ja otin vähän jälkiruokaakin ja paukuttelin henkseleitä että näin sitä syödään niin kuin ennekin, vaan eipäs syödäkään. Kamala Dumbing iski vasten kasvoja ja muistutti mkua miksi minä olen leikkauksen läpi käynyt. 3 tunnin, 3 oksennuksen ja puoli-istuvan asennon jälkeen minä uskon. Minut on leikattu ja hyvä niin.
Tyhmä, ahne minä
zelda- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 30.09.2011
Hei...
Minulla leikkuusta nyt melkolailla 4 viikkoa ja suht hyvin menee Ekalla viikolla painokin humahti monia kiloja alas, mutta sitten iski heti jumitus nyt viikon liikkunut ja tarkistanut tuota veden juomista ja painoa lähtikin kilo pois parin vesijuksupäivän jälkeen. Huomasin, että vesijuoksu mukavasti kiihdyttää aineenvaihduntaa
Muutamat dumpingit ollutkin jo, sillä välillä unohtaa kokonaan sen hitaan syömisen..jos esim. hieman kiire jonnekin
Minulla leikkuusta nyt melkolailla 4 viikkoa ja suht hyvin menee Ekalla viikolla painokin humahti monia kiloja alas, mutta sitten iski heti jumitus nyt viikon liikkunut ja tarkistanut tuota veden juomista ja painoa lähtikin kilo pois parin vesijuksupäivän jälkeen. Huomasin, että vesijuoksu mukavasti kiihdyttää aineenvaihduntaa
Muutamat dumpingit ollutkin jo, sillä välillä unohtaa kokonaan sen hitaan syömisen..jos esim. hieman kiire jonnekin
suski76- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 48
Registration date : 04.10.2011
Similar topics
» Tuntemuksia iltaa ennen...
» Huomenna 12 viikkoa leikkauksesta!!
» -50 kg ja kaksi vuotta leikkauksesta
» N. 5 viikkoa leikkauksesta, -10 kg
» Huomenna 12 viikkoa leikkauksesta!!
» -50 kg ja kaksi vuotta leikkauksesta
» N. 5 viikkoa leikkauksesta, -10 kg
Sivu 1 / 1